دوره تعمیر پکیج

(14 customer reviews)

در دوره تعمیر پکیج  تمام مهارت ها و فنون تعمیرات ، نصب ، راه اندازی ، ابزار شناسی ، قطعه شناسی و عیب یابی پکیج آموزش داده می شود همچنین ضمن اعطای گواهینامه دانشگاهی، سازمان فنی حرفه ای و آکادمی URS امارات، مهارت جویان معرفی به کار  می شوند.

توضیحات

ویدئو معرفی دوره تعمیر پکیج نیک اندیشان (توسط استاد دوره پکیج)

فایل صوتی معرفی دوره تعمیر پکیج نیک اندیشان (توسط استاد دوره پکیج)

معرفی دوره پکیج

با این دوره بیشتر آشنا شوید!

توضیح مفصل دوره آموزش پکیج 

دوره تعمیرات پکیج یک دوره آموزشی شامل تمام مهارت های تعمیرات، نصب، قطعه شناسی، ابزار شناسی، تعویض قطعه و عیب یابی  پکیج می باشد.

در موسسه نیک اندیشان تعمیر پکیج  در یک دوره به مهارت جویان به زبان ساده و کاربردی آموزش داده می شود و از آموزش تئوری های غیر کاربردی اجتناب می شود.

این دوره به صورت کارگاهی و با استفاده از ابزارها  پکیج در محیط آموزشگاه برگزار می گردد و قسمتی از دوره همراه استاد در محیط واقعی کار برگزار می شود.

در دوره تعمیرات پکیج، تعمیرات پکیج PL که دارای آخرین تکنولوژی پکیج ها است هم آموزش داده می شود.

محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است. این دوره آموزشی توسط تعمیرکار ماهر و با سابقه که دارای مرکز ارائه خدمات تعمیرات پکیج  و  نمایندگی از شرکت های ایران رادیاتور و بوتان و … می باشد، تدریس می شود.

دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد. در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه، سازمان فنی حرفه ای و آکادمی URS امارات داده می شود.

این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار (کاریابی) انجام می دهد.

از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است.

لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است  که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

نیک اندیشان برند برتر آموزش و کاریابی در کشور است.

سرفصل های دوره تعمیرات پکیج:

  • پکیج:

  1. تعمیرات پکیج PL
  2. نصب
  3. قطعه شناسی
  4. ابزار شناسی
  5. عیب یابی پکیج های تک مبدل و دو مبدل و چگالشی و  پکیج PL
  6. تعویض قطعه و عیب یابی

طول دوره

 6 جلسه (به صورت کارگاهی و عملی)

هفته ای 2 جلسه

هر جلسه 2 ساعت

گواهینامه

1. اعطای گواهینامه از دانشگاه (با مهر و هولوگرام و قابل استعلام)

2. مدرک از URS امارات با کد رجیستری و قابل استعلام

3. اعطای گواهینامه از سازمان فنی  حرفه ای

استاد

آقای داود منافی

فوق لیسانس مکانیک، دارای شرکت خدماتی تعمیرات پکیج

 و دارای نمایندگی بوتان و ایران رادیاتور

هزینه دوره

هزینه دوره :1.880.000 تومان

مبلغ جزوه: 100,000 تومان

شرایط پرداخت: 980,000 تومان پیش ثبت نام، مابقی از جلسه اول 400,000 تومان تا تسویه کامل

نظرات برخی از دانشجویان دوره پکیج (دوره تعمیر پکیج)

امتیازات دوره

امتیازات دوره های آموزشی هلدینگ نیک اندیشان نسبت به سایر موسسات:

  1. محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کاراست.
  2. دوره تعمیرات پکیج به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد.
  3. قسمتی از دوره  در محیط کار برگزار می گردد.
  4. مدرسین دوره خود در آن زمینه مشغول به کار یا دارای کسب و کار می باشند.
  5. اعطای گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه و سازمان فنی حرفه ای و گواهینامه دارای کد رجیستری از URS امارات.
  6. نیک اندیشان تنها مرکزی است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد.
  7. معرفی به کار(کاریابیدر انتهای دوره ها.
  8. قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات.
  9. شرایط پرداخت اقساط دسترسی مناسب و نزدیک مترو بودن شعبات.
  10. مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

    سوالات متداول

    اگر پاسخ سوالتون رو پیدا نکردید، تو بخش دیدگاه ها ازمون بپرسید…

    دوره آموزشی تعمیر پکیج چند جلسه است؟

    این دوره آموزشی تعمیر پکیج، در کارگاهی به صورت عملی در 6 جلسه 2.5 ساعته (هفته 1 جلسه) برگذار می شود. قابل توجه شما عزیزان، اگر دوره را به طور کامل گذراندید ولی احساس کردید اون بار علمی لازمه را از کلاسات دریافت نکرده اید می توانید با حضور در دوره های بعدی که برگذار میشود به صورت رایگان شرکت کنید تا اطلاعات لازمه را دریافت کنید و از دوره ی آموزشی تعمیر پکیج بهترین دریافت علمی را داشته باشید.

    آیا پس از گذراندن دوره تعمیر پکیج در نیک اندیشان مدرکی دریافت می کنم؟

    بله شما بعد از گذراندن دوره تعمیر پکیج، مدارکی از دانشگاه و آکادمی URS انگلستان و فنی حرفه ای دریافت می کنید. میتوانید برای مشخص شدن صحت مدارک، استعلام مدارک خود را بگیرید.

    آیا میتوان هزینه دوره تعمیر پکیج را به صورت قسطی پرداخت کرد؟

    بله، از آنجایی که هزینه کل دوره تعمیر پکیج، 980 هزار تومان می باشد، میتوانید با پرداخت 450 هزار تومان ثبت نام خود را انجام دهید و مابقی آن را طی دوره از جلسه اول، هر جلسه 300 هزار تومان پرداخت کنید، تا به طور کامل هزینه کل دوره تسویه شود.

    چگونه میتوانم در دوره پکیج ثبت نام کنم؟

    برای ثبت نام و شرکت در کلاس های دوره پکیج در نیک اندیشان، فیلد های فرم زیر کاملا پر کنید و دکمه ارسال را کلیک کنید. در این صورت همکاران ما پس از دریافت اطلاعات شما با شما تماس گرفته و ثبت نام شما را انجام می دهند. و یا میتوانید خودتان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را با کمک پشتیبانان انجام دهید.

    پکیج چیست ؟

    پکیج بنوعی سیستم گرمایشی است که امروزه جایگزین موتور خانه‌ها شده . پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری می‌باشند. یک سیستم گرمایشی مانند آبگرم کن است که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می‌دهد. و امروزه به جای شوفاژ و رادیاتور از پکیج استفاده میشود .

    دوره های آموزشی تعمیر پکیج چیست؟

    دوره آموزشی تعمیرات پکیج

    پادکست شماره 1 دوره پکیج (دوره تعمیر پکیج)


    دوره آموزشی تعمیرات پکیج

    از آنجایی که در اکثر خانه ها یک پکیج یافت می شود. شرکت در دوره آموزشی تعمیرات پکیج یک ایده ی عالی برای تکنسین های تعمیر و نگهداری پکیج، مدیران ساختمان ها، یا هر کسی که به دنبال بهبود مهارت های نگهداری از پکیج است می باشد. این دوره که به صورت حضوری، توسط مربی ارائه می شود، شیوه ها و روش هایی را برای آموزش تعمیرات پکیج در اختیار کار آموزان قرار می دهد.

    هدف از شرکت در این دوره این است که افراد به درک جامعی از سیستم های پکیج های مختلف دست یابند. در این دوره نحوه ی بازرسی پکیج، آزمایش کنترل های عملیات پکیج و نکات عیب یابی کلی ، همگی مورد بحث قرار خواهند گرفت. به طور کلی، این دوره برای آموزش به حداکثر رساندن ایمنی، قابلیت اطمینان و کارایی پکیج طراحی شده است و در نتیجه عمر پکیج افزایش می یابد. موسسه ی نیک اندیشان یکی از موسسات معتبری است که دوره آموزشی تعمیرات پکیج را ارائه داده و نیروهای متخصص تعمیرات پکیج را پرورش می دهد. امروزه نصب پکیج های مدرن بسیار آسان بوده و تقریبا افراد می توانند آن ها را نصب کنند اما کمتر کسی می تواند عیب یابی و تعمیرات پکیج را به خوبی انجام دهد. شرکت در دوره آموزشی تعمیرات پکیج به افراد این امکان را می دهد که به خوبی توانایی عیب یابی و تعمیر پکیج را کسب کنند. علاوه بر این، افراد ضمن شرکت در دوره آموزشی تعمیرات پکیج تکنیک های عیب یابی، علائم اختلالات ایجاد شده در پکیج و نحوه ی تعمیر آن اختلال، چگونگی عوض کردن قطعات، چگونگی سرویس دهی اجزای پکیج را می آموزند. دوره آموزشی تعمیرات پکیج  یک دوره ی تضمینی است که افراد می توانند ضمن شرکت در آن اطلاعات لازم جهت تعمیر انواع پکیج های زمینی، دیواری از برند های مختلف را یاد بگیرند. دوره آموزشی تعمیرات پکیج بسیار کاربردی بوده و متقاضیان می توانند به صورت عملی مطالب را آموزش ببینند. شرکت کنندگان پس از شرکت در این دوره می توانند مدرک معتبر دریافت کرده و کسب کار خود را با خیالی آسوده آغاز کنند. در اختیار داشتن یک مدرک معتبر و ارائه ی آن هنگام شروع یک کسب و کار باعث می شود که مشتریان شما بتوانند به خوبی به شما اعتماد کرده و کار تعمیر پکیج خود را به دست شما بسپارند. علاوه براین مدرک معتبر به افزایش درآمد افراد کمک خواهد کرد.

    دوره تعمیر پکیج

    دوره تعمیر پکیج

    اگر  شما هم جزو افرادی هستید که می خواهد در خانه به صورت مفید تری واقع شود و یا اینکه می خواهید و مشتاق هستید که یک کسب کار با هزینه ی کم شروع کنید، می توانید به حرفه تعمیرکار پکیج فکر کنید. ولی با این حال، بایستی بدانید که برخی از مشاغل سخت ‌تر از سایر مشاغل هستند. بد نیست قبل از شروع این حرفه در خصوص ساختار پکیج آگاهی داشته و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید. بنابراین، اگر هنوز هم می خواهید به عنوان یک تعمیرکار پکیج فعالیت خود را آغاز کنید لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

    یکی از پرطرفدارترین دوره هایی که افراد زیادی امروز مایل به شرکت در آن هستند دوره تعمیر پکیج می باشد. این امر به علت تولید طیف متنوعی از پکیج های گرمایشی طی سالیان اخیر می باشد. پکیج های گرمایشی به خوبی توانسته اند جایگاه خود را در بین سیستم های گرمایشی مختلف باز کنند. از آنجا که پکیج ها ساختار پیچیده ای دارند تنها افرادی می توانند وظیفه ی تعمیر آن ها را بر عهده گیرند که دوره تعمیر پکیج را پشت سر گذاشته باشند. به همین جهت جامعه به افرادی متخصصی که در دوره تعمیر پکیج شرکت کرده باشند و آموزش های لازم را جهت تعمیر پکیج گذرانده باشند نیاز دارد. شایان ذکر است این امر باعث شده است که موسسات مختلف دوره تعمیر پکیج برگزار کرده و نیرو های متخصص و آموزش دیده را تحویل جامعه دهند. در دوره تعمیر پکیج مطالب مختلف و ضروری در خصوص نحوه ی تعمیر و نصب و سرویس دهی پکیج را به افراد آموزش می دهند. آموزش هایی که در دوره تعمیر پکیج به متقاضیان ارائه می شود بسیار جامع بوده و نحوه ی کار و تعمیر انواع قطعات آموزش داده  می شود. در این دوره ها مطالب بسیار زیادی به متقاضیان آموزش داده می شود اما بایستی بدانید که ارائه ی مطالب تنها بخشی از پروسه ی یاد گیری به حساب می آید و فرد باید خودش مشتاق یادگرفتن مطالب بوده و سعی کند مطالب عملی خود را با خود مرور کند.

    آیا در دوره آموزش تعمیر پکیج، در مورد آموزش پکیج بوتان نیز صحبت می شود؟

    یکی از جواب هایی که می توانیم به سوال چگونه سرویسکار پکیج شویم، بدهیم شرکت در دوره تعمیر پکیج است. در این دوره، انواع مدل های پکیج معرفی می شود. از آنجایی که هر پکیج، سیستم داخلی مخصوص به خود را دارد، شرکت کنندگان باید با مدل های رایج پکیج در کشور آشنا شوند تا در صورت لزوم بتوانند آنها را تعمیر و سرویس کنند. برای مثال، آموزش پکیج بوتان یکی از مباحثی است که در این دوره ارائه شده و خطاهای آن، روش نصب، سرویس و برخی دیگر از مسائل مهم و مرتبط با آن ارائه می شود.

    در کلاس آموزش تعمیرات پکیج، نه تنها در مورد پکیج بوتان توضیحاتی ذکر می کنند، بلکه در مورد دیگر مدل های دستگاه پکیج که آنها نیز در کشور وجود دارند، صحبت خواهد شد. کسانی که در این دوره ها شرکت می کنند، مهارت و تخصص پیدا کرده و می توانند به این واسطه بازار کار خوبی را برای خود دست و پا کنند.

    شاید یک نکته فرعی به نظر آید، اما قطعا کسانی که می توانند از  پس سرویس و تعمیر هر مدلی از دستگاه پکیج برآیند، قطعا قادر خواهند بود درآمد خوبی نیز از راه فعالیت در این شغل به دست آورند.

    آیا در دوره آموزش تعمیرات پکیج در مشهد، به معایب شغل تعمیرات پکیج پرداخته میشود؟

    امروزه، دوره های آموزشی در هر شهری در حال برگزاری است و این فرصت خوبی برای کسانی است که دوست دارند در یک حوزه خاص به درجه ای قابل قبول از تخصص و مهارت برسند. برای مثال، اگر در شهر مشهد ساکن باشید و بخواهید در دوره تعمیرات پکیج حضور پیدا کنید، به راحتی می توانید این دوره را پشت سر بگذارید. اما، نکته ای که در این میان باید به آن توجه کنید این است که آیا دوره آموزش تعمیرات پکیج در مشهد می تواند مزیت های بی شماری برای شما داشته باشد؟ این سوالی است که نه تنها برای شرکت در دوره تعمیرات پکیج، بلکه برای شرکت در هر دوره ای باید از خود بپرسید.

    یکی از پارامترهایی که برای انتخاب یک موسسه آموزشی، باید مهم ترین معیار شما به شمار رود، ارائه جامع و کامل مباحث است. پیشنهاد می دهیم، در دوره موسسه هایی چون نیک اندیشان شرکت کنید که در آن از تعمیر و نصب پکیج گرفته تا معایب شغل تعمیرات پکیج، همه و همه آموزش داده می شود. این موسسه، فقط به همین مورد اکتفا نکرده و دوره خود را با صدور یک مدرک معتبر و قابل ترجمه به پایان می برد.

    توصیه می کنیم، هم برای کار در داخل کشور و هم برای کار در خارج از کشور، به دنبال دریافت مدرکی معتبر باشید. مدارک معتبر به آن دسته از مدارکی گفته می شود که در اغلب جاها مورد قبول هستند.

    دوره نصب و تعمیر پکیج

    پادکست شماره 2 دوره پکیج (دوره تعمیر پکیج)


    دوره نصب و تعمیر پکیج نیک اندیشان

    دوره نصب و تعمیر پکیج یکی از دوره های کار آمدی است که موسسه های مختلفی مانند موسسه ی نیک اندیشان برگزار می کنند. دوره نصب و تعمیر پکیج نیک اندیشان شامل موارد زیر می باشد:

    • کسب مهارت و فنون تعمیر پکیج
    • نحوه ی نصب پکیج
    • چگونگی راه اندازی پکیج
    • آشنا شدن با ابزارآلات مربوطه
    • آشنا شدن با قطعات مورد نیاز جهت تعمیر پکیج
    • چگونگی عیب یابی پکیج

    لازم به ذکر است افراد پس از آن که دوره نصب و تعمیر پکیج را گذراندند مدرک معتبر از آکادمی URS انگلستان دریافت می کنند. اساتید این مجموعه پس از اتمام دوره نصب و تعمیر پکیج کار آموزان خود را معرفی به کار می کنند. دوره نصب و تعمیر پکیج که در موسسه ی نیک اندیشان برگزار می شود با زبان ساده و بسیار کاربردی توسط اساتید دوره به متقاضیان ارائه می شوند. لازم به ذکر است که در این دوره  نحوه ی تعمیرات پکیج PL  را آموزش می دهند. پکیج PL  با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های ساخت پکیج ساخته شده است.

    دوره نصب و تعمیر پکیج به صورت کارگاهی برگزار شده و متقاضیان آموزش های مربوطه را در محیط های کارگاهی آموزش می بینند. کارآموزان ضمن شرکت در دوره با مراحل  مختلف تعمیر، و اصول مشکل یابی آشنا می شوند. اساتید این دوره بسیار مجرب بوده و در تمامی دوره ی آموزشی به سوالات متقاضیان خود به خوبی و با صبر و حوصله  پاسخ می دهند.

    افراد با شرکت در دوره تعمیرات پکیج در خصوص علل خراب شدن پکیج ها هم اطلاعات کسب می کنند. همانطور که می دانید یکی از شایع ترین علل خرابی پکیج ها عدم تعمیر و نگهداری منظم از آن ها است. شما پس از آن که مدرک دوره آموزشی را کسب کردید به عنوان یک تکنسین تعمیرات پکیج به صورت حرفه ای به ارائه ی خدمات تعمیر و نصب پکیج  می پردازید. اگر تعمیر پکیج جدی گرفته نشود علاوه بر اینکه طول عمر پکیج کاهش می یابد، این کار می تواند  به یک تهدیدی جدی برای افراد، خانواده و خانه آن ها منجر شود. همچنین پکیج انرژی بیشتری مصرف می کند و خطر خرابی فاجعه بار را افزایش می دهد.

    برای کسب اطلاعات بیشتردر صورت عدم نگهداری صحیح یا تعمیر ضعیف پکیج چه اتفاقی برای پکیج می افتد و یا اینکه چگونه به تعمیر و نگهداری از پکیج ها باید پرداخت و خیلی از اطلاعات دیگر باید در دوره های نصب و تعمیر پکیج شرکت کنید. اگر پکیج خراب شود، می تواند احساسات ناخوشایند، ناراحت کننده ای را برای مشتریان شما و خانواده شان به همراه داشته باشد، و اگر خرابی در اعماق زمستان رخ دهد، بسیار خطرناک خواهد بود. و همچنین اگر تعمیر پکیج نادیده گرفته شود ممکن است هزینه های گزافی را به دنبال داشته باشد بنابراین تعمیر پکیج بایستی جدی گرفته شود و به همین جهت است که حرفه ی تعمیر پکیج بسیار ارزشمند است.

    پادکست شماره 3 دوره پکیج (دوره تعمیر پکیج)


    آیا با تماشای فیلم آموزش تعمیرات پکیج می توان به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شد؟

    با گسترده تر شدن و بهتر شدن وضعیت اینترنت، می توان فیلم های آموزشی را در حوزه های مختلف، در موتورهای جستجو پیدا کرد و به تماشا نشست. حتی اگر بخواهید، می توانید فیلم های آموزشی تعمیرات پکیج را نیز مشاهده کرده و اطلاعات تان را در این حوزه افزایش دهید. البته، نباید فراموش کرد که تماشای فیلم آموزش تعمیرات پکیج هیچگاه نمی تواند جای شرکت در دوره آموزش تعمیر پکیج را بگیرد.

    تعمیرات پکیج که شامل تعمیر، سرویس، تعویض یک قطعه و یا نصب آن است، کار ساده ای نیست و نیاز به آموزش دارد. بهترین راه برای دریافت آموزش در این حوزه شرکت در دوره های آموزشی است. تماشای فیلم های آموزشی برای آشنایی اولیه شما با این حوزه مفید است، اما حقیقت این است که این فیلم های آموزشی قادر نیستند حتی به شما کمک کنند تا به یک تعمیرکار با اطلاعات متوسط تبدیل شوید.

    پس به جای آنکه وقت خود را تلف کرده و فیلم های آموزشی رایگان ببینید، در دوره تعمیر پکیج شرکت کنید و هم، اطلاعات کامل تری به دست آورید و هم، یک مدرک معتبر دریافت کنید. برخی موسسه های برگزارکننده ی دوره های تعمیرات پکیج، بعد از پایان یافتن دوره یک مدرک معتبر به شما می دهند.

    آیا با تماشای فیلم آموزش تعمیرات پکیج می توان به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شد؟

    پادکست شماره 4 دوره پکیچ


    هزینه آموزش تعمیرات پکیج در کرج مناسب است یا تهران؟

    درست است که هزینه کلاس های آموزشی، باید برای ما مهم باشد، اما این اهمیت نباید جای کیفیت دوره و مدرکی را که ارائه می شود، بگیرد. اگر در کرج ساکن هستید و می خواهید در دوره های تعمیرات پکیج شرکت کنید، اولین کاری که احتمال انجام خواهید داد اطلاع از هزینه آموزش تعمیرات پکیج در کرج است. خوب است بعد از آنکه اطلاعات کافی در مورد دوره تعمیر پکیج این شهر به دست آوردید، خصوصیات و ویژگی هایی را که این دوره دارد با موسسه های آموزشی آزاد فعال در دیگر شهرها مقایسه کنید.

    توصیه می کنیم، اگر می خواهید با حضور در دوره های آموزشی، اطلاعات و دانش خود را در مورد نصب و تعمیر پکیج به میزان چشمگیری افزایش دهید، حتما موسسه هایی را انتخاب کنید که دوره آموزش تعمیر پکیج را با مزیت های زیر برگزار می کنند:

    • محتوای آموزش دوره، کامل و مطلوب است؛
    • شهریه دوره، معقولانه در نظر گرفته شده است؛
    • دسترسی به محل برگزاری دوره، راحت است؛
    • دوره با یک مدرک بین المللی به پایان می رسد؛
    • اساتید دوره، اطلاعات تئوری و عملی قابل توجهی دارند؛

    نیک اندیشان از جمله موسسه هایی است که دوره هایش همه ویژگی های بالا را دارد. شما که می خواهید هزینه کنید و وقتی برای رفتن به کلاس ها در نظر بگیرید، بهتر است دوره هایی را انتخاب کنید که بیشترین مزیت را برای شما دارند.

    آیا در دوره تعمیر پکیج، در مورد نحوه تست قطعات پکیج توضیحی داده میشود؟

    دستگاهی که این روزها به یکی از متداول ترین دستگاه ها برای تامین گرمایش منازل تبدیل شده است، پکیج ها هستند. این دستگاه از قطعات متفاوتی تشکیل شده و به جهت آنکه بتواند با بالاترین بازدهی کار کند، می بایست در نهایت سلامت باشد. بهترین راه برای اطمینان از سلامت این دستگاه، تست قطعات مختلف در آن است. با توجه به این نکته به جرات می گوییم که تست کردن قطعات مختلف پکیج، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در دوره آموزش تعمیر پکیج ارائه می شود.

    به این منظور، قطعات متفاوت این دستگاه از برد، مبدل، مدار مکانیکی، ترمینال شیر سه طرفه، سنسور دود، مبدل ثانویه، پرشر، سنسور ان تی سی، و سایر قطعات، تست می شوند. کسانی که به عنوان تعمیرکار و سرویس کار حرفه ای پکیج کار می کنند باید به خوبی بدانند قطعات هر مدل پکیج به چه صورت باید تست شود. این تست برای بررسی درست کار کردن آن انجام می شود. توصیه می کنیم برای آنکه اطلاعات کامل تر و جامع تری در مورد تست قطعات این دستگاه به دست آورید، مقاله نحوه تست قطعات پکیج را مطالعه کنید.

    پادکست شماره 5 هزینه دوره تعمیرات پکیج و تست قطعات


    آیا در دوره تعمیر پکیج، در مورد نحوه تست قطعات پکیج توضیحی داده میشود؟

    آیا آموزش تعمیرات پکیج و کولر گازی، به صورت همزمان در دوره تعمیر پکیج ارائه میشود؟

    آموزش تعمیرات پکیج و کولر گازی دو مبحثی هستند که این روزها متقاضیان زیادی پیدا کرده اند. همانطوری که می دانید، پکیج ها دستگاه هایی هستند که گرمایش خانه و آب گرم را فراهم می کنند، و کولر گازی نیز دستگاهی است که در فصل گرم سال به کمک ما آمده و باعث می شود که گرمای هوای در داخل منزل، اذیت کننده نباشد. به دلیل سرمای مطبوع و دلپذیری که این دستگاه فراهم می کند، در اغلب مناطق کشور می توان شاهد نصب این دستگاه بود.

    موضوعی که باید در مورد تعمیر و نصب کولر گازی مورد توجه قرار داد، این است که علاقه مندان به یادگیری نصب، تعمیر و سرویس این دستگاه باید در دوره های آموزشی تعمیرات اسپیلت شرکت کنند. مباحثی که در دوره آموزش تعمیر پکیج ارائه می شود به پکیج ارتباط دارد و در مورد کولر گازی صحبتی نخواهد شد.

    کسانی که دوست دارند در هر دو حوزه به یک متخصص تبدیل شوند می توانند در دوره هایی که به صورت جداگانه برای آنها برگزار می شود شرکت کنند. هلدینگ آموزشی خدماتی نیک اندیشان از جمله موسسه های آموزشی است که هم دوره پکیج و هم دوره اسپیلت را با کیفیت بالایی برگزار می کند و در نهایت نیز یک مدرک بین المللی ارائه می کند.

    Pdf آموزش تعمیرات پکیج برای چه کسانی مناسب است؟

    روش های متفاوتی برای آموزش تعمیر پکیج وجود دارد که یکی از آنها Pdf آموزش تعمیرات پکیج است. خواندن این پی دی اف ها به درد کسانی می خورد که در مورد تعمیر پکیج هیچ اطلاعاتی ندارند. برای مثال، کسانی که نمی دانند برد پکیج چیست و چگونه کار می کند، می توانند پی دی اف ها را مطالعه کنند و اطلاعات جزئی و مختصری در مورد دستگاه پکیج به دست آورند.

    چنانچه فردی، بعد از خواندن این مقاله ها علاقه مند می شود که به عنوان یک تعمیرکار پکیج کار کند، نباید فقط به خواندن آنها اکتفا کند. این افراد می بایست در مرحله بعدی، پیشرفته تر عمل کرده و در دوره تعمیر پکیج شرکت کنند. اساتید دوره های تعمیرات پکیج، همه چیز را به صورت کامل و بی نقص به شرکت کنندگان در دوره آموزش می دهند و به صورت عملی همه قطعات را نشان داده و در مورد مشکلات رایج و غیر رایج این دستگاه نکات زیادی را بیان می کنند.

    پس اگر می خواهید در این حوزه به یک حرفه ای تبدیل شود، سعی کنید حتما در دوره آموزش تعمیر پکیج شرکت کنید و اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه، تعمیر و نصب آن به دست آورید.

    پادکست شماره6؛ دوره تعمیرات پکیج یا pdf تعمیرات پکیج


    بازارکار شغل تعمیرات پکیج در کانادا به چه شکل است؟

    بازار کار شغل تعمیرات پکیج در کانادا به چه شکل است؟

    کسانی که در دوره تعمیر پکیج شرکت می کنند، نه تنها می توانند در داخل کشور مشغول به کار شوند، بلکه فرصت مهاجرت به کشورهای خارجی چون کانادا نیز برای آنها فراهم خواهد شد. کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین کشورها در دنیاست و به همین دلیل می توان به جرات گفت که بازار کار شغل تعمیرات پکیج در کانادا در این کشور از وضعیت مناسب و مطلوبی برخوردار است. اگر به واسطه دوره هایی که در ایران گذرانده اید به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید و مهارت و تخصص خود را در تعمیر انواع و اقسام پکیج افزایش دهید، می توانید درآمد خوبی از این شغل در کانادا به دست آورید.

    درآمد تعمیرکاران پکیج که در ایران کار کرده و در دوره تعمیرات پکیج شرکت کرده اند، در صورتی که کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، حدود 15 تا 20 میلیون تومان در ماه است؛ اما کسانی که در کشور کانادا مشغول به کار بوده و در حوزه تعمیر این دستگاه کار می کنند، سالانه بیش از 70 هزار دلار درآمد به دست می آورند. این شغل، یکی از مشاغل فنی در کانادا به شمار می رود و می توان وضعیت کاری خوبی را برای آن تصور کرد.

    پادکست شماره 7؛ بازار کار دوره تعمیر پکیج


    در آموزش آنلاین تعمیرات پکیج از چه مسائلی به عنوان عیوب شغل تعمیرکاری پکیج یاد می شود؟

    در آموزش آنلاین تعمیرات پکیج از چه مسائلی به عنوان عیوب شغل تعمیرکاری پکیج یاد می شود؟

    در دوره تعمیر پکیج، در مورد مسائل متفاوت صحبت می شود. یکی از مهم ترین مسائلی که خوب است علاقه مندان در مورد آن نیز اطلاعاتی داشته باشند، معایب این شغل است. ما برخی از مهم ترین عیب های این شغل را در ادامه ذکر کرده ایم:

    1-فراهم کردن سرمایه؛

    یکی از معایبی که می توان در مورد شغل تعمیرات پکیج نام برد، نیاز داشتن به سرمایه برای شروع کار است. کسانی که به تازگی در دوره های آموزشی شرکت کرده و می خواهند وارد بازار کار شوند، اول از همه می بایست ابزار مورد نیاز خود را فراهم کرده که این نیاز به سرمایه دارد. دیگر جایی که افراد می بایست برای آن نیز هزینه ای در نظر بگیرند، تبلیغات است که افراد تازه کار و غیر تازه کار نمی شناسد و هر کسی که می خواهد تعداد مشتری های خود را افزایش دهند مجبور است این هزینه را صرف کند.

    2- زیاد بودن تعداد رقیبان؛

    حوزه تعمیر پکیج از جمله حوزه هایی است که تعداد رقیبان آن زیاد است. اگر قصد دارید به عنوان یک تعمیرکار پکیج کار کرده و در این بازار پر رقیب، موفق شوید، سعی کنید در دوره آموزش تعمیر پکیج موسسه های معتبر شرکت کنید و به این وسیله اطلاعات تئوری و عملی خود را افزایش دهید. اگر به این شکل عمل کنید نیازی نیست نگران زیاد بودن تعداد رقبایتان باشید.

    آموزش در دروه تعمیر پکیچ به صورت آنلاین

    3- در خطر بودن جان؛

    دستگاه پکیج یکی از دستگاه هایی است که پیچیدگی های زیادی دارد. از آنجایی که این دستگاه با برق و یا گاز کار می کند، یک اشتباه کوچک ممکن است باعث شود که دستگاه منفجر شده و جان همه کسانی که در اطراف این دستگاه قرار گرفته اند، به خطر بیفتد. معمولا کسانی که در دوره تعمیر پکیج شرکت نکرده و در مورد این دستگاه اطلاعات زیادی ندارند، خطا کرده و باعث ایجاد خسارت های مالی و جانی می شوند. متاسفانه این یکی از بدترین معایب دستگاه پکیج به شمار می رود و تعمیرکاران و سرویس کاران باید در زمان کار با دستگاه، دقت خود را افزایش دهند.

    امیدواریم با توجه به هشدارهایی که داریم به خوبی متوجه اهمیت آموزش و شرکت در دوره آموزش تعمیر پکیج شده باشد. اگر می خواهید تا سالیان طولانی به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای کار کرده و درآمد داشته باشید، حتما در دوره های آموزشی شرکت کنید و بعد از آن نیز به عنوان یک کارآموز در کنار کسانی که در این حوزه به صورت عملی فعالیت می کنند، کار می کنید و بعد از آن وارد بازار کار شوید. با رعایت این نکات، هیچ گاه، خطری شما را و اطرافیان را تهدید نمی کند.

    پادکست شماره 8؛ رفع مشکلات شغل تعمیرکاری پکیج باشرکت در دوره تعمیر پکیج


    آیا در دوره تعمیر پکیج، گفته می شود که چگونه شیر پرکن پکیج را باز کنیم؟

    آیا در دوره تعمیر پکیج، گفته می شود که چگونه شیر پرکن پکیج را باز کنیم؟

    یکی از قطعات بسیار مهم در دستگاه پکیج که حتما در دوره آموزش تعمیر پکیج در مورد آن صحبت می شود، شیر پرکن پکیج است. این قطعه یکی از قطعات بسیار مهم در این دستگاه به شمار می رود و لازم است که در زمان خراب شدن هر چه زودتر برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام شود. افرادی که در دوره های آموزشی شرکت می کنند می توانند پاسخ سوال چگونه شیر پرکن پکیج را باز کنیم را به صورت کامل دریافت کنند. ما نیز در اینجا به صورت خلاصه و مختصر در مورد باز کردن این شیر نکاتی را بیان خواهیم کرد:

    • اول از همه دستگاه پکیج خاموش می شود.
    • سپس آب داخل دستگاه تخلیه می شود.
    • بعد از آن باید شیر ورودی دستگاه بسته شود.
    • بعد از بسته شدن شیر ورودی، شیر پرکن را باید در حالت باز قرار داد.
    • در ادامه شیر تخلیه باز می شود.
    • و در نهایت نیز اورینگ های شیر پرکن تعویض می شوند.

    شاید در قالب کلمات و جملات کار کردن با دستگاه پکیج کار ساده و راحتی به نظر آید، اما باید توجه داشت که این دستگاه گرمایشی، پیچیدگی های خاص خود را داشته و کسانی که می خواهند آن را تعمیر کنند یا خود باید در دوره آموزش تعمیر پکیج شرکت کرده باشند و یا از کسانی که در این دوره شرکت کرده اند، کمک بگیرند.

    پیش نیاز موفقیت در شغل تعمیرات پکیج در آلمان چیست؟

    اگر پکیج خاموش شد چه کنیم؟ آیا در دوره تعمیر پکیج در مورد این موضوع صحبت می شود؟

    اگر پکیج خاموش شد چه کنیم، می تواند یکی از سوالات کسانی باشد که دستگاه پکیج آنها قدیمی است و یا به تازگی این وسیله گرمایشی را در خانه و یا محل کار خود نصب کرده اند. اگر هیچ چیزی در مورد این مساله و مشکل نمی دانید بهتر است در زمان هایی که این اتفاق برای شما افتاد با تعمیرکاران و کسانی که در دوره آموزش تعمیر پکیج شرکت کرده اند، تماس کنید. آنها، هم می توانند در حل این مشکل به شما کمک کنند و هم در صورتی که خواستید به شما بگویند که در زمان های خاموش شدن پکیج چه کنید.

    اگر دستگاه پکیج شما خاموش شد، اول از همه فشار بار پکیج را کنترل کنید؛ عددی که نشان می دهد باید روی 1.5 باشد. اگر این عدد درست بود، نوبت به بررسی کردن کد خطا می رسد. برخی پکیج های مدرن و پیشرفته، در صورت بروز اختلال در آنها، یک کد به شما نمایش می دهند. با داشتن این کد می توان به راحتی فهمید علت ایجاد این مشکل چیست. در پکیج های دیجیتال، کد خطا نمایش داده می شود و در پکیج های آنالوگ نیز چراغ های قرار گرفته روی دستگاه، خاموش و روشن می شوند و به این ترتیب می توان متوجه یک اشکال در آن شد.

    درآمد شرکت در دوره آموزش تعمیر پکیج

     

    پادکست شماره9؛ شرکت در دوره تعمیر پکیج و مهاجرت


    پیش نیاز موفقیت در شغل تعمیرات پکیج در آلمان چیست؟

    یکی از شغل های فنی که این روزها بازار کار خوب و مناسبی را می توان برای آن مثال زد، تعمیرکاری و نصب پکیج است. اگر شما نیز یکی از علاقع مندان یا تکنسین های تعمیر پکیج هستید، خبر خوبی برایتان داریم؛ شما می توانید با تخصص و مهارتی که دارید به کشورهایی که به مهارت شما نیاز دارند، مانند آلمان مهاجرت کرده و در آنجا مشغول به کار شوید. البته برای موفقیت در شغل تعمیرات پکیج در آلمان باید برخی پیش نیاز ها را داشته باشید که در ادامه به آنها اشاراتی خواهیم داشت:

    1- داشتن اطلاعات تئوری کافی؛

    کسی که می خواهد در حوزه هایی چون تعمیرات پکیج فعالیت کند، باید اطلاعات تئوری قابل توجهی داشته باشد. این امر، جز با شرکت در دوره تعمیر پکیج محقق نخواهد شد. با حضور در دوره ی موسسه های معتبر می توانید دانش خود را در این حوزه افزایش دهید.

    2- داشتن تجربه کافی؛

    فقط صِرف داشتن اطلاعات تئوری به هیچ عنوان نمی تواند به شما کمک کند تا در کار تعمیرکاری پکیج موفق باشید. این حوزه، همان طوری که اشاره کردیم از جمله حوزه های فنی است و افراد می بایست به صورت تجربی نیز در آن کار کرده باشند. دوره آموزش تعمیر پکیج که توسط موسسه های آموزشی مطرح در کشور برگزار می شود، هم حاوی اطلاعات تئوری بالایی است و هم اطلاعات تجربی و عملی خوبی در آن در اختیار افراد قرار داده می شود.

     

    دانستن زبان آلمانی و انگلیسی در دروه پکیچ

    3-دانستن زبان آلمانی و انگلیسی؛

    علاوه بر شرکت در دوره تعمیر پکیج، می بایست پیش نیازهای دیگری برای مهاجرت به کشور آلمان نیز فراهم کنید. اگر می خواهید به عنوان یک تعمیرکار پکیج در کشور آلمان کار کنید، به این دلیل که با طیف گسترده ای از افراد مواجه هستید، می بایست به زبان های آلمانی و انگلیسی مسلط باشید؛ زیرا ممکن است بین مشتری های شما باشند کسانی که یا فقط می توانند آلمانی حرف بزنند و یا فقط به انگلیسی مسلط هستند، و شما برای آنکه مشتری های تان را از دست ندهید مجبورید خود را به ابزار و لوازم زیادی مجهز کنید که زبان نیز یکی از آنهاست.

    4-داشتن ذهن خلاق؛

    اگر در دوره آموزش تعمیر پکیج شرکت کنید، به شما یاد می دهند که چگونه یک پکیج را سرویس، تعمیر و نصب کنید. بعد از این مرحله، نوبت به خود شما می رسد که با ذهن خلاقی که دارید ترفندهایی در جهت افزایش تعداد مشتری ها یتان به کار ببرید. مثلا، می توانید برای مشتری های قدیمی خود تخفیفی قائل شده و سرویس و یا تعمیرات پکیج آنها را با هزینه ای مناسب تر انجام دهید. اینکه چگونه مشتری های خود را حفظ کرده و آنها را افزایش دهید به خود شما و شرایط کاری تان بستگی دارد. فراموش نکنید، خلاقیت می تواند تاثیر خوبی روی افزایش تعداد مشتری های شما داشته باشد.

    در دوره تعمیر پکیج، علت صدای زیاد پکیج ایران رادیاتور را چه عنوان می کنند؟

    در دوره تعمیر پکیج، علت صدای زیاد پکیج ایران رادیاتور را چه عنوان می کنند؟

    یکی از برندهای معروف پکیج در کشور، ایران رادیاتور است که گاهی اوقات با مشکلاتی همراه است. یکی از این مشکلات، بالا بودن صدایی است که آن به گوش می رسد. در دوره تعمیرات پکیج در مورد این موضوع صحبت شده و اطلاعات زیادی را در مورد آن بیان می کنند. برخی مواردی که می توان از آن به عنوان مهم ترین علت صدای زیاد پکیج ایران رادیاتور یاد کرد، به شرح زیر است:

    • یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود پکیج ایران رادیاتور صدای زیادی از خود تولید کند نصب شدن آن به شکل نادرست است. اگر از تعمیرکاران غیر حرفه ای و آماتور بخواهید این دستگاه را برای شما نصب کنند، صدا دادن پکیج موضوع عجیبی نخواهد بود.
    • قرار گرفتن پکیج در حالت زمستانه نیز می تواند باعث زیاد بودن صدای پکیج باشد. وقتی تنظیمات دستگاه برای حالت زمستانه به درستی انجام نشود، این دستگاه صدای زیادی می دهد. قطعا در دوره آموزش تعمیر پکیج به این موضوع پرداخته می شود.
    • اگر پمپ دستگاه نیز خراب بوده باشد، انتقال آب از مسیر پشتی با اختلال مواجه شده و صدای ناهنجاری از دستگاه به گوش می رسد. پمپ های خراب، صدای تق تق می دهند.

    بازارکار سرویسکار پکیج در ایران

    چگونه سرویسکار پکیج شویم؟ در این رابطه چه می دانید؟

    مشاغل فنی از آن جمله مشاغلی هستند که درآمد خوبی می توانند با خود به همراه داشته باشند؛ البته برای کسانی که در این حوزه به یک حرفه ای تبدیل شده اند. شما نیز اگر با توجه به بازار کار برخی سرویس کاران پکیج تصمیم دارید در دوره آموزش تعمیر پکیج شرکت کنید، اول باید ببینید که آیا می توانید با سختی ها و مشقت هایی که در این شغل وجود دارد کنار ایید یا خیر. یکی از سختی های این شغل، در خطر بودن جان است. ممکن است یک جا در اثر بی احتیاطی، جان شما به خطر افتد.

    در قدم بعدی می بایست میزان علاقه خود را به این شغل مشخص کنید. اگر به انجام کارهای فنی علاقه مند هستید و برخی پیچیدگی هایی که در این حوزه وجود دارد، کلافه و خسته تان نمی کند خوب است در دوره آموزش تعمیر پکیج شرکت کرده و با تلاش و پشتکار به یک سرویس کار حرفه ای پکیج تبدیل شوید. در ضمن، حواستان باشد که شرکت ها و برندهای مختلف در حال ارائه انواع جدیدی از پکیچ هستند که ممکن است سیستم جدیدی داشته باشد. تداوم در آموزش و یادگیری این سیستم های جدید نیز می تواند باعث موفقیت شما در این شغل شود.

    در دوره تعمیر پکیج، چه نکاتی در خصوص نحوه رسوب گیری پکیج گفته می شود؟

    در دوره تعمیر پکیج، چه نکاتی در خصوص  نحوه رسوب گیری پکیج گفته می شود؟

    نحوه رسوب گیری پکیج یکی از مهم ترین موضوعاتی است که سرویس کاران باید در مورد آن چیزهای زیادی بدانند. این اتفاق یک مساله مشترک بین اغلب پکیج ها به شمار می رود. روش های از بین بردن رسوب این دستگاه به شرح زیر انجام می شود:

    1- رسوب گیری سنتی؛

    در این روش، ابتدا آب موجود در دستگاه را به صورت کامل تخلیه کرده و سپس آن را با جوهر  نمک و یا اسید تمیز می کنند. گاهی اوقات، لازم است رسوب ها با کمک چکش از جای خود جدا شوند که در وارد کردن ضربه ها باید دقت داشت؛ زیرا ممکن است به پکیج آسیب وارد شود. سپس، قسمت های داخلی دستگاه را با آب شسشتو می دهند تا هیچ مقداری از مواد پاک کننده اسید در داخل آن باقی نماند.

    2- رسوب گیری با کمک روش های مدرن؛

    از دیگر روش هایی که حتما در دوره آموزش تعمیر پکیج به آن پرداخته می شود روش های مدرن تمیز کردن پکیج است. در این روش، پمپ اسید شویی را در ظرف اسید قرار می دهند و یک طرف مبدل حرارتی را به خروجی  و طرف دیگر آن را با کمک یک شلنگ به ظرف مبدل گرمایی متصل می کنند. در قدم بعدی، پمپ را روشن کرده تا همه رسوبات به راحتی از بین برده شوند. بعد از تمام شدن کار، می بایست ظرف مبدل حرارتی را شستشو داد و مبدل را در جای خود نصب کرد.

    در دوره تعمیر پکیج در خصوص هواگیری پکیج دیواری چه نکاتی ذکر می شود؟

    در دوره تعمیر پکیج در خصوص هواگیری پکیج دیواری چه نکاتی ذکر می شود؟

    کسانی که در دوره های آموزشی تعمیرات پکیج شرکت می کنند نکات زیادی را در این خصوص تعمیر و سرویس پکیج، آموزش می بینند. یکی از جمله موارد مهم در مورد پکیج ها، هواگیری پکیج دیواری است. هوا گرفتن پکیج مشکلات زیادی را در این دستگاه باعث می شود و به همین دلیل است که این عملیات از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر می خواهید عمر این دستگاه گرمایشی افزایش پیدا کند هواگیری از پکیج باید انجام شود. مراحل هواگیری پکیج به شرح زیر است:

    1. اول از همه، شیر آب داغ باید باز شود تا دستگاه روشن شود.
    2. در قدم بعدی، پیچ مخصوص هواگیری را با کمک یک ابزار، همچون انبردست، در خلات حرکت عقربه های ساعت می چرخانند.
    3. با این اقدام، هوایی که در داخل دستگاه گیر کرده است، خارج می شود.
    4. بهتر است چند دقیقه صبر کرد تا هوای گیر افتاده در داخل دستگاه به صورت کامل تخلیه شود.
    5. تا زمانی که همه هوا خارج شود، پیچ هواگیری نیز باید باز باشد.
    6. اگر به جای هوا، آب خارج شد باید پیچ در جهت عقربه های ساعت چرخانده شده و کاملا سفت شود.

    همه مراحل و نکاتی که در مورد هواگیری پکیج باید انجام شود در دوره آموزش تعمیر پکیج به صورت کامل و مفصل معرفی خواهد شد.

    دوره آموزش تعمیرات پکیج در شیراز بهتر است یا دوره آموزش تعمیرات پکیج در تهران؟

    دوره آموزش تعمیرات پکیج در شیراز بهتر است یا دوره آموزش تعمیرات پکیج در تهران؟

    اگر در شهر شیراز ساکن هستید و دوست دارید وارد حوزه های فنی چون، تعمیرات پکیج شوید احتمالا اولین گزینه ای که انتخاب می کنید، دوره آموزش تعمیرات پکیج در شیراز است. برخی موسسه های آموزشی برگزار کننده این دوره را انتخاب و در دوره های آن شرکت کنید. توصیه می کنیم در زمان انتخاب موسسه های آموزشی، دقت به خرج دهید و آنهایی که شرایط زیر را در برگزاری دوره های خود لحاظ می کنند، انتخاب کنید:

    • دریافت شهریه مناسب؛
    • ارائه دوره به صورت کامل و جامع؛
    • صدور یک مدرک معتبر بین المللی؛

    اگر نتوانستید دوره ای با این مشخصات در شیراز پیدا کنید، هستند موسسه های آموزشی که در سایر شهرها، از جمله تهران دوره تعمیر پکیج را با همه ویژگی های بالای به اضافه برخی دیگر از امتیازات برگزار می کنند. برای مثال، نیک اندیشان نه تنها مزیت های بالا را دارد، بلکه شهریه را به صورت اقساط دریافت می کند و بعد از آنکه دوره به پایان رسید، مهارت جو را به کسب و کارهایی معرفی می کند که خواهان جذب فردی آموزش دیده در حوزه تعمیرات و سرویس پکیج هستند. این می تواند بهترین فرصت برای علاقه مندانی باشد که دوست دارند بعد از پایان رسیدن دوره، مشغول به کار شوند.

    بهترین کتاب تعمیرات پکیج چه نام دارد؟ شرکت در دوره تعمیر پکیج بهتر است یا خواندن کتاب تعمیرات پکیج

    بهترین کتاب تعمیرات پکیج چه نام دارد؟ آیا مطالعه این کتاب ها مفید است؟

    برای آنکه اطلاعات خود را در مورد تعمیرات پکیج افزایش دهید، روش های متفاوتی پیش روی شما قرار دارد. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید، مطالعه کتاب هایی است که در این حوزه نوشته شده است و از آنها به عنوان بهترین کتاب تعمیرات پکیج یاد می کنند. ما منکر اینکه کتاب ها می توانند اطلاعات خوبی به ما بدهند نیستیم، اما این نکته را نیز نباید از خاطر ببرید که دستگاه پکیج، پیچیدگی های خود را داشته و شما باید به صورت عملی، آن را مشاهده کرده و تعمیرکردن آن را یاد بگیرید. بهترین کاری که می توانید برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج انجام دهید، مطالعه این کتاب ها در کنار شرکت در دوره آموزش تعمیر پکیج است.

    در دوره هایی که از آن یاد کردیم، شما به صورت عملی با یک دستگاه پکیج، قطعاتی که در آن به کار برده شده است، آشنا خواهید شد و همه مشکلاتی که این دستگاه ممکن است بعد از نصب دچار آن شود، یاد خواهید گرفت. در ضمن، هر سوالی که داشته باشید می توانید از اساتیدی که دوره تعمیر پکیچ را برگزار می کنند بپرسید و اجازه ندهید که هیچ ابهام و سوالی در این رابطه برای شما باقی بماند.

    در دوره ی آموزش تعمیرات پکیج مجتمع فنی تهران شرکت کنیم یا نیک اندیشان؟

    در دوره ی آموزش تعمیرات پکیج مجتمع فنی تهران شرکت کنیم یا نیک اندیشان؟

    حال که تصمیم گرفته اید در یک دوره آموزش تعمیر پکیج شرکت کنید، باید در مورد موسسه ای که می خواهید این دوره را در آنجا بگذرانید، توجه و دقت داشته باشید. یکی از این دوره های آموزشی، دوره ی آموزش تعمیرات پکیج مجتمع فنی تهران است و دیگری نیک اندیشان. ما در اینجا می خواهیم به بررسی این دوره موسسه بپردازیم.

    1- اساتید برگزار کننده دوره؛

    اساتیدی که دوره تعمیر پکیج را در نیک اندیشان ارائه می دهند، کسانی اند که سابقه و مهارت زیادی برای تعمیر پکیج دارند. آنها نه تنها در دوره های آموزشی شرکت کرده اند، بلکه به صورت تجربی نیز کار کرده و به عنوان یک متخصص این حوزه شناخته می شوند. در دوره هایی که در مجتمع فنی تهران برگزار می شود ممکن است اساتید از چنین امتیازی برخوردار نبوده و آنها تجربه زیادی برای تدریس این حوزه نداشته باشند.

    2- مباحث ارائه شده؛

    دیگر موضوعی که باید برای علاقه مندان به این حوزه اهمیت داشته باشد، مباحثی است که در دوره ارائه می شود. در دوره تعمیرات پکیج نیک اندیشان، همه مباحث و همه آن چیزی که سرویس کاران باید برای تعمیر این دستگاه بلد باشند، به آنها آموخته می شود. این در حالی است که در دوره ی تعمیرات پکیج مجتمع فنی تهران، ممکن است برای آنکه طول دوره را کاهش دهند از ذکر برخی مباحث اجتناب کنند.

    بهترین کلاس آموزش تعمیرات پکیج در تهران کجا می باشد؟

    بهترین کلاس آموزش تعمیرات پکیج

    بهترین کلاس آموزش تعمیرات پکیج در تهران

    کلاس آموزش تعمیرات پکیج یک دوره ی ویژه برای افرادی به شمار می آید که خواهان شروع حرفه ی تعمیرکاری پکیج هستند. در کلاس آموزش تعمیرات پکیج متقاضیان نحوه ی عملکرد و تعمیر سیستم های پکیج های مختلف را می آموزند. حرفه ی تعمیر کاری پکیج به علت تقاضای ویژه ی جامعه از بازار کار خوبی برخوردار است. برای آنکه افراد بتوانند این حرفه را دنبال کنند بایستی مدرک شرکت در کلاس آموزش تعمیرات پکیج را در اختیار داشته باشند. این مدرک موجب اعتبار بخشیدن به وجه ی شغلی آن ها می شود و شایان ذکر است بدون در اختیار داشتن مدرک کلاس آموزش تعمیرات پکیج افراد کمی تعمیر پکیج خود را به شما می سپارند.

     

    بهترین کلاس آموزش تعمیرات پکیج در تهران

    یک تعمیر کار پکیج چه وظایفی را بر عهده دارد؟

    تعمیرکاران پکیج افرادی هستند که در حوزه ی تعمیر، نصب و نگهداری از پکیج ها تخصص دارند. این افراد ضمن بررسی پکیج و سایرعوامل اقدامات لازم جهت بهبود عملکرد پکیج و تنظیم آن را انجام می دهند.برای مثال تعمیرکار پکیج فشار و دمای پکیج را بررسی کرده و اگر مشکلی داشته باشد آن را بررسی می کند. تعمیرکاران پکیجی که از مدرک معتبر برخوردارند وظایف مختلفی بر عهده دارند. برخی از این وظایف عبارتند از:

    • تطبیق دادن پکیج متناسب با نوع سوخت
    • نظارت و نگهداری از پکیج
    • نصب صحیح پکیج و بررسی آن
    • تعمیر پکیج در صورت بروز مشکل
    • بررسی مایعات درون پکیج

    حال به شرح برخی از این وظایف می پردازیم.

    1. نظارت و نگهداری پکیج

    تعمیرکاران پکیج، وظیفه ی بررسی، تعمیر و نگهداری مکرر پکیج  را بر عهده دارند و برای مثال آن ها لوله ‌کشی پکیج و شیرهای پکیج را تعمیر و تمیز کرده و گرفتگی لوله ها را پاک می ‌کنند.

    1. بررسی مایعات درون پکیج

    تعمیرکاران پکیج میزان گاز، آب و سایر سیالات موجود در پکیج را بررسی می کنند. اگر سیالات درون پکیج به عوض شدن احتیاج داشته باشد تعمیرکار پکیج آن را تغییر می دهد.

    1. تعمیر تجهیزات پکیج

    هنگامی که بخش ‌هایی از سیستم‌ های پکیج ها می ‌شکنند یا عملکردشان افت کرده و به خوبی کار نمی‌ کنند، تعمیرکار پکیج وظیفه ی بازسازی و تعمیر آن را برعهده می گیرد. برخی از قطعات رایجی که این افراد به طور مکرر تعمیر کرده و آن ها را بازسازی می کنند شامل شیرها و سیستم های لوله کشی می باشد.

     

    وظایف تعمیرکار پکیج

    کلاس تعمیرات پکیج

    تعمیرکارانی که می خواهند در یک کلاس تعمیرات پکیج شرکت کنند بایستی حتما قبل از ثبت نام در انتخاب آموزشگاه دقت کافی و مورد نیاز را به خرج دهند. آموزشگاه های مختلفی کلاس تعمیرات پکیج برگزار می کنند اما قطعا تمامی آن ها معتبر نیستند. بنابراین ما در ادامه برای شما ویژگی های یک آموزشگاه خوب را آورده ایم تا انتخاب یک آموزشگاه معتبر را برای شما آسان کنیم.

    • برخی از آموزشگاه ها پس از اتمام دوره مدرک معتبر ارائه می دهند اما برخی دیگر تنها به ارائه ی مطالب اکتفا می کنند. بنابراین یک متقاضی آگاه و باهوش باید دوره کلاس تعمیرات پکیج آموزشگاهی را انتخاب کند که پس از تمام شدن دوره یک مدرک معتبر را اعطا کند. به عنوان مثال هلدینگ نیک اندیشان پس از برگزاری کلاس تعمیرات پکیج یک مدرک با اعتبار از آکادمی دانشگاه انگلستان اعطا می نماید.
    • از آن جا که تعمیرکاری پکیج یک حرفه ی عملی است پس باید آموزش های کلاس تعمیرات پکیج به صورت عملی صورت پذیرد. متاسفانه برخی از آموزشگاه ها حین برگزاری کلاس تعمیرات پکیج تنها مطالب را به صورت تئوریک ارائه می دهند. بنابراین باید دقت داشته باشید که در دوره تعمیرات پکیج آموزشگاهی شرکت کنید که کلاس را در یک محیط کارگاهی و به صورت کارگاه برگزار کند. به عنوان مثال دوره ی تعمیرات پکیج موسسه ی نیک اندیشان یکی از دوره هایی است که در یک محیط کارگاهی برگزار می شود و متقاضیان مطالب را زیر نظر استاد و به صورت عملی یاد می گیرند.
    • از دیگر نکاتی که هنگام انتخاب یک آموزشگاه معتبر به منظور ثبت نام در کلاس تعمیرات پکیج بایستی به آن توجه کنید اساتید آن دوره است. دقت داشته باشید آموزشگاهی را انتخاب کنید که اساتید آن مجرب و حرفه ای بوده و خود در این زمینه فعالیت داشته باشند. متاسفانه برخی از افراد بدون آن که در حوزه ی تعمیر کاری پکیج سر رشته داشته باشند اقدام به برگزاری دوره کرده اند.

    آینده شغلی و بازارکار تعمیرکار پکیج بعد از گذراندن دوره تعمیر پکیج چگونه است؟

    دوره تعمیرات پکیج فنی و حرفه ای بهتر است یا نیک اندیشان

    آینده شغلی و بازارکار تعمیرکار پکیج

    یکی از مهم ترین سوالاتی که ذهن شرکت کنندگان در دوره پکیج را به خود مشغول می کند، آینده شغلی و بازار کار تعمیرکار پکیج است. موضوع مهمی که باید ذکر کنیم این است، هرقدر که بازار از وجود تعمیرکاران اشباع باشد، باز هم کمبود تعمیرکاران حرفه ای احساس می شود. کسانی که بتوانند به صورت حرفه ای به این حوزه ورود پیدا کرده و برای تعمیر این دستگاه اقدام کنند، هیچ گاه بیکار نبوده و همیشه کاری برای انجام دادن دارند. اگر شما نیز به عنوان یک جوان که به تازگی می خواهد برای آینده اش تصمیم گیری کند، به امور فنی، مانند تعمیر پکیج علاقه مند هستید، باید تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای را در اولویت های خود قرار دهید و این موضوع را نیز فراموش نکنید که آینده شغلی و بازار کاری تعمیرکار پکیج متعلق به کسانی است که در دوره پکیج شرکت کرده اند.

    ممکن است برای برخی افراد این سوال پیش آید که چرا باید در دوره تعمیر پکیج شرکت کنند. یکی از دلایلی که توصیه می کنیم حتما در دوره پکیج شرکت کنید، یادگیری تمامی نکاتی است که ممکن است در آینده با آن برخورد داشته باشید. در برخی دوره های آموزشی، مانند دوره پکیج نیک اندیشان، تمامی سرفصل ها و تمامی مباحث مهم به فرد، آموزش داده شده و در پایان دوره، شرکت کنندگان از افرادی مبتدی به افرادی با مهارت های قابل توجه تبدیل خواهند شد.

    دوره تعمیرات پکیج فنی حرفه ای بهتر است یا نیک اندیشان؟

    برای شرکت در دوره تعمیر پکیج و کسب اطلاعات، روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از آنها دوره تعمیرات پکیج فنی و حرفه ای است. فنی و حرفه ای یکی از ارگان های آموزشی در سطح کشور بوده و در حوزه های متفاوت اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می کند. تعداد محدودی از سرفصل هایی که علاقه مندان به تعمیرات پکیج نیاز دارند بدانند، ارائه شده و به همین دلیل شاید نتوان شرکت کنندگان تعمیر پکیج فنی حرفه ای را افرادی توانمند نامید. موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت این است که برخی مواقع، شهریه فنی حرفه ای به صورت یکجا دریافت شده و همین موضوع فرصت حضور در این دوره را از برخی سلب می کند. در ضمن، اگر بعد از تمام شدن دوره پکیج فنی حرفه ای نتوانستید به تمام مباحث ذکر شده تسلط پیدا کنید، مجددا حق ندارید در یک دوره جدید شرکت کنید و این یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که می توان برای دوره تعمیرات پکیج فنی و حرفه ای بر شمرد.

    روش دیگری که می توان به کمک آن، دانش کافی را در مورد تعمیرات پکیج به دست آورد، شرکت در دوره پکیج نیک اندیشان است. این موسسه نیز یکی از موسسه های آموزشی در کشور بوده و در شهر تهران واقع شده است. کامل ترین و جامع ترین سرفصل ها و مباحث در این دوره، آموزش داده شده و  افراد بعد از تمام کردن دوره می توانند به صورت حرفه ای در این حوزه کار کنند. موضوع دیگری که خوب است در مورد آن نیز اطلاعاتی داشته باشید، شهریه دریافتی این موسسه است؛ اگر توان پرداخت شهریه به صورت یکجا را ندارید می توانید آن را در دو قسط به موسسه بپردازید. در ضمن، بعد از تمام شدن دوره، در صورتی که توانایی های لازم را به دست آورده باشید، به کاریابی های فعال، معرفی شده تا از طریق تعمیر پکیج درآمد کسب کنید.

     

    بهترین دوره آموزش تعمیر پکیج چه ویژگی دارد

    بهترین دوره آموزش تعمیر پکیج چه ویژگی دارد؟

    اغلب کسانی که می خواهند به واسطه شرکت در دوره تعمیر پکیج مشغول به کار شوند، این سوال را می پرسند که بهترین دوره آموزش تعمیر پکیج چه مشخصاتی دارد. یکی از این ویژگی ها، کامل بودن مباحثی است که در آن ارائه می شود. پکیج و تعمیر آن دنیای بسیار گسترده ای داشته و به همین سبب باید اطلاعات کاملی برای تعمیر آن داشت. موسسه هایی که بتوانند مباحث را به صورت جامع و کامل در اختیار علاقه مندان و شرکت کنندگان دوره پکیج قرار دهند، از جمله بهترین و مطرح ترین موسسات آموزشی هستند.

    دیگر ویژگی بهترین دوره آموزش تعمیر پکیج، مناسب بودن شهریه ای است که از مهارت جویان دریافت می شود. معمولا کسانی که در یک دوره آموزشی شرکت می کنند، اغلب جزء کسانی هستند که شغل ثابتی نداشته و به دنبال پیدا کردن یک راه برای افزایش درآمد هستند. این گروه، در پرداخت شهریه دوره های آموزشی مشکل داشته و قادر نیستند به یک باره تمام هزینه را پرداخت کنند. برخی موسسات در سطح کشور، به این موضوع توجه داشته و در موقع دریافت شهریه سختگیری زیادی را اعمال نمی کنند. این موسسات، شهریه را به صورت اقساط دریافت کرده و به همین جهت شرکت کنندگان و حاضران دوره فرصت کافی برای تهیه کردن پول کلاس را پیدا خواهند کرد.

    یکی از موسسات آموزشی کشور که علاوه بر داشتن ویژگی های بالا، خدمات زیادی را در اختیار مهارت جویان دوره پکیج قرار می دهد، موسسه نیک اندیشان است. تمامی شعبات این موسسه در نزدیکی مترو قرار داشته و به همین جهت، دسترسی و رفت و آمد به آن بسیار راحت می باشد. اگر با شرکت در دوره تعمیر پکیج نیک اندیشان نتوانستید به تمامی سرفصل های دوره تسلط پیدا کنید، می توانید در دوره های بعدی نیز شرکت کرده و بدون نیاز به پرداخت مجدد وجه، تمامی مباحث را به صورت کامل فرا بگیرید.

     

    آینده شغلی و بازارکار تعمیرکار پکیج بعد از گذراندن دوره تعمیر پکیج چگونه است

    آیا آموزش رایگان تعمیر پکیج نتیجه بخش تر است یا خیر؟

    یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است شرکت کنندگان در دوره پکیج قبل از شرکت در دوره های آموزشی بپرسند، این است که آیا آموزش رایگان تعمیر پکیج نتیجه بخش هست یا خیر. موضوع مهمی که نه تنها در مورد دوره رایگان تعمیر پکیج بلکه در مورد دوره رایگان سایر رشته ها باید توجه داشت، کامل نبودن مباحث ارائه شده در این دوره است. در دوره های آموزشی رایگان تمامی آنچه که یک فرد برای حرفه ای شدن باید بلد باشد، ذکر نشده و این به نوعی تلف کردن وقت حاضران در دوره به شمار می رود.

    موضوع دیگری که در مورد آموزش رایگان تعمیر پکیج باید مورد توجه قرار داد، عدم ارائه مدرک در این دوره است. معمولا در دوره هایی که به صورت رایگان برگزار می گردد، یا هیچ مدرکی به فرد اعطا نمی شود و یا مدرک ارائه شده، اعتبار زیادی ندارد. به همین دلیل توصیه می کنیم به جای آنکه وقت خود را با گذراندن دوره های رایگان تلف کنید، یک موسسه معتبر و مطرح آموزشی یافته و با پرداخت هزینه، دوره پکیج را با موفقیت پشت سر بگذارید.

    یکی از موسسات مطرح آموزشی در کشور که مدرکی معتبر ارائه می کند، موسسه نیک اندیشان است. مدرک این موسسه از طرف دانشگاه و موسسه URS انگلستان نیز قابلیت استعلام داشته و از اعتبار بالایی برخوردار است. موضوع دیگری که خوب است در مورد دوره پکیج این موسسه بدانید، این است که اساتید این دوره، از بهترین و با تجربه ترین افراد در حوزه تعمیر پکیج بوده و سال هاست که به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای پکیج در حال فعالیت و کسب درآمد می باشند. آموزش دیدن نزد چنین افرادی، هم دانش و علم کافی را در اختیار شما قرار می دهد و هم، نکات عملی زیادی به شما ارائه می گردد.

    آموزش تعمیر پکیج دیواری

    آموزش تعمیرات پکیج های تک مبدل

    شرکت در دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری، می تواند برای کسانی که به مشاغل فنی علاقه دارند، مفید واقع باشد و به آنها کمک کند شغل و پیشه مناسبی برای خود دست و پا کنند. با توجه به آنکه امروزه در اغلب خانه های نوساز، یک دستگاه پکیج یافت می شود و استفاده و نصب این دستگاه روز به روز در حال افزایش است، نیاز جامعه به افرادی که در دوره تعمیر پکیج شرکت کرده اند، بیش از قبل احساس می شود. کسانی که می خواهند در این حوزه کاری مشغول شوند، بهتر است اطلاعات مورد نیاز برای تعمیر این دستگاه را از پایه آموزش ببینند. برای دستیابی به این هدف، شرکت در دوره پکیج، لازم و ضروری به نظر می رسد.

    نکاتی در مورد تعمیرات پکیج دیواری که دوره پکیج هم آموزش داده می شود؟

    نکاتی در مورد تعمیرات پکیج دیواری را تنها کسانی می دانند که در دوره تعمیرات پکیج شرکت کرده باشند. این وسیله، دستگاه بسیار حساسی است و در صورتی که افراد غیر حرفه ای و بی تجربه بخواهند آن را تعمیر کنند، هزینه های زیادی روی دستتان می گذارند. از آنجایی که قیمت این دستگاه سرمایشی و گرمایشی در بازار کم نیست، توصیه می شود به هنگام بروز عیب در آن و یا برای انجام سرویس های دوره ای به افرادی مراجعه کنید که در دوره پکیج شرکت کرده اند.

    آموزش نصب اتصالات پکیج

    آموزش نصب اتصالات پکیج یکی از پیش نیازهای اساسی و مهم در حرفه تعمیر پکیج به شمار می رود. کسانی که می خواهند نحوه اتصال قطعات این دستگاه را به خوبی فرا بگیرند، باید در دوره مرتبط که همان دوره پکیج است حضور پیدا کرده و داده ها و معلومات خود را افزایش دهند. بی دقتی در هنگام نصب قطعات یک پکیج مانع از راه اندازی درست آن شده و بعضا ممکن است باعث اختلال و خرابی در دستگاه شود.

    نکات ایمنی نصب و راه اندازی پکیج دیواری

    رعایت نکات ایمنی نصب و راه اندازی پکیج دیواری، موضوع بسیار مهمی است که می بایست در هنگام نصب و تعمیر پکیج به آنها توجه کرد. شاید برای برخی افراد این سوال پیش آید که چگونه می بایست در مورد نکات ایمنی نصب پکیج، اطلاعاتی را به دست آورد؟ یکی از بهترین پاسخ هایی که می توانیم در همین رابطه ارائه کنیم، شرکت در دوره پکیج نیک اندیشان است. این دوره توسط متخصصان امر تدریس شده که همه نکات ایمنی نصب را به شما آموزش خواهند داد.

    آموزش عملکرد هر یک از قطعات داخلی پکیج و آبگرمکن

    آموزش عملکرد هر یک از قطعات داخلی پکیج و آبگرمکن از دیگر مباحث مهمی است که در دوره پکیج به آن اشاره می گردد. هر یک از قطعاتی که داخل این دستگاه قرار داده شده، در نوع خود وظیفه خاصی داشته و خرابی آن می تواند باعث ایجاد اختلال در کارکرد کلی پکیج شود. اگر یک تعمیرکار و یا نصاب با این قطعات آشنایی نداشته باشد، ممکن است در اثر بی اطلاعی و بی توجهی باعث ایجاد خسارت در آن گردد.

    آموزش تعمیرات پکیج های تک مبدل

    آموزش تعمیرات پکیج های تک مبدل مبحث مهم دیگری است که در دوره پکیج ارائه می گردد. از آنجایی که در این نوع پکیج، آب گرم با شعله، در تماس مستقیم است و عمل گرم کردن آب به عهده مبدل می باشد، احتمال آنکه در این دستگاه، رسوب گذاری با شدت بیشتری اتفاق افتد، وجود دارد. به همین دلیل نیاز است قبل از راه اندازی پکیج، سرویس دوره ای انجام شده و رسوب های به وجود آمده از بین برود.

    آموزش تعمیر پکیج های دو مبدل

    آموزش تعمیر پکیج های دو مبدل از دیگر مباحث مهمی است که در دوره تعمیر پکیج ارائه می گردد. پکیج های دو مبدل از دیگر پکیج های موجود در بازار بوده و تعمیر و سرویس آنها را تنها کسانی می توانند انجام دهند که در دوره پکیج شرکت کرده اند.

    آموزش تست قطعات پکیج

    آموزش تست قطعات پکیج نیز مبحثی کاملا تخصصی است و می بایست در تعمیر این دستگاه مورد توجه قرار داده شود. به دلیل تخصصی بودن تست قطعات، تنها افرادی می توانند به خوبی از عهده آن برآیند که در دوره های تعمیر پکیج شرکت کرده باشند. یکی از بهترین دوره های تعمیر پکیج در موسسه نیک اندیشان برگزار می گردد. این دوره توسط اساتید حرفه ای نصب پکیج ارائه شده و به همین دلیل می تواند یک دوره آموزشی کاملا مفید به نظر آید.

     

    نکاتی در مورد تعمیرات پکیج دیواری که دوره پکیج هم آموزش داده می شود

    آموزش تعمیرات برد الکترونیکی پکیج

    آموزش تعمیرات برد الکترونیکی پکیج موضوعی است که به دلیل بالا بودن اهمیت برد پکیج، باید به آن نیز پرداخته شود. لازم است بدانید، تعمیر برد کار هر کسی نبوده و تنها کسانی می توانند این قطعه را تعمیر کنند که در دوره پکیج شرکت کرده باشند. از قطعات و وسایل مورد نیاز برای تعمیر برد گرفته تا نحوه رفع عیب از آن، از جمله مباحثی است که در دوره تعمیر پکیج ارائه می گردد.

    آموزش عیب یابی و تعمیرات آبگرمکن

    آموزش عیب یابی و تعمیرات آبگرمکن نیز از جمله مباحث مطروحه در دوره تعمیر پکیج می باشد. آبگرمکن نیز دستگاهی شبیه به پکیج بوده و در گرم کردن آب مورد نیاز به کار برده می شود. افرادی که در دوره پکیج شرکت می کنند با فوت و فن های تعمیر آبگرمکن نیز آشنا شده و اطلاعات و دانسته های خود را در رابطه با این وسیله گرم کننده آب بالا می برند. اگر علاقه مندید به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید، توصیه می کنیم در دوره پکیج  موسسه نیک اندیشان شرکت نمایید.

    آموزش سرویس و نگهداری پکیج های ایرانی یا خارجی

    سرفصل هایی که در دوره پکیج مطرح می شود به این شرح است: سرویس پمپ آب، سرویس و تمیز کردن فن، گریس کاری و بررسی تمامی اتصالات، بازرسی شیر اطمینان، بازرسی و رسوب زدایی از مبدل حرارتی و  بررسی منبع انبساط. فرقی نمی کند پکیج منزل شما ایرانی است و یا خارجی؛ در هر صورت باید به صورت دوره ای برای سرویس آن به طرقی که در فوق اشاره کردیم، اقدام نمایید.

    آموزش نحوه انتخاب پکیج برای هر محیط و مساحتی به صورت دقیق

    یکی از مسائل مهمی که در دوره تعمیر پکیج اشاره می گردد، آموزش نحوه انتخاب پکیج برای هر محیط و مساحت، به صورت دقیق است. توجه داشته باشید، نوع پکیج باید با مساحت فضایی که قرار است در آن در نصب گردد، تناسب داشته باشد. شاید در نظر برخی افراد تناسب اندازه پکیج با مساحت محل قرارگیری آن به نظر ساده و بی اهمیت آید، اما بدون شک، در افزایش بازدهی پکیج تاثیر بسزایی خواهد داشت.

    ابزار مورد نیاز برای گذراندن دوره تعمیرات و نصب پکیج

    کسانی که برای نصب و یا سرویس پکیج مراجعه می کنند باید ابزار مورد نیاز برای این مورد را فراهم کرده و با نحوه کارکرد هر یک از آنها به خوبی آشنا باشند. از جمله ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر این دستگاه، آچار تخت، آچار آلن، سیم چین، انبردست، آچار فرانسه، دم باریک، انواع پیچ گوشتی و غیره است. تمام ابزارهایی که در اینجا اشاره کردیم در دوره پکیج نیک اندیشان معرفی شده و در مورد نحوه کار کردن با آنها نیز اطلاعات کاملی در اختیار مهارت جویان قرار داده می شود.

    آموزش برطرف سازی ارور های انواع مختلف پکیج های خارجی و ایرانی

    با شناسایی ارورهایی که توسط دستگاه پکیج داده می شود، می توان در کوتاه ترین زمان ممکن برای رفع عیب آن، اقدام کرد. برای مثال، ارور AF نشان می دهد سیستم دچار یخ زدگی شده و یا ارور E28  به این منزله است که می بایست دستگاه را از برق جدا کنید و با یک تعمیرکار تماس بگیرید. ارورهای دیگری نیز وجود دارد  که آشنایی با تمامی آنها برای تعمیرکاران و افرادی که قصد دارند به صورت حرفه ای در این حوزه کار کنند لازم و ضرری به نظر می رسد. آموزش برطرف سازی ارور های انواع مختلف پکیج های خارجی و ایرانی یکی از مهم ترین مباحث و سرفصل هایی است که در دوره پکیج اشاره می گردد.

    سرمایه لازم برای شروع حرفه ای تعمیرات پکیج

    شاید برای خیلی افرادی که یا به دلیل پیدا کردن یک کار مناسب و یا به دلیل علاقه شخصی می خواهند به عنوان یک تعمیرکار دستگاه پکیج کار کنند، این سوال پیش آید که سرمایه لازم برای شروع حرفه ای تعمیرات پکیج چقدر است؟ یکی از مهم ترین سرمایه هایی که فرد باید در اختیار داشته باشد، میزان دانش و اطلاعات او در خصوص تعمیر پکیج است. سرمایه دیگری که فرد نیاز دارد، ابزار او می باشد. یک علاقه مند به کار تعمیر پکیج می بایست در دوره تعمیر پکیج  این دستگاه شرکت کرده و برای خرید ابزار مناسب نیز هزینه ای در نظر داشته باشد.

    درآمد شغل تعمیرات پکیج

    میزان درآمد شغل تعمیرات پکیج، بیش از حقوقی است که وزارت کار تعیین کرده است. افرادی که به صورت حرفه ای به این حوزه ورود پیدا می کنند و مهارت و تجربه زیادی دارند، می توانند درآمدهای قابل ملاحظه ای از این راه به دست آورند. توصیه ما به شما برای دریافت کامل ترین اطلاعات و معلومات در حوزه تعمیرات پکیج، شرکت در دوره پکیج نیک اندیشان است. این دوره،کامل ترین و جامع ترین دوره تعمیر پکیج در کشور بوده و مهارت جویان با شرکت در آن با زیر و بم تعمیرات این دستگاه آشنا خواهند شد.

    چه دوره و کارگاه های آموزشی دیگری در نیک اندیشان برگزار می شود؟

    توجه داشته باشید به جز دوره تعمیر پکیج ، دوره و کار گاه های آموزشی دیگری در حوزه پیراپزشکی و طب و حتی دیگر حوزه ها مانند : آرایش و پیرایش ، فنی و مهندسی ؛ هنری ، مدیریت کسب و کار و… در موسسه نیک اندیشان برگزار میشود که میتوانید در هر کدام از آنها شرکت کنید. این دوره های عبارتند از:

    دوره مربیگری مهد کودک

    دوره مونته سوری

    دوره بازی درمانی

    دوره کمک پرستاری

    دوره داروخانه

    دوره طب سنتی

    دوره حسابداری

    دوره آزمایشگاه

    دوره عکاسی

    دوره فیلمبرداری

    دوره کاشت ابرو

    دوره فارکس

    دوره ارز دیجیتال

    دوره بازرگانی

    دوره لیزر موهای زائد

    دوره ماساژ

    14 reviews for دوره تعمیر پکیج

    1. مهدی

      سلام
      میخواستم بدونم میتونم پول دوره رو قسطی پرداخت کنم؟

      • aref

        سلام مهدی عزیز
        بله میتونید هزینه دوره پکیج رو به صورت اقساطی پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط پرداخت با شماره موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

    2. علی

      سلام وقت بخیر
      دوره جدیدتون از کی شروع میشه؟ میخواستم ثبت نام کنم.

      • aref

        سلام علی عزیز
        برای ثبت نام و اطلاع از تاریخ شروع دوره جدید، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما شما رو راهنمایی خواهند کرد

    3. سامان

      سلام
      پس از دوره مدرکی میدید؟
      اون مدرک معتبره؟

      • aref

        سلام سامان عزیز
        بله مدارکی از دانشگاه و آکادمی urs انگلیس و فنی حرفه ای به شما داده میشه که برای صحت مدارک میتوانید همه ی آنها را استعلام بگیرید.

    4. رضا رشوند

      سلام
      من از کار فنی هیچی نمیدونم ولی دوست دارم این حرفه رو یاد بگیرم آیا دوره شما مناسب من هست؟

      • aref

        سلام رضا عزیز
        بله این دوره مناسب تمامی افراد میباشد و از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده میشود.

    5. ابراهیم

      سلام
      دورتون خیلی عالی بود به دوستان دیگه هم پیشنهاد میکنم برای یادگیری این حرفه به این موسسه بیان و تو دوره شرکت کنن.

      • aref

        سلام ابراهیم عزیز
        ممنون بابت نظرتون ، و از اینکه از دوره راضی بودید خیلی خوشحالیم.
        موفق باشید🌹

    6. بردیا

      سلام کلاس ها به صورت آنلاینه یا حضوری؟

      • aref

        سلام بردیا عزیز
        دوره تعمیر پکیج به صورت حضوری برگزار میشود.

    7. هادی عزیزی

      سلام
      پس از اتمام دوره معرفی به کار میکیند؟

      • aref

        سلام هادی عزیز
        بله در انتهای دوره علاوه بر اعطای مدرک، معرفی به کار میشوید یا در صورت تمایل میتوانید به طور مستقل در بازار کار فعالیت کنید.

    8. احسان

      سلام دورتون عالی بود
      بعد از دوره معرفی به کار شدم خیلی ممنون بابت دوره خوبتون

      • aref

        سلام احسان عزیز
        ممنون بابت ثبت نظرتون . موفق باشید

    9. علیرضا

      میتونم فقط مدرکتون رو بگیرم؟

      • aref

        سلام علیرضا عزیز
        لطفا در خصوص این سوال به شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

    10. مصطفی فیضی

      سلام ممنونم مطالبی که داخل سایت گذاشتید هم جامع و کاربردی بودن
      برای ثبت نام باید چیکار کنم ؟ هنوز ثبت نام دارید؟

      • aref

        سلام مصطفی عزیز
        شما برای ثبت نام در دوره با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

    11. محسن زنگنه

      سلام ممنونم از دوره خوبتون.
      واقعا استاد خوب و حرفه ای بودن و تمام نکات رو به صورت عملی آموزش دادند

      • aref

        سلام محسن عزیز
        خوشحالیم از اینکه از دوره راضی بودید. هر جا هستید موفق و پیروز باشید

    12. حسین پاکزاد

      سلام لطفا زمان ثبت نام و شروع کلاس های این دوره را میفرمایید؟

      • aref

        سلام حسین عزیز
        برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام و برگزاری دوره با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

    13. حسن جوانی

      سلام خسته نباشید من قبلا دوره پکیج و رفتم تو دوره آموزشگاه دیگری ولی راضی نبودم خوب یاد نمی دادن ایشالله که این آموزشگاه نیک اندیشان بهترین آموزشگاه باشه

      • nickandishan-admin

        سلام دوست عزیز
        از اینکه به ما اعتماد کردید خوشحالیم و مطمئنیم که جواب اعتمادتون رو به خوبی می گیرید. موفق باشید

    14. فرداد

      سلام خسته نباشین. ببخشید من یه سوال داشتم. دوره های چجوریه؟ مثلا فقط استاد میاد درس میده و میره ؟ یا اینکه واقعا همه چیز عملیاتی گفته میشه؟ اگر اینجوری باشه من حتما میام توی دوره شرکت میکنم

      • nickandishan-admin

        سلام فرداد عزیز
        خیر دوره به صورت عملی برگزار میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
    اینستاگرام نیک اندیشان
    close-image