استخدام مربی مهد کودک (همراه آموزش)

استخدام مربی مهد کودک (همراه آموزش) 1400

کار کردن با کودکان به عنوان مربی، نیازمند بهره مندی از دانش و مهارت های خاصی است که در دوره های آموزشی تخصصی و ویژه به علاقه مندان ارائه می شود. استخدام مربی مهد کودک در مراکزی چون مهدها، مدارس، بیمارستان ها، منازل و … سبب شده است تا نیاز به تربیت چنین متخصصانی از اهمیت ویژه ای برخوردار شود. استخدام مربی مهد کودک امروزه به یکی از رده های استخدامی پر طرفدار بدل شده است که توانسته با بهره مندی از حقوق و مزایای مناسب و هم چنین شرایط کار مطلوب، جایگاه ویژه ای در بین متقاضیان کار در حوزه آموزشی پیدا کند. باید اشاره کرد که استخدام مربی مهد کودک با توجه به حساس بودن این جایگاه، تنها در شرایطی صورت می گیرد که فرد آموزش های لازم را جهت این موضوع فرا گرفته باشد.

مربی مهد کودک باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مربی مهد کودک با کودکان سر وکار دارد و از آنجایی که بچه ها روحیه لطیفی دارند و به دلیل جدایی چند ساعته از والدین خود در شرایط روحی خوبی به سر نمی برند، یک مربی مهد کودک باید ویژگی هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد را داشته باشد تا بتواند از طریق آگهی های استخدام مربی مهد کودک مشغول به کار شود. این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

بالا بودن شور

یکی از مهم ترین ویژگی های یک مربی مهد کودک، داشتن شور و اشتیاق جهت سپری کردن وقت با بچه ها  است. این کار، سختی های زیادی داشته و کسانی که شور و شوق کار کردن با بچه ها را نداشته باشند، نمی توانند با شرایط سخت کار کنار آمده و موفق عمل کنند.

داشتن انرژی بالا

از دیگر ویژگی های یک مربی مهد کودک، انرژیک بودن است. یک مربی مهد کودک باید انرژی بالایی داشته باشد و وقتی با کودکان و یا والدین آنها رو به رو می شود، هیجان و شوقی را که در وجودش دارد، به بقیه نشان دهد.

صبوری

صبور بودن نیز از دیگر مولفه های مهمی است که یک مربی مهدکودک باید به مقدار زیادی از آن برخوردار باشد. کودکان در دنیای کودکانه خود سیر کرده و برخی قوانین بزرگ ترها برایشان غیر قابل لمس است. یک مربی مهد کودک، می بایست به این موضوع آشنایی داشته و با صبر و حوصله فراوان با کودکان بازی کرده و رفتار کند.

احترام به کودکان

احترام گذاشتن به کودکان از دیگر ویژگی های یک مربی مهد کودک حرفه ای است. چه زمانی که یک کودک در کنار والدین خود قرار دارد و چه زمانی که کودک از والدین خود جدا می شود، باید به او احترام گذاشته شود و این یکی از مهم ترین وظایف مربیان مهد کودک به شمار می رود. با داشتن این شرط و شرایط بالا، می توان به واسطه آگهی های استخدام مربی مهد کودک، در یک مهد به کار مشغول شد.

استخدام مربی مهد کودک (همراه آموزش) 1400

چگونه مربی مهد کودک شویم؟

اگر به آگهی استخدام مربی مهد دقت کرده باشید، حتما دیده اید که در تمامی آنها داشتن کارت مربیگری لازم و ضروری به نظر می رسد. افرادی که هر یک از خصوصیات ذکر شده در فوق را داشته باشند، بهترین و مناسب ترین افراد برای دریافت کارت مربی گری هستند. این گروه می توانند برای دریافت کارت مربی به موسساتی که دوره های مربی گری برگزار می کنند، مراجعه کرده و با گذراندن این دوره و دریافت آموزش های لازم، قدمی در جهت استخدام مربی مهد کودک بردارند.

علاقه مندان به فعالیت در شغل مربی گری مهدکودک خوب است بدانند که برای گرفتن کارت مربی گری هیچ محدودیت سنی وجود نداشته و افراد با داشتن مدرک دیپلم می توانند برای گرفتن این کارن اقدام کنند. فراموش نکنید که حضور در دوره های آموزشی مربی گری مهد، می تواند توانایی افراد برای موفق ظاهر شدن در این حوزه کاری را بالا ببرد. در دوره های آموزشی مربی گری مباحثی مانند روانشناسی کودک، آشنایی با برخی اختلالات رفتاری و روحی کودکان، قصه گویی و غیره آموزش داده می شود.

استخدام مربی مهد کودک در تهران

به منظور استخدام مربی در تهران لازم است تا شما علاقه مندان به این موضوع، آموزش های لازم جهت این حرفه را به خوبی فراگیرید. موسسه نیک اندیشان که یکی از برترین موسسات علمی و آموزشی کشور است، با هدف تربیت مربیان حرفه ای مهد کودک، اقدام به برگزاری دوره های مخصوص این رشته نموده است. این مرکز با هدف استخدام مربی در تهران، کلیه آموزش های لازم برای این مهارت را به شما خواهد داد و برای این موضوع از روش مونته سوری استفاده می کند. شما در این دوره حرفه ای ضمن یادگیری مهارت های اولیه لازم برای استخدام مربی در تهران، با کلیه اصول روش مونته سوری و هم چنین مفاهیم پایه ریاضی، علوم و دانش های مورد نیاز اطفال در آن سن خاص آشنا خواهید شد.

استخدام مربی مهد کودک

شرح وظایف مربی مهد کودک

در این قسمت شما را با شرح وظایف مربی مهد کودک آشنا خواهیم کرد. موسسه نیک اندیشان در نظر دارد تا با بهره گیری از آموزش های اساتید حرفه ای خود، در ابتدا شما را با مفاهیم اولیه نگه داری از کودکان به عنوان مربی و مهارت های اولیه زندگی که توسط مربی مهد تدریس می شود، آشنا کند. سپس در ادامه آشنا کردن شما با شرح وظایف مربی مهد کودک، نحوه کار با ابزار های کمک آموزشی موجود در مراکز نگه داری اطفال، مفاهیم پایه در ریاضی، جغرافی، علوم و فرهنگ و… را به شما خواهد آموخت. افرادی که به عنوان مربی از دوره های مرکز نیک اندیشان فارغ التحصیل می شوند، به علت بهره گیری از قوی ترین آموزش های این حوزه، افرادی فوق حرفه ای هستند که می توانند به سرعت جذب بازار کار شوند. باید اشاره کرد که این مرکز برای سهولت حال شما عزیزان، شهریه دوره را به صورت قسط بندی شده از شما دریافت می نماید.

حقوق مربی مهد کودک

در پاسخ به این پرسش که حقوق مربی مهد کودک چقدر است و در انتهای دوره چگونه می توانیم از این مهارت، درآمد زایی کنیم، باید اشاره کرد که حقوق مربی مهد کودک با توجه به سابقه کاری و مهارت هایی که دارد، متغیر است. شما می توانید با در دست داشتن مدارک معتبر و بین المللی که از موسسه نیک اندیشان دریافت می کنید، به سرعت جذب بازار کار شده و درآمد زایی داشته باشید. هم چنین موسسه نیک اندیشان جهت تکمیل خدمات خود به شما علاقه مندان، در انتهای دوره شما را به بازار کار حرفه ای معرفی خواهد کرد تا بتوانید به سرعت از این دانش کسب درآمد کنید.

برای ثبت نام در دوره آموزش مربی مهد کودک نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

چرا دوره آموزش مربیگری مهد کودک نیک اندیشان ؟

هلدینگ آموزشی نیک اندیشان با برگزاری دوره هایی حرفه ای و پر بازده، توانسته یک برند عالی در زمینه آموزشی و کاریابی باشد. چرا که شما با شرکت در دوره های آموزشی نیک اندیشان، مهارت های گوناگونی را توسط اساتیدی مجرب، آموزش می بینید.

همچنین در انتهای دوره پس از آزمونی که از شما گرفته میشود، به شما مدارکی قابل استعلام از دانشگاه و فنی حرفه ای، و آکادمی URS انگلستان با مهر و هولوگرام و قابل استعلام داده می شود. و همچنین توسط موسسه نیک اندیشان معرفی به کار خواهید شد.

آیا نیک اندیشان به جز حوزه روانشناسی کاربردی ، دوره های آموزشی دیگری در حوزه مدیریت مالی و بازرگانی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه روانشناسی کاربردی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از :

دوره مونته سوری  ، دوره CBT ، دوره بازی درمانی

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از  دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب) 

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره تعمیر موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه بازار های مالی و سرمایه گذاری

دوره فارکس ، دوره ارز دیجیتال (بیت کوین)  ، دوره آموزش بورس

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

حوزه کامپیوتر

دوره طراحی سایت ، دوره سئو 

نوشته قبلی
دوره دستیار رادیولوژی
نوشته بعدی
دوره آموزش ماساژ سنگ داغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image