کوپ ژورنالی

کوتاهی موی زنان یکی از شاخه های آرایش و پیرایش زنانه است که از حساسیت خاصی برخوردار است. این شاخه از پیرایش با توجه به تنوعی که هر روز در این حوزه اتفاق می افتد، نیاز به آرایشگری به روز دارد که بتواند جدیدترین مدل ها را بر روی سر پیاده کند. کوپ ژورنالی یکی از شاخه هایی است که در کوتاهی موی زنان وجود دارد و طرفداران مخصوص به خود را دارد. کوپ ژورنالی به نوعی از کوتاهی مو گفته می شود که با توجه به مدل های ژورنالی صورت می گیرد و انواع مختلفی دارد. ماهر شدن در این زمینه نیاز به آموزش حرفه ای و توسط آرایشگری خبره دارد که بتواند این مهارت را به صورت کاربردی به دانشجو بیاموزد. در این مطلب شما را با پیش نیازهای این آموزش و معرفی مرکزی مطمئن برای یادگیری این مهارت آشنا خواهیم کرد.

آموزش کوپ ژورنالی در موسسه نیک اندیشان
آموزش کوپ ژورنالی در موسسه نیک اندیشان

کوتاهی ژورنالی چیست؟

کوتاهی ژورنالی به نوعی از اصلاح مو گفته می شود که از روی عکس صورت گیرد. اینکه بتوان با استفاده یک عکس، مدل کوتاهی مو را بر روی فردی دیگر اعمال کرد، مهارتی است که به آن کوتاهی ژورنالی گفته می شود. این نوع از کوتاهی طرفداران زیادی دارد، زیرا مدل نهایی کوتاهی از ابتدا مشخص است و این اصلاح ژورنالی به ویژه در بین بانوان به شدت محبوب است. باید اشاره کرد که کوتاهی ژورنالی انواع مختلفی دارد و از لازمه های حرفه ای شدن در این زمینه آن است که آرایشگر به حالت صورت و شیوه کوتاهی که به فرم صورت و چهره فرد بیاید، تسلط کافی داشته باشد. دوره های کوتاهی مو ژورنالی در حال حاضر در موسسات مختلفی در حال برگزاری است. اما توصیه می شود که برای انتخاب موسسه مناسب، نکات مهمی که در ادامه توضیح داده می شود را رعایت کنید.

کوتاهی مو ژورنالی

لازم است تا دوره کوتاهی و کوپ ژورنالی که انتخاب کرده اید، به صورت کامل شما را با ابزارهای لازم برای کوتاهی آشنا کند. هم چنین شناخت زوایای سر از دیگر مواردی است که باید به آن پرداخته شود. از این دوره ها انتظار می رود که شما را با انواع پیتاژ و کوپ ها نظیر مصری، کرنلی و … آشنا سازند و در نهایت به صورت عملی این مهارت را به شما بیاموزند. در بین مراکزی که به این کار مشغولند، نام موسسه نیک اندیشان به چشم می خورد. این مرکز کوتاهی مو ژورنالی را در سالم زیبایی و در 8 جلسه برگزار می کند و در طول دوره شما را با تمام موارد نام برده آشنا خواهد کرد. هم چنین باید اشاره کرد که مدرس دوره از برترین آرایشگران در این حوزه است که به صورت عملی شما را با کوپ ژورنالی آشنا خواهد کرد.

آموزش کوپ ژورنالی

در موسسه نیک اندیشان آموزش کوپ ژورنالی با ارائه مدرک بین المللی از موسسه URS انگلستان به انتها می رسد. هم چنین مدرکی دانشگاهی و دارای مهر و هولوگرام هم به شما اعطا می شود که زمینه ساز ورود موفقتان به بازار کار است. این پایان مزیت های این موسسه نیست و شما در انتهای دوره توسط موسسه به بازار کار حرفه ای معرفی می شوید. این به معنای مشغول به کار شدن شما در سالن های زیبایی  و کسب درآمدتان خواهد بود. بهره مندی از مدرسان قوی، محیط آموزشی مرتبط و آموزش های کاملا کاربردی، اعطای مدرک بین المللی و معرفی به کار از مزیت هایی است که شرکت در دوره آموزش کوپ ژورنالی نیک اندیشان برایتان به همراه خواهد داشت.

سوالات متداول دوره کوپ ژورنالی

کوتاهی ژورنالی چیست؟

کوتاهی ژورنالی به نوعی از اصلاح مو گفته می شود که از روی عکس صورت گیرد. اینکه بتوان با استفاده یک عکس، مدل کوتاهی مو را بر روی فردی دیگر اعمال کرد، مهارتی است که به آن کوتاهی ژورنالی گفته می شود. این نوع از کوتاهی طرفداران زیادی دارد، زیرا مدل نهایی کوتاهی از ابتدا مشخص است و این اصلاح ژورنالی به ویژه در بین بانوان به شدت محبوب است.

کوتاهی مو ژورنالی شامل چه پیش نیازهایی است؟

لازم است تا دوره کوتاهی و کوپ ژورنالی که انتخاب کرده اید، به صورت کامل شما را با ابزارهای لازم برای کوتاهی آشنا کند. هم چنین شناخت زوایای سر از دیگر مواردی است که باید به آن پرداخته شود. از این دوره ها انتظار می رود که شما را با انواع پیتاژ و کوپ ها نظیر مصری، کرنلی و … آشنا سازند و در نهایت به صورت عملی این مهارت را به شما بیاموزند

آموزش کوپ ژورنالی در نیک اندیشان چگونه است؟

در موسسه نیک اندیشان آموزش کوپ ژورنالی با ارائه مدرک بین المللی از موسسه URS انگلستان به انتها می رسد. هم چنین مدرکی دانشگاهی و دارای مهر و هولوگرام هم به شما اعطا می شود که زمینه ساز ورود موفقتان به بازار کار است. شما در انتهای دوره توسط موسسه به بازار کار حرفه ای معرفی می شوید. بهره مندی از مدرسان قوی، محیط آموزشی مرتبط و آموزش های کاملا کاربردی، اعطای مدرک بین المللی و معرفی به کار از مزیت هایی است که شرکت در دوره آموزش کوپ ژورنالی نیک اندیشان برایتان به همراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image