دوره تعمیر موبایل

(4 customer reviews)

در دوره تعمیرات موبایل مهارت های تعمیرات موبایل شامل تعمیر و تعویض سخت افزار و نرم افزار موبایل با سیستم عامل اندروید و آی او اس آموزش داده می شود همچنین ضمن اعطای گواهینامه دانشگاهی و آکادمی URS امارات نیز مهارت جویان معرفی به کار معرفی می شوند.

توضیحات

فیلم معرفی دوره تعمیر موبایل توسط استاد محمدی

فایل صوتی معرفی دوره تعمیر موبایل توسط استاد محمدی

فیلم معرفی دوره تعمیر موبایل توسط استاد حدائق جو

فایل صوتی معرفی دوره تعمیر موبایل توسط استاد حدائق جو

معرفی دوره تعمیر موبایل نیک اندیشان

با این دوره بیشتر آشنا بشید!

توضیح مفصل دوره تعمیرات موبایل

محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است. این دوره آموزشی توسط تعمیر کار حرفه ای و با تجربه تدریس می شود.

دوره به صورت کارگاهی و مهارتی و در محیط کار برگزار می گردد. در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه و آکادمی URS امارات داده می شود.

این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار (کاریابی) انجام می دهد.

از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است.

لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سرفصل های دوره تعمیرات موبایل:

دوره اول:

عیب یابی و تعمیر(تعویض) سخت افزار و نرم افزار(کاربردی) موبایل با سیستم عامل اندروید شامل:

  1. الکترونیک پایه (تعمیرات موبایل)
  2. قطعه شناسی
  3. عیب یابی
  4. تعویض قطعات
  5. تعمیر قطعات
  6. تعویض تاچ
  7. تعویض ال سی دی
  8. آموزش طریقه نصب انواع نرم افزارهای مختلف بر سیستم عامل android
  9. فلش کردن گوشی اندروید
  10. بک آپ گیری
  11. ساخت اکانت های گوگل

دوره دوم:

شامل عیب یابی و تعمیر(تعویض) سخت افزار و  نرم افزار(کاربردی) موبایل با سیستم عامل آی او اس شامل:

  1. الکترونیک پایه (تعمیرات موبایل)
  2. قطعه شناسی
  3. عیب یابی
  4. تعویض قطعات
  5. تعمیر قطعات
  6. تعویض تاچ
  7. تعویض ال سی دی
  8. آموزش طریقه نصب انواع نرم افزارهای مختلف بر سیستم عامل ios
  9. ریستور کردن اپل
  10. بک آپ گیری
  11. ساخت اپل ایدی

دوره سوم:

نرم افزار تخصصی اندروید و آی او اس شامل:

  1. آموزش طریقه نصب انواع نرم افزارهای مختلف بر سیستم عامل android و  ios
  2. فلش کردن انواع گوشی ها
  3. ریستور کردن ایفون ها
  4. روت کردن
  5. ساخت اپل ایدی
  6. ساخت اکانت های گوگل
  7. آموزش فضای ریکاوری مود
  8. آموزش طریقه پیدا کردن کدهای مخفی نرم افزاری در موبایل
  9. آموزش طریقه عیب یابی نرم افزاری در گوشی های موبایل
  10. آموزش طریقه بکاب گیری از اطلاعات در EFS گوشی موبایل

طول دوره

تا یادگیری کامل سرفصل ها و رضایت مهارتجو

آموزش ادامه دارد.

استاد

آقای مرتضی حدائق جو

متخصص و دارای شرکت خدمات تعمیرات موبایل و تب لت

آقای حمیدرضا محمدی

متخصص و دارای شرکت خدمات تعمیرات موبایل و تب لت

گواهینامه

1. اعطای گواهینامه از دانشگاه (با مهر و هولوگرام و قابل استعلام)

2. مدرک از URS امارات با کد رجیستری و قابل استعلام

هزینه

هزینه دوره اول: 3880000 تومان

هزینه دوره دوم: 3880000 تومان

هزینه دوره سوم: 3880000 تومان

شرایط پرداخت: نصف مبلغ در هنگام ثبت نام و الباقی در جلسه اول تسویه شود و در صورت تسویه کل مبلغ در هنگام ثبت نام 80000 تومان تخفیف داده می شود.

امتیازات دوره

امتیازات دوره های آموزشی هلدینگ نیک اندیشان نسبت به سایر موسسات:

  1. محتوای دوره تعمیر موبایل کاملا منطبق با بازار کاراست.
  2. دوره تعمیر موبایل به صورت کارگاهی و مهارتی  برگزار می گردد.
  3. دوره تعمیر موبایل در محیط کار برگزار می گردد.
  4. مدرسین دوره تعمیر موبایل علاوه بر تخصص و دانش حرفه ای خود در آن زمینه مشغول به کار یا دارای کسب و کار می باشند.
  5. اعطای گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه  و گواهینامه دارای کد رجیستری از URS امارات.
  6. نیک اندیشان تنها مرکزی است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد.
  7. معرفی به کار(کاریابیدر انتهای دوره ها.
  8. قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات.
  9. شرایط پرداخت اقساط دسترسی مناسب و نزدیک مترو بودن شعبات.
  10. مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سوالات متداول

دوره آموزش تعمیر موبایل نیک اندیشان چند جلسه است؟

دوره آموزش تعمیر موبایل همانطور که در بالا گفته شد تا یادگیری سرفصل ها و رضایت مهارتجو ادامه دارد. قابل توجه شما عزیزان، اگر دوره ای را گذراندید و احتیاج به تکرار دوره داشتید می توانید به صورت رایگان در دوره های بعدی شرکت فرمایید.

آیا پس از گذراندن دوره آموزش تعمیر موبایل در نیک اندیشان مدرکی اعطا می گردد؟

بله شما بعد از گذراندن دوره آموزش تعمیر موبایل، مدارکی از دانشگاه و آکادمی URS انگلستان دریافت می کنید. میتوانید برای مشخص شدن صحت مدارک، استعلام مدارک خود را بگیرید.

آیا میتوان هزینه دوره تعمیر موبایل را به صورت اقساطی پرداخت کرد؟

بله، نصف مبلغ را در هنگام ثبت نام و الباقی را قبل جلسه اول تسویه قرمایید.

چگونه میتوان در دوره آموزش تعمیر موبایل نیک اندیشان ثبت نام کرد؟

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های دوره آموزش تعمیر موبایل در نیک اندیشان، فیلد های فرم زیر را کاملا پر کنید و بر روی دکمه ارسال کلیک کنید. در این صورت همکاران ما پس از دریافت اطلاعات شما با شما تماس گرفته و ثبت نام شما را انجام می دهند. و یا میتوانید خودتان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را با کمک پشتیبانان ما خیلی سریع تر انجام دهید.

هر آنچه که درباره تعمیر موبایل و بازار آن باید بدانیم؟

دوره تعمیر موبایل

پادکست شماره 1 دوره تعمیر موبایل


تعمیر موبایل چیست؟

موبایل ها به یکی از مهم ترین ابزارها در زندگی ما تبدیل شده اند. دیگر، کسی نمی تواند از این وسیله صرف نظر کرده و اعلام کند که نمی خواهد با آن کار کند. ما بسیاری از کارهای خود را اعم از ارسال پیام، تماس با همکاران، دوستان و عزیزان، انجام کارهای بانکی، رسیدگی به کارهای شخصی و خیلی کارهای دیگر را به کمک گوشی های هوشمند امروزی انجام می دهیم. این وسیله، کاربردهای زیادی داشته و همیشه در معرض خطر خراب شدن و یا افتادن قرار دارد. به همین دلیل است که شغل تعمیر کاری موبایل، این روزها بسیار مورد نیاز است و در هر خیابانی که قدم بگذارید می توانید چند مغازه تعمیرات موبایل مشاهده کنید.

نه تنها در کشورمان، بلکه در دیگر کشورها نیز کسانی که به عنوان یک تعمیرکار موبایل کار می کنند، از نظر شغلی در وضعیت خوبی قرار دارند. برای مثال، یکی از کشورهایی که به تعمیرکار موبایل نیاز دارد، کشور استرالیا است. تعمیرکارهای موبایل در این کشور، درآمد خوبی از این حوزه به دست می آورند. چنانچه دوست دارید در این خصوص اطلاعات بیشتری به دست آورید، مقاله شغل تعمیرات موبایل در استرالیا را مطالعه کنید.

دوره آموزش تعمیر موبایل

توصیه می کنیم، هر یک از مشکلات زیر را که با گوشی همراه خود پیدا کردید، حتما به یک متخصص و تعمیر کار موبایل، یعنی همان کسی که در دوره تعمیر موبایل شرکت کرده است، مراجعه کنید، و اجازه ندهید که مشکل، وخیم تر از آن چه هست بشود:

1- شکستن ال سی دی گوشی

تمام جان و دوام یک گوشی هوشمند امروزی، به ال سی دی آن وابسته است. اگر این قسمت بشکند، شما نمی توانید با گوشی خود به درستی کار کنید. عوض کردن ال سی دی، یک کار کاملا تخصصی است و تنها از عهده کسانی بر می آید که در دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کرده اند. این افراد گوشی شما را دریافت کرده و ال سی دی آن را تعویض می کنند. تعمیر این عیب گوشی، ساده نیست و اگر تعمیرکار، در کار خود حرفه ای نباشد، ممکن است تلفن همراهتان کارایی گذشته اش را هم از دست بدهد.

2- هنگ کردن گوشی

از دیگر مسائل و مشکلاتی که با گوشی های هوشمند امروزی، گره خورده، هنگ کردن گوشی است. وقتی برخی برنامه های مخرب روی گوشی نصب شده و یا حافظه ی گوشی بیش از اندازه پر می شود، باید به یک تعمیرکار موبایل مراجعه کرد. این افراد به خوبی می توانند موضوعی که باعث هنگ کردن گوشی شده است، تشخیص دهند و آن را حل کنند.

دوره تعمیرات موبایل

3- افتادن گوشی در آب

از دیگر مسائل و مشکلاتی که این روزها برای گوشی های هوشمند امروزی زیاد اتفاق می افتد، رسیدن رطوبت و آب به گوشی، و یا افتادن آن در آب است. در این مواقع، بهتر است از انجام کارهای خودسرانه اجتناب کنید و به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل مراجعه نمایید. این افراد، گوشی را باز کرده و سعی می کنند همه ذره های آب وارد شده به قسمت های داخلی گوشی را خشک کنند.

به دلیل پیچیدگی هایی که گوشی های هوشمند دارند، مشکلاتی که در این وسیله مشاهده می شود، تنها شامل مواردی نیست که ما در بالا به آنها اشاره کردیم. خوب است هر زمانی که یک مشکل و یا اختلال در گوشی تان پیدا می شود، هر چه سریع تر به یک متخصص موبایل و کسی که در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کرده است، مراجعه کنید و از او بخواهید تا مشکل شما را حل کند. این افراد، بهترین و شایسته ترین افراد برای تعمیر موبایل به شمار می روند.

دوره آموزش تعمیر موبایل نیک اندیشان چیست

4-کاهش پیدا کردن عمر باتری گوشی

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در دوره آموزش تعمیر موبایل به آن نیز پرداخته می شود، دلایل کاهش پیدا کردن عمر مفید باتری است. این مورد یکی از مشکلات رایج کاربران با گوشی ها است و به دلیل دردسر و مشکلاتی که برای کاربران ایجاد می کند، اهمیت دارد. در دوره های آموزشی، در مورد دلایلی که باعث می شوند عمر باتری کاهش پیدا کند، توضیحات کاملی ارائه می شود. علاقه مندان با یادگیری این موارد می توانند خیلی سریع دلیل را تشخیص داده و با حل آن مشکل کاهش عمر باتری را حل کنند.

5- داغ شدن بیش از حد گوشی

دیگر مشکل رایج برای کاربران گوشی های همراه که آنها را مجبور می کند به یک کارشناس و متخصص تعمیر موبایل که در دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کرده، مراجعه کنند، گرم شدن و یا داغ کردن بیش از حد گوشی است. یکی از دلایلی که می تواند باعث این مشکل شود، کم شدن عمر باتری است. دیگر دلیل داغ شدن گوشی، شارژر و یا مکانی است که گوشی در آنجا قرار داده شده است.

از آنجایی که دلایل مختلفی ممکن است باعث بروز این مشکل شود، بهتر است هر زمانی که دیدید گوشی تان داغ کرده  است به یک تعمیرکار موبایل مراجعه کنید. آنها بهتر از هر کس دیگری می توانند به شما کمک کنند تا علت بروز این مشکل کشف شود. علاوه بر پیدا کردن علت، برطرف کردن آن نیز از دیگر وظایف یک تعمیرکار حرفه ای موبایل است.

6-اشغال شدن و پر شدن محیط گوشی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند ممکن است پیدا کنند، پر شدن فضای گوشی است. اگر از جمله کسانی هستید که عکس، آهنگ، ویدئو، سند و فایل های زیادی را در گوشی خود نگهداری می کنید ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی حس کنید که گوشی تان هنگ می کند و یا سرعت آن به مانند سابق نیست. کند شدن و کم شدن سرعت گوشی یکی از علائم و نشانه های پر شدن گوشی با برخی برنامه های غیر ضروری است. ارائه راه حل برای برطرف کردن این مشکل، یکی از مسائلی است که در دوره تعمیر موبایل به آن پرداخته می شود.

7- مسدود شدن یا خراب شدن برخی برنامه های موبایل

از دیگر مشکلات گوشی های امروز، خراب شدن و یا مسدود شدن برخی برنامه ها یا اپلیکیشن ها است. این مشکل که برای بسیاری از کاربران ایجاد می شود، درست است که اندکی ناراحت کننده به نظر می رسد، اما راه حل دارد و راه حل آن نیز مراجعه کردن به تعمیرکارانی است که در دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کرده اند. از آنجایی که برخی افراد، سررشته زیادی برای تعمیر موبایل و برطرف کردن مسائل و مشکلات آن ندارند، بهتر است حتی برای حل کردن مشکلات کوچک نیز خودشان دست به کار نشده و به متخصصان این حوزه مراجعه کنند.

شارژ نشدن گوشی های موبایل

8- شارژ نشدن گوشی های موبایل

از دیگر مسائلی که برای گوشی های همراه ممکن است اتفاق افتد، شارژ نشدن گوشی است. این مساله، به خصوص زمانی که فرد به گوشی همراه خود نیاز فراوانی دارد، بسیار ناراحت کننده و آزار دهنده است. کسانی که در دوره تعمیر موبایل شرکت می کنند، از جمله افرادی هستند که می توانند عیب گوشی را در چنین مواقعی تشخیص داده و زود آن را حل کنند.

با توجه به نکاتی که در دوره های آموزشی بیان می شود، دلایل و پارامترهای متفاوتی وجود دارد که باعث شده یک گوشی شارژ نشود. یکی از این دلایل، خراب شدن شارژری است که از آن استفاده می شود. اگر به همراه گوشی و شارژر به یک مغازه تعمیرات موبایل مراجعه کنید، آنها می توانند شارژر شما را بررسی کرده و ببینند که آیا واقعا این قطعه مشکل پیدا کرده است یا خیر. گاهی اوقات نیز ممکن است سوکت پریزی که شما گوشی خود را به آن وصل کرده اید خراب باشد. در این مواقع، کاری از تعمیرکارهایی که در دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کرده اند بر نیامده و خود شما باید در طی یک تماس با برق کار از او بخواهید تا برای تعمیر مراجعه کند.

گاهی اوقات، اگر با دستکارهای نرم افزاری نتوان مشکل شارژ نشدن گوشی را حل کرد، باید به سراغ تعمیرات سخت افزاری رفت. این مورد معمولا هزینه ی بالایی داشته و بهتر است قبل از هر گونه اقدام برای انجام آن با چند نفر متخصص مشورت کنید.

پادکست شماره 2 دوره تعمیر موبایل


شرکت در دوره تعمیر موبایل (دوره آموزش تعمیر موبایل) برای چه کسانی مناسب است؟

شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل به مانند شرکت در هر دوره دیگری، باید با دلیل و انگیزه صورت گیرد و کسانی که انگیزه و اشتیاق کافی را در خود سراغ دارند، خوب است این دوره را پشت سر بگذرانند. اگر یکی از مشخصات زیر را دارید، حتما در دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کنید:

1- اگر به اندازه کافی صبور هستید

یکی از مشاغلی که با آدم ها زیاد سروکار دارد، تعمیرکاری موبایل است. کسی که در این حوزه کار می کند از هر قشری مشتری دارد؛ او، هم با افراد پولدار ممکن است هم صحبت شود و هم کسانی که فقط یک گوشی ساده و دکمه ای دارند. این تنوع در مشتری ها، نیاز به آدمی دارد که به اندازه کافی صبور باشد. کسی که می تواند این گوناگونی در مشتری را تحمل کند، بهترین و مناسب ترین گزینه برای شرکت در دوره تعمیرات موبایل است.

2- اگر به کارهای فنی علاقه مند هستید

کسانی که به انجام کارهای فنی علاقه زیادی دارند و دوست دارند یک شیء و یا یک وسیله را تعمیر کنند، بهترین ها برای حضور در دوره آموزش تعمیر موبایل محسوب می شوند. این افراد، هوش و خلاقیت لازم برای کشف علت خرابی در یک گوشی را دارند و می توانند بسیاری از مشکلات و گره های موبایلی را باز کنند.

3- اگر امانتدار هستید

امروزه، گوشی ها به صندوق اسرار ما تبدیل شده اند. از عکس های خانوادگی گرفته تا برخی اطلاعات مربوط به حساب هایمان در این گوشی ها قرار دارد. فردی که تصمیم می گیرد در یک دوره آموزش تعمیرات موبایل شرکت کند، باید انسان امانتداری باشد؛ این فرد نباید از اعتماد دیگران سوء استفاده کند.

دوره آموزش تعمیر موبایل برای چه کسانی مناسب نیست؟

شرکت در دوره تعمیر موبایل (دوره آموزش تعمیر موبایل) برای چه کسانی مناسب نیست؟

حال که فهمیدیم چه کسانی مناسب شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل هستند، بهتر است در مورد کسانی که نباید در این دوره شرکت کنند، نکاتی را با شما به اشتراک بگذاریم. افرادی که این حوزه و این کار، مناسب حالشان نیست، به شرح زیرند:

1- کسانی که می خواهند راه صد ساله را یک شبه بروند

اگر از جمله کسانی هستید که تصور می کنند، روز بعد از پایان دوره تعمیر موبایل می توانند در جایی مشغول به کار شوند و پول پارو کنند، سخت در اشتباهید. چنانچه، قصد دارید در حوزه کاری خود به یک برند تبدیل شوید، باید صبور و شکیبا باشید. اگر این صبر و شکیبایی در شما وجود ندارد، بهتر است در دوره های این چنینی شرکت نکرده و وقت و هزینه خود را بیهوده تلف نکنید.

2-کسانی که به دنبال کشف پیچیدگی ها نیستند

اگر از جمله کسانی هستید که نمی خواهند خود را درگیر پیچیدگی ها و سختی های گوشی های همراه امروزی کنند و اگر از کسانی هستید که تصور می کنید، با یک نگاه ساده و اجمالی می توان عیب یک موبایل را پیدا کرد، بهتر است در دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت نکنید؛ زیرا وقتتان را بیهوده تلف خواهید کرد. گاهی، عیب برخی گوشی های هوشمند را نمی توان به راحتی متوجه شد و خیلی راحت آن را تعمیر کرد.

پکیج کامل آموزش تعمیرات موبایل شامل چه آموزش هایی می شود

3- افرادی که به دلیل نداشتن شغل می خواهند تعمیرکار موبایل شوند

از دیگر کسانی که بهتر است در دوره تعمیرات مبایل شرکت نکنند، کسانی هستند که شغلی ندارند و تنها از سر بیکاری می خواهند وارد این حوزه شوند. این افراد، بدون هیچ علاقه ای، و از سر اجبار ممکن است در دوره های مرتبط شرکت کنند و در نهایت نیز به موفقیت و درآمد قابل توجهی دست پیدا نخواهند کرد.

اگر هنوز در مورد شرکت در دوره های تعمیر موبایل تصمیمی قطعی و جدی نگرفته اید، بهتر است مقاله سختی های شغل تعمیرات موبایل چیست، را مطالعه کنید. این مقاله شما را با تمام مشکلاتی که در این حوزه کاری وجود دارد، آشنا می کند و بهتان کمک می کند تا بتوانید یک تصمیم منطقی برای ساختن آینده شغلی خود بگیرید.

بهترین راه برای یافتن شغل تعمیرات موبایل در کانادا چیست؟

تعمیر موبایل، یکی از مشاغل فنی به شمار می رود، و شاید اطلاع داشته باشید که این مشاغل در همه جای دنیا همیشه محبوب بوده اند. نه تنها در ایران، بلکه در خارج از کشور و حتی کشورهای پیشرفته ای مانند کانادا نیز کار کردن به عنوان یک تعمیرکار موبایل می تواند با درآمد خوب و قابل قبولی همراه باشد. با دانستن این موضوع، سوال مهمی که ممکن است در ذهن برخی افراد نقش ببندد این است که برای یافتن شغل تعمیرات موبایل در کانادا چه باید کنیم؟

اول از همه می بایست بدانید، بدون داشتن اطلاعات کامل در مورد تعمیر موبایل نمی توانید به کانادا بروید و در آنجا مشغول به کار شوید. پس، نخستین کاری که حتما باید در پی انجام آن باشید شرکت در دوره تعمیر موبایل است. در دوره هایی که توسط بهترین موسسه های آموزشی برگزار می شود، شما از صفر تا صد، با تعمیر موبایل و همه مسائل مرتبط با آن آشنایی پیدا خواهید کرد.

البته، فقط داشتن اطلاعات کامل نمی تواند به شما کمک کند به کانادا بروید؛ سعی کنید در کنار حرفه ای شدن در تعمیرات موبایل، یک مدرک معتبر نیز دریافت کنید که این مورد، تنها و تنها با شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل موسسه های معتبری چون، نیک اندیشان محقق خواهد شد. این موسسه، مدرکی معتبر و قابل ترجمه به شما می دهد و یاری گر شما برای یافتن شغل تعمیر موبایل در کشور کانادا خواهد بود.

دوره تعمیر موبایل اندروید

آیا شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه ای، فایده ای دارد؟

دوره آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه ای، می تواند حاوی نکات آموزشی و مفیدی باشد. کسانی که در این دوره ها شرکت می کنند، از جمله کسانی اند که به این حوزه علاقه زیادی دارند. این افراد می توانند از شرکت در این دوره، به دستاوردهای خوبی برسند و بعد از تمام شدن دوره نیز به عنوان یک کارآموز مطلع، در یک مغازه تعمیر موبایل مشغول به کار شوند.

قطعا دوره هایی که در آنها همه چیز به مهارت جو یاد داده می شود، جزء برترین دوره ها هستند و می توانند فرد را برای تبدیل شدن به یک حرفه ای آماده کنند. نکته ی مهمی که در مورد این دوره ها و شرکت در آنها باید تذکر داد، تمرین کردن و رعایت همه ی آموزه هایی است که در دوره مطرح می شود. کسی که می خواهد با حضور در این دوره به یک حرفه ای تبدیل شود و کسی که می خواهد به درآمد خوبی از این شغل دست پیدا کند، لازم است هر چه در کلاس گفته می شود، به ذهن بسپارد و همه آنها را به صورت عملی به کار بگیرد.

کسانی که به شغل تعمیرات موبایل علاقه دارند، بهتر است در اولین قدم، در یک دوره تعمیر موبایل کامل و جامع شرکت کنند. در این دوره ها، همه چیز آموزش داده خواهد شد و هیچ نکته ای، نگفته باقی گذاشته نخواهد شد. اگر بتوانید در دوره های این چنینی شرکت کنید، می توانید به داشتن یک شغل آینده دار، امیدوار باشید و به روزهای خوب، از نظر اقتصادی فکر کنید.

پادکست شماره 3 دوره تعمیر موبایل


دوره تعمیر موبایل ios

آینده ی کاری تعمیرات موبایل چگونه است؟ آیا با این مدرک می توان مهاجرت کرد؟

امروزه، بچه های 5 یا 6 سال و حتی کمتر، تا کسانی که سنی ازشان گذشته است، یک عدد گوشی همراه هوشمند دارند. گوشی هایی که در گذشته توسط کمپانی ها تولید می شد، با مشکلات خاصی همراه نبود و به همین دلیل تعمیرکاران موبایل نمی توانستند به درآمد و آینده ی کاری این شغل امید زیادی داشته باشند. در ادامه، وقتی که گوشی های هوشمند به بازار آمدند، از آنجایی که مشکلاتشان از گوشی های قدیمی بیشتر بود، بازار کاری شغل تعمیرات موبایل نیز بهتر شد.

این شغل، نه تنها در ایران وضعیت خوبی دارد، بلکه در دیگر کشورها نیز می تواند درآمد خوبی را برای حرفه ای های این حوزه رقم بزند. اگر بتوانید در دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کنید و تجربه و مهارت تعمیر و رفع مشکل انواع گوشی را پیدا کنید، می توانید به کمک مدرکی معتبری که دارید، به یکی از کشورهای خارجی مهاجرت کرده و شغلی در ارتباط با مهارتی که بلد هستید، پیدا کنید.

چنانچه کشور ترکیه یکی از کشورهای مورد نظر شما برای مهاجرت است، مقاله درآمد شغل تعمیرات موبایل در ترکیه به دردتان می خورد. در این مقاله، همه ی مسائل مربوط به درآمد شغل تعمیر موبایل در کشور ترکیه ذکر شده است.

توجه داشته باشید، مهاجرت کردن به کمک شغل تعمیرات موبایل نیاز به ارائه مدارک معتبر دارد. اگر می خواهید مدرکتان به عنوان یک برگه برنده مطرح باشد و شرایط را برای مهاجرت شما آسان تر کند، برای گذراندن دوره تعمیر موبایل موسسه هایی را انتخاب کنید که مدارک بین المللی و معتبر به شما ارائه می کنند.

آیا برای شغل تعمیرات موبایل در دبی باید در دوره تعمیر موبایل شرکت کرد؟

خیلی از جوان ها تصور می کنند که اگر به یکی از کشورهای خارجی، از جمله امارات مهاجرت کنند، می توانند در آنجا زندگی خوبی را شروع کنند. این مورد به این شرط محقق خواهد شد که افراد در یک حرفه محبوب در کشور امارات متخصص شده باشند. یکی از شغل های محبوب در این کشور، شغل تعمیرات موبایل است. افرادی که در این حوزه تخصص و مهارت بالایی داشته باشند، قادر خواهند درآمد خوبی از تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری موبایل به دست آورند.

البته به خاطر داشته باشید، تنها به واسطه داشتن تخصص نمی توانید به این کشور بروید و در آنجا زندگی کنید، شرایط دیگری نیز برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که باید حتما آنها در خود ایجاد کنید.

ما در مقاله شغل تعمیرات موبایل در دبی در مورد آینده شغلی این حوزه و درآمد تعمیرکاران موبایل در امارات پرداخته و سعی کردیم بهترین کشور را برای فعالان تعمیرات موبایل معرفی کنیم. به خاطر داشته باشید یکی از بهترین راه هایی که می تواند به شما کمک کند تا به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تبدیل شوید، شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل موسسه های برتری چون، نیک اندیشان است.

برگزاری دوره تعمیر موبایل در نیک اندیشان

فرصت های شغلی یک تعمیرکار موبایل چیست؟

همان طوری که در بالاتر اشاره کردیم، امروزه، شغل تعمیرات موبایل به یکی از مشاغل بسیار مهم در کشور ما و سایر کشورها تبدیل  شده است. کسانی که با شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل، می دانند چگونه باید انواع گوشی همراه را تعمیر، و مشکلات آنها را برطرف کنند، می توانند در یکی از موقعیت های زیر، مشغول به کار شده و درآمد کسب کنند:

1- افتتاح یک مغازه

اگر توان مالی لازم برای افتتاح یک مغازه را دارید و می توانید مجوزهای لازم برای شروع کار در این حوزه را دریافت کنید، بهتر است هر چه زودتر دست به کار شوید و با کار در یک مغازه به صورت مستقل، خدماتی که قبلا با شرکت در دوره تعمیرات موبایل، در مورد آنها اطلاعات کافی به دست آورده اید، به مردم ارائه دهید. اگر مغازه تان در یک جای پر رفت و آمد و شلوغ باشد، می توانید درآمد خوبی از این راه به دست آورید.

پادکست شماره 4 دوره تعمیر موبایل


دوره تعمیر موبایل با متد دنیا

2- کار کردن در مغازه های تعمیرات موبایل

کسی که توان مالی لازم برای اجاره کردن یک مغازه را ندارد و یا کسی که حس می کند هنوز تجربه و مهارت او به حدی نرسیده است که بتواند یک مغازه را به صورت مستقل اداره کند، می تواند در سایر مراکز تعمیر موبایل مشغول به کار شود. این مورد، از نظر اقتصادی به صرفه بوده و با افزایش اطلاعات عملی همراه است.

3- کار کردن به صورت یک تعمیرکار سَیار

امروزه، مردم وقت کافی ندارند و دوست دارند خدمات مورد نیازشان را درب منزل دریافت کنند. انسان های آینده نگر و کسانی که به نیازهای مدرن و جدید مردم توجه دارند، سعی می کنند در قالب یک تعمیرکار سیار موبایل، خدماتی را در همین راستا ارائه کنند. اگر می خواهید از این نیاز به وجود آمده به نحو احسن بهره ببرید، به صورت گسترده تبلیغات کنید. اگر قیمت ارائه خدمات شما مناسب باشد و مشکل موبایل را به بهترین شکل ممکن حل کنید، نیازی به تبلیغات نخواهید داشت و مشتری هایتان به صورت ناخودآگاه و بدون آنکه شما بخواهید، نقش بازاریابی را ایفا می کنند. یادتان باشد که برای رسیدن به چنین مرحله ای، می بایست در دوره تعمیر موبایل شرکت کنید و اطلاعات خود را در این حوزه افزایش دهید.

بهترین دوره تعمیر موبایل در تهران

4-کار کردن در شرکت های تولید و ساخت موبایل

کسانی که علاقه مندند مهاجرت کنند، در صورت بالا بودن توانایی و ارائه یک مدرک معتبر، ممکن است بتوانند در شرکت ها و کمپانی های خارجی که در حوزه تولید انواع گوشی و تلفن همراه فعالیت می کنند، مشغول به کار شوند. اگر یکی از آرزوهایتان رسیدن به چنین مرحله ای است، توصیه می کنیم یک دوره آموزش تعمیر موبایل کامل و جامع پیدا کرده و در آن شرکت کنید. با این راهکار، درصد موفقیت شما برای ورود به این شرکت ها و کمپانی های بزرگ به مقدار زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

آیا با شرکت در دوره تعمیر موبایل میتوان به بهترین کشور برای تعمیرات موبایل رفت؟

اگر در یک دوره آموزشی کامل و جامع شرکت کنید و در صورتی که خودتان نیز به محبث تعمیرات موبایل علاقه داشته باشید، می توانید به یکی از کشورهایی بروید که نیاز فراوانی به تعمیر کننده موبایل دارد، و در آنجا زندگی جدیدی را شروع کنید. برخی کشورهای جهان تمایل زیادی نسبت به جذب تعمیرکاران متخصص از خود نشان می دهند.

البته، این که بتوانید از فرصت به وجود آمده توسط کشورهای خارجی نهایت استفاده را ببرید و به بهترین کشور برای تعمیرات موبایل مهاجرت کنید، نیاز به آن دارید که اولا شما در یک دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کرده و در کنار آن نیز مدرکی بین المللی دریافت کرده باشید. در کنار این دو مورد، تخصص و مهارت را فراموش نکنید؛ زیرا فقط شرکت کردن در دوره های آموزشی نمی تواند تضمین کننده این باشد که با درخواست شما برای مهاجرت موافقت می شود.

پس سعی کنید وقتی در دوره تعمیرات موبایل شرکت می کنید از همه اوقاتی که در کلاس هستید به نحو احسن بهره ببرید و همه نکاتی که آموزش داده می شود را به خوبی فرا بگیرید. صادقانه بخواهیم بگوییم، تنها این مورد است که باعث می شود هم در ایران و هم در خارج از کشور، محبوبیت زیادی به عنوان یک تعمیرکار موبایل به دست آورید.

دوره تعمیر موبایل با ارائه مدرک بین المللی قابل ترجمه

آیا شرکت در دوره تعمیر موبایل (دوره آموزش تعمیر موبایل) کافی است؟ پیش نیاز دیگری نباید فراهم باشد؟

فردی که می خواهد به عنوان یک تعمیرکار موبایل فعالیت کند، ابتدا باید در دوره تعمیر موبایل شرکت کند. در این دوره ها، همه چیز به مهارت جو آموزش داده می شود. نکته دیگری که خوب است به آن دقت داشته باشید، پیش نیازهایی است که برای این دوره باید فراهم باشد. معمولا، کسانی که عاشق کارهای فنی هستند، بهترین و مناسب ترین افراد برای تبدیل شدن به تعمیرکار حرفه ای موبایل به شمار می روند و این گروه نیاز به داشتن و ارائه پیش نیاز خاصی ندارند. اینها همان کسانی هستند که وقتی در دوره تعمیرات موبایل شرکت می کنند، هر چه که در کلاس ارائه می شود، به ذهن می سپارند و در زمان مناسب از آنها استفاده می کنند. پس، یکی از مهم ترین پیش نیازهایی که برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار موبایل حرفه ای باید فراهم گردد، علاقه است.

از دیگر پیش نیازهای مهم و اساسی، پیدا کردن یک دوره تعمیر موبایل جامع و کامل است. اگر بتوانید دوره ای را پیدا کنید که در آن، همه ی نکات از صفر تا صد آموزش داده می شود، می توانید مطمئن باشید که وقتتان و هزینه ای که بابت این کلاس و دوره صرف کرده اید، به هدر نرفته است و شما روی یک موضوع سود آور سرمایه گذاری کرده اید. بهرحال، شما قصد دارید یک فن و یک حرفه یاد بگیرید و این به مانند یک سرمایه گذاری برای شما مطرح خواهد بود.

پادکست شماره 5 دوره تعمیر موبایل


کامل ترین دوره تعمیر موبایل در کل کشور

انگیزه ی قوی و تصمیم گرفتن برای خلق آینده ای روشن، از دیگر پیش نیازهایی است که افراد باید فراهم کنند. کسانی که انگیزه کافی دارند و می خواهند در یک حوزه آینده دار، مانند حوزه تعمیر موبایل کار خود شروع کنند، بهترین افراد برای شرکت در دوره تعمیر موبایل به شمار می روند. این افراد از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و همه سعی و تلاش خود را به کار می گیرند تا در این حوزه به یک حرفه ای تبدیل شوند.

آیا کسی که هیچ چیزی در مورد موبایل نمی داند، می تواند در دوره تعمیر موبایل (دوره آموزش تعمیر موبایل) شرکت کند؟

یکی از سوال هایی که برخی افراد برای شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل دارند، این است که آیا وقتی چیزی نمی دانند، می توانند در این دوره شرکت کنند و آیا می توانند به نحو احسن از حضور در کلاس بهره ببرند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، بله. کسانی که هیچ چیزی در مورد تعمیر موبایل نمی دانند نیز می توانند در این دوره های آموزشی شرکت کنند. اصولا، ما برای یاد گرفتن آن چیزی که بلد نیستیم در دوره های آموزشی مربوطه اش شرکت می کنیم. شما نیز اگر این نگرانی و دغدغه را دارید، باید بدانید که دوره های برتر آموزش تعمیرات موبایل، برای همه افرادی که به این حوزه علاقه مند هستند، مناسب است.

برخی موسسه های معتبر در کشور، دوره آموزش تعمیر موبایل را با کیفیتی ستودنی برگزار می کنند و به همین دلیل می توان با اطمینان کامل بیان کرد، کسانی که هیچ چیزی در مورد تعمیرات موبایل نمی دانند نیز می توانند در این دوره ها شرکت کنند و دانش خود را افزایش دهند. برخی از کارآموزان مستعد و باهوش، حتی در حین گذراندن دوره های آموزشی نیز می توانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی کنند. البته این به شرطی خواهد بود که فرد، در یک دوره مطرح و برتر تعمیرات موبایل شرکت کند.

کامل ترین دوره تعمیرات موبایل گوشی اندروید

موضوعی که در هنگام انتخاب یک دوره آموزش تعمیرات موبایل باید مورد توجه قرار دهید، آموزش تعمیر تمامی برندهای گوشی است. اگر بتوانید دوره ای را پیدا کنید که در آن، نحوه تعمیر و رفع عیب همه برندهای مطرح گوشی تلفن همراه را به شما آموزش دهند، در این صورت می توان با اطمینان قلبی بیشتری یک دوره را انتخاب، و در آن شرکت کرد. بدون داشتن ذره ای نگرانی از بابت نداشتن اطلاعات در مورد موبایل ها و گوشی های هوشمند امروزی، در این دوره ها شرکت کنید و به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید.

پادکست شماره 6 دوره تعمیر موبایل


میران درآمد شرکت کنندگان در دوره تعمیرات موبایل (دوره آموزش تعمیر موبایل) بعد از پایان دوره، چقدر است؟

درآمد تعمیرات موبایل و میزان آن یکی دیگر از سوالات افرادی است که علاقه دارند در یک دوره تعمیر موبایل شرکت کنند. در مورد درآمد این شغل، اصلا نمی توان یک اظهار نظر قطعی و واضح داشت؛ زیرا مسائل زیادی روی آن تاثیر دارند. برخی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی درآمد این شاخه ی کاری، به شرح زیر  است:

1- محل فعالیت تعمیرکار

اصولا، بهتر است کسانی که می خواهند به صورت مستقل در حوزه تعمیرات موبایل کار کنند، مغازه خود را در نقاط پر رفت و آمد و شلوغ شهر دایر کنند. به این شکل، میزان مراجعات بالاتر بوده و طبیعتا، میزان درآمد نیز افزایش پیدا خواهد کرد. نگرانی و مساله ای که در همین جا ممکن است برای برخی افراد پیش آید این است که در این مناطق، مبلغ اجاره مغازه بالاست و نمی توان از پس پرداخت اجاره مغازه برآمد. در پاسخ برای رفع این نگرانی باید بگوییم، درست است که در مراکز شهرها، برای اجاره یک مغازه هزینه بالایی دریافت می کنند، اما به همان نسبت نیز میزان مراجعه کنندگان، زیاد بوده و دریافتی ها نیز بالاتر است.

دوره آموزش تعمیرات موبایل توسط اساتید حرفه ای

2- میزان تجربه و مهارت

هنوز هم در بسیاری از مشاغل و از جمله شغل تعمیرکاری موبایل، تجربه و مهارت فرد در تعمیر یک گوشی همراه، حرف اول را می زند. این حوزه از آن حوزه هایی است که اگر بتوانید تجربه و مهارت خود را به خوبی نشان دهید، روز به روز بر تعداد مشتری ها شما افزوده می شود. گوشی های هوشمند امروزی، بسیار حساسند و به دلیل بالا بودن قیمت نمی توان وظیفه تعمیر آن را به عهده هر کسی گذاشت. اگر دوست دارید وارد این حوزه شوید و اگر می خواهید تجربه و مهارت عملی خود را در مورد تعمیرکاری موبایل افزایش دهید، حتما یک دوره تعمیر موبایل کامل و جامع بیابید و در آن شرکت کنید. این دوره ها به صورت مهارتی و عملی برگزار می شوند و حاوی نکات ارزشمند فراوانی هستند.

3-رعایت نکات اخلاقی

معمولا، کسانی که در حوزه کاری خود به نکات اخلاقی توجه می کنند، از جمله کسانی اند که بیشترین مشتری ها را دارند. اگر بخواهیم در مورد توجه و رعایت نکات اخلاقی صحبت کنیم، می توانیم به رعایت امانت در هنگام تعویض یک قطعه اشاره کنیم. یک تعمیرکار با انصاف و با وجدان اگر قرار باشد یک قطعه را تعویض کند، سعی می کند بهترین و با کیفیت ترین قطعات را با رضایت مشتری به کار گیرد. این فرد، یک قطعه ی دست دو در گوشی استفاده نمی کند و سپس پول یک قطعه ی نو را از مشتری خود دریافت نمی کند. دو صفت امانتداری و حفظ اطلاعات شخصی مشتری از جمله خصوصیاتی است که شرکت کنندگان در دوره تعمیرات موبایل باید آن را در خود پرورش دهند.

پادکست شماره 7 دوره تعمیر موبایل


هزینه شرکت در دوره تعمیر موبایل هلدینگ آموزشی نیک اندشان

در دوره تعمیر موبایل (دوره آموزش تعمیر موبایل) چه چیزهایی آموزش داده می شود؟

در دوره تعمیر موبایل، مباحث زیادی به مهارت جویان آموزش داده می شود. مباحثی که شرکت کنندگان این دوره یاد می گیرند، به شرح زیر است:

1- آموزش مبانی الکترونیکی موبایل

یکی از مباحثی که در دوره آموزش تعمیرات موبایل به آن پرداخته می شود، مبانی الکترونیکی است که زیرشاخه های متفاوتی به شرح زیر دارد:

  • دریافت اطلاعات در مورد مقاومت، آمپر و ولتاژ و نحوه به کار بردن آنها
  • شناسایی انواع مدارهای سری و موازی
  • شناسایی و تشخیص واحدهای مربوط به اندازه گیری جریان
  • دریافت اطلاعات در مورد مولتی متر و نحوه کار کردن با آن

2- سخت افزار

از دیگر مباحث بسیار مهم و اساسی که در دوره تعمیر موبایل به آن پرداخته می شود، سخت افزارها، معرفی آنها و تعمیرشان است. از جمله موضوعاتی که در این حوزه به مهارت جو آموزش داده می شود، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • شناخت دستگاه هیتر و آشنایی با نحوه کار کردن آن
  • آشنا شدن با مقاومت ها، سلف ها، دیودها، ترانزیستورها و غیره
  • عوض کردن قطعه های جانبی بورد موبایل با کمک هیتر و به صورت غیر مستقیم
  • تعویض کردن قطعات اس ام دی به کمک هیتر و به صورت مستقیم
  • شناسایی انواع آی سی ها و نحوه به کار بردن آنها
  • معرفی قطعات روی برد موبایل
  • آموزش تعویض انواع آی سی
  • آموزش کار با دستگاه هویه، قلع اندودکردن، جامپر کردن بورد موبایل و غیره

پادکست شماره 8 دوره تعمیر موبایل


مناسب ترین افراد برای شرکت در دوره تعمیر موبایل

3- عیب یابی کردن در گوشی های موبایل

تمام عیب هایی که در یک گوشی همراه رخ می دهد، سخت افزاری نبوده و علل و عوامل دیگر نیز ممکن است باعث ایجاد اختلال در یک گوشی همراه شود. از جمله مباحث مرتبط با عیب یابی در گوشی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • آموزش بررسی آنتن، وای فای، تاچ و شارژ
  • آموزش روش های احیای باتری گوشی؛ مانند شوک دادن به باتری های تلفن همراه
  • عیب یابی از مدار آنتن؛ مانند پرش داشتن آنتن و یا ضعف در آن
  • وصل نشدن گوشی به اینترنت

یکی از ابزارهایی که برای عیب یابی، از آن زیاد استفاده می کنند، دانگل است. دانگل ها انواع و اقسام متفاوت دارند و افرادی که در دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کرده اند، می بایست در مورد آن اطلاعات جامع و کاملی داشته باشند. برای دریافت اطلاعات در مورد این وسیله، خوب است مقاله دانگل موبایل چیست را مطالعه کنید.

4- نحوه کار با ابزارهای مختلف تعمیرکاری

از دیگر موضوعاتی که در دوره آموزش تعمیر موبایل به آن اشاره می شود، نحوه کار کردن با ابزار تعمیرات موبایل است. برخی ابزارهایی که تعمیرکاران موبایل باید با آنها آشنایی داشته باشند، به شرح زیر است:

پادکست شماره 9 دوره تعمیر موبایل


بهترین موسسه برگزار کننده دوره تعمیر موبایل (دوره آموزش تعمیر موبایل) چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به مباحثی که در بالا اشاره کردیم، حال، وقت آن است که در مورد بهترین دوره آموزش تعمیر موبایل، نکاتی را با شما در میان بگذاریم و بگوییم که اگر در کدام دوره ها شرکت کنید، می توانید منافع زیادی به دست آورید. بارزترین ویژگی های یک دوره جامع و کامل تعمیرات موبایل به شرح زیر است:

قیمت دوره آموزش تعمیر موبایل در شهر تهران و در کل کشور

1- از ذکر هیچ نکته ای کوتاهی نمی شود

یکی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی هایی که یک دوره تعمیر موبایل باید داشته باشد، ارائه سرفصل های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای است. بحث تعمیر موبایل، فقط یک موضوع را شامل نمی شود و کسی که می خواهد از این راه، کسب درآمد کند و آن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کند، باید همه چیز را در مورد موبایل و گوشی های همراه بداند. پس هر زمان که خواستید در یک دوره تعمیرات موبایل شرکت کنید، موسسه هایی را انتخاب کنید که می دانید دغدغه و نگرانی اصلی شان، آموزش کامل و همه جانبه موضوعات است.

2- دوره با قیمت مناسبی برگزار می شود

دیگر مشخصه برترین دوره آموزش تعمیر موبایل، مناسب بودن شهریه است. کسی که تا به امروز، شغل و درآمد ثابتی نداشته است، نمی تواند هزینه بالایی که برخی موسسات برای برگزاری دوره های تعمیر موبایل دریافت می کنند، بپردازد. به این افراد توصیه می کنیم در دوره هایی شرکت کنند که هم هزینه شرکت در کلاس ها به صورت معقول و منطقی در نظر گرفته شده است و هم، کیفیت دوره در سطح خوبی قرار دارد. شرکت در این دوره ها، یک فرصت طلایی برای داشتن درآمدی قابل قبول است.

3- دوره مطابق با بازار کار است

اینکه مباحث ارائه شده در یک دوره تعمیرات موبایل، با بازار کار تطابق و هماهنگی داشته باشد، از دیگر ویژگی هایی است که دوره های آموزشی کامل و جامع باید داشته باشند. معمولا اگر مهارت جو، هوش بالایی داشته باشد و همه نکات ذکر شده در کلاس را به ذهن بسپارد می تواند بعد از تمام شدن دوره، مشغول به کار شده و درآمد کسب کند.

انچه باید درباره دوره تعمیر موبایل بدانید.

 4- یک مدرک معتبر ارائه می دهد

از دیگر ویژگی هایی که در زمان انتخاب یک موسسه برگزار کننده دوره تعمیر موبایل باید مورد توجه قرار داده شود، ارائه یک مدرک معتبر و بین المللی است. این مدارک معتبر، نه تنها در داخل کشور اعتبار بالایی برای دارندگانشان رقم می زنند، بلکه کسانی که به مهاجرت و زندگی در یک کشور خارجی فکر می کنند نیز می توانند آن را ارائه کرده و در یکی از شرکت های تعمیر موبایل و یا شرکت های وابسته کار کنند و درآمد قابل توجهی به دست آورند.

5- اساتید آن تجربه و مهارت بالایی در این زمینه دارند

از دیگر مشخصه های یک موسسه معتبر آموزشی برگزار کننده دوره آموزش تعمیر موبایل می توان به اساتیدی اشاره کرد که آن دوره را برگزار می کنند. مبحث تعمیرات موبایل یک بحث تخصصی، پیچیده و عملی است و کسانی می توانند آن را به خوبی آموزش دهند که هم اطلاعات و دانش تئوری بالایی دارند و هم به صورت عملی در این حوزه کار کرده اند. این افراد، کوهی از دانش و اطلاعات هستند و حضور نزد آنها می تواند با بازدهی بالایی از نظر دریافت دانش همراه باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم، موسسه هایی چون نیک اندیشان را انتخاب کنید که از حضور و همکاری اساتیدی مجرب بهره می برند.

هزینه ی شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل در شهر تهران

آیا تکنسین نرم افزار موبایل باید در دوره تعمیر موبایل شرکت کند؟

یک تکنسین نرم افزار موبایل از جمله افرادی است که این روزها بازار کار داغی دارد. موبایل ها علاوه بر آنکه ممکن است مشکلات سخت افزاری پیدا کنند، به مشکلات نرم افزاری نیز گرفتار شده و این مورد بیش از بقیه موارد به چشم می خورد. برخی از ما برنامه هایی را نصب می کنیم که سرعت گوشی را کم می کنند و یا باعث می شوند که گوشی به درستی کار نکند. حل این مشکل به عهده کسانی است که در دوره تعمیر موبایل شرکت کرده اند.

در دوره هایی که در همین رابطه برگزار می شود، همه جزئیات، و مسائل و مشکلاتی که ممکن است در گوشی های همراه قدیمی و جدید به وجود آید ارائه می شود و به همین دلیل بهتر است به آن دسته از تعمیرکاران موبایل مراجعه کرد که این دوره را در موسسه های آموزشی مطرح و برتر در کشور، همچون نیک اندیشان گذرانده اند. این افراد، بدون آنکه مشکلی به مشکلات گوشی شما اضافه کنند آن را با قیمتی مناسب تعمیر کرده و در اختیارتان قرار می دهند. اعتماد کردن به این افراد، کار بسیار درست و عاقلانه ای است.

برتری های دوره تعمیر موبایل (دوره آموزش تعمیر موبایل) نیک اندیشان به سایر موسسه ها چیست؟

با توجه به نکاتی که در بالا گفتیم، می توانیم از دوره تعمیر موبایل نیک اندیشان به عنوان یک دوره کاملا جامع، کامل و برتر یاد کنیم. همه ویژگی هایی که در بالا اشاره کردیم، به اضافه مواردی که در زیر ذکر شده است، از جمله عواملی است که باعث شده ما دوره های آموزشی این موسسه، را جزء برترین ها بدانیم:

  • شهریه دوره آموزش تعمیر موبایل نیک اندیشان، مناسب و منطقی در نظر گرفته شده است.
  • بعد از انتهای دوره، یک مدرک معتبر در اختیار مهارت جو قرار داده می شود.
  • مدرسان این دوره، از جمله حرفه ای های این حوزه بوده و تجربیات عملی زیادی را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند.
  • دسترسی به محل برگزاری این دوره، راحت است. محل فعالیت این موسسه در نزدیک ایستگاه مترو قرار دارد.
  • تمامی مباحث، مهارت محور و کاربردی هستند و کارآموز بعد از شرکت در دوره، به مراکز نیازمند به یک تعمیرکار معرفی می شوند.
  • اگر با گذراندن یک دوره نتوانستید همه مباحث را به صورت کامل و جامع آموزش ببینید، می توانید بدون پرداخت هزینه مجدد، در دیگر دوره ی تعمیرات موبایل شرکت کنید.
  • شهریه ی دوره آموزش تعمیرات موبایل نیک اندیشان به صورت اقساط از مهارت جو دریافت می شود.
  • این موسسه تنها موسسه ای است که مدرک خود را از دانشگاه ارائه می کند و مدرک آن اعتبار بالایی دارد.
  • پشتیبانی کامل و جامع از مهارت جویان و شرکت کنندگان در دوره آموزش تعمیرات موبایل، دیگر برتری این موسسه آموزشی است.

مزیت های شرکت در دوره تعمیر موبایل چیست

شرکت در دوره تعمیر موبایل نیک اندیشان یا شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل فنی حرفه ای؟

ما در بالا در مورد برتری ها و ویژگی هایی که دوره تعمیر موبایل نیک اندیشان دارد صحبت کردیم. اگر ویژگی های دوره های برگزار شده توسط این موسسه را با دیگر موسسات برگزار کننده در کشور مقایسه کنید، می توانید به یک نتیجه مشخص دست پیدا کنید.

سازمان فنی حرفه ای نیز، به مانند موسسه نیک اندیشان برخی دوره های آموزشی را برگزار می کند و در انتها به شما یک مدرک می دهد. برخی از دوره هایی که در خود سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود، رایگان هستند و برخی دیگر از دوره ها، در موسسه های زیر نظر این سازمان، با دریافت شهریه ای مشخص، برگزار می شوند.

نکته ای که خوب است در مورد دوره تعمیرات موبایل سازمان فنی حرفه ای در نظر داشته باشید، کیفیت برگزاری دوره، و اعتبار مدرک است. متاسفانه، برخی از موسسه هایی که این دوره را ارائه می کنند، از حضور مدرسان کارکشته و زبده استفاده نکرده و دوره را به بدترین شکل ممکن برگزار می کنند.

مدرکی که توسط سازمان فنی حرفه ای ارائه می شود، در داخل کشورمان ایران اعتبار دارد و شما برای آنکه بتوانید از آن، در خارج از کشور بهره ببرید، باید حتما آن را ترجمه کنید. این در حالی است که دوره تعمیر موبایل نیک اندیشان، هم توسط مدرسان با تجربه و ماهر ارائه می گردد و هم، مدرک صادر شده، از اعتبار بالایی در کل دنیا برخوردار است و نیازی به ترجمه ندارد. زمانی که می خواهید یک دوره آموزش تعمیر موبایل را برای گذراندن انتخاب کنید، حتما حواستان به این موضوع باشد و سعی کنید در بهترین دوره ها شرکت کنید. دوره های برتر، دوره هایی هستند  که هم از نظر مالی و هم از نظر کیفی نفع زیادی را شامل حال شما می کنند.

در دوره آموزش تعمیرات موبایل مشهد شرکت کنیم یا تهران؟

افرادی که در مشهد هستند و می خواهند در دوره های تعمیرات موبایل حضور پیدا کنند، قطعا اولین موسسه ای که انتخاب می کنند موسسه ای که در شهر مشهد فعالیت می کند. رفت و آمد و شرکت در دوره های آموزشی که در شهر محل سکونت فرد وجود دارد، از نظر رفت و آمد با سختی های کمتری همراه است؛ اما موضوعی که بیش از این ها اهمیت دارد، دریافت یک مدرک معتبر و حضور در دوره ای است که محتوای آموزشی مناسب و کاملی دارد.

مواردی که در بالا اشاره کردیم، فوق العاده مهم هستند و نباید به راحتی و به خاطر اینکه ما حوصله نداریم مسافت زیادی برای آموزش طی کنیم کنار گذاشته شوند. درست است که فاصله مشهد و تهران چیزی در حدود 900 کیلومتر است؛ اما تصور می کنیم که دریافت کامل ترین دانش، در خصوص دوره ای که می تواند پولساز باشد، ارزش صرف وقت و طی کردن این مسافت را داشته باشد.

البته، بهتر است هر موسسه ای را در تهران انتخاب نکرده و در دوره آموزش تعمیر موبایل آن دسته از موسسه هایی حضور پیدا کنید که دوره را با بالاترین کیفیت ممکن برگزار می کنند و در انتها نیز یک مدرک بین المللی و قابل ترجمه در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند.

آیا فیلم آموزش تعمیرات موبایل، می تواند از ما یک تعمیرکار حرفه ای موبایل بسازد؟

آیا فیلم آموزش تعمیرات موبایل، می تواند از ما یک تعمیرکار حرفه ای موبایل بسازد؟

مناسب بودن آینده شغلی تعمیرات موبایل این تصور اشتباه را در برخی افراد به وجود می آورد که می توانند به هر شکلی، آموزش های لازم را دریافت کرده و به موفقیت در این شغل دست پیدا کنند. به این افراد باید بگوییم که بهترین و اثربخش ترین راهی که می تواند به شما کمک کند تا تعمیرات موبایل را به صورت جامع و کامل یاد بگیرید، شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل است. در این دوره به صورت عملی نیز با  سختی های شغل تعمیرات موبایل آشنا خواهید شد.

با توجه به نکته ای که در بالا اشاره کردیم، تنها به واسطه تماشای فیلم آموزش تعمیرات موبایل نمی توان وارد حوزه تعمیرات موبایل شد. کسانی که تصمیم می گیرند به این طریق، اطلاعات و دانش خود را افزایش دهند، فقط وقت خود را تلف می کنند. در فیلم های آموزشی، نمی توان از نزدیک یک قطعه را مشاهده و آن را لمس کرد.

دوره آموزش تعمیر موبایل که در برخی موسسه های معتبر کشور برگزار می شود، به صورت کارگاهی و مهارتی است. در کلاس های کارگاهی و مهارتی، قطعات موبایل به کلاس آورده شده و یا کلاس در یک کارگاه تعمیر موبایل برگزار می شود. راندمان چنین کلاس هایی در حد قابل قبولی قرار دارد. اگر آرزویتان رسیدن به چنین مرحله ای است، حتما در دوره هایی که به صورت عملی هستند، شرکت کنید.

هزینه آموزش تعمیرات موبایل چقدر است؟

یکی از سوالاتی که حتما برای علاقه مندان به شرکت در دوره های تعمیر موبایل پیش می آید، هزینه آموزش تعمیرات موبایل است. برای برگزاری دوره تعمیر موبایل هزینه های متفاوتی را از علاقه مندان دریافت می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت این دوره ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مدت زمان برگزاری دوره
  • موقعیت جغرافیایی و شهری که دوره در آن برگزار می شود
  • امکانات آموزشی

از آنجایی که این دوره، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار می شود، هزینه های متفاوتی را برای شرکت در آن تعیین کرده اند. هزینه این دوره حداقل یک میلیون و حداکثر چندین میلیون تومان است. درست است که دوره تعمیرات موبایل را به صورت رایگان نیز برگزار می کنند، اما مباحثی که در آن ارائه می شود در سطح متوسط و مبتدی قرار داشته و برای کسانی که می خواهند مهارت بیشتری به دست آورند، اصلا مناسب نیستند.

توصیه می کنیم اگر می خواهید در یک دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کنید، حتما از قبل بررسی کرده و بهترین دوره را انتخاب کنید؛ دوره هایی که بتوانند نیازهای شما را به خوبی جواب دهند و در ضمن، هزینه آنها نیز خیلی بالا نباشد. سعی کنید در دوره هایی که امکانات آموزشی مناسبی دارند شرکت کنید تا فرصت یادگیری مباحث به صورت عملی هم برایتان فراهم باشد.

دانلود پکیج آموزش تعمیرات موبایل رایگان، مناسب چه کسانی است؟

دانلود پکیج آموزش تعمیرات موبایل رایگان، مناسب چه کسانی است؟

تعمیر کردن موبایل، کار پیچیده ای است و تنها کسانی می توانند آن را به خوبی انجام دهند که اطلاعات کامل و جامعی در مورد تعمیر موبایل داشته باشید. سوالی که اینجا ممکن است ایجاد شود این است که آیا ما به عنوان کسی که هیچ چیزی در مورد تعمیرات موبایل نمی داند، می توانیم به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شویم؟ و اگر امکان حرفه ای شدن در این شغل وجود دارد، اولین قدم برای شروع آن چیست؟

یکی از ابتدایی ترین کارهایی که می توانید برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای موبایل انجام دهید، تهیه و دانلود پکیج آموزش تعمیرات موبایل رایگان است. در این پکیج ها مفاهیم و دانش اولیه که باید حتما یک تعمیرکار در مورد آنها اطلاعات داشته باشد، ارائه می شود و به همین دلیل است که می گوییم پکیج های رایگان بسیار مناسب کسانی هستند که هیچ چیزی در مورد تعمویر موبایل، و تعمیر و تعویض قطعات آن نمی دانند و به بیان دیگر، اطلاعاتشان در این حوزه صفر است.

نکته ای که می بایست خاطر نشان کنیم این است که اگر می خواهید به یک حرفه ای تبدیل شود، بعد از تماشای پکیج های رایگان می بایست حتما در دوره آموزش تعمیر موبایل نیز شرکت کنید. پکیج ها و دوره های رایگان از شما یک تعمیرکار حرفه ای نخواهند ساخت و باعث پیشرفت همه جانبه شما نخواهند شد.

در آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل چه ابزارهای معرفی می شود؟

در آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل چه ابزارهای معرفی می شود؟

اگر در یک دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل شرکت کنید، حتما نام و طرز کار با وسایل زیر به شما آموزش داده خواهد شد:

1- دستگاه هیتر بلور

یکی از دستگاه هایی که حتما در دوره آموزش تعمیر موبایل در مورد آن صحبت می شود، دستگاه هیتر بلور است. این هیتر می تواند گرما را تولید کرده و آن را پخش کند. اصطلاحا به این دستگاه، هیتر و هویه هم می گویند. این دستگاه  از دو قسمت تشکیل شده است. یک قسمت، بخش مرکزی است و یک قطعه دستی نیز دارد که به آن نازل گفته می شود. بخش مرکزی در هیتر، گرما را تولید می کند و قطعه دستی آن نیز از جنس سرامیک است. روی هیتر یک صفحه نمایش نیز وجود دارد تا بتوان تنظیمات و عملکرد دستگاه را کنترل کرد.

این دستگاه در مواقعی به کار برده می شود که پایه آی سی موبایل در زیر موبایل قرار گرفته باشد. یکی از مهم ترین نقش هایی که می توانیم برای هیتر بلور بیان کنیم، هدایت هوای گرم با فشار تنظیم شده است. از هیتر بلور در زمانی که می خواهند یک قطعه را تعویض کنند و یا زمانی که می خواهند سطوح مختلف برد را حرارت بدهند استفاده می کنند. طرز کار با این دستگاه در دوره آموزش تعمیر موبایل به صورت کامل و جامع بیان می شود. نکته دیگری که در دوره تعمیر موبایل در مورد دستگاه هیتر بلور مطرح می کنند، این است که می توان آن برای دماهای مختلف تنظیم کرده و به کار برد.

بررسی در آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل چه ابزارهای معرفی می شود؟

2- هویه؛

از دیگر دستگاه هایی که در دوره تعمیر موبایل نام آن برده می شود، هویه است. هویه که به آن دستگاه لحیم کاری نیز گفته می شود، یکی از رایج ترین و پر کاربردترین دستگاه هایی است که در تعمیر موبایل به کار برده می شود. این دستگاه کارهای متفاوتی را انجام می دهد که از جمله آنها می توانیم به لحیم کردن قطعه های الکترونیکی در موبایل، متصل کردن قطعات، و متصل کردن کابل و سیم و غیره اشاره کرد.

هویه ها از قسمت های متفاوتی تشکیل شده اند که به شرح زیر است:

  • دسته عایق؛
  • المنت برای تبدیل کردن انرژی الکتریکی به گرما؛
  • نوک فلزی؛

دیگر موضوعی که در دوره تعمیر موبایل به آن اشاره می شود نحوه عملکرد با این دستگاه است. نوک فلزی این دستگاه به کمک گرما دو قطعه فلز را به هم متصل می کند.

این دستگاه با در نظر گرفتن کاربردی که دارد، انواع و اقسام متفاوت داشته که از آن جمله می توانیم به هویه هایی که خیلی ساده هستند و هویه هایی که قابلیت تنظیم دما و توان را دارند، اشاره کنیم. در برخی هویه ها می توان دما را به صورت دیجیتالی نیز تنظیم کرد. هویه ها وسایل جانبی، مانند روغن لحیم، پایه هویه، اسفنج نسوز پاک کننده برای نوک هویه، عینک ایمنی، قلع کش، و سیم لحیم نیز دارند.

ابزار آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

3- میکروسکوپ دیجیتال؛

یکی دیگر از دستگاه هایی که در دوره تعمیر موبایل در مورد آن صحبت می شود، میکروسکوپ دیجیتال است که برخی از تعمیرکارها به آن لوپ هم می گویند. از آنجایی که برخی از قطعات به کار برده شده در موبایل، بسیار ریز هستند، به همین دلیل می بایست در زمان تعمیر، از دستگاه هایی که بزرگنمایی را زیاد می کنند، استفاده کرد. لوپ ها قدرت این را دارند که اشیاء را بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهند و این کمک خوبی در زمان تعمیرات خواهد بود.

عدسی یا لنزی که در این دستگاه به کار برده شده است، در واقع همان قطعه ای است که باعث می شود اجسام و قطعات، بزرگ تر نشان داده شوند. از این دستگاه نه تنها در دوره آموزش تعمیرات موبایل یاد می شود، بلکه در دوره های جواهرسازی نیز اسم آن به گوش می خورد.

موضوعی که خوب است در مورد این دستگاه بدانید، انواع و اقسام متفاوت آن است. لوپ، انواع متفاوتی به نام لوپ دیجیتال، لوپ دو چشمی و لوپ سه چشمی دارد. خوب است در زمان خرید، ویژگی های فنی آن به دقت بررسی شود تا کاربردی ترین نوع خریداری شود.

این دستگاه از اجزای متفاوتی به شرح زیر تشکیل شده است:

  • دوربین لوپ دیجیتال
  • عدسی
  • نمایشگر
  • چراغ لوپ دیجیتال

دستگاه شوک و تستر باتری موبایل و دوره تعمیر موبایل

4- دستگاه شوک و تستر باتری موبایل

دستگاه دیگری که در دوره تعمیر موبایل حتما نام آن برده می شود، دستگاه شوک و تستر باتری موبایل است. این ابزار، یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که هر تعمیرکاری باید آن را داشته باشد.

باتری های موبایل از جمله مهم ترین قطعات موبایل ها به شمار می روند و ممکن است بنا به دلایل متفاوت، مانند کاهش و یا افزایش ولتاژ، تغییرات شیمیایی و همین طور مقاومت داخلی دچار مشکل شوند. از آنجایی که گوشی، بدون باتری و یا با باتری خراب نمی تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد، باید حتما نسبت به خرابی آن اهمیت داد و هر چه سریع تر برای تشخیص علت خرابی آن اقدام کرد.

یکی از دستگاه هایی که به تعمیرکاران کمک می کند تا بتوانند میزان خرابی و یا سلامت باتری را مشخص کنند، تستر باتری است. تسترها انواع و اقسام متفاوت دارند و هر کدام نیز با خدمات و امکانات متفاوتی در بازار ارائه می شوند. برای مثال، برخی تسترهای موجود در بازار هستند که هم مقاومت و هم میزان ولتاژ باتری را اندازه گیری می کنند. افرادی که در دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت می کنند، باید حتما شوک و تستر باتری موبایل تهیه کرده و در محل کار خود داشته باشند.

ست پیچ گوشتی ها در آموزش صفر تا صد دوره تعمیر موبایل

5- ست پیچ گوشتی ها؛

از دیگر ابزارهایی که در دوره تعمیر موبایل حتما با آن برخورد خواهید داشت، پیچ گوشتی است. این ابزار به تعمیرکار کمک می کند تا بتواند بدون آنکه آسیبی به گوشی همراه وارد شود، قطعات را باز کرده و وارسی کند. انواع پیچ گوشتی هایی که در یک مغازه تعمیر موبایل حتما باید وجود داشته باشد می توان به اینها اشاره کرد:

  • پیچ گوشتی چهارسو یکی از انواع پیچ گوشتی هایی است که تعمیرکار موبایل باید حتما یک دانه از آن داشته باشند. از این نوع، برای باز و بسته کردن اغلب گوشی های همراه استفاده می کنند.
  • پیچ گوشتی های برقی نیز به تعمیرکار کمک می کنند تا با سرعت هر چه بالاتر، پیچ را باز و بسته کند. این نوع را می توان خیلی راحت جا به جا کرد و کار کردن با آن نیز بسیار راحت است.
  • پیچ گوشتی های 5 پر سه بعدی نیز از دیگر انواع پیچ گوشتی هایی هستند که باید در مغازه های تعمیر موبایل وجود داشته باشد. این نوع، ستاره ای شکل است و برای باز کردن گوشی های آیفون و یا باز کردن پیچ هایی که ریز هستند کاربرد دارد.
  • ابزار دیگری که در دوره آموزش تعمیر موبایل نحوه کار کردن با آن آموزش داده می شود، پیچ گوشتی مخصوص آیفون و اندروید است. در تعمیر کردن گوشی های آیفون و اندروید، این دو نوع پیچ گوشتی کاربرد فراوانی دارد.

دستگاه التراسونیک در دوره تعمیر موبایل

6- دستگاه التراسونیک؛

یکی دیگر از مهم ترین ابزارهایی که در دوره تعمیر موبایل معرفی می شود، دستگاه التراسونیک است. از این دستگاه برای تمیز کردن و شستشوی بوردهای موبایل استفاده می کنند. بوردها، قطعاتی هستند که در داخل موبایل قرار داده می شوند. روی این قسمت، قطعات ریز دیگری قرار داده می شود و گوشی به کمک این مجموعه، راه اندازی شده و کار می کند.

گوشی ها به مرور زمان وقتی به محیط های مختلف برده می شوند، ممکن است گردوخاک و یا رطوبت به بورد آنها وارد شده و باعث شود که گوشی آسیب ببیند. تعمیرکاران، برای آنکه این مشکل حل شود، آن را به کمک دستگاه التراسونیک تمیز می کنند.

کاری که دستگاه التراسونیک انجام می شود، تولید فرکانس است. این دستگاه، فرکانس هایی بین 20 تا 400 کیلوهرتز تولید می کند. با تولید این فرکانس ها، در مایع التراسونیک حباب ایجاد شده و قطعه مورد نظر کاملا تمیز می شود. این فرایند بین 3 تا 6 دقیقه به طول می انجامد. مایع شستشوی التراسونیک از آب مقطر و مایع التراسونیک به نسبت 1 به 9 تشکیل شده است. یعنی، 9 قسمت آب مقطر و یک قیمت مایع مخصوص را ترکیب می کنند و مایع التراسونیک را به دست می آورند.

مخزن شستشوی این دستگاه از جنس استیل است و در مقابل این مایع، کاملا مقاوم عمل می کند. در دوره آموزش تعمیر موبایل روی این نکته که بهتر است از تینر و الکل برای تمیز کردن قطعات موبایل استفاده نشود، تاکید ویژه و خاصی می کنند.

یادگیری تعمیرات موبایل چقدر طول میکشد؟

یادگیری تعمیرات موبایل چقدر طول میکشد؟

یکی از سوالاتی که برای متقاضیان و علاقه مندان به شرکت در دوره تعمیر موبایل ممکن است به وجود آید این است که یادگیری تعمیرات موبایل چقدر طول میکشد. حقیقت ماجرا این است که ما نمی توانیم پاسخ روشن و واضحی برای جواب این سوال ارائه کنیم؛ زیرا عوامل و پارامترهای متفاوتی وجود دارد که باعث می شود طول دوره تغییر کند.

یکی از پارامترهای تاثیرگذار روی دوره های آموزشی تعمیرات موبایل، آموزشگاه یا موسسه آموزشی است که برای ثبت نام دوره انتخاب می شود. طول این دوره در موسسه های مختلف، یکی نیست و هر کدام از آنها با توجه به مصالحی که خود در نظر دارند، این دوره را با در بازه های زمانی متفاوتی برگزار می کنند.

موضوع دیگری که روی طول دوره آموزش تعمیر موبایل دخیل است، علاقه مهارت جو به شرکت در دوره های تکمیلی است. کسانی که می خواهند دانش و اطلاعات کامل تری در مورد این موضوع به دست آورند اگر در دوره های تکمیلی و پیشرفته شرکت کنند، قطعا باید زمان بیشتری برای حضور در دوره در نظر گرفته و به این شکل، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا آن ها دوره ی تعمیرات موبایل را به پایان ببرند. توصیه ای که می توانیم به شما داشته باشیم این است که دوره ی موسسه های معتبر را انتخاب کنید تا بتوانید به یک فرد متخصص و کارآزموده در این حوزه تبدیل شوید.

دوره تعمیرات موبایل در خانه

آیا آموزش تعمیرات موبایل در خانه امکان پذیر است؟

برخی کسانی که علاقه دارند در یک حوزه مشخص، آموزش ببینند به جای آنکه در کلاس های حضوری و دوره های حضوری شرکت کنند، آموزش در خانه را انتخاب کرده و فکر می کنند که به این صورت به یک نتیجه قطعی دست پیدا خواهند کرد. برای مثال، برخی علاقه مندان به یادگیری تعمیر موبایل را در نظر آورید؛ آنها آموزش تعمیرات موبایل در خانه را به جای شرکت در دوره تعمیر موبایل را انتخاب کرده و فکر می کنند که با این مدل آموزش می توانند به یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب تبدیل شوند.

ما منکر مزیت های آموزش در خانه نیستم، اما شما باید این مساله را نیز در نظر داشته باشید که کیفیت در حوزه آموزش از هر چیز دیگری مهم است. درست است که شرکت در دوره های آموزشی حضوری، هزینه های مربوط به رفت و آمد و تلف شدن وقت را دارد اما دستاوردی که در نهایت اتفاق می افتد، افزایش اطلاعات شما است.

در دوره آموزش تعمیر موبایل، فضا و فرصت کافی برای آنکه به همه قطعات موبایل پرداخته شود و این دستگاه به صورت کامل معرفی شود، وجود دارد و ردخور ندارد که شرکت کنندگان در این دوره، به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل می شوند. هیچگاه سعی نکنید برای دوره های حضوری جایگزین پیدا کنید؛ زیرا آنها جایگزین ناپذیرند.

تعمیرات موبایل در کویت

وضعیت تعمیرات موبایل در کویت چگونه است؟

اگر علاقه دارید به کشورهای خارجی سفر کرده و زندگی جدیدی را در آنجا شروع کنید، باید یک حرفه و تخصص بلد باشید. یکی از تخصص هایی که این روزها علاقه مندان زیادی در حال ورود به آن هستند، تعمیرکاری موبایل است. اگر در دوره تعمیر موبایل یک موسسه معتبر شرکت کرده، مدرک بین المللی دریافت کرده و بعد از آن وارد بازار کار شده باشید، قطعا می توانید به مهاجرت به کشورهای خارجی نیز فکر کنید.

یکی از کشورهایی که می توان به عنوان یک تعمیرکار موبایل به آنجا رفت و زندگی کرد، کشور کویت است. کشور کویت وضعیت خوبی از نظر اقتصادی دارد و می تواند مقصد بسیار عالی برای علاقه مندان به مهاجرت باشد. بازار کار تعمیرات موبایل در کویت در سطح مناسبی است.

از آنجایی که موبایل ها به یکی از مهم ترین ابزارها در زندگی ما تبدیل شده اند، پس می توان امیدوار بود که این حوزه، هم در کشور کویت و هم در سایر کشورهای دنیا بازار کار خوبی داشته باشد. البته، افراد به شرطی می توانند امید داشته باشند که پذیرش آنها از کشورهای خارجی مورد قبول واقع شود که اولا یک مدرک معتبر از شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل داشته و دوما، تجربه و سابقه بالایی در حل انواع مختلف مشکلات موبایل داشته باشند.

بهترین دوره تعمیرات موبایل

از مزایا و معایب شغل تعمیرات موبایل چه میدانید؟

هر کسی که می خواهد در دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کند، باید در مورد مزایا و معایب شغل تعمیرات موبایل و ورود به این حوزه کاری اطلاعات کاملی داشته باشد. ما در این قسمت می خواهیم در رابطه با این مزیت ها و عیوب صحبت کنیم. در ابتدا مزیت های شغل تعمیر موبایل را به بیان می کنیم:

  • کسانی که وارد این حوزه کاری می شوند، می توانند خودشان به تنهایی یک کسب و کار مستقل راه اندازی کرده و برای پیشرفت و توسعه آن تلاش کنند. اگر در دوره های آموزشی شرکت کرده و به زیر و بم تعمیرات هر برند از گوشی های همراه، چه هوشمند و چه غیر هوشمند واقف شده اید می توانید یک مغازه اجاره کرده و در آن مشغول به فعالیت و ارائه خدمات شوید.
  • تا زمانی که ما داریم از گوشی های تلفن همراه استفاده می کنیم، کسانی که به عنوان یک تعمیرکار در حال فعالیت هستند می توانند درآمد به دست آورند.
  • اگر به دانشگاه رفتن و گرفتن مدرک علاقه ندارید، می توانید در دوره تعمیر موبایل شرکت کنید. شما برای شرکت در این دوره نیازی به مدرک دانشگاهی ندارید و می توانید بعد از به پایان رساندن دوره، یا خودتان به صورت مستقل یک کسب و کار داشته باشید و یا در یک میز اجاره کرده و کار خود را شروع کنید.

همه ی آنچه باید درباره مزایا و معایب تعمیر موبایل بدانید

حال که می دانید مزیت های شغل تعمیرات موبایل چیست و چرا برخی افراد تمایل و علاقه شدیدی برای شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل از خود نشان می دهند، خوب است در مورد عیب های این شغل نیز نکاتی را بیان کنیم. معایب این حوزه کاری شامل موارد زیر است:

  • یکی از مسائلی که به عنوان یک عیب شغل تعمیرات موبایل از آن یاد می کنند، بالا بودن میزان رقبا و کسانی است که در این حوزه کار می کنند. امروزه، در هر خیابانی که قدم بگذارید امکان ندارد حداقل چند مغازه تعمیرات موبایل را مشاهده نکنید.
  • نداشتن میزان درآمد ثابت و مشخص، دیگر موضوع نگران کننده برای برخی علاقه مندان به شرکت در دوره آموزش تعمیر موبایل به شمار می رود. از آنجایی که میزان درآمد این گروه به میزان رفت و آمد و ارائه خدمات به مشتری وابسته است، به همین دلیل نمی توان عدد و رقم خاصی را برای میزان درآمد این گروه بیان کرد.
  • به روز شدن گوشی ها و افزایش پیچیدگی هایی که در مدل های متفاوتی گوشی های هوشمند وجود دارد از دیگر معضلاتی است که در این حوزه کاری وجود دارد. یک تعمیرکار حرفه ای می بایست با ساختار داخلی برندهای متفاوت آشنا باشد تا بتواند آن را به خوبی تعمیر کند.

متخصصان، آینده شغلی تعمیرات موبایل و شرکت در دوره تعمیر موبایل را چگونه پیش بینی می کنند؟

متخصصان، آینده شغلی تعمیرات موبایل و شرکت در دوره تعمیر موبایل را چگونه پیش بینی می کنند؟

آینده شغلی تعمیرات موبایل، تا زمانی که وسیله دیگری روی کار نیامده و بازار کار آن را با مخاطره رو به رو نکند، بسیار داغ پیش بینی می شود. البته، خاطر نشان می کنیم وضعیت خوبی کاری برای آن دسته از تعمیرکارانی رو به رشد و موفقیت آمیز گزارش می شود که در کار خود، حرفه ای ظاهر شده و می توانند مشکلات مختلف برندهای حال حاضر بازار را حل کنند. چنین کسانی درآمد بسیار خوبی از این شغل به دست می آورند و تعداد مشتری های آنها روز به روز در حال افزایش است.

دیگر موضوع تاثیرگذار روی درآمد و آینده شغلی این گروه، حوزه ای است که تعمیرکار در آن به تخصص رسیده است. کسانی که تنها می توانند مشکلات نرم افزاری یک گوشی را حل کنند، قطعا درآمد متفاوتی با کسانی دارند که به حل مشکلات سخت افزاری تلفن های همراه نیز مسلط هستند.

حتی مدل و برند گوشی نیز روی درآمد تاثیر می گذارد. مثلا، کسی که می تواند گوشی های خاص بازار، مانند گوشی های آیفون را حل کند، درآمدی بیش از کسانی دارد که فقط می تواند گوشی های اندرویدی را رفع نقص کند. کسی که علاقه مند است به حوزه تعمیرکاری گوشی وارد شود بهتر است در دوره آموزش تعمیرات موبایل موسسه هایی شرکت کند که در آنها در مورد مشکلات همه برندهای موجود در بازار صحبت می شود.

آیا اشباع شدن تعمیرات موبایل، مانع شرکت در دوره تعمیر موبایل است؟

آیا اشباع شدن تعمیرات موبایل، مانع شرکت در دوره تعمیر موبایل است؟

هر شغلی، با چالش ها و مشکلات خاص خود درگیر است. برخی از مشاغل، از جمله تعمیرات موبایل به این دلیل که نیازی به تحصیلات آکادمیک نداشته و افراد خیلی راحت می توانند به این حوزه کاری وارد شوند در معرض خطر اشباع شدن قرار دارند. اشباع شدن تعمیرات موبایل یکی از نگرانی هایی است که برای علاقه مندان به ورود به این حوزه وجود دارد. این نگرانی تا حدی درست و تا حدی نیز نادرست است. ما نیز قبول داریم که امروزه مغازه های زیادی در سطح شهر در حال ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات موبایل هستند، اما آیا همه آنها در حوزه کاری خود موفق اند؟ آیا تعداد مشتری های آنها قابل توجه است؟ قطعا خیر.

پس به کسانی که می خواهند در دوره آموزش تعمیر موبایل شرکت کنند توصیه می کنیم، نسبت به مسائلی چون اشباع شدن بازار تعمیر موبایل نگرانی نداشته باشند و به جای این افکار منفی، وقتی در دوره های آموزشی شرکت می کنند تمام توان، تلاش و دقت خود را به یادگیری مباحث اختصاص دهند. موضوعی که به قطعیت می توانیم آن را بیان کنیم این است که حرفه ای های تعمیرات موبایل بازار کاری نامحدودی داشته و همیشه مشتری های آنها در حال افزایش است. درآمدی که این افراد به دست می آورند اصلا قابل مقایسه با درآمد افراد غیر حرفه ای تعمیرات موبایل نیست.

آیا آموزش تعمیرات موبایل pdf می تواند جای دوره آموزش تعمیر موبایل را بگیرد؟

اگر فکر کرده اید که آموزش تعمیرات موبایل pdf می تواند جای دوره های آموزشی حضوری را بگیرد سخت در اشتباهید. ما برای تعمیر موبایل، با وسیله ای سروکار داریم که پیچیدگی های زیادی دارد و یک اشتباه در تعمیر آن ممکن است باعث بروز خسارت مالی شود. به همین سبب، نمی توان تعمیرات این وسیله را با کمک وسایل کمک آموزشی همچون پی دی اف و غیره آموزش دید.

در دوره تعمیر موبایل که به صورت کارگاه محور برگزار می شود، یک موبایل به صورت کامل باز شده، قطعات آن به مهارت جو نشان داده می شود و او به خوبی با شکل و شمایل هر یک از قطعات به کار برده شده در موبایل آشنا می شود. اینکه شما از نزدیک، جزئیات را لمس کرده و مشاهده کنید با اینکه فقط یک پی دی اف مطالعه کنید، تفاوت های زیادی دارد و این روش آموزش، اصلا مناسب کسانی که می خواهند در این حوزه به یک متخصص تبدیل شوند، نیست. پس از شما درخواست می کنیم، اگر می خواهید از طریق تعمیرکاری موبایل به درآمد خوبی دست پیدا کنید، در کنار اینکه مطالعه و تحقیق می کنید، حتما در دوره های آموزشی حضوری و کارگاه محور نیز شرکت کنید.

همه چیز در رابطه با دوره تعمیر موبایل

آیا آموزش رایگان تعمیرات موبایل فنی حرفه ای، بهترین راه یادگیری تعمیر موبایل است؟

آموزش رایگان تعمیرات موبایل فنی حرفه ای، از جمله روش های یادگیری تعمیرات موبایل برای کسانی است که نمی خواهند هزینه ای برای یادگیری این حوزه هزینه کنند. درست است که با شرکت در این دوره می توان اطلاعاتی را به دست آورد اما، آیا به نظر شما دوره های رایگان، ممکن است بتوانند یک دوره تعمیر موبایل کامل و جامع باشند و افراد با شرکت در آنها به همه زیر و بم تعمیرات موبایل اشراف و تسلط پیدا کنند؟ قطعا خیر؛ زیرا اصول دوره های رایگان این نیست که کامل باشند و همه چیز را به علاقه مندان آموزش دهند. اگر غیر از این بود، افراد برای شرکت در دوره های آموزشی پولی اقدام نکرده و در همان دوره های رایگان شرکت می کردند.

پس، توصیه می کنیم حال که تصمیم گرفتید در حوزه مورد علاقه تان به یک متخصص تبدیل شود، در دوره آموزش تعمیر موبایل که به صورت پولی برگزار می شود، شرکت کنید و هر آنچه متخصصان باید برای تعمیرات موبایل بدانند، به این شکل یاد بگیرید. زمان، یکی از با ارزش ترین چیزهایی است که ما داریم و بهتر است به خاطر کاهش هزینه ها، آن را تلف  نکرده و در هر دوره ای شرکت نکنیم. نیک اندیشان دوره های آموزشی در رابطه با تعمیر موبایل خوبی برگزار می کند.

با قطعات الکترونیکی موبایل که در دوره آموزش تعمیر موبایل معرفی می شوند، اشنا شوید؟

با قطعات الکترونیکی موبایل که در دوره آموزش تعمیر موبایل معرفی می شوند، اشنا شوید؟

یکی از مهم ترین چیزهایی که تعمیرکاران باید با آن اشنایی داشته باشند، قطعات الکترونیکی موبایل است. نام این قطعات را در ادامه آورده ایم و در مورد شان توضیحاتی به اختصار بیان کرده ایم:

1-باتری موبایل

یکی از مهم ترین قطعات در موبایل، باتری است. باتری ها در سال های گذشته پیشرفت های قابل توجهی را تجربه کرده اند و این امکان را برای صاحبان موبایل فراهم کرده اند تا بتوانند به مدت طولانی از این دستگاه استفاده کنند. در ابتدا از سلول های نیکل کادمیوم برای ساخت باتری ها استفاده می شد، اما امروزه از سلول های یون لیتیوم برای ساخت آن استفاده می کنند. در گوشی های موبایل امروزی، این قطعه، غیر قابل تعویض است.

2-  سی پی یو (CPU)؛

از دیگر قطعات بسیار مهم در گوشی های تلفن همراه، سی پی یو ها هستند. سی پی یو، همان قطعه است که در کامپیوترها نیز به کار برده می شود و از آن به عنوان واحد پردازش مرکزی این دیوایس ها یاد می کنند. مهم ترین وظیفه ای که این قطعه به عهده دارد، هماهنگ کردن و کنترل کردن همه دستورالعمل ها و فعالیت هایی است که در داخل تلفن وجود دارد. اگر این قطعه آسیب ببیند باعث کاهش طول مدت دستگاه می شود.

چه دوره های آموزشی دیگری در نیک اندیشان برگزار می شود؟

توجه داشته باشید به جز دوره تعمیر موبایل، دوره و کارگاه های آموزشی دیگری در حوزه های متعدد، مانند : آرایش و پیرایش ، فنی و مهندسی ؛ هنری ، مدیریت کسب و کار و… در موسسه نیک اندیشان برگزار میشود که میتوانید در هر کدام از آنها شرکت کنید. این دوره های عبارتند از:

دوره مربیگری مهد کودک ، دوره مونته سوری ، دوره بازی درمانی ، دوره کمک پرستاری ، دوره طب سنتی ، دوره کاشت مو ، دوره تعمیر پکیج ، دوره عکاسی ، دوره فیلمبرداری ، دوره کاشت ابرو ، دوره ارز دیجیتال ، دوره بازرگانی ، دوره لیزر موهای زائد ، دوره ماساژ ، دوره حسابداری ، دوره طراحی سایت ، دوره dba ، دوره mba ، دوره فارکس ، دوره post dba

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

    4 reviews for دوره تعمیر موبایل

    1. امیر

      سلام چجوری میتونم در دورتون ثبت نام کنم؟

      • aref

        سلام برای ثبت نام لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید ، همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

    2. سامان جباری

      سلام
      این دوره به صورت عملی برگزار می شود؟

      • aref

        سلام سامان عزیز
        بله دوره تعمیر موبایل نیک اندیشان به صورت عملی برگزار می شود.

    3. حسام حبیبی

      سلام زمان برگزاری دوره رو میفرمایید

      • aref

        سلام حسام عزیز
        برای اطلاع دقیق از زمان برگزاری و ثبت نام دوره لطقا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

    4. سارا

      آیا این دوره مناسب خانم ها هم هست؟ میشه راهنمایی کنید؟

      • nickandishan-admin

        سلام سارا عزیز
        بله هیچ مشکلی نیس . هم خانوم ها و هم آقایون میتونن در دوره شرکت کنن

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
    اینستاگرام نیک اندیشان
    close-image