دوره طراحی سایت و سئو

(2 customer reviews)

در این دوره مهارتهای طراحی سایت و سئو سایت(بالا آمدن سایت در رتبه اول سرچ گوگل) ، تولید محتوا ، زبان برنامه نویسی CSS و HTML  آموزش داده می شود و در انتهای دوره ضمن اعطای گواهینامه از دانشگاه و آکادمی دارای اعتبار از امارات، مهارت جویان معرفی به کار می شوند.

توضیحات

معرفی دوره طراحی سایت و سئو توسط استاد ابوالفضلی

معرفی دوره طراحی سایت توسط استاد ابوالفضلی

معرفی دوره طراحی سایت و سئو توسط استاد گورانی

معرفی دوره طراحی سایت توسط استاد گورانی

معرفی دوره طراحی سایت و سئو

با این دوره بیشتر آشنا شوید!

توضیح مفصل دوره طراحی سایت و سئو

 

در این دوره مهارت های طراحی سایت با ورد پرس و سئو سایت، تولید محتوا ، CSS و HTML به مهارت جویان آموزش داده می شود. محتوای دوره طراحی سایت و سئو سایت کاملا منطبق با بازار کار است.

این دوره آموزشی توسط متخصص طراحی سایت که خود در این زمینه دارای کسب و کار می باشد، تدریس می شود.

دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد و مهارت جویان در طول دوره یک سایت طراحی کرده و سئو انجام میدهند.

در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه و گواهینامه دارای کد رجیستری از آکادمی URS امارات داده می شود.

این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد.

از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است.

لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سر فصل دوره طراحی سایت و سئو:

 1. آموزش مهارت های Html, Css

  • مهارت های طراحی سایت با HTML و CSS و آشنایی با اصول و مقدمات این دو زبان برنامه نویسی

2. نصب و راه اندازی WordPress، کار با افزونه ها، طراحی صفحات داخلی

  • نصب و راه اندازی وردپرس و رفع مشکلات رایج هنگام نصب بر روی لوکال و هاست
  • آموزش نصب و کار با پوسته ها و افزونه های مهم و کاربردی
  • آموزش بخش های مختلف صفحات و نحوه ویرایش و طراحی صفحه جدید
  • آموزش بخش های مختلف پنل مدیریت
  • آموزش نحوه پست گذاری داخل سایت

3. سئو

  • سئو داخلی شامل بهینه سازی تمام المان های داخل سایت و صفحات موجود
  • سئو خارجی شامل بک لینک سازی و خرید یک لینک و رپورتاژ

طول دوره

7جلسه (هفته ای 1 جلسه 3 ساعته) تا یادگیری کامل سرفصل ها

استاد

پویا گورانی

متخصص طراحی سایت و سئو

محمد ابوالفضلی

متخصص طراحی سایت و سئو

گواهینامه

1. اعطای گواهینامه از دانشگاه (با مهر و هولوگرام و قابل استعلام)

2. مدرک از URS امارات با کد رجیستری و قابل استعلام

هزینه

هزینه دوره :2,880,000 هزار تومان

مبلغ جزوه : 80,000 تومان

شرایط پرداخت: 1,480,000تومان پیش ثبت نام، مابقی از جلسه اول 400,000 تومان تا تسویه کامل

امتیازات دوره

امتیازات دوره های آموزشی هلدینگ نیک اندیشان نسبت به سایر موسسات:

  1. محتوای دوره طراحی سایت و سئو کاملا منطبق با بازار کاراست.
  2. دوره طراحی سایت و سئو به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد.
  3. در طول دوره مهارت جویان به صورت عملی یک سایت طراحی کرده و آن را سئو میکنند.
  4. مدرسین کدوره طراحی سایت و سئو خود در آن زمینه مشغول به کار یا دارای کسب و کار می باشند.
  5. اعطای گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه  و گواهینامه دارای کد رجیستری از URS امارات.
  6. نیک اندیشان تنها مرکزی است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد.
  7. معرفی به کار(کاریابیدر انتهای دوره ها.
  8. قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات.
  9. شرایط پرداخت اقساط دسترسی مناسب و نزدیک مترو بودن شعبات.
  10. مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

    سوالات متداول

     

    دوره آموزشی طراحی سایت و سئو چند جلسه است؟

    دوره آموزشی طراحی سایت و سئو ، در 7 جلسه 3 ساعته که در هر هفته 1 جلسه برگذار می شود. قابل توجه شما عزیزان، اگر دوره را به طور کامل گذراندید ولی احساس کردید اون بار علمی لازمه را از کلاسات دریافت نکرده اید می توانید با حضور در دوره های بعدی که برگذار میشود به صورت رایگان شرکت کنید تا اطلاعات لازمه را دریافت کنید و از دوره ی آموزشی طراحی سایت و سئو بهترین دریافت علمی را داشته باشید.

    آیا می دانید بهترین دوره طراحی سایت، چه ویژگی هایی دارد؟

    کسانی که علاقه مندند بدانند کاربرد جاوا اسکریپت در طراحی سایت چیست، باید در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کنند؛ این تنها راهی است که می توان برای آموزش این مقوله و سایر مقوله های مورد نیاز در طراحی سایت پیشنهاد کرد. از آنجایی که ما می خواهیم در مورد طراحی سایت صحبت کنیم، برخی ویژگی ها و خصوصیات بهترین دوره طراحی سایت را با شما در میان خواهیم گذاشت. این ویژگی ها و خصوصیات به شرحی است که در ادامه بیان می کنیم:

    • بهترین دوره ی آموزش طراحی سایت و سئو با شهریه ای مناسب و به صورت اقساط نیز برگزار می شود. برخی موسسه های آموزشی در کشور برای آنکه فرصت حضور در این دوره را برای طیف وسیعی از افراد فراهم کنند، شهریه را به صورت قسطی می گیرند.
    • مباحث ذکر شده، از جامعیت قابل توجهی برخوردار هستند. هر آنچه که برای طراحی سایت نیاز است در این دوره ها آموزش داده می شود؛ تنها کافی است با علاقه و اشتیاق در دوره حضور پیدا کنید و هر چه که یاد می گیرید به صورت عملی نیز انجام دهید.
    • برترین دوره طراحی سایت، به صورت مرحله ای و گام به گام پیش می رود و در هر مرحله به دانشجو گفته می شود که چه کار باید انجام دهد.

    آیا پس از گذراندن دوره طراحی سایت و سئو در نیک اندیشان مدرکی دریافت می کنم؟

    بله شما بعد از گذراندن دوره طراحی سیات و سئو ، مدارکی از دانشگاه و آکادمی URS امارات دریافت می کنید. میتوانید برای مشخص شدن صحت مدارک، استعلام مدارک خود را بگیرید.

    آیا میتوان هزینه دوره طراحی سایت و سئو را به صورت قسطی پرداخت کنم؟

    بله، از آنجایی که هزینه کل دوره طراحی سایت و سئو، 1 میلیون و 880 هزار تومان می باشد، میتوانید 980 هزار تومان آن را برای ثبت نام و شرکت در دوره به عنوان پیش  پرداخت واریز کنید و در طی دوره مابقی را از جلسه اول، هر جلسه 350 هزار تومان پرداخت کنید، تا به طور کامل هزینه کل دوره تسویه شود.

    چگونه میتوانم در دوره طراحی سایت و سئو ثبت نام کنم؟

    برای ثبت نام و شرکت در کلاس های دوره طراحی سایت و سئو در نیک اندیشان، فیلد های فرم زیر کاملا پر کنید و دکمه ارسال را کلیک کنید. در این صورت همکاران ما پس از دریافت اطلاعات شما با شما تماس گرفته و ثبت نام شما را انجام می دهند. و یا میتوانید خودتان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را با کمک پشتیبانان انجام دهید.

    هر آنچه که درباره طراحی سایت و سئو باید بدانید؟

    دوره طراحی سایت با قیمت منصفانه

    پادکست شماره 1 دوره طراحی سایت


    طراحی سایت چیست؟

    طراحی سایت، موضوعی است که شاید این روزها زیاد به گوشتان خورده باشد و برایتان این سوال پیش آمده باشد که طراحی سایت چیست. طراحی سایت، خلق کردن و تولد یک سایت از نو است. سایت ها از قبل وجود خارجی ندارند و این طراحان هستند که دست به آفرینش زده و با به کارگیری خلاقیتی که در اثر تجربه به دست آورده اند، یک سایت را طراحی کرده و آن را به وجود می آورند. اولین قدمی که هر سایت برای فعالیت و ارائه خدمات به کاربران باید بردارد، همین طراحی سایت است که به نظر، خیلی ساده می آید.

    شاید کمی غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که طراحی کردن وب سایت، کار ساده و راحتی نیست و کسی که در این حوزه کار می کند باید توجه زیادی نسبت به جزئیات از خود نشان دهد تا دقیقا همه چیز همان طوری پیش برود که کارفرما می خواهد.

    دوره طراحی سایت (دوره آموزش طراحی سایت)

    در طراحی سایت، نظرات کارفرما اهمیت زیادی دارد؛ بهر حال، هر چه که باشد این سایت متعلق به اوست و او بهتر می داند که مشتریانش چه چیزی می خواهند و چه چیزی نمی خواهند. البته، کارشناسان طراحی سایت نیز با توجه به تخصصی که دارند، می توانند نظرات بسیار خوبی در مورد این موضوع ارائه کنند. خوب است کارفرماها به حرف این افراد گوش داده و نخواهند که فقط نظرات خودشان در طراحی وبسایت اعمال شود.

    اگر در دوره طراحی سایت شرکت کنید، به خوبی می توانید تمامی نظرات کارفرما را در حین کار به مرحله اجرا درآورید و کاری کنید که او همه جوره از شما راضی باشد. اگر دوره های کامل و جامع طراحی وبسایت را بیابید، همه نکاتی که یک سایت حرفه ای باید از آن برخوردار باشد، به شما آموزش داده خواهد شد.

    آیا آموزش طراحی سایت با مدرک بین المللی در ایران امکان پذیر است؟

    خبر خوبی که برای علاقه مندان به طراحی سایت در کانادا داریم، این است که این افراد می توانند با شرکت در دوره های آموزش طراحی سایت با مدرک بین المللی، به کشورهایی که طراحی سایت و سئو در آنها تقاضای زیادی وجود دارد بروند و پایه های یک زندگی جدید را در آنجا بنا گذارند. برخی موسسه های آموزشی آزاد در کشور وجود دارند که می توانند دوره هایی با مدرک بین المللی را با کیفیتی قابل قبول برگزار کنند.

    گروهی که دوست دارند مهاجرت کنند، اول از همه باید هزینه دوره طراحی سایت را بپردازند. قبل از پرداخت هزینه این دوره، پیدا کردن موسسه هایی که مدرک بین المللی و قابل ترجمه ارائه می کنند، در اولویت قرار دارد.

    در برخی دوره های آموزشی جامع و کامل که در کشور برگزار می شود، همه تکنیک ها و مفاهیمی که برای طراحی سایت نیاز است آموزش داده می شود. اگر می خواهید به یک حرفه ای تبدیل شوید و در همه جای دنیا، شغلی با درآمد مناسب داشته باشید، طراحی سایت را نزد کسانی آموزش ببینید که خود به عنوان یک وب دیزاینر حرفه ای فعالیت می کنند. دوره هایی با مدارک معتبر توسط اساتیدی حرفه ای برگزار می شود.

    دوره طراحی سایت و سئو نیک اندیشان

    چرا برخی کسب و کارها، رو به طراحی سایت آورده اند؟ چه هدفی در این تغییر جهت نهفته است؟

    بعد از آنکه فهمیدیم طراحی سایت چیست، نوبت به آن می رسد که بدانیم چرا سایت ها طراحی می شوند و در واقع هدف از طراحی سایت چیست. برخی از مهم ترین اهداف سایت می تواند در موارد زیر خلاصه شود:

    1- کالا یا خدمات به شکلی مدرن ارائه می شود

    اگر برای طراحی وب سایتتان به کسانی که در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کرده باشند، مراجعه کرده و یک سایت حرفه ای راه اندازی کنید، می توانید همگام با کسب و کارهای بزرگ حرکت کنید.

    2-  اعتبارتان افزایش پیدا می کند

    اعتبار یک برند، با افزایش تعداد مشتریان برابر است. وب سایت ها خواسته یا ناخواسته برای شما اعتبار می آورند و به شما کمک می کنند تا درآمدتان را افزایش دهید. اعتبار برای کسب و کارهایی که می خواهند بقا داشته باشند، از هر چیزی مهم تر است.

    دوره آموزش طراحی سایت در نیک اندیشان

    3- فروش، بی حد و مرز ادامه پیدا می کند

    از دیگر مزیت هایی که می توان برای داشتن یک سایت حرفه ای مثال زد، فروشِ بی حد و مرز است. شما با این کار، می توانید به هر جایی که گوگل به کاربرانش اجازه ورود به سایت را می دهد، محصول بفروشید و سود خوبی به دست آورید.

    پادکست شماره 2 دوره طراحی سایت


    4- سود افزایش پیدا می کند

    وقتی تعداد مشتری های یک کسب و کار زیاد می شود، سودآوری نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. اگر سعی کنید یک وب سایت حرفه ای را به واسطه کسانی که در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کرده اند، راه اندازی کنید، خیلی طول نمی کشد که شما نیز به سود قابل توجهی برسید.

    5- ارتباط خوبی با مشتری ایجاد می شود

    هر چه در کسب و کارتان با مشتری برخورد بیشتری داشته باشد، موفق تر عمل خواهید کرد. امروزه، سایت ها به کمک ما آمده اند تا بتوانیم با مشتری هایمان ارتباط خوبی داشته باشیم. هر قدر این ارتباط، بیشتر باشد، قطعا مخاطب نیز با اطمینان خاطر بیشتری به شما اعتماد کرده و از شما خرید می کند.

    ما در فوق، به صورت خلاصه و کاملا مختصر به بررسی اهداف طراحی سایت پرداختیم. ما در مقاله هدف از طراحی سایت چیست، به صورت جامع، این اهداف را عنوان کردیم؛ امیدواریم که مطالعه آن به دردتان بخورد.

    6- اطلاعات مفیدی رد و بدل می شود

    سایت ها انواع و اقسام متفاوت دارند و به همین دلیل، هدف از طراحی آنها نیز می تواند کاملا متفاوت باشد. برای مثال، سایت های اطلاعاتی را در نظر بگیرید؛ یکی از مهم ترین اهداف طراحی این سایت ها، ارائه اطلاعات مفید به کاربران است. این سایت ها در مورد یک موضوع خاص به تبادل اطلاعات می پردازند. این می تواند دلیل بسیار خوبی باشد برای کسب و کارها، تا به فردی که در دوره طراحی سایت شرکت کرده است، مراجعه و برای داشتن یک سایت حرفه ای و کاربر پسند اقدام کنند.

    7- سایت ها کسب و کارها را به برند تبدیل می کنند

    از دیگر مزیت هایی که می توان در مورد سایت ها عنوان کرد، تبدیل کردن یک کسب و کار به برند است. بسیاری از کسب و کارهایی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند می توانند از مزیت های وب سایت استفاده کرده و در جهت تبدیل شدن به یک برند، قدم های اساسی و بزرگی بردارند.

    در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، خیلی افراد فقط به دنبال فروشگاه های حضوری نیستند و دوست دارند خرید خود را به صورت مجازی انجام دهند. طراحی یک وب سایت زیبا و شکیل یکی از لوازم تبدیل کردن کسب و کارها به برندهای معتبر است. خوب است اگر این مورد نیز برای شما به عنوان یک هدف مطرح شده است، حتما به کسانی که در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کرده اند، مراجعه کنید.

    دوره طراحی سایت و سئو رایگان

    طراحی سایت به کدام کسب و کارها کمک می کند؟

    حال که در مورد هدف های طراحی سایت صحبت کردیم و فهمیدیم که این اقدام چه کمکی به کسب و کارها می کند، خوب است به این سوالات نیز جواب دهیم که، اساسا کدام یک از کسب و کارها می توانند یک وب سایت فعال داشته باشند؟ کدام یک کسب و کارها خوب است به سراغ این موضوع بروند و کدام یک از کسب و کارها با داشتن یک سایت می توانند حضور خود را پررنگ تر از قبل جلوه دهند؟

    اغراق نیست، اگر بگوییم که تمامی کسب و کارها باید یک سایت داشته باشند. این روزها، آنقدر فعالان یک شاخه کاری زیاد شده است که شما چاره ای به جز برندسازی و معرفی خود به دیگران ندارید. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و اگر می خواهید در بازاری موفق شوید که رقبایش جای فعالیت را برای شما تنگ کرده اند، باید به کارشناسانی که در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کرده اند، مراجعه کنید و از آنها بخواهید برای شما یک سایت حرفه ای طراحی کنند.

    تمام مزیت ها و اهدافی که ما برای طراحی سایت ذکر کردیم، برای همه کسب و کارها نیاز است. کسب و کارهای خُرد نیاز دارند که به بقیه ثابت کنند، معتبرند و کسب وکارهای بزرگ نیز برای حفظ اعتبار و جایگاه خود ناچارند به سمت داشتن یک وب سایت حرفه ای روی آورند.

    مشاغلی که می خواهند پیشرفت کنند، باید پا در دنیای مدرن بگذارند. طراحی وب سایت، یکی از مدرن ترین راه هایی است که می توان برای رشد و گسترش به آن چنگ زد. البته یادتان باشد، اگر می خواهید در یک مسیر درست و با پایانی خوش قدم بگذارید، باید به نزد حرفه ای های حوزه طراحی سایت، یعنی تمامی کسانی که در دوره طراحی وب سایت شرکت کرده اند، بروید. این افراد شایسته ترین ها برای طراحی سایت هستند.

    برای یادگیری و آموزش طراحی سایت با مدرک بین المللی چه کنیم؟

    بهترین کاری که می توان برای یادگیری و آموزش طراحی سایت با مدرک بین المللی انجام داد، شرکت در دوره آموزش طراحی سایت است. این دوره ها، مزیت های زیادی دارند که تنها یکی از آنها بهره برداری از حضور اساتیدی برجسته و با سابقه در حوزه طراحی سایت است.

    نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که این دوره ها به صورت رایگان برگزار نشده و شما برای آنکه به تخصص و مهارت در وب دیزاین برسید، می بایست هزینه دوره طراحی سایت را بپردازید. به هزینه پرداخت شده به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کنید و به این فکر کنید که با کمک این تخصص می توانید در خیلی جاها مشغول به کار شوید.

    یکی از خوبی های داشتن مدرک بین المللی این است که نه تنها می توان در داخل کشور آن را ارائه کرد، بلکه می توان در شرکت های مطرح خارجی نیز شغلی در رابطه با طراحی سایت یافت و در آن مشغول شد. توجه داشته باشید، مدارک بین المللی توجه موسسه های آموزشی مطرحی صادر می شوند که در کل دنیا اعتبار دارند. نیک اندیشان، یکی از معدود موسسه هایی است که با همکاری آکادمی urs انگلستان، مدرکی بین المللی و معتبر به مهارت جویان خود اعطا می کند.

    دوره طراحی سایت جامع در تهران

    آیا خوب است در دوره طراحی سایت (دوره آموزش طراحی سایت) شرکت کنیم؟

    این سوال که آیا خوب است در دوره طراحی سایت شرکت کنیم یا نه را می خواهیم با بررسی شرایط خودتان پاسخ دهیم. اگر کسب و کاری دارید که نیاز است برای آن سایتی راه اندازی شود و اگر دوست دارید از صفر تا صد طراحی سایت را خودتان انجام دهید، در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کنید. البته به خاطر داشته باشید، این مساله، زمان بر است و برای کسانی خوب است که برای راه اندازی سایتشان عجله ندارند.

    گروه دیگری که آنها نیز خوب است در این دوره شرکت کنند، افرادی هستند که می خواهند یک شغل و درآمد برای خود داشته باشند. اگر آماری از گوگل بگیرید، روزانه، سایت های زیادی فعالیت خود را در موتورهای جستجو شروع می کنند و این نشان از آن دارد که نه تنها تعداد سایت ها در حال کاهش نیستند، بلکه کسب وکارهای زیادی به این فکر افتاده اند که ، به فضای مجازی کوچ کرده و به شکل متفاوت تری فعالیت خود را شروع کنند.

    اگر بخواهید در یک مدت زمان کوتاه، طراحی سایت را یاد بگیرید، باید وقت گذاشته و تلاش کنید. کسانی که در بهترین دوره آموزش طراحی سایت شرکت می کنند، همه جزئیات را آموزش می ببیند و می توانند در یک بازه زمانی کم، وارد فاز کسب درآمد شوند. البته به این گروه پیشنهاد می کنیم، قبل از آنکه پروژه های جدید فرا بگیرند، سعی کنند چند سایت به صورت نمونه طراحی کنند، تا هم تجربه کاری شان بیشتر شود و هم، نمونه کاری برای ارائه کردن داشته باشند.

    آیا در دوره طراحی سایت، طراحی سایت با وردپرس نیز آموزش داده می شود؟

    طراحی سایت با وردپرس یکی از راحت ترین، محبوب ترین و بهترین روش های طراحی سایت است. امروزه، حتی سایت های برخی مجموعه های بزرگ و مطرح در دنیا نیز با کمک وردپرس طراحی شده اند. وردپرس، یکی از انواع سیستم های مدیریت محتوایی محبوب در دنیاست و طراحی کردن سایت با آن کار زیاد سختی نیست و تنها به خلاقیت و صبر و حوصله طراح نیاز دارد تا در نهایت یک سایت جامع و کامل با آن طراحی کند.

    از آنجایی که طراحی سایت با کمک وردپرس، مورد علاقه بسیاری افراد است، در دوره آموزش طراحی سایت حتما توضیحاتی در مورد آن ارائه می شود. در واقع، بهتر است این گونه بگوییم که بیشتر زمانی که در دوره طراحی سایت می گذرد، اختصاص به آموزش ورد پرس و طراحی سایت با آن دارد.

    اگر در مورد این روش، اطلاعات خود را کامل کنید، کم کم به ورد پرس کار حرفه ای تبدیل می شوید و می توانید در یک بازه زمانی بسیار کوتاه، کلی پروژه طراحی بگیرید و انجام دهید. پس از شما درخواست می کنیم در دوره هایی شرکت کنید که از سیر تا پیاز طراحی سایت با کمک سیستم مدیریت محتوایی ورد پرس را به شما آموزش می دهند.

    دوره طراحی سایت با وردپرس

    پادکست شماره 3 دوره طراحی سایت


    چه کسانی می بایست در دوره های طراحی سایت شرکت کنند؟ دوره آموزش طراحی سایت برای چه کسانی خوب است؟

    حال که به صورت مختصر و مفید در مورد طراحی سایت و اهداف آن آشنا شدیم و فهمیدیم که چرا خوب است در این دوره شرکت کنیم، وقت آن است که به این سوال مهم و اساسی نیز بپردازیم؛ چه کسانی و با چه ویژگی های ذاتی خوب است در دوره آموزش طراحی سایت، شرکت کنند؟ آیا این افراد می بایست خصوصیات اخلاقی خاصی داشته باشند؟ جواب این سوال، بله است.

    کسی که می خواهد به عنوان یک طراح سایت، کار کند باید ویژگی های زیادی داشته باشد. این ویژگی ها به او کمک می کنند تا کار خود را به خوبی و در نهایت کیفیت انجام دهد. خصوصیات مورد نیاز برای کار کردن در این حوزه کاری به شرح زیر است:

    1- طراح سایت باید صبور باشد

    نه تنها در حوزه طراحی سایت، بلکه در تمامی حوزه هایی که شما با یک مخاطب، مشتری و یا کارفرما سروکار دارید، افراد مختلف به پُستتان می خورد. هر یک از کسانی که در طول دوران کاری تان با آنها برخورد می کنید، ممکن است اخلاقی داشته باشند که شما خوشتان نیاید و باعث آزار شما شود. در این مواقع، صبوری شماست که بهتان کمک می کند، و اجازه نمی دهد که به دلیل تفاوت های رفتاری و اخلاقی، یک مشتری را  که می تواند برای شما درآمد داشته باشد، از دست بدهید.

    بهترین دور آموزش طراحی سایت با وردپرس در ایران

    پادکست شماره 4 دوره طراحی سایت


    2- یک طراح سایت باید دقیق و نکته بین باشد

    اگر از جمله انسان هایی هستید کلی نگرند و توجهی به جزئیات ندارند، به هیچ وجه نباید در دوره طراحی سایت شرکت کنید. یک سایت برای آنکه از آب و گِل درآید و شکل یک سایت حرفه ای را به خود بگیرد، نیاز به توجه و دقت دارد. طراح سایت به گوشه گوشه سایت دقت کرده و در آنها ریز می شود و با تغییر آنها یک سایت حرفه ای و کاربر پسند به کارفرما تحویل می دهد.

    کسی که توانایی و حوصله دقت در جزئیات کار را ندارد، اصلا و ابدا نباید هزینه خود را برای شرکت دوره های آموزشی طراحی سایت به هدر بدهد؛ زیرا این شخص به همین دلیل به نظر ساده، نمی تواند آن طور که باید و شاید کار خود را انجام دهد.

    دوره آموزش طراحی سایت با cms

    3- یک طراح سایت باید بتواند ساعت ها در مقابل کامپیوتر بنشیند

    از دیگر ویژگی های یک طراح سایت، توان نشستن در مقابل کامپیوتر و کار کردن با آن است. طراحی سایت موضوعی نیست که بتوان آن را یک ساعته و یا دو ساعته تمام کرد. این امر، حداقل چندین روز زمان می برد. کسی که وسواس در کار دارد و می خواهد کار خود را به بهترین شکل ممکن تحویل دهد، مدت زمانی که برای طراحی صرف می کند، به مراتب بیشتر از کسی است که با وسواس کمتری کار می کند. پس اگر فکر می کنید نمی توانید ساعت ها یک جا بنشینید و به یک صفحه خیره شوید، اصلا در دوره آموزش طراحی سایت شرکت نکنید.

    دوره آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی

    اگر این ویژگی ها را دارید، در دوره آموزش طراحی سایت شرکت نکنید؟

    در خطوط بالایی در مورد اینکه چه کسانی بهتر است در دوره طراحی سایت شرکت کنند، حرف زدیم، حال می خواهیم گروهی را معرفی کنیم که به هیچ وجه برای تبدیل شدن به یک طراح سایت مناسب نیستند؛ این گروه به شرح زیرند:

    1- کسانی که می خواهند سر و ته همه چیز را خیلی زود به هم متصل کنند

    یکی از کسانی که به هیچ عنوان نباید در دوره های آموزش طراحی سایت کند، کسی است که می خواهد همه کارهایش را خیلی زود تحویل بدهد و به اصطلاح، آدم خیلی عجولی است. این افراد از آنجایی که می خواهند خیلی زود هزینه طراحی سایت را دریافت کنند، بدون آنکه دقت کافی برای توجه به جزئیات به خرج دهند، طراحی سایت را به اتمام می رسانند و کاری بی نهایت افتضاح به کارفرما تحویل می دهند. این گروه اصلا نباید توقع داشته باشند که در آینده، کارهای بیشتری به آنها سپرده شود؛ زیرا نمی توانند برای کارشان زمان کافی در نظر بگیرند و کاری بی عیب و نقص انجام دهند.

    دوره طراحی سایت نیک اندیشان از 0 تا 100

    2- کسانی که دقت و تمرکز کافی ندارند

    نباید به سایت به عنوان یک موضوع کلی نگاه کرد. یک سایت جزئیات زیادی دارد و زمانی که قرار است طراحی شود، توجه به این جزئیات می تواند کمک کند، سایتی زیبا و بهینه به کارفرما تحویل داده شود. اصولا کسی که بلد نیست و نمی خواهد به همه جزئیات توجه و دقت داشته باشد، هرگز و هرگز نباید در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کند؛ زیرا نمی تواند یک کار بی ایراد انجام دهد.

    3- کسانی که فکر می کنند طراحی سایت، کار ساده و بی دردسری است

    گشت و گذار در سایت هایی که کاملا بهینه طراحی شده اند، کار راحتی است؛ اما باید دانست که زحمات زیادی کشیده شده تا یک سایت به اینجا برسد. اگر فکر می کنید که با چند عمل ساده می توانید یک سایت بروز و بهینه تحویل مشتری بدهید، سخت در اشتباهید. افرادی که به دنبال پیدا کردن یک کار ساده و بی دردسر هستند، بهتر است در دوره آموزش طراحی سایت شرکت نکنند و پول خود را بیهوده به هدر ندهند.

    بهترین دوره طراحی سایت در کشور

    طراحی سایت را باید از کجا شروع کرد؟ آیا شرکت در دوره آموزش طراحی سایت، اولین قدم است؟

    طراحی سایت، یک کار تخصصی است و موفقیت در آن وابسته به شرکت در دوره طراحی سایت است. درست است که این روزها، ویدئوهای آموزشی زیادی را در موتورهای جستجو می توان پیدا کرد، اما آیا همه آنها می توانند در تبدیل شدن شما به یک متخصص طراحی سایت کمک کنند؟ آیا اگر این دوره های کارایی لازم را داشتند، باز هم، دوره های حضوری و موسسه های آموزشی وارد این حوزه می شدند؟

    مسلما، همه آنچه که شما باید از طراحی سایت بدانید، در ویدئوهای آموزشی تدریس نمی شود. متاسفانه برخی کسانی که ویدئوهای آموزشی در خصوص طراحی سایت منتشر می کنند، همه آنچه که بلدند را به شما آموزش نمی دهند؛ زیرا برخی این تصور را دارند که با آموزش کامل و جامع همه چیز، ممکن است مشتری های احتمالی شان را در آینده از دست بدهند.

    برگزاری دوره طراحی سایت در نیک اندیشان

    البته ما نمی گوییم که این دوره ها اصلا خوب نیست؛ برای آنکه اطلاعات اولیه و ابتدایی خود را در مورد طراحی سایت افزایش دهید، این دوره ها می توانند کمک خوبی باشند؛ اما اینکه تصور کنید همه چیز به شما آموزش داده می شود، تصوری کاملا غلط و اشتباه است.

    پس هر زمان که تصمیم گرفتید به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شود، اولین کاری که می بایست انجام دهید، شرکت در دوره آموزشی طراحی سایت به صورت حضوری باشد. در این دوره ها، مدرس به دلیل تعهدی که نسبت به شما و آموزشگاهی که در آن کار می کند، دارد، همه آنچه که در طی سال های کاری اش به دست آورده است، ارائه می کند و این، تنها یکی از نقاط قوت حضور در کلاس ها و دوره هایی است که در خصوص طراحی وبسایت برگزار می شود.

    پادکست شماره 5 دوره طراحی سایت


    دوره طراحی سایت با متد روز دنیا

    آیا کسی که در مورد طراحی سایت چیزی نمی داند، می تواند در دوره طراحی سایت شرکت کند؟

    چیزی در مورد طراحی ویسایت نمی دانید؟ صبر و حوصله کافی برای کار کردن در این حوزه را دارید؟ پس وقت را تلف نکرده و به دلیل آنکه هیچ چیزی در مورد طراحی سایت نمی دانید، فرصت هایی را که پیش رویتان قرار داده شده است، از دست ندهید. شجاع باشید و جسورانه یکی از موسساتی که دوره آموزش طراحی سایت را برگزار می کنند، بیابید و در یکی از آنها شرکت کنید.

    برای طراحی وبسایت، حداقل نیازهایی که دارید، دسترسی به یک کامپیوتر و دانستن نحوه کار با آن است. اگر این دو سلاح را در اختیار داشته باشید، حتی اگر هیچ چیزی در مورد طراحی سایت ندانید، باز هم می توانید به این حوزه ورود کنید و در آن به یک متخصص تبدیل شود.

    اگر عزم و اراده کافی برای تمرین کردن داشته و اگر به تمامی نکاتی که در دوره های آموزشی ارائه می شود، توجه و دقت داشته باشید، بعد از مدتی خواهید توانست به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید. دوره طراحی سایت، به شما کمک می کند تا بتوانید کامل ترین و جزئی ترین اطلاعات را دریافت کنید و به یک متخصص و کاربلد این حوزه تبدیل شوید.

    البته در این میان شما باید قول بدهید، در تمام کلاس هایی که برای طراحی سایتتان برگزار می شود، شرکت کنید و بعد از هر جلسه روی نکات تمرکز کرده و آنها را تمرین و تکرار کنید. در نهایت، اگر تمام این شرایط را رعایت کنید، می توانیم با اطمینان کامل به شما بگوییم، درآمد خوبی از این راه به دست خواهید آورد.

    بهترین دوره طراحی سایت در ایران

    یادگیری طراحی سایت چقدر  زمان می برد؟

    موضوعی مهمی که به عنوان یک علاقه مند در حوزه طراحی سایت باید مورد توجه قرار دهید، مدت زمان این دوره است. هر موسسه ای، با توجه به سرفصل هایی که برای آموزش تعیین کرده است، به شما می گوید که چقدر طول می کشد تا بتوانید این دوره را به پایان ببرید. درست است که این شغل می تواند درآمد خوبی برای شما داشته باشد، اما باید صبوری به خرج بدهید و همزمان با برگزاری کلاس ها، مطالعه کرده و تمرین کنید. اگر به موضوعی که به آن علاقه دارید، متعهد باشید، کمتر از یک سال می توانید وارد حوزه طراحی سایت شوید.

    مدت زمان یادگیری طراحی سایت و طول دوره طراحی سایت چه ارتباطی با هم دارند؟

    برای آنکه مدت زمان آموزش طراحی سایت کاهش پیدا کند، یکی از بهترین کارهایی که می توان انجام داد، شرکت در دوره های آموزشی است. در دوره های آموزشی که توسط بهترین موسسه ها برگزار می شود، مدرسان و طراحان حرفه ای سایت حضور داشته و سعی می شود در مدت زمانی که برای دوره در نظر گرفته شده است، همه نکات آموزش داده شود.

    تصور غلطی که در خصوص مدت زمان یادگیری طراحی سایت وجود دارد این است که برخی فکر می کنند اگر طول برگزاری یک دوره، زیاد باشد، دوره مذکور حتما کامل و جامع است و اگر یک دوره، در بازه زمانی کوتاهی برگزار شود، آن دوره کیفیت لازم را نخواهد داشت. ما نمی گوییم که مدت زمان یک دوره باید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد؛ اعتقاد ما بر این است که دوره ها باید در مدت زمانی متناسب برگزار شوند. هر قدر طول دوره مناسب تر باشد، افراد نیز انگیزه و اشتیاق کافی برای شرکت در آن خواهند داشت و از حضور در دوره خسته نخواهند شد.

    پس از شما می خواهیم برای دوره آموزش طراحی سایت، موسسه هایی را انتخاب کنید که دوره هایشان بازه زمانی خوبی دارد و علاوه بر کمیت، به کیفیت دوره نیز توجه می شود.

    دوره طراحی سایت با ارائه مدرک بین المللی قابل ترجمه

    البته این نکته را مد نظر قرار دهید، شما در اول مسیر قرار دارید و باید تجربیات زیادی را در این حوزه به دست آورید. طراحی سایت، موضوعی نیست که امروز، شما دوره اش را به پایان ببرید و فردا بگویید که می خواهم سایت یک شرکت قَدَر را طراحی کنم. برخی موسسات برگزار کننده دوره طراحی سایت، شما را به شرکت های طراحی سایت معرفی می کنند. این فرصت به شما کمک می کند تا تجربیات بیشتری به دست آورید و حرفه ای تر عمل کنید. از کار کردن به عنوان یک کارآموز نترسید و سعی کنید با جان و دل هر آنچه به شما آموزش داده می شود، فرا بگیرید.

    پادکست شماره 6  دوره طراحی سایت


    سیستم مدیریت محتوا چیست؟ چرا در برترین دوره آموزش طراحی سایت به آن نیز پرداخته می شود؟

    یکی از روش های طراحی سایت که در دوره آموزش طراحی سایت نیز به آن پرداخته می شود، سیستم های مدیریت محتوایی هستند. این روش، یکی از متداول ترین و معروف ترین متدهایی است که امروزه بسیاری از شرکت های طراحی سایت از آن استفاده کرده و سایت ها را به کمک آن طراحی می کنند. به سیستم های مدیریت محتوایی  به اختصار CMS (Content Management System) هم می گویند. این سیستم ها برای آنکه مدیریت محتوا به شکل راحت تری انجام شود، ابداع شده اند و دست طراحان سایت را برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای، باز گذاشته اند.

    برترین دوره طراحی سایت در کل کشور

    در این سیستم، می توان ساختار صفحه های وب را به راحتی مدیریت و کنترل کرد. لینک سازی بین صفحات ایجاد شده در این سیستم، کار بسیار راحتی است. سادگی در این سیستم، یکی از مسائلی است که باعث افزایش محبوبیت آن شده است.

    از دیگر مواردی که در افزایش تمایل طراحان وب سایت به سیستم های مدیریت محتوایی بی تاثیر نبوده است، عدم نیاز به دانش برنامه نویسی است. کسانی که به کمک این سیستم، سایتی را طراحی می کنند، لازم نیست برنامه نویسی بلد باشند. البته، در برخی سایت هایی که کارفرما می خواهد قسمتی از سایت را شخصی سازی کند، برنامه نویسان وارد عمل شده و این کار را انجام می دهند؛ وگرنه به صورت معمول، در طراحی وب سایت با کمک CMS ها برنامه نویسی و دانش آن کمک خاصی نمی کند.

    برخی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوایی به شرح زیر است:

    • وردپرس
    • جوملا
    • دروپال
    • پی اچ پی نیوک
    • مجنتو

    هر یک از سیستم هایی که در فوق اشاره کردیم، مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. معمولا کسانی که در دوره طراحی وب سایت شرکت می کنند، اطلاعات کامل و جامعی را در مورد این روش ها به دست خواهند آورد. بسیاری از سایت های بزرگ دنیا با این سیستم ها طراحی شده اند و در حال فعالیت هستند. در ادامه، به صورت مختصر و مفید به بررسی معایب این چند نوع سیستم مدیریت محتوایی خواهیم پرداخت.

    برگزاری کامل ترین دوره آموزش طراحی سایت در تهران و کشور

    1- وردپرس

    یکی از محبوب ترین و بهترین سیستم های مدیریت محتوایی که امروزه برخی سایت های بزرگ و برند در دنیا از آن استفاده می کنند، وردپرس است. این سیستم، حدود 45 درصد از سهم سایت های طراحی شده در دنیا را به خود اختصاص داده است. اینکه چه موضوعی باعث شده است این روش به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کند، مواردی است که در ادامه ذکر خواهیم کرد:

    • کم بودن حجم آن
    • بالا بون سرعت نصب
    • کم هزینه بودن
    • مجهز بودن به افزونه های زیاد و متنوع
    • سازگاری با موتورهای جستجو
    • کاربری فوق العاده آسان

    برای سایت های بلاگی و یا سایت های خبری، طراحی سایت با کمک وردپرس پیشنهاد خوبی است. برای سایت هایی که قرار است محصولی در آنها فروخته شود، بهتر است از سایر روش های طراحی سایت بهره برد؛ زیرا در سایت های فروشگاهی وردپرسی، باید تعداد زیادی افزونه به کار برده شود و این ممکن است تاثیر بدی روی سرعت سایت بگذارد. وقتی سرعت پایین می آید، ترافیک طبیعی سایت نیز کاهش پیدا کرده و به این شکل، گوگل رتبه خوبی برای سایت در نظر نمی گیرد.

    پادکست شماره 7 دوره طراحی سایت


    2- جوملا

    از دیگر سیستم های مدیریت محتوایی که در دوره آموزش طراحی سایت در مورد آن صحبت می شود، جوملا است. این سیستم در سال 2001 معرفی شد و بعدها با پیشرفت خوبی که کرد، به یک رقیب بسیار جدی برای وردپرس تبدیل شد. برخی از مزیت های جوملا به شرح زیر است:

    • رایگان بودن
    • مجهز بودن به بیش از 6 هزار افزونه
    • بالا بودن سرعت نصب

    فرقی نمی کند  که کسب و کار شما کوچک است و یا بزرگ؛ در هر صورت، جوملا این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید یک سایت حرفه ای داشته باشید، در آن به مشتریان خود خدمات رسانی کنید و محصول بفروشید. البته به خاطر داشته باشید، رابط کاربری این سیستم، اندکی مشکل است و ممکن است همه افراد نتوانند با آن کار کنند. این نیز موضوعی است که حتما در دوره آموزش طراحی سایت به آن پرداخته می شود.

    برگزاری دوره آموزش طراحی سایت با برترین اساتید کشور

    3- دروپال

    از دیگر سیستم های مدیریت محتوایی که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است، دروپال است. هر چند این سیستم در سال های گذشته کاربران کمتری داشته است، اما به دلیل امکانات و خدمات خوبی که توسط این سیستم ارائه می شود، برخی طراحان رو به سوی استفاده از این سیستم آورده اند. از مهم ترین ویژگی های دروپال می توان به موارد زیر اشاره داشت:

    • طراحی یک سایت امن
    • بالا بودن سرعت سایت های راه اندازی شده با این سیستم
    • ارائه پشتیبانی قوی
    • امکان رشد و توسعه سایت

    نکته ای که حتما در دوره طراحی سایت به آن اشاره می شود، این است که بهتر است افراد مبتدی، برای طراحی سایت از این سیستم استفاده نکنند. پیچیدگی های دروپال زیاد است و ممکن است افراد را با مشکلات و دردسرهایی رو به رو کند.

    4- پی اچ پی نیوک

    از دیگر سیستم های مدیریت محتوایی می توان به پی اچ پی نیوک اشاره کرد. این سیستم، اندکی قدیمی است و قبل از آنکه وردپرس و جوملا رواج پیدا کنند، از آن استفاده می کردند. در دوره طراحی سایت، از این سیستم کمتر نام برده می شود؛ زیرا بروزرسانی آن کاهش پیدا کرده و در مورد امنیت و سرعت آن نیز اما و اگرهایی وجود دارد. برخی از ویژگی های مثبت این سیستم به شرح زیر است:

    • کنترل راحت لینک ها و مدیریتشان
    • قابلیت مشاهده لحظه ای آمار ورودی به سایت
    • نصب و راه اندازی ساده و راحت
    • قابلیت نظارت بر اعضای سایت

    پادکست شماره 8 دوره طراحی سایت


    5- مجنتو

    مجنتو، یکی از سیستم های فروشگاه ساز است و در کل دنیا، برای ساخت فروشگاه های آنلاین از این سیستم استفاده می کنند. برخی از مهم ترین مزیت های این سیستم به شرح زیر است:

    • امکان طراحی سایت های فروشگاهی با سرعت بالا
    • قابلیت بهینه سازی برای موتورهای جستجو
    • بالا بودن انعطاف پذیری و قابلیت شخصی سازی
    • امکان طراحی سایت های فروشگاهی بزرگ

    پادکست شماره 9 دوره طراحی سایت


    6- تایپو 3

    از دیگر انواع سیستم های مدیریت محتوایی که در دوره آموزش طراحی سایت معرفی می شود، تایپو 3 است. به کمک این سیستم مدیریت محتوایی می توان یک وب سایت کامل و حرفه ای را طراحی، راه اندازی و مدیریت کرد. این سیستم مدیریت محتوایی به دلیل مزیت ها و امکانات ویژه و خاصی که داشته است، توانسته نظر مثبت بیش از 500 هزار کاربر را به دست آورد و آنها برای نصب این سیستم مشتاق کند. کسانی که قصد دارند یک سایت با سیستم مدیریت محتوایی راه اندازی کنند می توانند از امکانات این سیستم به نحو احسن بهره ببرند. مواردی که در ادامه نام می بریم از جمله مشخصات فنی این سیستم است:

    • تایپو 3، متن باز است.
    • سیستم چند زبانه دارد.
    • پنل مدیریتی آن به شکلی کاملا حرفه ای طراحی شده است.
    • از پلاگین ها یخاص به خوبی پشتبانی می کند.
    • این سیستم مدیریت محتوا می تواند از صفحه های واکنشگرا و لمسی پشتیبانی کند.
    • امنیت بسیار بالایی دارد.
    • مقیاس پذیری آن در حد قابل قبولی قرار دارد.
    • برای سایت های اختصاصی بهترین گزینه است.

    نکته ای که در دوره طراحی سایت حتما به آن اشاره می شود این است که کاربران با تجربه بهتر می توانند با این سی ام اس، یک سایت را طراحی کرده و تحویل دهند. این سیستم برای طراحی سایت های ساده و کوچک مناسب به نظر نمی رسد و شاید یکی از دلایلی که باعث شده تایپو 3  کمتر شناخته شود و یا کمتر به کار برده شود، همین عامل است.

    آینده شغلی کسانی که در دوره طراحی سایت (دوره آموزش طراحی سایت) شرکت می کنند، چگونه است؟

    آینده کاری کسانی که در دوره آموزش طراحی سایت شرکت می کنند، بسیار روشن است. امروزه اغلب کسب و کارها در حال روی آوردن به سوی فعالیت در دنیای مجازی هستند. بسیاری از آنها می خواهند تعداد مشتریان خود را افزایش دهند و به این شکل، سود بیشتری از کسب وکارشان به دست آورند. برخی دیگر از کسب و کارها برای آنکه با مشتریان خود ارتباط موثرتری داشته باشند، تصمیم می گیرند که یک سایت راه اندازی کنند؛ بر تعداد این گروه نیز در حال افزوده شدن است.

    هزینه شرکت در دوره طراحی سایت هلدینگ آموزشی نیک اندیشان

    برخی کسب وکارها، نوپا بوده و برای آنکه به بقیه ثابت کنند آنها نیز حرفی برای گفتن دارند، می خواهند یک سایت داشته باشند و به همین دلیل به سراغ کسانی می روند که در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کرده و در کار خود به یک متخصص تبدیل شده اند. با افزایش جمیعت و تغییر شکل نیازها، تعداد کسب و کارهایی که می خواهند با داشتن سایت، به یک شکل مدرن و جدید کار کنند، در حال زیاد شدن است و این مورد به خوبی ثابت می کند که آینده شغلی طراحان سایت، روز به روز در حال بهتر شدن است.

    اگر یکی از ویژگی هایی که در بالا به آن اشاره کردیم در خود سراغ دارید و اگر دوست دارید در یک  حوزه کاری کاملا سودآور و با کلاس مشغول به کار شوید، توصیه می کنیم بهانه جویی کردن را به پایان ببرید و به یکی از موسساتی که دوره های طراحی سایت برگزار می کند، مراجعه کنید. اگر اراده و صبوری لازم برای کار در این حوزه را داشته باشید، بعد از چند سال درآمد خوبی کسب خواهید کرد.

    پادکست شماره 10 دوره طراحی سایت


    با شرکت دوره طراحی سایت، در چه مشاغلی می توانیم وارد شویم و کار کنیم؟

    وقتی یک سایت، طراحی و راه اندازی شد، کار آن به پایان نمی رسد و آن زمان است که کار به معنای واقعی شروع می شود. کسانی که در دوره طراحی سایت شرکت می کنند، نه تنها می توانند وارد یک تیم طراحی و توسعه دهنده سایت شوند، بلکه می توانند در مشاغل زیر مشغول به کار شده و درآمد خوبی به دست آورند. مشاغل مرتبط با طراحی سایت به شرح زیر است:

    1- گرافیست

    هر سایت، برای آنکه کامل و بی نقص به نظر برسد، باید بخش هایی مانند بنرهای تبلیغاتی، لوگو، دکمه و غیره داشته باشد. طراحی این بخش ها تماما به عهده گرافیست است.

    2- تولید کننده محتوا

    از دیگر مشاغلی که بعد از طراحی سایت، نیاز به آن به شدت احساس می شود، تولیدکننده محتوا است. همان طوری که در مقاله تولید کننده محتوا کیست گفتیم، این افراد می توانند در تولید محتواهایی ناب و خاص به شما و سایتتان کمک کنند.

    3- متخصص دیجیتال مارکتینگ

    از دیگر کسانی که با حضورشان می توانند به یک کسب و کار کمک کنند تا جانی دوباره بگیرد و با رقبایش به رقابت بپردازد، متخصص دیجیتال مارکتینگ است. این فرد استراتژی درستی می چیند تا سایت به بیشترین فروش دست پیدا کند.

    4- متخصص سئو

    در ادامه این متن اشاره خواهیم کرد که سئو چیست؛ اما، همین اندازه بدانید که سئوکار و متخصص سئو در هر سایتی باید حضور داشته باشد. در مورد وظایف یک سئوکار نیز دوره طراحی سایت مفصلا صحبت می شود.

    5- برنامه نویس

    برنامه نویسان از دیگر گروه های شغلی هستند که باید در یک تیم طراحی سایت حضور داشته باشند. شخصی سازی سایت با کمک برنامه نویسی یک از مهم ترین وظایف این گروه است.

    معتبرترین مرکز برگزار کننده دوره آموزش طراحی سایت

    شغل طراحی سایت چیست؟ درآمد آن چقدر است؟

    به کسانی که کار طراحی سایت انجام می دهند طراح سایت می گویند. طراحان، کسانی هستند که اطلاعات کامل و جامعی در مورد طراحی انواع مختلف سایت دارند. این افراد همان هایی هستند که در دوره طراحی سایت شرکت کرده اند و به دلیل داشتن تجربیات عملی بالا می توانند یک سایت کامل و بی عیب و نقص طراحی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید مقاله شغل طراحی سایت چیست را مطالعه کنید.

    اگر دوست دارید وارد این حوزه کاری شوید، بهتر است در مورد درآمد طراحی سایت نیز اطلاعاتی داشته باشد. درآمدی که افراد از شغل طراحی سایت به دست می آورند، بستگی به روشی دارد که برای طراحی سایت انتخاب می شود. سایت هایی که کدنویس آنها را طراحی می کند از جمله سایت هایی هستند که کارفرما هزینه بالایی برای طراحی آنها پرداخت می کند، و سایت هایی که سیستم های مدیریت محتوایی طراحی می شوند به این دلیل که کار و زمان کمتری می برند، از جمله سایت هایی هستند که نیازی نیست برای طراحی آنها هزینه بالایی پرداخت شود.

    پس، اگر می خواهید از طراحی سایت به درآمد خوبی برسید، سعی کنید علاوه بر شرکت در دوره آموزش طراحی سایت، تجربیات عملی خود را نیز افزایش دهید. هر قدر تجربه شما برای طراحی سایت بیشتر باشد، می توانید درآمد بیشتری به دست آورید.

    شرکت در دوره طراحی سایت مجتمع فنی تهران بهتر است یا نیک اندیشان؟

    وقتی می خواهید یک موسسه را برای حضور در دوره طراحی سایت انتخاب کنید، می بایست معیارهای متفاوتی را در نظر بگیرید. ما در اینجا برای آنکه از سردرگمی ناشی از بالا بودن تعداد موسسه های برگزار کننده این دوره راحت شوید، به مواردی که در زمان حضور در دوره های طراحی سایت باید مد نظر قرار دهید، اشاره می کنیم:

    1- مناسب بودن محتوای دوره آموزشی؛                                                  

    وقتی می گوییم محتوای یک دوره آموزشی باید مناسب باشد، منظور ما کامل بودن و هماهنگ بودن آن با بازار کار است. موارد و نکاتی که در دوره های آموزشی، و خصوصا دوره ی آموزشی طراحی سایت بیان می شود باید به گونه ای باشد که فرد بعد از تمام شدن دوره بتواند طراحی سایت انجام دهد.

    2- تدریس دوره توسط افراد حرفه ای ؛

    از دیگر نکات مهمی که در زمان انتخاب یک موسسه برگزار کننده دوره آموزش طراحی سایت باید مورد توجه قرار داده شود، اساتیدی هستند که دوره را برگزار می کنند. اگر اساتید، از جمله طراحان حرفه ای سایت باشند، آن وقت است که باید بگوییم شانس به شما رو کرده و فرصت در یک دوره جامع و کامل را پیدا کرده اید.

    3-برگزاری دوره به صورت عملی؛

    طراحی سایت، یک مبحث تئوری نیست و کاملا عملی است و افراد برای آنکه نسبت به این حوزه، مسلط تر شوند، می بایست در دوره هایی حضور پیدا کنند که به آنها فرصت طراحی سایت به صورت عملی نیز داده می شود.

    با توجه به نکاتی که در بالا اشاره کردیم، می توانید به مقایسه دوره طراحی سایت مجتمع فنی تهران و نیک اندیشان بپردازید و هر یک از آنها که مزیت های بالا را دارند، انتخاب کنید.

    کدام یک از  اصول طراحی سایت در دوره آموزش طراحی سایت ارائه می شود؛ 7 نکته بسیار مهم که باید بدانید

    سایت ها برای راه اندازی شدن اصول خاص خودشان را دارند. کسانی که در دوره های آموزش طراحی سایت شرکت می کنند، اطلاعات جامعی در مورد این اصول به دست آورده و سعی می کنند با به کار گیری آنها کار طراحی سایت را به خوبی به سرانجام برسانند. برخی از مهم ترین اصول طراحی وبسایت به شرح زیر است:

    1- یک سایت باید ساده باشد

    اگر نگاه مشتری و گیج نکردن او برای چرخیدن در سایت برایتان مهم باشد، باید سعی کنید سایتی ساده و بدون پیچ و خم طراحی کنید. اگر بتوانید این مورد را لحاظ کنید، کاربر به مدت بیشتری در سایت باقی مانده و این تاثیر خوبی بر رتبه سایت خواهد داشت.

    قیمت دوره آموزش طراحی سایت در شهر تهران

    2- سرعت سایت باید بالا باشد

    یکی دیگر از مواردی که تاثیر مثبتی بر کاربر خواهد داشت، بالا بودن سرعت سایت است. هر قدر سرعت سایت بهینه تر باشد، کاربر در هنگام ورود به سایت، انتظار کمتری کشیده و این موضوع مانع از ترک سایت توسط او خواهد شد. این یکی از مهم ترین اصولی است که در دوره طراحی سایت، روی آن تاکید ویژه و خاصی می شود.

    3- سایت های حرفه ای باید واکنشگرا باشند

    سایت های واکنشگرا، سایت هایی هستند که روی دستگاه های مختلف، به شکلی کاملا بهینه نمایش داده می شوند. برای مثال، سایتی واکنشگرا یا ریسپانسیو، هم در داخل کامیپوتر و لپ تاپ و هم در داخل انواع گوشی موبایل و تبلت در اندازه ای خوب و مناسب نمایش داده شود.

    4- سایت باید از نگاه مشتری دیده شود

    وقتی یک سایت از نگاه مشتری و از دید او طراحی می شود، می گویند که سایت، تجربه کاربری خوبی دارد. تجربه کاربری روی بصری بودن سایت، و استفاده راحت و ساده از آن مانور داده و دغدغه اصلی اش رضایت کاربر از حضور در سایت است.

    5- سایت بهتر است دینامیک باشد

    موضوع مهم دیگری که در دوره طراحی سایت به آن اشاره می شود، دینامیک بودن سایت است. کسب و کارهایی که می خواهند کار خود را گسترش دهند و یا به دنبال افزایش تعداد مشتریان خود هستند، بهتر است در مورد دینامیک بودن و یا پویا بودن سایت خود با طراح سایت صحبت کنند.

    6- سایت می بایست برای موتورهای جستجو بهینه باشد

    یکی از مهم ترین مباحثی که در دوره آموزشی طراحی سایت به آن پرداخته می شود، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. تا زمانی که یک سایت، برای موتورهای جستجویی چون، گوگل بهینه نباشد، نمی توان امیدوار بود که سایت بتواند ما را به اهدافمان از راه اندازی آن برساند.

    7- یک سایت باید کدهای روان و استانداردی داشته باشد

    دیگر ویژگی که تنها در سایت های حرفه ای دیده می شود، کد نویسی روان است. وقتی کد نویسی یک سایت، روان و استاندارد باشد، امنیت سایت بالاست؛ امکان شخصی سازی در آن وجود دارد و در آینده نیز می توان با خیالی راحت یک امکان جدید به سایت اضافه کرد. این، یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در دوره آموزش طراحی سایت مطرح می شود.

    قیمت دوره طراحی سایت و سئو در شهر تهران و کل کشور

    کدام دوره طراحی سایت یا دوره آموزشی طراحی سایت از همه بهتر است؟

    نکته ای که می توانیم به جرات آن را بیان کنیم این است که برای تبدیل شدن به یک طراح سایت حرفه ای باید بهترین و کامل ترین دوره طراحی سایت را انتخاب، و در آن شرکت کرد. همان طوری که در بالا نیز اشاره کردیم، طراحی سایت از جمله کارهای تخصصی است و علاقه مندان باید در دوره ای شرکت کنند که در آن، همه چیز بی کم و کاست ارائه می شود.

    بنابراین زمانی که می خواهید یک دوره آموزش طراحی سایت را انتخاب کنید، ابتدا به مباحثی که در آن ارائه می شود، و سپس به اساتیدی که دوره را برگزار می کنند، توجه و دقت کرده و موسسه ای را برای گذراندن این دوره انتخاب کنید که هم از نظر سرفصل ها کامل باشد و هم اساتید و مدرسان آن در طراحی سایت، سابقه درخشانی داشته باشند. اگر دوره آموزشی طراحی وبسایت یک مجموعه چنین مشخصاتی داشته باشد، می توان از آن به عنوان بهترین دوره یاد کرد.

    مزیت های دوره آموزش طراحی سایت نیک اندیشان چیست؟

    یکی از موسسه هایی که تا به حال دوره های ارزشمند و غنی زیادی برگزار کرده، موسسه نیک اندیشان است. از بین تمامی دوره هایی که نیک اندیشان برگزار می کند، دوره طراحی سایت آن یکی از بهترین و کامل ترین دوره ها در کشور است. دلایلی که باعث شده ما از این دوره به عنوان یک دوره ویژه و منحصر به فرد یاد کنیم، موارد زیر است:

    1- برگزاری دوره ها به صورت مهارتی و کارگاهی

    اگر تجربه حضور در دوره های مختلف آموزشی را داشته باشید، حتما به این موضوع رسیده اید که برخی از دوره ها باید به صورت مهارتی و کارگاهی برگزار شوند. دوره طراحی سایت نیک اندیشان، یکی از شاخص ترین مثال هایی است که می توان در معرفی و توصیف دوره های کارگاهی عنوان کرد. این دوره به صورت کاملا مهارتی برگزار شده و شما در حین گذراندن آن می توانید یک وبسایت، طراحی کرده و با زیر و بم آن به خوبی آشنا شوید.

    مزیت های شرکت در دوره طراحی سایت و سئو چیست

    2- تجربه عملی طراحی یک سایت

    مدرسین دوره آموزش طراحی سایت در موسسه نیک اندیشان، برای آنکه به تمام مفاهیم طراحی سایت به خوبی مسلط شوید و هیچ ابهام و ایرادی در این حوزه نداشته باشید، از شما می خواهند که همگام با نکات ذکر شده در کلاس، یک وب سایت نیز طراحی کنید.

    3- حضور مدرسین با تجربه

    مدرسین این دوره، آقایان محمد ابوالفضلی و پویا گورانی هستند و تجربه طولانی طراحی سایت در رزومه آنها به چشم می خورد. این دو بزرگوار، برای آنکه دوره آموزش طراحی سایت نیک اندیشان نتیجه بخش بوده و راندمان بالایی داشته باشد، تمام آموخته های خود را در اختیار مهارت جویان قرار می دهند و در این حوزه، اصلا کوتاهی نمی کنند.

    4- اعطای گواهینامه بین المللی و معتبر

    اگر به دنبال دریافت یک مدرک معتبر طراحی سایت هستید، دوره طراحی سایت نیک اندیشان بهترین گزینه است. اگر بتوانید این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارید، مدرک معتبر بین المللی صادر شده از طرف موسسه urs انگلستان به شما اهدا خواهد شد.

    5- قیمت مناسب

    از دیگر مشخصاتی که باعث شده دوره آموزش طراحی سایت نیک اندیشان را یکی از بهترین دوره ها بخوانیم، شهریه مناسب این دوره است. اگر نمی توانید هزینه را به صورت یکجا پرداخت کنید، هیچ ایرادی ندارد؛ نیک اندیشان این فرصت را برای شما فراهم کرده تا به صورت قسطی شهریه را بپردازید.

    آیا می دانید بهترین دوره طراحی سایت، چه ویژگی هایی دارد؟

    کسانی که علاقه مندند بدانند کاربرد جاوا اسکریپت در طراحی سایت چیست، باید در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کنند؛ این تنها راهی است که می توان برای آموزش این مقوله و سایر مقوله های مورد نیاز در طراحی سایت پیشنهاد کرد. از آنجایی که ما می خواهیم در مورد طراحی سایت صحبت کنیم، برخی ویژگی ها و خصوصیات بهترین دوره طراحی سایت را با شما در میان خواهیم گذاشت. این ویژگی ها و خصوصیات به شرحی است که در ادامه بیان می کنیم:

    • بهترین دوره ی آموزش طراحی سایت و سئو با شهریه ای مناسب و به صورت اقساط نیز برگزار می شود. برخی موسسه های آموزشی در کشور برای آنکه فرصت حضور در این دوره را برای طیف وسیعی از افراد فراهم کنند، شهریه را به صورت قسطی می گیرند.
    • مباحث ذکر شده، از جامعیت قابل توجهی برخوردار هستند. هر آنچه که برای طراحی سایت نیاز است در این دوره ها آموزش داده می شود؛ تنها کافی است با علاقه و اشتیاق در دوره حضور پیدا کنید و هر چه که یاد می گیرید به صورت عملی نیز انجام دهید.
    • برترین دوره طراحی سایت، به صورت مرحله ای و گام به گام پیش می رود و در هر مرحله به دانشجو گفته می شود که چه کار باید انجام دهد.

    دوره طراحی سایت رایگان بهتر است یا پولی؟

    دوره طراحی سایت رایگان بهتر است یا پولی؟

    اگر دوست دارد به جمع عظیمی از طراحان حرفه ای وب سایت محلق شوید و به مانند آنها سایت هایی حرفه ای و کاربر پسند طراحی کنید، بهتر است دُور دوره طراحی سایت رایگان را خط بکشید. طراحی سایت از جمله مقوله هایی است که پیچیدگی ها و ریزه کاری های خاص خود را دارد. گاهی اوقات، این ریزه کاری ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ندانستن و رعایت نکردن آنها شما را وارد چالش های زیادی می کند.

    پس، اگر می خواهید یک سایت حرفه ای و بدون اشکال طراحی کنید، در دوره هایی شرکت کنید که می دانید کامل ترین مباحث و سرفصل ها را به شما می آموزند. قطعا، دوره طراحی سایت رایگان به دلیل نقص های آموزشی زیادی که دارد، تنها می تواند شما را با کلیت کار آشنا کند و فایده دیگری برایتان نخواهد داشت. برای تبدیل شدن به یک حرفه ای، باید در دوره های پیشرفته شرکت کرد و برگزاری این دوره ها تنها از عهده موسسه هایی بر می آید که کیفیت دوره هایشان زبانزد عام و خاص است.

    با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت پولی، هم می توانید جامع و کامل آموزش ببینید و هم می توانید در انتهای دوره یک مدرک معتبر دریافت کنید. داشتن این مدرک معتبر در نوع خود ارزش زیادی دارد و ممکن است در آینده خیلی به درد شما بخورد.

    دوره طراحی سایت، طولانی تر است یا مدت زمان یادگیری بک اند سایت؟

    طراحی سایت از بخش های متفاوتی تشکیل شده است و شما برای آنکه بتوانید به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت کنید، بهتر است یکی از زیر بخش های طراحی سایت را انتخاب کرده و به صورت اختصاصی در دوره های آن شرکت کنید. در دوره طراحی سایت اطلاعاتی به صورت کلی به علاقه مندان ارائه می شود که هر آموزشگاه یا موسسه آموزشی با توجه به مصالحی که خود در نظر گرفته است، این دوره را در یک بازه زمانی مشخص برگزار می کند.

    یکی از مباحث پر طرفدار در حوزه طراحی سایت، بک اند سایت است. بک اند سایت همان قسمتی از سایت است که کاربر مشاهده نمی کند و به نوعی پس زمینه سایت به شمار می رود. در دوره آموزش طراحی سایت به بک اند سمت سرور یا server side نیز گفته می شود. بازار کسانی که این مبحث را خوب بلند بسیار داغ است؛ زیرا هر سایت برای آنکه بتواند به فعالیت خود ادامه دهد، می بایست از خدمات این متخصصان استفاده کند.

    اینکه مدت زمان یادگیری بک اند سایت طولانی تر است یا مدت زمان دوره طراحی، به علاقه و پشتکار کسی که در این دوره شرکت می کند، بستگی دارد. اگر کسی بعد از تمام شدن هر جلسه تمرین کند بعد از یک مدت کوتاه به متخصص تبدیل خواهد شد و می تواند کار خود را با موفقیت شروع کند.

    آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته برای چه کسانی مناسب است؟

    آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته برای چه کسانی مناسب است؟

    آموزش طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته برای کسانی مناسب است که در مورد طراحی سایت هیچ چیزی نمی دانند. کسانی که اطلاعاتشان در مورد طراحی سایت، صفر و یا حتی زیر صفر است، بهتر است دوره ی طراحی سایت موسسه ای را انتخاب کنند که یکی از تعهدات آنها، آموزش صفر تا صد همه مسائل مربوط به طراحی سایت است.

    شاید سایت ها ظاهر ساده ای داشته باشند، اما برای آنکه همین ظاهر ساده نیز ایجاد شود، می بایست طراحی صورت گیرد. طراحی سایت را نیز کسانی می توانند انجام دهند که در دوره های آموزشی شرکت کرده و بعد از آن نیز به صورت عملی طراحی سایت انجام داده اند.

    پس اگر در مورد طراحی سایت هیچ چیزی نمی دانید در دوره آموزش طرحی سایت موسسه های معتبری چون نیک اندیشان شرکت کنید. آموزش کامل و همه جانبه همه مباحث مربوط به طراحی وب سایت یکی از اهداف برگزاری این دوره است. چنانچه می خواهید کار خود را به خوبی انجام دهید بهتر است در این حوزه مهارت قابل توجهی پیدا کرده و بعد از آن با انجام نمونه های فراوان، به یک متخصص طراحی سایت تبدیل شوید.

    در اموزش طراحی سایت با مدرک چه اصطلاحاتی آموزش داده می شود؟

    در اموزش طراحی سایت با مدرک چه اصطلاحاتی آموزش داده می شود؟

    کسانی که در دوره اموزش طراحی سایت با مدرک شرکت می کنند، با برخی اصطلاحات بسیار مهم این حوزه آشنایی کامل و کافی پیدا خواهند کرد. از جمله این اصطلاحات رایج می توان به موارد زیر اشاره داشت:

    1-  دامنه؛

    یکی از اولیه ترین مباحثی که در دوره های آموزشی طراحی سایت از آن نام برده می شود، دامنه (domain) است. دامنه، همان آدرس وب سایت است. برای مثال، وقتی دارید آدرس یک سایت را در نوار مرورگر خود تایپ می کنید، در واقع در حال تایپ کردن دامنه وب سایت هستید. اگر بخواهیم خیلی ساده و واضح در مورد دامنه صحبت کنیم، باید بگوییم که اگر فرض کنیم وب سایت، یک خانه باشد، آدرس خانه، می شود همان دامنه سایت.

    موضوعی که در دوره طراحی سایت به آن حتما اشاره می شود، این است که هر دستگاهی که روی بستر اینترنت قرار گیرد، باید یک آدرس IP داشته باشد. این آدرس یا آی پی، یک رشته منحصر به فرد از اعداد هستند و از آنجایی که به ذهن سپردن و حفظ کردن آنها برای اغلب کاربران کار سختی است، این آی پی به یک به نام تبدیل شده است. نامی که به آن اشاره می کنیم، در واقع همان آدرس سایت است. روش انتخاب درست دامنه در دوره آموزش طراحی سایت آموزش داده می شود.

    شرح اطلاعات آموزش طراحی سایت

    2- هاست

    از دیگر اصطلاحاتی که در دوره آموزش طراحی سایت بحث های زیادی در مورد آن مطرح می کنند، هاست است. اگر بخواهیم خیلی ساده در مورد این مبحث صحبت کنیم، باید بگوییم که هاست، میزبانی مجازی برای سایت است. این بستر، یک محیط مجازی فراهم کرده و از سایت شما میزبانی می کند. جالب است که بدانید هاست که در زبان انگلیسی به صورت host نوشته می شود به معنای میزبانی کردن است. تمامی اطلاعات و دیتاهای مربوط به سایت روی هاست قرار می گیرد و به همین دلیل است که این قسمت، از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

    هاست ها، قسمتی از یک سرور هستند. در واقع، سرورها به چندین قسمت تبدیل می شوند که به هر کدام از آنها یک هاست گفته می شود. وقتی که یک سایت قرار است راه اندازی شود، هاست باید تهیه و خریداری شود. این یکی از مهم ترین کارهایی است که می بایست انجام شود.

    طراحانی که در دوره طراحی سایت شرکت می کنند سعی می کنند یک هاست خوب انتخاب کنند. از جمله ویژگی های هاست خوب می توانیم به مقدار فضایی که برای میزبانی ارائه می کند، پهنای باند و رَم اشاره کرد.

    هاست، به سیستمی وصل است که همیشه روشن بوده و دائما با اینترنت ارتباط دارد. اگر برای این سیستم مشکلی پیش آید هاست، قطع شده و سایت نیز از دسترس خارس می شود. به همین خاطر توصیه می کنیم اگر وارد حوزه طراحی سایت شدید، حتما برای تهیه هاست با کیفیت اقدام کنید.

    آموزش لینک در دوره طراحی سایت

    3-لینک

    از دیگر عبارت هایی که در دوره طراحی سایت زیاد از آن صحبت می شود، لینک است. لینک را در زبان انگلیسی به صورت LINK می نویسند و یکی از مهم ترین مباحثی است که در سئو مطرح می کنند. ما در بحث بهینه سازی سایت و سئو، انواع و اقسام لینک داریم. لینک ها کاربردهای زیادی دارند که از آن جمله می توانیم به افزایش تعامل کاربر با سایت اشاره کنیم. از دیگر تاثیرات لینک ها می توانیم به افزایش نرخ کلیک سایت و همین طور کاهش نرخ پرش اشاره کنیم.

    لینک ها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها لینک فالو است. لینک های فالو به لینک هایی گفته می شود که در واقع، صفت یا تگ مشخص کننده نداشته و موتور جستجو وقتی با آن برخورد می کند مقصد را دنبال کرده و به آن وارد می شود. کسانی که سئوکار حرفه ای هستند اعتقاد دارند که برای گرفتن بهترین نتایج از لینک سازی، بهتر است روی گرفتن لینک های فالو مانور بیشتری داده شود.

    نوع دیگر لینک هایی که در دوره آموزش طراحی سایت به آن نیز اشاراتی خواهد شد، لینک های نوفالو هستند. این لینک ها توسط موتور جستجو دنبال نشده و در جاهایی که سئوکار قصد ندارد این لینک تاثیری روی رتبه داشته باشد، از لینک های نوفالو استفاده می کند.

    اصطلاحات در اموزش طراحی سایت با مدرک

    4- UI یا طراح کاربری

    یکی دیگر از مهم ترین مباحثی که در دوره طراحی سایت مفصلا در مورد آن صحبت می شود، رابط کاربری یا UI است. UI که مخفف شده عبارت USER INTERFACE است، در واقع یک سایت را از جنبه های ظاهری مورد بررسی قرار می دهد. برای مثال، فرض کنید که به یک سایت یا هر نرم افزار دیگری وارد شده اید. اولین چیزی که با ورود به آن توجه شما را به خود جلب می کند، همان طراحی ظاهری است که در سایت به چشم می خورد.

    طراحی ظاهری که از آن حرف می زنیم شامل مواردی چون، قرار گیری دکمه، منو و غیره است. از آنجایی که این مقوله رابطه مستقیم با کاربر و نگاه او دارد، به همین جهت است که در طراحی سایت توجه زیادی به به آن می شود و طراح سایت سعی می کند با کمک UI تعامل بهتر و مناسب تری با کاربر به وجود آورد.

    طراحی کاربری، توسط طراح تهیه می شود. این طراح است که باید مشخص کند هر المان و هر دکمه باید در کجا قرار بگیرد، پیام ها و هشدارهای متفاوت چگونه و به چه شکل در اختیار کاربر قرار داده شوند؛ دکمه ها و منوها به چه شکل طراحی شوند. کلا هر چیزی که به ظاهر مربوط است توسط طراحی یو آی طراحی می شود. یکی از مهم ترین فوایدی که می توان در مورد یو آی بیان کرد، این است که همه چیز باید به ساده ترین شکل ممکن به کاربر نشان داده شوند.

    بررسی در اموزش طراحی سایت با مدرک چه اصطلاحاتی آموزش داده می شود

    5- user friendly

    از دیگر اصطلاحات مهمی که در دوره آموزش طراحی سایت حتما به آن نیز اشاره می شود، user friendly است. اصطلاح مناسبی در زبان فارسی برای این عبارت وجود ندارد، اما معنی و مفهوم کلی آن این است که سایت برای استفاده و حضور کاربر، کاملا بهینه است. کاربری که به سایت های یوزر فرندلی وارد می شود با پیچیدگی های ساختاری مواجه نشده و خیلی خوب می داند که چه باید کند.  کسانی که کار طراحی سایت انجام می دهند باید تمام تلاش و هم و غم خود را بر آن قرار دهند که سایت، یوزر فرندلی باشد.

    طراحانی که در دوره طراحی سایت شرکت کرده اند اطلاعات خوبی در مورد این واژه دارند و سعی می کنند یک وب سایت تمام عیار و کامل با این ویژگی خلق کنند. در سایت هایی که با داشتن این ویژگی طراحی می شوند، کاربر به نقاط مختلف سایت دسترسی دارد؛ سایت، کاملا با موبایل و هر نوع دیوایس دیگری سازگار است؛ محتوا به صورت سازماندهی شده ای در آن قرار داده می شود و سرعت بسیار خوبی دارد. دیگر مزیت های user friendly در دوره های آموزشی طراحی سایت به صورت کامل و جامع آموزش داده می شود. این مرحله از جمله مهم ترین مراحل طراحی سایت است.

    صفحه اصلی در در اموزش طراحی سایت

    6- صفحه اصلی؛

    یکی از مهم ترین صفحات در هر سایتی، صفحه اصلی سایت است. به صفحه اصلی سایت، Home page نیز گفته می شود. معمولا این صفحه، اولین صفحه ای است که کاربر بعد از ورود به سایت با آن مواجه شده و آن را می بیند. در صحفه اصلی سایت، اطلاعات مهمی درج می شود که از بین آنها می توانیم به اطلاعاتی در مورد کسب و کار، توضیحات مربوط به برند، نوع فعالیت سایت، آدرس و شماره تماس اشاره کنیم. در مورد اینکه در این صفحه چه اطلاعاتی قرار داده می شود، در دوره آموزش طراحی سایت اطلاعات کاملی ارائه می شود.

    نکته ای که طراحان در مورد این صفحه باید به آن توجه کنند این است که صحفه اصلی یک سایت و سایت دیگری نمی تواند و نباید با هم شبیه باشد. در واقع، چیزی که باعث ایجاد این تفاوت می شود، نوع فعالیت و نوع محتوایی است که در سایت قرار داده می شود. برای مثال، سایت هایی که در حوزه فیلم و سریال کار می کنند، صفحه اصلی متفاوتی دارند با سایت هایی که در حوزه طراحی و بهینه سازی سایت کار می کنند.

    افرادی که در دوره طراحی سایت شرکت می کنند و اطلاعات خود را در این حوزه افزایش می دهند، به خوبی می دانند که برخی سایت ها ممکن است چندین صفحه اصلی داشته باشند. از جمله ی این سایت ها می توانیم به سایت های چند زبانه اشاره کنیم.

    فوتر سایت چیست؟ در دوره طراحی سایت در این رابطه چه میگویند؟

    فوتر سایت چیست؟ در دوره طراحی سایت در این رابطه چه میگویند؟

    اگر در دوره های آموزشی طراحی سایت موسسه های برتر در کشور شرکت کنید حتما در مورد فوتر سایت اطلاعاتی به شما می دهند. برای افزایش اطلاعات کسانی که نمی دانند فوتر سایت چیست، باید بگوییم که فوتر، آخرین بخش در یک صفحه از سایت است. فوتر به همان نواری گفته می شود که در پایین صفحه قرار دارد. در واقع به دلیل موقعیت و جایگاهی این قسمت دارد به آن فوتر گفته می شود.

    شاید فکر کنید چون این قسمت در انتهای صفحه قرار می گیرد، اهمیت زیادی نداشته و نیازی نیست روی طراحی درست و شکیل آن مانور داد؛ شما کاملا اشتباه فکر می کنید. در این قسمت، اطلاعات مهمی قرار داده می شود و به همین دلیل است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید خیلی درست و اصولی طراحی شود.

    از جمله اطلاعاتی که در این قسمت درج می شود می توان به اعتبار، پیوندهای مربوط به حریم های خصوصی سایت، لینک های مرتبط با شبکه اجتماعی و اطلاعاتی از این دست اشاره کرد. نکته دیگری که در دوره آموزش طراحی سایت تاکید زیادی روی آن می شود این است که این قسمت باید در همه صفحه های سایت آورده شود. فوتر به کاربر کمک می کند تا بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن، به قسمت های متفاوت دسترسی پیدا کند. جذاب بودن این قسمت تاثیر خوبی از نظر سئو دارد.

    چگونه وارد بازار کار طراحی سایت در کانادا شویم؟

    چگونه وارد بازار کار طراحی سایت در کانادا شویم؟

    یکی از سوالاتی که ذهن علاقه مندان به دوره طراحی سایت، و مهاجرت به کشورهای پیشرفته ای چون کانادا را به خود مشغول کرده، این است که چگونه وارد بازار کار طراحی سایت در کانادا شویم؟ آیا با داشتن مدرک طراحی سایت می توان در این کشور مشغول به کار شد و درآمد کسب کرد؟

    با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها در کل دنیا در حال تغییر شکل از حالت سنتی به حالت دیجیتال هستند، می تواند گفت که وضعیت و بازار کار طراحان سایت، بهتر و امیدوار کننده تر از قبل است. موضوعی که باعث می شود شما بتوانید با داشتن مدرک طراحی سایت، به کانادا مهاجرت کنید و از طریق طراحی سایت درآمد به دست آورید، میزان مهارت و تجربه شما در طراحی سایت هایی خلاقانه و کاربر پسند است. اگر در این حوزه تجربه کافی داشته باشید، می توانید با کمک این تخصص و مهارت، زندگی رو به رشدی را در کانادا تجربه کنید.

    این امیدواری را زمانی می توانید افزایش دهید که در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کنید. در دوره های طراحی سایت موسسه های آموزشی معتبر همچون نیک اندیشان، همه فوت و فن های طراحی یک سایت حرفه ای، کامل، گوگل پسند و کاربر پسند به شما آموزش داده می شود. خوب است از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برده و قدمی مفید و موثر در جهت داشتن یک شغل مناسب بردارید.

    شرکت در دوره طراحی سایت بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران

    آیا با شرکت در دوره طراحی سایت بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران، می توان درآمد کسب کرد؟

    اگر به تازگی با دنیای طراحی سایت آشنا شده اید حتما یکی از سوالاتی که برای شما به وجود می آید این است که آیا با شرکت در دوره های طراحی سایت بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران می توانیم به درآمد برسیم یا خیر. واقعیتی که خوب است در همینجا به آن اشاره داشته باشیم این است که شما اگر در دوره های طراحی بهترین موسسه های آموزشی شرکت کنید و اگر در یادگیری مباحث مطروحه، استمرار و مداومت به خرج دهید، در نهایت به یک متخصص طراحی سایت تبدیل خواهید شد. لازم به ذکر است که طراحان سایت حرفه ای درآمد خوبی از این راه به دست می آورند.

    برای آنکه بتوانید با شرکت در دوره آموزش طراحی سایت به درآمد برسید، باید موسسه هایی که دوره های آموزشی با کیفیت برگزار می کنند شناسایی کنید. بعد از آنکه در این دوره ها شرکت کردید، امکان کار به عنوان یک کارآموز طراحی سایت برای شما فراهم شده و چنانچه علاقه و انگیزه زیادی داشته باشید، می توانید به یک حرفه ای در حوزه طراحی سایت تبدیل شوید. بهتر است علائق خود را در حوزه طراحی سایت شناسایی کنید و سپس در دوره ها شرکت کنید. به این شکل، از صرف هزینه و زمان خود، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

    درآمد طراحی سایت در ایران چقدر است؟

    درآمد طراحی سایت در ایران چقدر است؟

    کسانی که می خواهند در دوره طراحی سایت شرکت کنند، اولین سوالی که برای آنها پیش می آید این است که درآمد طراحی سایت در ایران چقدر است. درآمدی که از این شغل به دست می آید به نوع سایتی بستگی دارد که قرار است طراحی شود. سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوایی طراحی شده و در اختیار کارفرما قرار داده می شوند، قیمت مناسب تری دارند؛ اما سایت هایی که یا کلا کدنویسی هستند و یا بخش هایی از آنها کد نویسی شده است، با قیمت مناسب تری طراحی می شوند.

    موضوع دیگری که روی درآمد طراحی سایت در ایران تاثیر دارد، میزان تجربه طراح است. کسانی که به تازگی در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کرده اند و هیچ تجربه ای در این حوزه ندارند، برای آنکه بتوانند رزومه خود را تقویت کنند در ابتدای کار، هزینه بالایی برای طراحی سایت دریافت نمی کنند. بعضا شاهد هستیم که برای طراحی سایت، 2 و 3 میلیون دریافت می کنند. به هر صورت، طراحی سایت موضوع و مقوله ساده ای نیست و نیاز به تجربه و خلاقیت دارد. یک طراح، بعد از آنکه در دوره های آموزشی شرکت کرد باید تا جایی که می تواند سایت طراحی کند. تنها در این صورت است که می توان امید داشت درآمد این شغل بیشتر شود.

    نقشه راه طراحی سایت

    چگونه طراح سایت شویم؟

    اگر سوال چگونه طراح سایت شویم، برای شما نیز پیش آمده است، اول از همه باید تکلیف خود را در چند مورد مشخص کنید. درست است که امروزه کسب و کارهای زیادی به دنبال داشتن یک سایت هستند و یا یک سایت راه اندازی کرده اند و در حال بهینه سازی آن هستند، اما باید ببینید که دوست دارید در این حوزه کار کنید یا نه. این شغل نیز به مانند دیگر مشاغل در دنیا، سختی های خاص خود را دارد. اگر شما نتوانید این سختی ها را تحمل کنید به هیچ عنوان نمی توانید در این حوزه، موفق عمل کنید.

    بعد از آنکه به یقین رسیدید می توانید طراحی سایت انجام دهید باید یک موسسه معتبر را که دوره طراحی سایت برگزار می کند، شناسایی کنید. در این دوره ها همه نکات و همه آنچه که لازم است یاد بگیرید به شما آموزش داده می شود. اگر همه مطالب مطرح شده را به خوبی یاد بگیرید و بعد از آن نیز کار خود را به صورت عملی شروع کنید، در نهایت به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل می شوند؛ کسی که می تواند سایت های حرفه ای و بسیار زیبایی طراحی کند. شرکت در دوره آموزش طراحی سایت که کامل و جامع است کمک خوبی برای طراح شدن است.

    ابزارک وردپرس چیست؟ آیا در دوره طراحی سایت به آن نیز پرداخته می شود؟

    ابزارک وردپرس چیست؟ آیا در دوره طراحی سایت به آن نیز پرداخته می شود؟

    ابزارک وردپرس چیست، یکی از سوالاتی است که حتما در دوره آموزش طراحی سایت به آن می پردازند. به ابزارک ها، ویجت هم گفته می شود. این ابزار، بخشی از وردپرس بوده و به دلیل داشتن قابلیت و توانمندی های فراوان، مورد توجه اند. ابزارک ها می توانند قابلیت های زیادی را به سایت ما اضافه کنند. اگر بخواهیم برای شفاف تر شدن وظایف ابزارک ها مثال بیاوریم، می توانیم به تقویم و یا نوار جستجو اشاره کنیم؛ اینها نوعی ابزارک به شمار می روند که به موقع به درد کاربر و کسی که در سایت می چرخد، می خورد.

    ویجت ها بسیار کاربردی ظاهر شده و به همین دلیل است که در دوره آموزش طراحی سایت در مورد آنها اطلاعاتی ارائه می شود. دیگر موضوعی که در مورد ابزارک ها به آن اشاره می شود، نحوه فعال سازی و یا غیر فعال سازی ابزارک است. یک طراح می تواند هر موقع که خواست ویجیتی را فعال کند و یا هر موقع نخواست، آن را غیر فعال کند. در واقع، نیازمندی هاست که مشخص می کند کدام ابزارک فعال باشد و کدام یک فعال نباشد. اهمیت ابزارک ها از نظر یو آی (ui) سایت نیز مورد توجه هستند. یو آی سایت به کمک ابزارک ها به شکل حرفه ای تری انجام می شود.

    آیا شرکت در دوره طراحی سایت، بهترین روش یادگیری طراحی سایت است؟

    آیا شرکت در دوره طراحی سایت،  بهترین روش یادگیری طراحی سایت است؟

    بدون شک و تردید، بهترین روش یادگیری طراحی سایت، شرکت در دوره های آموزشی طراحی سایت است. این دوره ها توسط اساتید و طراحان حرفه ای سایت برگزار شده و به همین دلیل می توان نکات کاربردی و تجربی زیادی را با شرکت در آنها آموخت. در واقع، رعایت همین نکات است که باعث می شود یک سایت به شکلی کاملا حرفه ای و جذاب طراحی شده و در اختیار کارفرما قرار گیرد.

    البته، راه های دیگری نیز برای طراحی سایت وجود دارد که یکی از آنها کارآموزی در شرکت های طراحی سایت است. این روش می تواند روش خوبی باشد ولی به این شرط که شرکتی که شما می خواهید در آن کارآموزی کنید، قصد سوء استفاده از شما و علاقه تان را نداشته و همه چیز را در مورد طراحی سایت به شما بگوید. برای آنکه بتوانید از کارآموزی بیشترین نتایج و بهره ها را ببرید بهتر است، در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کرده و با دست پر به کارآموزی مشغول شوید.

    تماشای ویدئوهای آموزشی طراحی سایت نیز ممکن است به شما کمک کند تا به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید. هر چند که این روش را اصلا توصیه نمی کنیم؛ زیرا باعث سردرگرمی و گمراهی کسانی می شود که هیچ اطلاعاتی در خصوص طراحی سایت ندارند.

    طراحی قالب سایت چیست؟ در دوره طراحی سایت چه چیزهایی در مورد آن گفته می شود؟

    طراحی قالب سایت چیست؟ در دوره طراحی سایت چه چیزهایی در مورد آن گفته می شود؟

    طراحی قالب سایت چیست، یکی از سوالاتی است که با شرکت در دوره های طراحی سایت اطلاعات کاملی در خصوص آن ارائه می شود. طراحی قالب سایت به مانند طراحی داخلی یک فروشگاه است. کسانی یک فروشگاه داشته و به صورت حضوری فعالیت می کنند، برای آنکه تعداد مشتری های خود را افزایش دهند، سعی می کنند بهترین شکل ممکن آن را دکور کنند. طراحی قالب سایت نیز چیزی مانند طراحی داخلی یک فروشگاه است. کسانی که در دوره آموزش طراحی سایت شرکت می کنند می بایست طراحی این قسمت از سایت را به خوبی انجام دهند.

    در طراحی قالب سایت، نوشته ها، ستون، رنگ و تصاویر و همه المان هادر جای خود قرار داده می شود. این المان ها باید از نظر شکل و ظاهر و رنگ نیز به گونه ای باشند که کاربر به محض دیدن آنها احساس خوبی پیدا کند.

    طراحان حرفه ای وب سایت ها سعی می کنند قالب را با زیبایی و سادگی ترکیب کرده و فضایی خوشایند جهت حضور کاربر فراهم کنند. توجه به این موضوع می تواند به ترافیک طبیعی سایت بیفزاید و به دنبال آن به افزایش فروش سایت منجر شود. به همین دلیل است که این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

    دانلود فیلم آموزش دوره طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان چه فواید و معایبی دارد؟

    دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان چه فواید و معایبی دارد؟

    دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان و یادگیری طراحی سایت از این طریق، فواید متفاوتی به شرح زیر دارد:

    • این روش، خیلی راحت است و فردی که می خواهد این حوزه را یاد بگیرد نیازی نیست زمان زیادی برای رفت و آمد صرف کند.
    • محدودیت زمانی برای آموزش طراحی سایت به این روش وجود ندارد و فرد هر زمان که بخواهد می تواند فیلم های آموزشی را تماشا کند.
    • این روش آموزش هزینه زیادی نداشته و فرد با مناسب ترین هزینه ها می تواند طراحی سایت را آموزش ببیند.

    درست است که دوره آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته به صورت رایگان مزیت های زیادی دارد، اما برای آموزش به این سبک نیز می توان  معایبی را بیان کرد که بزرگ ترین آن، ناکافی بودن و ناکامل بودن اطلاعات این فیلم های آموزشی رایگان است. به خاطر همین عیب بزرگ است که از شما می خواهیم در دوره طراحی سایت موسسه هایی شرکت کنید که این دوره را به صورت حضوری و غیر رایگان برگزار می کنند. این دوره ها، مزیت های زیادی داشته که تنها یکی از آنها ارائه کامل و جامع طراحی سایت است. درست است که شما برای رفتن به کلاس های دوره می بایست زمان گذاشته و هزینه ای را صرف کنید، اما کیفیت دوره مهم ترین چیزی است که به شما انگیزه می دهد تا بتوانید معایب را نیز تحمل کنید و با قدرت ادامه دهید.

    برای ثبت نام در دوره طراحی سایت با مدرک بین المللی چه کنیم؟

    برای آموزش طراحی سایت با مدرک بین المللی چه کنیم؟

    برای آموزش طراحی سایت با مدرک بین المللی چه کنیم، از جمله شایع ترین و متداول ترین سوالاتی است که علاقه مندان به شرکت در دوره طراحی سایت می پرسند. بهترین کاری که می توان برای دریافت مدرک بین المللی پیشنهاد کرد تا انجام دهید، شرکت در دوره های موسسه ای است که مدرک بین المللی صادر می کند. این موسسه ها، با آکادمی های آموزشی که اعتبار بالایی در سطح دنیا دارند، وارد مذاکره شده و به این شکل، امکان دریافت مدارک بین المللی را برای متقاضیان فراهم می کنند.

    نیک اندیشان، یکی از موسسه های برگزار کننده دوره آموزشی طراحی سایت و سئو است که معتبرترین مدارک بین المللی را صادر می کند. این موسسه از طریق آکادمی آموزشی URS انگلستان که یک نمایندگی فعال در عمان دارد، مدارک بین المللی آماده کرده و در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. البته، تنها مزیت حضور در دوره طراحی سایت و سئو این موسسه، داشتن مدرک بین المللی نیست و شما می توانید با شرکت در آن، کامل ترین و تخصصی ترین اطلاعات را در خصوص طراحی سایت به دست آورید. بسیاری از کسانی که امروزه به صورت حرفه ای در حوزه طراحی سایت و سئو کار می کنند، در دوره های این موسسه شرکت کرده اند.

    آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی در دوره طراحی سایت

    آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی چگونه امکان پذیر است؟

    یکی از چیزهایی که شاید برای برخی علاقه مندان به طراحی سایت به عنوان یک سوال مهم مطرح باشد، این است که آیا امکان آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی وجود دارد یا خیر. باید بگوییم که بله؛ ما در دنیایی زندگی می کنیم که می توان یک سایت را بدون نیاز به دانش کد نویسی طراحی و از آن استفاده کرد.

    یکی از مشهورترین راه هایی که می توان برای تحقق این امر پیشنهاد کرد، استفاده از سایت هایی است که تحت عنوان سایت ساز از آن ها یاد می کنند. امروزه، سایت های زیادی در اختیار علاقه مندان قرار داده شده اند که می توان به آنها وارد شد و یک سایت را راه اندازی کرد. راحتی در طراحی سایت و عدم نیاز به کد نویسی، از جمله مزیت های طراحی سایت با این روش است که در دوره طراحی سایت حتما به آنها اشاره خواهد کرد.

    البته، باید بدانید که ساخت سایت با کمک این سایت های سایت ساز، تماما مزیت نیست و شما با مشکلات و معایبی نیز برخورد خواهید کرد. برای مثال، اگر برای سایتی که شما در آن یک سایت ساخته اید، مشکلی ایجاد شود، حتما سایت شما نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و این یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که با این سایت سازها وجود دارد.

    اگر به حوزه طراحی سایت علاقه دارید و فکر می کنید که برای ورود به این حوزه به اندازه کافی خلاق هستید، ریسک نکرده و به جای یادگیری کار با این سایت سازها، در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کنید.

    هزینه دوره طراحی سایت صفر تا صد چقدر است؟

    هزینه دوره طراحی سایت در ایران

     

     

     

     

     

     

     

     

    هزینه دوره طراحی سایت، یکی از سوالات کسانی است که می خواهند در دوره آموزش طراحی سایت شرکت کنند. طراحی سایت، یک مقوله کاملا تخصصی است و باید به صورت اصولی آموزش داده شود. اگر می خواهید در دوره های معتبر، شرکت کرده و به عنوان یک متخصص طراح سایت فعالیت کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید هزینه ی دوره طراحی سایت چقدر است.

    چه چیزهایی لازم است درباره طراحی سایت بدانیم؟!

    طراحی سایت یا وب دیزاین (web design)، به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی، جهت اطلاع رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات و خدمات گفته می شود. طراحی وبسایت، پروسه ای متشکل از، لایه سازی صفحات وب، تولید محتوا، رعایت اصول سئو و طراحی گرافیکی است.

    برای اینکه بدانید، برای طراحی سایت نیاز است تا فعالیت خود را چگونه و از کجا شروع کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم” را مطالعه کنید. ما در این مقاله به نکات کلیدی مورد نیاز شما برای شروع طراحی وبسایت پرداخته ایم.

    باید اشاره کنیم، دوره ای که در آن، طراحی وبسایت آموزش داده می شود، برای علاقه مندان این مسیر، بسیار کار آمد است. همچنین دوره آموزش طراحی سایت می تواند پاسخگوی سوالات پر تکرار شما، مانند چگونه طراح سایت شویم باشد، و از ابهامات شما در این مسیر بکاهد.

    هزینه دوره طراحی سایت صفر تا صد چقدر است

    هزینه دوره طراحی سایت با وردپرس چقدر است؟

    در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، بسیاری از فرآیندهای کدنویسی حذف شده است و طراح وبسایت به آنها نیازی نخواهد داشت. علاوه بر این، یادگیری طراحی سایت با استفاده از وردپرس برای افرادی که به امکانات کمتری دسترسی دارند، مناسب تر است. با توجه به نکات ذکر شده، می توان نتیجه گرفت که مدت زمان یادگیری طراحی سایت با استفاده از وردپرس کمتر از روش های دیگر است. طراحان وب سایت های وردپرسی، بر اساس نیازها، خواسته ها و امکانات مورد نیاز کارفرما، یک قالب را انتخاب کرده و وبسایت را به کمک آن طراح می کنند.

     به دلیل راحت تر بودن طراحی سایت با وردپرس، شرکت در دوره طراحی سایت که این روش را آموزش می دهد، هزینه بالایی به دنبال نخواهد داشت. هزینه دوره طراحی سایت وردپرس در آموزشگاه های معتبر از پنج میلیون تومان آغاز می شود و نسبت به کیفیت آموزش و اعتبار گواهینامه ی پایانی، متغیر است.

    هزینه دوره طراحی سایت اختصاصی چقدر است؟

    در طراحی سایت های اختصاصی، نیاز دارید تا با زبان های برنامه نویسی و صفر تا صد کدنویسی آشنا شوید؛ به همین خاطر، این روشِ یادگیری طراحی سایت، نسبت به دیگر روش ها، به زمان و کار بیشتری نیازمند است. قیمت این دوره آموزش طراحی سایت نیز نسبت به دوره های دیگر بیشتر است.

    نکته بسیار مهمی که می بایست در خصوص هزینه دوره طراحی سایت های اختصاصی مورد توجه قرار دهید، متعدد بودن زبان هایی است که برای طراحی سایت به کار برده می شود. هر یک از برنامه هایی که طراحان سایت به کار می برند، جزئیات و ریزه کاری های خاص خود را دارد و افراد، تنها با شرکت در دوره طراحی سایت است که می توانند نسبت به این جزئیات، کاملا مسلط شوند.

    دقت داشته باشید، دوره های برنامه نویسی به دلیل اختصاصی بودن، با هزینه های بالایی برگزار می شوند و این شمایید که باید با توجه به بودجه تان در این دوره ها شرکت کنید. اگر علاقه و صبر کافی برای یادگیری این مبحث را دارید، آموزشگاه هایی را برای گذراندن دوره آموزش طراحی سایت انتخاب کنید که این دوره را با قیمت مناسب و کیفیت عالی برگزار می کنند.

    هزینه دوره طراحی سایت صفر تا صد

    هزینه یادگیری بهترین روش طراحی وب سایت چقدر است؟

    در مورد انتخاب یک روش، به عنوان بهترین روش یادگیری طراحی سایت، باید بگوییم، هیچ یک از روش های طراحی وبسایت، به دیگر روش ها برتری ندارد و این شرایط کارفرما، و شرایط کسب و کاری اوست که تعیین می کند با استفاده از چه روشی، وبسایت او طراحی شود. به یاد داشته باشید، وردپرس، مزیت های خاص خود، و طراحی سایت به کمک برنامه نویسی نیز نکات مثبت خود را دارد.

    در ادامه صحبت در خصوص هزینه دوره طراحی سایت و اینکه کدام یک از روش ها بهترین به شمار می رود، باید خاطر نشان کنیم، کسانی که عاشق درگیری با جزئیات هستند، بهتر است برای دوره طراحی سایت اختصاصی هزینه ای را در نظر بگیرند و کسانی که توجه به جزئیات کلافه شان می کند، بهتر است برای شرکت در دوره طراحی سایت های وردپرسی و غیر اختصاصی اقدام کنند و هزینه این دوره ها را پرداخت کنند.

    هزینه دوره طراحی سایت با استفاده از پکیج آموزش طراحی سایت چقدر است؟

    در سال های گذشته، بسیاری از آموزشگاه ها و حتی اساتید برای رونق بیشتر در کارشان اقدام به تهیه پکیج های آموزشی دوره آموزش طراحی سایت کرده اند. پکیج آموزش طراحی سایت شامل ویدئو های ضبط شده، جزوات آموزشی و وویس های صوتی است که متقاضی اگر تلاشگر و علاقه مند به این مبحث باشد، به راحتی می تواند طراحی سایت را بیاموزد.

    از نظر محتوایی تقریبا این پکیج ها کامل هستند و شما می توانید بعد از پایان دوره طراحی سایت وارد بازار کار شوید. بهتر است برای تکمیل رزومه و سابقه کار، چندین سایت برای نمونه کار طراحی کنید. از نظر هزینه دوره طراحی سایت با این روش و پکیج ها، باید گفت که مبلغ پرداختی کمتر از دوره حضوری در موسسات خصوصی است.

    موردی که در این بخش از مقاله نیاز به گفتن آن دیده می شود این است که، درست است که با پکیج های آموزشی در منزلتان بدون هیچ دردسری و با هزینه کم طراحی سایت را می آموزید، اما مدرک پایانی و معتبری به شما ارائه نخواهد شد. شما براي استخدام شدن در شرکت های مختلف برای طراحی سایت و حتی پشتیبانی سایت باید مدرک معتبری داشته باشید که رزومه تحصیلی شما را پربار کند. مدرک معتبر دوره آموزش طراحی سایت تنها در مؤسساتی مانند نیک اندیشان ارائه می شود.

    چگونه بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران را شناسایی کنیم؟

    چگونه بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران را شناسایی کنیم؟

    در این مقاله در مورد هزینه دوره طراحی سایت نکاتی را بیان کردیم و گفتیم که دوره های طراحی سایت با کد نویسی هزینه بالاتری داشته و دوره هایی که در آنها طراحی سایت با کمک سیستم های مدیریت محتوایی آموزش داده می شود، هزینه ی پایین تری دارند. بهرحال، از آنجایی که برای هر دو دوره طراحی سایت، هزینه و وقت صرف می شود، می بایست بهترین موسسه ها را برای گذراندن انتخاب کرد. افرادی که در تهران ساکن هستند، و یا حتی کسانی که می خواهند دوره ی طراحی سایت را در تهران پشت سر گذارند، می بایست بهترین آموزشگاه طراحی سایت در تهران را شناسایی کرده و شهریه آن را پرداخت کنند.

    برای شناسایی بهترین آموزشگاه ها باید به موارد متفاوتی دقت داشته باشید که برخی از آنها به شرح زیر است:

    • شهریه یا هزینه دوره طراحی سایت
    • اساتید برگزار کننده دوره
    • اعتبار مدرک
    • دسترسی به آموزشگاه
    • نحوه ی برگزاری کلاس

    در انتخاب آموزشگاه برگزار کننده دوره آموزش طراحی سایت به معیارهایی که در بالا اشاره کردیم، توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین ها را برای یادگیری علم طراحی سایت انتخاب کنید. بهتر است سرمایه و وقت خود را در موسسه ای صرف کنید که برای آموزش شما و برگزاری یک دوره طراحی سایت با کیفیت همه تلاش خود را طراحی سایت می کند.

    ما در این نوشتار سعی کردیم، اطلاعاتی درباره هزینه دوره طراحی سایت ارائه کنیم. اگرچه در نگاه اول، فرآیند طراحی سایت، سخت و طاقت فرسا به نظر می رسد، اما زمانی که با آن آشنا شوید و با پشتکار ادامه دهید، به جایگاه قابل قبولی خواهید رسید. شما در این مسیر، نیازمند برخورداری از آموزش صحیح درباره اصول این حوزه هستید. پیشنهاد ما، دوره طراحی سایت نیک اندیشان است که می تواند همیار شما در این مسیر باشد.

    چه دوره های دیگری در نیک اندیشان برگزار می شود؟

    توجه داشته باشید به جز دوره طراحی سایت، دوره و کار گاه های آموزشی دیگری در حوزه کامپیوتر و حتی دیگر حوزه ها مانند : آرایش و پیرایش ، فنی و مهندسی ؛ هنری ، مدیریت کسب و کار و… در موسسه نیک اندیشان برگزار میشود که میتوانید در هر کدام از آنها شرکت کنید. این دوره های عبارتند از:

    دوره mba ، دوره dba ، دوره post dba ، دوره bba ، دوره مونته سوری ، دوره کمک پرستاری ، دوره طب سنتی ، دوره داروخانه ، دوره حسابداری ، دوره پکیج ، دوره عکاسی ، دوره فارکس ، دوره ارز دیجیتال ، دوره بازرگانی ، دوره لیزر موهای زائد ، دوره ماساژ ، دوره کاشت مو ، دوره آرایش زنانه ، دوره کاشت ابرو ، دوره بورس

    2 reviews for دوره طراحی سایت و سئو

    1. محسن

      سلام واقعا داخل این دوره html و css هم آموزش میدید؟

      • nickandishan-admin

        سلام بله این موارد هم آموزش داده می شود.

    2. علی مقدادی

      سلام میخوام تو دورتون ثبت نام کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

      • nickandishan-admin

        سلام لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
    اینستاگرام نیک اندیشان
    close-image