دوره دستیار دندانپزشک

یکی از شغل های پردرآمد و پرطرفدار در بازار کار را می توان دستیاری دندانپزشک دانست که به علت محیط کار پزشکی و درمانی، دارای رده بالا و متقاضیان زیادی است. دوره دستیار دندانپزشک که در مرکز آموزشی نیک اندیشان برگزار می شود، یکی از کامل ترین دوره های این رشته است که زیر نظر اساتید بسیار حرفه ای برگزار می شود. در دوره دستیار دندانپزشک شما قادر خواهید بود پس از فراگیری کلیه مهارت های لازم در این حوزه، به حضور در مراکز درمانی و کمک به پزشکان و ارائه خدمات لازم به بیماران بپردازید. دوره دستیار دندانپزشک مرکز نیک اندیشان دارای مدرک معتبر و قابل استعلام از دانشگاه می باشد که می تواند شما را در بازار کار نسبت به سایرین به جلو براند.

دوره دستیار دندانپزشک جهاد دانشگاهی

در دوره دستیار دندانپزشک جهاد دانشگاهی که در موسسه علمی آموزشی نیک اندیشان برگزار می شود، شما ابتدا با ساختار دهان و دندان آشنا می شوید. سپس ابزار های لازم در پروسه های مختلف پزشکی دهان و دندان به شما آموخته خواهد شد. در این مرحله از دوره دستیار دندانپزشک جهاد دانشگاهی خواهید آموخت که چگونه از دندان ها تصویربرداری کنید و کلیه موارد لازم جهت پیشگیری از عفونت و ارائه مشاوره به بیماران پس از انجام جراحی یا اعمال پزشکی بر روی دهان و دندان به شما آموخته خواهد شد. دوره دستیار دندانپزشک جهاد دانشگاهی مرکز نیک اندیشان را می توان یکی از دوره های جامع این علم دانست که حتی اگر کوچکترین اطلاعاتی هم در این زمینه نداشته باشید، می توانید پس از گذراندن آن به شخصی حرفه ای در زمینه دهان و دندان بدل شوید.

حقوق دستیار دندانپزشک

مانند هر حرفه و مهارتی، حقوق دستیار دندانپزشک نیز با بالا رفتن تجربه و سابقه کاری، افزایش چشم گیری پیدا می کند. در حال حاضر و با توجه به تقاضای زیادی که در بازار کار برای این حرفه وجود  دارد، جذب شدن به کار حتمی خواهد بود. حقوق دستیار دندانپزشک نیز با توجه به ساعت کاری و میزان تجربه فرد متغیر است. نقطه قوت این شغل را می توان پاره وقت بودن آن دانست. اغلب مراکز دندانپزشکی در کل ساعات روز به کار مشغول نیستند و دستیاران عزیز می توانند در دو یا چند مرکز فعالیت داشته باشند و درآمد بالایی کسب کنند. با این تفاسیر می توان ادعا کرد که حقوق دستیار دندانپزشک با توجه به کوتاه بودن دوره آموزشی، بسیار به صرفه و مناسب است.

هزینه دوره دستیار دندانپزشک

خوشبختانه مرکز آموزشی و علمی نیک اندیشان همواره دانشجویان خود و پرداختن به امر آموزش را مهم ترین اولویت خود می داند. با این تفاسیر هزینه دوره دستیار دندانپزشک نسبت به سایر مراکز پایین تر بوده و امکان پرداخت قسطی آن نیز وجود دارد. دانشجویان عزیز می توانند به صورت اقساطی نسبت به پرداخت هزینه دوره دستیار دندانپزشک اقدام کرده و بدون وارد شدن فشار مالی، مدرک خود را دریافت نمایند. در انتهای دوره مدرک معتبر و دارای مهر و هولوگرام از دانشگاه و مرکز DNW انگلستان به شما ارائه خواهد شد و می توانید به واسطه علم آموخته شده به سرعت به کار مورد علاقه خود مشغول شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image