استخدام نیرو کاشت ناخن

استخدام نیرو کاشت ناخن (استخدام ناخن کار)

زیبایی ناخن ها برای خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همین مساله ایجاد شاخه ای در حوزه آرایشگری را سبب شده است که به ناخن کار شناخته می شود. استخدام نیرو کاشت ناخن در سراسر دنیا و به ویژه کشور ما، امری مرسوم شده است. اما چه کسانی در این حوزه موفق ترند؟ پاسخ ساده است. همه ما به کسانی اعتماد می کنیم که بهترین کار را با استفاده از مواد با کیفیت به انجام برسانند. لازم است که در کنار این فاکتورها، تجربه نیز دخیل شده و سبب افزایش رضایت مشتری را فراهم کند. استخدام نیرو کاشت ناخن به یکی از پر طرفدارترین دوره های استخدامی تبدیل شده است. زیرا دوره های آموزشی این دانش، گسترده تر از شاخه های دیگر آرایشی است و یادگیری آن نیز ساده تر می باشد. با این حال باید در نظر داشت که اگر قصد شروع کار در زمینه ناخن را دارید، آموزش آن را در مراکزی به انجام برسانید که به حرفه ای ترین شکل شما را با این مهارت آشنا کنند.

چرا افراد متقاضی حرفه ی کاشت ناخن باید با انواع کاشت ناخن آشنا باشند؟

حتما تا به حال به این فکر کرده اید که به عنوان یک تکنسین کاشت ناخن حرفه ای را آغاز کرده و به کسب در آمد بپردازید. به احتمال زیاد مزایا و معایب آن را جویا شدید و تصمیم نهایی خود را گرفته و سعی کرده اید به مراکزی که استخدام نیرو کاشت ناخن دارند مراجعه کند. مراکزی که نسبت به استخدام نیرو کاشت ناخن اقدام می کنند شاخص های مشخصی دارند. یکی از شاخص های استخدام نیرو کاشت ناخن در این موسسات داشتن مدرک معتبر و کاربلد بودن فرد است. کسی که جویای این حرفه است بایستی بتواند انواع کاشت ناخن را انجام دهد و از مزایا و معایب هر کدام آگاه باشد. به همین جهت و بدون شک برای شما بسیار مهم است که بدانید چند نوع کاشت ناخن وجود دارد و چگونه انجام می شود.

استخدام نیرو کاشت ناخن (استخدام ناخن کار) با مدرک معتبر

انواع کاشت ناخن کدامند؟

  1. کاشت ناخن با استفاده از قالب ناخن کاذب

این نوع کاشت ناخن بدون سوهان و چسب انجام می شود. پس از کاشت با این روش، نباید از آب زیاد استفاده کنید و تا جایی که می توانید از شستن ظروف یا استحمام در روز اول پس از تمدید خودداری کنید. این روش کاشت ناخن ضعیف ترین و شکننده ترین نوع است که کمتر کسی از آن استفاده خواهد کرد.

  • ابزار لازم برای کاشت قالب ناخن کاذب عبارتند از:
  • قالب کاذب ناخن
  • سوهان ناخن
  • روغن تقویت کننده
  • مزایای کاشت ناخن با استفاده از قالب کاذب:

این نوع کاشت  نسبت به سایر کاشت ها زمان کمتری می برد و برای کسانی که حوصله و وقت زیادی ندارند بسیار مناسب است.

  1. کاشت ناخن با استفاده از ژل

کاشت ناخن ژلی یکی از انواع کاشت های ناخن مانند کاشت پودری است. تنها تفاوت این است که ناخن ها در نهایت زیر دستگاه UV قرار می گیرند تا خشک شوند. در نتیجه زمان کمتری می برد. زمان سوهان کشیدن ژل ناخن نسبت به ناخن پودری کمتر است و یکی از زیباترین انواع  کاشت ناخن به شمار می رود.

  • مزایای کاشت ناخن ژلی
  • مواد مصرفی در این کاشت بی بو و غیر سمی است.
  • این نوع کاشت، ناخن ها را طبیعی تر نشان می دهد.
  • کاشت ناخن ژلی سریعتر از کاشت پودری است و نیاز به ترمیم کمتری دارد.
  1. کاشت ناخن با استفاده از پودر

کاشت ناخن پودری یکی از محبوب ترین انواع کاشت ناخن به حساب می آید. همچنین نسبت به روش های دیگر ماندگاری بیشتری برخوردار است.

  1. کاشت ناخن با استفاده از فیبر یا مواد گیاهی

در کاشت های فیبر مانند سایر کاشت ها ابتدا باید مانیکور اولیه انجام دهید. روی سطح ناخن چسب یا ژل بزنید و بلافاصله مواد را روی آن قرار دهید و سپس با قلم سیلیکونی کاشت فیبر آن ها را تنظیم کنید. در این قسمت سرعت زیادی داشته باشید زیرا قبل از خشک شدن چسب باید رشته های الیاف را در جای خود قرار دهید. سپس دستان را در دستگاه UV یا LED قرار دهید تا خشک شوند.

 

وسایل مورد نیاز کاشت ناخن پودری کدامند؟

  • پودر کاشت صورتی، هلویی، سفید
  • جعبه یا استند برای نگهداری پودر
  • روغن تقویتی
  • چسب برای چسباندن نوع مناسب ناخن
  • ناخن گیر
  • براق کننده ناخن
  • لاک ناخن

مزایای کاشت ناخن فیبری

  • این نوع کاشت بسیار طبیعی است.
  • در حین کار گرد و غبار تولید نمی شود.
  • ماندگاری نسبتا خوبی دارد.
  • در مقایسه با سایر کاشت ها آسیب کمتری به ناخن وارد می کند.
استخدام نیرو کاشت ناخن (استخدام ناخن کار)

آیا کاشت ناخن مدرک دارد؟

طبیعتا برای حضور در بازار کار هر دانشی، ضمن بهره مندی از مهارت های کامل، باید مدرکی هم در دست داشت. پرسش اینجاست که آیا کاشت ناخن مدرک دارد؟ نمی توان به طور کلی به این پرسش پاسخ داد، زیرا موسسات مختلفی این دوره را برگزار می کنند که همگی آنها به شما مدرک نمی دهند. اما پاسخ این پرسش برای موسسه نیک اندیشان مثبت است. شما موفق می شوید در انتهای دوره کاشت ناخن، از موسسه نیک اندیشان مدرکی معتبر و بین المللی از آکادمی URS انگلستان دریافت کنید. هم چنین مدرکی دانشگاهی دارای مهر و هولوگرام و مدرکی از سازمان فنی و حرفه ای هم به شما اعطا خواهد شد. در پایان دوره ضمن ارائه این مدارک، موسسه نیک اندیشان شما را به بازار کار حرفه ای این مهارت هم معرفی می کند.

هزینه دوره فنی حرفه ای کاشت ناخن

پرسش متداول در بین شرکت کنندگان دوره های مهارتی، بحث شهریه است. هزینه دوره فنی حرفه ای کاشت ناخن در موسسه نیک اندیشان به نسبت دیگر مراکز، بسیار پایین تر است. این دوره در کنار شهریه پایین، کلیه آموزش های کاربردی و منطبق بر بازار کار را به شما خواهد داد. هزینه دوره فنی حرفه ای کاشت ناخن در نیک اندیشان به صورت قسط بندی شده هم قابل پرداخت می باشد.

سوالات متداول دوره کاشت ناخن

 

آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد شامل چیست؟

دوره ای که برای آموزش این دانش انتخاب می کنید، باید شامل موارد زیر باشد:

کاشت ساده

مانیکور 

پدیکور

کاشت قاب

و طراحی ناخن

آیا کاشت ناخن مدرک دارد؟

پاسخ این پرسش برای موسسه نیک اندیشان مثبت است. شما موفق می شوید در انتهای دوره کاشت ناخن، از موسسه نیک اندیشان مدرکی معتبر و بین المللی از آکادمی URS انگلستان دریافت کنید. هم چنین مدرکی دانشگاهی دارای مهر و هولوگرام و مدرکی از سازمان فنی و حرفه ای هم به شما اعطا خواهد شد.

هزینه دوره فنی حرفه ای کاشت ناخن چقدر است؟

هزینه دوره فنی حرفه ای کاشت ناخن در موسسه نیک اندیشان به نسبت دیگر مراکز، بسیار پایین تر است. هم چنین این هزینه به صورت قسط بندی شده هم قابل پرداخت می باشد.

برای ثبت نام در دوره کاشت ناخن نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره
نوشته قبلی
کلاس تکنسین داروخانه
نوشته بعدی
معرفی بهترین آموزشگاه های حسابداری در تهران با مدرک معتبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image