استخدام مانتو دوز به همراه آموزش در 1400

استخدام مانتو دوز به همراه آموزش در 1400

مانتو دوزی یکی از شاخه های پر طرفدار است که در بازار کار این روزها، جایگاه ویژه ای دارد. آموختن این مهارت به شما این امکان را می دهد که حتی برای خود بتوانید به دوخت مانتو بپردازید. استخدام مانتو دوز به علت حرفه ای بودن این دانش و نیاز همیشگی جامعه ما به این پوشش خاص، همواره رونق دارد. اما چطور می توان وارد این عرصه شد؟ برای ورود به زمینه مانتو دوزی، باید به حرفه ای ترین شکل آموزش های لازم در این زمینه را فراگرفت. در مراکزی که اقدام به استخدام مانتو دوز کرده اند، بهره مندی از دانش و دقت بالا، از اهمیت و اولویت بالایی برخوردار است. این دانش و دقت تنها با بهره مندی از آموزش هایی دقیق و حساب شده به دست می آید. در ادامه شما را با جزئیات آموزش این دانش آشنا می کنیم.

برای تبدیل شدن به یک مانتودوز حرفه ای به کجا مراجعه کنیم؟

روش های متفاوتی برای تبدیل شدن به یک خیاط مانتودوز حرفه ای وجود دارد که بهترین و جامع ترین آن شرکت در دوره های خیاطی است. برخی افراد تصور می کنند، کار کردن نزد خیاطان حرفه ای، همان بازدهی و کارکرد کلاس های آموزشی را دارد، در حالی که این تصور صحت ندارد. درست است که کار کردن به صورت عملی فواید زیادی دارد، اما توجه داشته باشید که این کار، ورود یک باره به حوزه ای است که هیچ اطلاعاتی در مورد آن ندارید و این می تواند ادامه فرایند یادگیری را برای شما سخت کند؛ زیرا خیاطان از ابتدا شروع به آموزش نکرده و تصور می کنند که شما نیز به مانند آنها سالهاست که در حال مانتودوزی هستید. پس اگر می خواهید به واسطه آگهی های استخدام مانتو دوز مشغول به کار شده و یا به صورت مستقل کار کنید توصیه می کنیم، ابتدا در دوره های آموزشی شرکت کرده و سپس به صورت کارآموزی و کار در یک مزون خیاطی، عملی کار کنید.

چگونه با مانتودوزی درآمد بالا به دست آوریم؟

وقتی برای دوخت لباس به یک خیاط مراجعه می کنید، مهم ترین فاکتوری که لباس شما باید از آن برخوردار باشد، چیست؟ بدون شک برای همه ما، خوش دوخت بودن و فیت بودن به تن، دو مورد از مهم ترین پارامترهایی است که یک لباس و یا یک مانتو باید داشته باشد. الگوی رسم شده برای لباس، برش و در نهایت دوخت باعث می شوند، لباس خوش فرم به نظر آمده و به زیبایی بر روی تن قرار گیرد. اگر به دنبال کار هستید و می خواهید به واسطه آگهی های استخدام مانتو دوز مشغول به کار شوید، توصیه می کنیم در یک دوره حرفه ای خیاطی شرکت کرده و بدون هیچ ترس و واهمه ای کار کنید. تنها با کار کردن و تمرین کردن است که می توانید حرفه ای شوید و یک مزون خیاطی افتتاح کرده و درآمد کسب کنید. کسانی که لباس هایی خوش دوخت به مشتری خود تحویل می دهند، می توانند درآمد خوبی به دست آورند.

استخدام مانتو دوز به همراه آموزش

راز تبدیل شدن به یک مانتودوز حرفه ای چیست؟

در خطوط بالایی اشاره کردیم، خیاطان و یا مانتودوزان ماهر، درآمد خوبی از راه دوخت مانتو به دست می آورند. به خاطر داشته باشید، حرفه ای شدن به این راحتی نیست و نیاز به پشتکار و صبر زیاد دارد. کسانی که در دوره های آموزشی خیاطی شرکت می کنند، باید تمامی نکات مطرح شده در دوره را به خاطر سپرده و در زمان مناسب به کار ببرند. خیاطی، هنری با ریزه کاری های فراوان است و کسانی می توانند به عنوان یک حرفه ای در مزون های درخواست کننده استخدام مانتو دوز مشغول به کار شوند که به این ریزه کاری ها و فوت و فن ها آشنایی داشته باشند.

موضوع دیگری که برای تبدیل شدن به یک حرفه ای باید مورد توجه قرار داد، تمرین کردن است. خیاطی، یک هنر تمرین محور است و برای موفقیت در آن باید تکرار و تمرین های زیادی انجام داد. افرادی که علاقه مند هستند به این حوزه ورود پیدا کنند و یک کار با درآمد بالا بیابند، می توانند با خرید پارچه های ارزان قیمت، برای خود و اطرافیان مانتو بدوزند و مهارت خود را افزایش دهند.

دوره مانتو دوزی شامل چیست؟

سرفصل هایی که باید در دوره مانتو دوزی به شما آموخته شود، شامل موارد زیر است.

دوخت مانتو کتی

دوخت مانتو عبایی

دوخت انواع مانتوهای جلوباز و جلو بسته

دوخت مانتو اداری و …

موسسه نیک اندیشان از مراکز برتری است که اقدام به برگزاری دوره های مهارتی نموده است و در این بین دوره مانتو دوزی هم به چشم می خورد. اما در این مرکز دوره مانتو دوزی شامل چیست؟

موسسه نیک اندیشان کلیه مطالب گفته شده را به دانشجویان خود آموزش خواهد داد. ضمن اینکه با بهره گیری از تجربه قوی ترین اساتید در زمینه خیاطی و مانتو دوزی، این امکان را به علاقه مندان می دهد که فوت و فن این کار را به حرفه ای ترین شکل بیاموزند.

کارگاه خیاطی مانتو دوزی

این دوره مهارتی در موسسه نیک اندیشان در کارگاه خیاطی مانتو دوزی برگزار می شود. شما می توانید کلیه مطالبی که در بازار کار به آن نیاز وجود دارد را در این موسسه و در کارگاه خیاطی مانتو دوزی به خوبی فراگیرید. نیک اندیشان افتخار دارد که در انتهای دوره شما را به بازار کار حرفه ای معرفی می کند. این به معنای ورود شما به حرفه رسمی مانتو دوزی است و از نظر کاریابی نگرانی وجود نخواهد داشت. آموزش های داده شده به شما کاملا کاربردی و منطبق بر نیازهای بازار کار خواهد بود. هم چنین این مرکز به شما مدارک معتبری از آکادمی DNW انگلستان، مدرک دانشگاهی دارای مهر و هولوگرام و هم چنین مدرکی از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می کند.

درامد مانتو دوزی

افراد زیادی هستند که این رشته را به علت درآمد بالایی که دارد، می پسندند. درامد مانتو دوزی به علت نیاز شدیدی که بازار کار به این افراد دارد، مناسب و ایده آل است. باید به این نکته اشاره کرد که این درآمد با افزایش تجربه و مهارت شما افزایش پیدا می کند. شما می توانید به عنوان یک شغل ثابت و دائمی بر روی درامد مانتو دوزی حساب کنید و به آن به چشم شغل اول خود بنگرید.

استخدام مانتو دوز

سوالات متداول دوره مانتو دوزی

دوره مانتو دوزی شامل چیست؟

سرفصل هایی که باید در دوره مانتو دوزی به شما آموخته شود، شامل موارد زیر است.

دوخت مانتو کتی

دوخت مانتو عبایی

دوخت انواع مانتوهای جلوباز و جلو بسته

دوخت مانتو اداری و …

آیا مانتو دوزی مدرک دارد؟

موسسه نیک اندیشان به شما مدارک معتبری از آکادمی urs انگلستان، مدرک دانشگاهی دارای مهر و هولوگرام و هم چنین مدرکی از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می کند.

درآمد مانتو دوزی چقدر است؟

درامد مانتو دوزی به علت نیاز شدیدی که بازار کار به این افراد دارد، مناسب و ایده آل است. باید به این نکته اشاره کرد که این درآمد با افزایش تجربه و مهارت شما افزایش پیدا می کند.

برای ثبت نام در دوره مانتو دوزی نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

چرا دوره آموزش مانتو دوزی نیک اندیشان ؟

هلدینگ آموزشی نیک اندیشان با برگزاری دوره هایی حرفه ای و پر بازده، توانسته یک برند عالی در زمینه آموزشی و کاریابی باشد. چرا که شما با شرکت در دوره های آموزشی نیک اندیشان، مهارت های گوناگونی را توسط اساتیدی مجرب، آموزش می بینید.

باید بدانید اگر در انتهای دوره احساس کردید، باید در جلسات بیشتری شرکت کنید تا مفاهیم کل دوره را به طور کامل یاد بگیرید، میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای دوباره در دوره جدید شرکت کنید و سر کلاس حاضر شوید و همچنین در انتهای دوره پس از آزمونی که از شما گرفته میشود، به شما مدارکی قابل استعلام از دانشگاه و فنی حرفه ای، و آکادمی URS انگلستان با مهر و هولوگرام و قابل استعلام داده می شود. و همچنین توسط موسسه نیک اندیشان معرفی به کار خواهید شد.

آیا نیک اندیشان به جز دوره مانتو دوزی ، دوره های آموزشی دیگری در حوزه خیاطی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه خیاطی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از :

دوره برشکاری و الگو سازی ، دوره چرخکار ماهر ، دوره ضخیم دوزی ، دوره نازک دوزی

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

نوشته قبلی
فوت و فن نسخه خوانی حرفه ای ( از 0 تا 100 )
نوشته بعدی
دوره دستیار رادیولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image