دوره بازرگانی (مهارت های بازرگانی)

(3 customer reviews)

در دوره بازرگانی قوانین و اصول واردات و صادارات را به صورت کامل به مهارت جوریان آموزش داده که ضمن اعطای گواهینامه دانشگاهی و آکادمی URS امارات مهارت جویان معرفی به شرکت های بازرگانی و مشاغل مرتبط می شوند.

توضیحات

شرح مفصل کارگاه آموزشی بازرگانی

دوره بازرگانی یک دوره آموزشی شامل مهارت های ال سی باز کردن، ترخیص کالا، واردات و صادرات و مکاتبات بازرگانی می باشد.

محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است. این دوره آموزشی توسط تاجر بین المللی تدریس می شود.

دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد. در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه و آکادمی URS امارات داده می شود.

این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد.

از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است.

لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سرفصل های دوره بازرگانی:

  • مهارت های صادرات و واردات 
  • ال سی باز کردن
  • ثبت سفارش
  • ترخیص کالا
  • مکاتبات بازرگانی و اصطلاحات اینکوترمز

طول دوره

7 جلسه 2/5 ساعته

استاد

آقای محمد کیانی

متخصص بازرگانی و مدیر بازرگانی

گواهینامه

1. اعطای مدرک از دانشگاه (با مهر و هولوگرام و قابل استعلام)

2. مدرک از URS امارات با کد رجیستری و قابل استعلام

هزینه و شرایط پرداخت

هزینه دوره :2,380,000 تومان

شرایط پرداخت: 1,180,000 تومان پیش ثبت نام، مابقی از جلسه اول 350,000 تومان تا تسویه کامل

                                                                    هزینه دوره پیشرفته :3,880,000 تومان

چرا نیک اندیشان؟

  • ارائه موارد آموزشی به زبان ساده، کاربردی، مهارتی و مناسب بازار کار
  • پرهیز از ارائه مطالب تئوریک و غیر کاربردی
  • استفاده از اساتیدی که هم علمی هستند و اجرایی
  • ارائه گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه نه از بسیج و جهاد
  • گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه و آکادمی URS امارات
  • معرفی به کار در انتهای دوره
  • شعبات نیک اندیشان نزدیک مترو قرار دارد.
  • در صورت گذراندن یک دوره تا یادگیری کامل آن مهارت می توانید به صورت رایگان در آن دوره شرکت کنید.
  • پرداخت اقساطی شهریه دوره
  • هزینه آموزشی مناسب نسبت به مراکز آموزشی دیگر
  • نیک اندیشان برند برتر آموزش و کاریابی است که ارزش آن به ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و قیمت مناسب است.

سوالات متداول

دوره آموزشی بازرگانی چند جلسه است؟

این دوره آموزشی بازرگانی همانطور که در 7 جلسه 2.5 ساعته برگزار می شود. ولی لازم به ذکراست، اگر دوره را به طور کامل گذراندید ولی احساس کردید اون بار علمی لازمه را از جلسات دوره را دریافت نکرده اید می توانید با حضور در دوره های بعدی که برگزار میشود به صورت رایگان اطلاعات لازمه را دریافت کنید و از دوره ی آموزشی مهارت های بازرگانی بهترین دریافت علمی را داشته باشید.

آیا پس از گذراندن دوره بازرگانی در نیک اندیشان مدرکی دریافت می کنم؟

بله شما بعد از گذراندن دوره بازرگانی، مدارکی از دانشگاه و آکادمی URS امارات دریافت می کنید. میتوانید برای مشخص شدن صحت مدارک، استعلام مدارک خود را بگیرید.

آیا میتوان هزینه دوره مهارت های بازرگانی را به صورت اقساطی پرداخت کرد؟

بله، از آنجایی که هزینه کل دوره پرستاری، 1 میلیون و 400 هزار تومان می باشد، میتوانید 700 هزار تومان آن را برای ثبت نام و شرکت در دوره به عنوان پیش  پرداخت واریز کنید و در طی دوره مابقی را از جلسه اول، هر جلسه 300 هزار تومان پرداخت کنید، تا به طور کامل هزینه کل دوره تسویه شود.

چطوری میتونم در این دوره، ثبت نام کنم؟

شما میتوانید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم زیر و کلیک بر روی ثبت و ارسال، در ساعاتی دیگر توسط پشتیبانان ما، با شما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.

و یا اگر خواستید، میتوانید خودتان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را با کمک پشتیبانان انجام دهید.

دوره بازرگانی چیست؟

بازرگانی یک رشته تحصیلی کاربردی برای بسیاری از دانشجویان است زیرا سازمان ها، صرف نظر از سازمان های صنعتی، برای رونق بر اصول بازرگانی تکیه می کنند. افرادی که دارای تحصیلات و مدارک دوره بازرگانی هستند ممکن است موقعیت خوبی برای راه اندازی کسب و کار خود داشته باشند. آن ها همچنین ممکن است شغل های مختلفی را در صنعتی که برایشان جالب است دنبال کنند.

اما در دوره بازرگانی چه چیزی یاد می گیرید که به شما کمک می کند برای دنیای واقعی آماده شوید؟ دانشجویانی که در دوره بازرگانی شرکت می کنند این فرصت را دارند که مهارت های اصلی  و مورد نیاز حرفه های زیر را یاد می گیرند از  جمله:

  • حسابداری
  • امور مالی
  • مدیریت پروژه
  • فناوری اطلاعات (IT)
  • منابع انسانی (HR)
  • بازاریابی
  • تجارت بین المللی
  • تدارکات

آن ها همچنین برای مشاغل مختلف مدیریت و مدیریت بازرگانی نیز آماده می شوند.

به نظر می رسد کارفرمایان نیز از تطبیق پذیری مدارک بازرگانی قدردانی می کنند.

دوره بازرگانی بین المللی در نیک اندیشان
دوره بازرگانی بین المللی در نیک اندیشان

انواع مدارک بازرگانی

مانند سایر زمینه های تحصیلی پس از دوره متوسطه، انواع مختلفی از مدارک کسب و کار (مانند کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا) و همچنین انواع مختلفی از فرمت های برنامه برای در نظر گرفتن (به عنوان مثال در دانشگاه، موسسات آموزشی و دوره های آنلاین) برای رشته بازرگانی وجود دارد. هر برنامه تحصیلی مجموعه ای از الزامات اصلی خود را دارد، بنابراین باید در حین انجام تحقیقات در مورد دوره ی بازرگانی خود با آن ها آشنا شوید. اینکه کدام نوع مدرک و کدام دوره آموزشی  را انتخاب می کنید یک تصمیم شخصی است که می تواند تحت تأثیر عوامل زیادی از جمله سطح تحصیلات فعلی شما و میزان انعطاف پذیری زمان و هزینه ی دوره مورد نظر شما باشد. مدت زمان دوره بازرگانی موسسات آموزشی کمتر است. اما بایستی دقت داشته باشید که یک موسسه انتخاب کنید که مدرک معتبر ارائه دهد.

دوره مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی بر سازماندهی، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل فعالیت های تجاری که برای مدیریت کارآمد و اداره یک کسب و کار لازم است، تمرکز دارد.

شما در دوره مدیریت بازرگانی خواهید آموخت که چه چیزی یک سازمان را در یک محیط تجاری اشباع شده جهانی موفق می کند. شما پس از اتمام دوره مدیریت بازرگانی همچنین دانش و مهارت های مورد نیاز برای کار برای مشاغل در هر اندازه – از شرکت های چند ملیتی گرفته تا استارت آپ ها را به دست خواهید آورد.

 

بهترین دوره بازرگانی در نیک اندیشان
بهترین دوره بازرگانی در نیک اندیشان

 

چرا مدیریت بازرگانی بخوانیم؟

برای کارآفرینان مشتاق و رهبران کسب و کار، مدرک مدیریت  بازرگانی به طور مداوم یک انتخاب محبوب است. این مدرک دانش و مهارت های آکادمیک را برای دنبال کردن فرصت های شغلی جهانی فراهم می کند و به شما کمک می کند تا درک گسترده ای از مشاغل و زمینه های خاص مانند امور مالی و منابع انسانی ایجاد کنید. اما اگر هنوز 100% مطمئن نیستید که مدرک مدیریت بازرگانی برای شما مناسب است یا خیر، در اینجا چند دلیل ذکر شده است که شما را متقاعد خواهد کرد.

  1. مهارت های مدیریت کلیدی را توسعه می دهید

یکی از بزرگترین نکات برجسته تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی، مهارت های کلیدی مدیریت است که به شما امکان می دهد برای هر سازمانی دارایی ارزشمندی  به شمار بیایید. شما مجموعه ای مهارت برای پاسخگویی به چالش ها و تحولات فعلی در تجارت و جامعه کسب خواهید کرد. مدیریت بازرگانی به شما توانایی تصمیم گیری آگاهانه مدیریتی را می دهد که پیامد های اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی را در نظر می گیرد. برخی از این مهارت های ضروری مدیریت بازرگانی عبارتند از:

  • تفکر انتقادی و استراتژیک
  • برقراری ارتباط
  • توانایی حل مسئله
  • توانایی سازمان دهی شرایط
  • ارائه گزارشات
  • توانایی گزارش نویسی
  • سرپرستی و رهبری تیم
  • توانایی مدیریت پروژه
  1. اشتغال پذیری

دانشجویانی که  مدرک مدیریت بازرگانی دریافت می کنند مهارت های مهمی نظیر توانایی انتقال بسیار مطلوب دانش تجاری را کسب می کنند. با پیشرفت در  رشته مدیریت بازرگانی، می توانید مسیر شغلی خود را شکل دهید و حوزه تخصصی کسب و کار مورد علاقه خود را انتخاب کنید، مانند کارآفرینی یا مدیریت منابع انسانی. افرادی که مدرک دوره مدیریت بازرگانی دارند با فرصت های شغلی متنوعی مواجه می شوند، از جمله:

  • مدیریت
  • مشاوره
  • بازاریابی و تبلیغات
  • منابع انسانی

بازرگانی بین الملل در نیک اندیشان

اصطلاح بازرگانی بین الملل به هر نوع بازرگانی و تجارتی که در فراسوی مرزهای بین ‌المللی انجام می ‌شود اشاره دارد. در ابتدایی ترین حالت، بازرگانی بین الملل شامل فروش کالا و خدمات بین کشورها می شود.

با این حال، اشکال دیگری از تجارت بین المللی نیز وجود دارد. برای مثال، تجارتی که قطعات یا محصولاتی را در خارج از کشور تولید می ‌کند اما آن ها را در داخل کشور می ‌فروشد، می‌تواند یک تجارت بین‌المللی در نظر گرفته شود، همانطور که سازمانی که خدماتی مانند خدمات مشتری را به مکان ‌هایی که هزینه ‌های نیروی کار ارزان‌ تر است برون ‌سپاری می ‌کند. برای اکثر سازمان ها، موارد مهمی در تصمیمات در مورد ساخت، تولید، و فروش محصولات یا خدمات دخیل است.

عوامل دیگری نیز در تصمیم گیری نقش دارند. به عنوان مثال، سازمانی که تلاش آگاهانه ای برای پایدارتر شدن انجام می دهد، ممکن است محصول خود را تا حد امکان نزدیک به کاربر نهایی تولید کند تا انتشار گازهای گلخانه ای مربوط به حمل و نقل را کاهش دهد، حتی اگر ممکن است منجر به هزینه های نیروی کار بیشتر شود. به همین ترتیب، یک تجارت ممکن است به تامین نیروی کار محلی برای ایجاد شغل و حمایت از اقتصاد افتخار کند.

 

دوره بازرگانی چیست
دوره بازرگانی چیست

 

چگونه مهارت های بازرگانی بین الملل را بیاموزیم؟

بسیاری از کسب و کارها با گسترش بازارها و زنجیره های تولید و تامین خود در سطح بین المللی موفق می شوند. اما انجام این کار مستلزم رهبری تجاری هوشمندانه است که با دانش اقتصادی، درک بازارها و توانایی یادگیری روندهای سیاسی و فرهنگی تقویت می شود.

بدین منظور بایستی قبل از شروع کار در دوره بازرگانی بین الملل شرکت کرده و مهارت ها و دانش های لازمه را کسب کنید. از دیگر مزایای شرکت در دوره بازرگانی بین الملل دریافت مدرک معتبر پس از پایان دوره است.

اگر قصد پیوستن به یک تجارت جهانی را دارید یا به راه‌هایی برای گسترش سازمان خود در سطح بین‌المللی فکر می‌کنید، مهم است که مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت را توسعه دهید. شرکت در یک دوره آموزش بین الملل، راهی عالی برای به دست آوردن سریع این مهارت ها است.

دوره های بازرگانی دانشگاه تهران چگونه است؟

تجارت و بازرگانی نیک اندیشان

دوره های بازرگانی دانشگاه تهران

دانشگاه تهران یکی از مطرح ترین دانشگاه های سطح کشور بوده و بسیاری از کسانی که تمایل دارند تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه های برتر ادامه دهند برای رفتن به این دانشگاه و به دست آوردن یک رتبه خوب تلاش زیادی می کنند. این دانشگاه یکی از دانشگاه های دولتی کشور می باشد و از آن به عنوان دانشگاه مادر نیز یاد می کنند. دانشگاه تهران در سال 1305 به دستور رضا شاه افتتاح شد و در حال حاضر نیز 16 مرکز پژوهشی، 25 دانشگاه و 9 پردیس در آن در حال فعالیت می باشند. در رتبه بندی که توسط شانگهای و در سال 2021 انجام شد، این دانشگاه در جمع یکی از 400 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است که این نیز می تواند در نوع خود قابل توجه باشد.

افرادی که علاقه مندند به دانشگاه تهران ورود پیدا کنند، نباید تصور کنند که تنها راه ارتباطی آنها با این دانشگاه شرکت در کنکور و به دست آوردن یک رتبه خوب است. دوره های بازرگانی دانشگاه تهران نیز می تواند برای کسانی که به این حوزه علاقه دارند، به عنوان یک شاه راه برای تغییر مسیر زندگی کاری و به دست آوردن اطلاعاتی منحصر به فرد در این حیطه باشد. البته باید دقت داشته باشید که شرکت در دوره های بازرگانی دانشگاه تهران رایگان نبوده و شما ملزم هستید هزینه ای پرداخت کنید.

موضوعی که باید در مورد دوره بازرگانی دانشگاه تهران بدانید این است که این دوره می تواند به شما کمک کند تا برنامه ریزی عمیق تر و دقیق تری داشته و آموزش های مفیدی برای کسب موفقیت های کاری به دست آورید. با شرکت در دوره بازرگانی که یکی از برگزار کنندگان آن نیز دانشگاه تهران است، قادر خواهید بود فرصت های شغلی خوبی را برای خود فراهم کنید.

برای شرکت در دوره بازرگانی نیازی نیست حتما در دوره بازرگانی دانشگاه تهران شرکت کنید. موسسات دیگری نیز در این حوزه فعالیت می کنند که قادرند شرایطی بسیار بهتر از دانشگاه تهران برای گذراندن این دوره در اختیار علاقه مندان قرار دهند. از جمله برگزارکنندگان دوره بازرگانی در کشور می توان به نیک اندیشان اشاره داشت. این موسسه به شما امکان می دهد تا در صورتی که شرایط پرداخت هزینه کلاس به صورت یکجا را ندارید، از تحصیل و کسب اطلاعات در این حوزه جذاب و هیجان انگیز باز نمانده و بتوانید فرصت های درخشانی برای کار در آینده ایجاد کنید. با گذراندن دوره بازرگانی نیک  اندیشان مدرکی به شما اهدا خواهد شد که قابل استعلام از آکادمی URS امارات نیز هست.

 

برگزاری کلاس های بازرگانی در نیک اندیشان

دوره های آموزشی تجارت و بازرگانی

دوره های آموزشی تجارت و بازرگانی دوره هایی هستند که در آنها افراد برای تجارت و معامله با دیگر کشورها آماده می شوند. این دوره به علاقه مندان کمک می کند تا بتوانند به صورت کاربردی و کاملا عملی با صادرات و واردات محصولات مختلف در کشور آشنا شوند. شرکت در دوره های آموزشی تجارت و بازرگانی حتی به کسانی که تولیدکننده یک محصول هستند این امکان را می دهد تا به فکر صادرات محصول خود نیز بیفتند و به دلیل داشتن دانش و علم قبلی، چالش های زیادی را در حوزه ارائه محصول به دیگر کشورها تجربه نکنند. این یکی از مهم ترین مزیت هایی است که می توان برای دوره های آموزش و بازرگانی نام برد.

همان طوری که می دانید واردات و صادرات کالا زیر نظر قوانینی صورت می گیرد که هر کشور برای خود تدوین کرده است. آشنایی با این اصول و قوانین است که به واردکنندگان و صادر کنندگان کمک می کند تا بتوانند با موفقیت بیشتری در این حوزه ورود پیدا کنند. به همین دلیل است که در دوره های آموزشی تجارت و بازرگانی، در مورد این قوانین نیز صحبت شده و اطلاعات مفیدی در اختیار شرکت کنندگان در دوره بازرگانی قرار داده می شود. از آنجایی که این قوانین گستردگی زیادی دارند پرداختن به تمامی آنها می تواند از بروز برخی مشکلات قانونی جلوگیری کند.

نکته مهمی که باید در مورد دوره های آموزشی تجارت و بازرگانی مورد توجه قرار داده شود، کیفیت اطلاعات ارائه شده است. همانطوری که می دانید موسسه های زیادی در کشور در حال برگزاری دوره های آموزشی تجارت و بازرگانی هستند و این مساله می تواند برخی را دچار سردرگمی کند که کدام یک از آنها می تواند بهترین باشد و کدام یک قادر است اطلاعات خوبی را در اختیار علاقه مندان و شرکت کنندگان در دوره بازرگانی قرار دهد. یکی از بهترین برگزارکنندگان دوره های آموزشی تجارت و بازرگانی، نیک اندیشان است. این موسسه به شما امکان می دهد تا اگر به هر دلیلی نتوانستید به بازدهی لازم دست پیدا کنید، در دوره های بعدی شرکت کرده و اطلاعات خود را در این رابطه گسترش دهید و به تمامی مباحث ارائه شده تسلط کامل پیدا کنید.

برتری دیگری که می توان در مورد این موسسه عنوان کرد، محل قرار گیری آن است. نیک اندیشان در نزدیکی ایستگاه مترو قرار داشته و به همین دلیل، رفت و آمد و شرکت در کلاس ها، وقت زیادی از شما تلف نخواهد کرد شما با شرکت در این دوره، می توانید نکات زیادی را آموزش ببینید و در کنار آن به سایر برنامه هایی که برای خود در نظر گرفته اید نیز رسیدگی کنید.

 

دوره بازرگانی نیک اندیشان بهتر از دانشگاه تهران میباشد

کلاس های بازرگانی

اهداف مختلفی از برگزاری کلاس های بازرگانی دنبال می شود که یکی از آنها آشنایی علاقه مندان با بازرگانی خارجی، اعتبارات اسنادی و غیره است. کسانی که در این دوره ها شرکت می کنند به خوبی یاد می گیرند تا خودشان و توانایی هایی که دارند را بشناسند. البته اینها تنها موارد آموزشی نیستند که در کلاس های بازرگانی آموزش داده می شد. چنانچه علاقه مند به گذراندن دوره بازرگانی باشید توانایی و قدرت بررسی محصولات و صنایع موجود در کشور و سایر کشورها را به دست خواهید آورد. علاوه بر تمامی اینها، شرکت در کلاس های بازرگانی به شما می‌آموزد که بفهمید معاملاتی که در سطح بین‌المللی انجام می شود به چه صورت بوده و ساز و کار آنها چگونه است.

البته یادگیری نکاتی که در بالا اشاره کردیم تنها به شرطی اتفاق خواهد افتاد که شما انگیزه و شور لازم برای شرکت در دوره بازرگانی را داشته و در ضمن در کلاس های بازرگانی موسسه هایی شرکت کنید که در آنها از وجود اساتیدی حرفه ای بهره می برند. اگر بتوانید به این دو مورد در هنگام برگزاری کلاس های بازرگانی توجه داشته باشید، شک نکنید که اطلاعات ارزشمند و در خور توجهی را به دست خواهید آورد.

همان طوری که در بالا اشاره کردیم یکی از پیش شرط های موفقیت در کلاس های بازرگانی این است که شما یک موسسه معتبر برای گذراندن دوره بازرگانی انتخاب نمایید. از جمله معتبرترین موسسه هایی که قادر است کامل ترین سرفصل های این دوره را در اختیار شما قرار دهید، نیک اندیشان است. در دوره برگزار شده توسط این موسسه، مواردی همچون ثبت سفارش، باز کردن ال سی، انجام مکاتبه های بازرگانی، فراگیری اصلاحات موجود در اینکوترمز و غیره ارائه خواهد شد. این موسسه در انتهای دوره، مدرکی از جانب دانشگاه به شما می دهد که اعتبار بالایی داشته و قابل استعلام در آمادگی URS امارات نیز هست. این دوره در نیک اندیشان به صورت مهارتی و کاملا کاربردی برگزار شده و شک نکنید که با گذراندن آن، امروز شما با دیروزتان تفاوت های اساسی خواهد کرد.

مدیریت بازرگانی چیست؟ در کجا می توان مدیریت بازرگانی را آموزش دید؟

مدیریت بازرگانی چیست؟ در کجا می توان مدیریت بازرگانی را آموزش دید؟

مدیریت بازرگانی چیست؟

دوره بازرگانی یکی از بهترین دوره هایی است که به شما می گوید مدیریت بازرگانی چیست. برای کسانی که کارشان به نوعی در ارتباط با صادرات و واردات می باشد، شرکت در این دوره از واجبات به شمار می رود. همان طوری که می دانید تجارت و بازرگانی، پیچ و خم های زیادی داشته و هر کسی نمی تواند ادعا کند که بدون داشتن اطلاعات و تجربه توانسته به موفقیت های بی شماری دست پیدا کند. شاید موفقیت در حوزه بازرگانی بدون گذراندن دوره های مرتبط امکان پذیر باشد، اما با سختی ها و فراز و نشیب های زیادی همراه است.

دوره بازرگانی علاوه بر آنکه در مورد مدیریت بازرگانی چیست، توضیح می دهد، به تمام قوانین و اصولی که در این حوزه مطرح  است، اشاره می کند. کسانی که بازرگانی و یا صادرات و وارادات انجام می دهند، سرمایه خود را وسط گذاشته و بر سر آن معامله می کنند؛ برای حفظ این سرمایه نیاز است که فرد با اصول بازرگانی به خوبی آشنا شده و بداند که از هر کدام در کجا باید استفاده کند.

اگر در حال حاضر در حوزه بازرگانی کار می کنید و دوست دارید آینده ای روشن و توام با موفقیت داشته باشید، توصیه می کنیم در دوره های آموزشی بازرگانی که توسط نیک اندیشان برگزار می گردد، حضور یابید. جدیدترین اطلاعات این حوره به شما آموزش داده خواهد شد و این تنها یکی از مزیت ها و برتری های شرکت در این دوره ها می باشد.

کار بازرگانی چیست؟

یکی از مفاهیمی که در دوره بازرگانی در مورد آن صحبت می شود، کار بازرگانی است. به تبادل کالا بین دو نفر و یا دو تاجر، کار بازرگانی گفته می شود. البته توجه داشته باشید، در عمل، این کار به راحتی که عرض کردیم نیست و دو نفری که قصد دارند با هم معامله و یا تجارتی انجام دهند، می بایست به نکات و موارد زیادی توجه داشته باشند. معمولا کسانی که به اصول این کار آشنا نیستند، خود و سرمایه ای که دارند را در معرض خطرهای زیادی قرار می دهند. بسیاری افرادی که با ورشستگی های قابل توجه، در این را تجربه کرده اند، کسانی بوده اند که در مورد چیستی و چگونگی معامله اطلاعی نداشته اند.

دوره بازرگانی، اصول و قواعد کار بازرگانی را به تاجران و علاقه مندان یاد می دهند و در مورد اهمیت رعایت این اصول، تاکید می کند. موضوع جالبی که در خصوص رشته بازرگانی می توان بیان کرد، این است که مدیریت بازرگانی را هم می توان به صورت آکادمیک و با حضور در دانشگاه های کشور فرا گرفت و هم به موسسه هایی که این دوره را آموزش می دهند، مراجعه کرده و در دوره آموزش بازرگانی موسسه مربوطه شرکت کرد.

به خاطر داشته باشید، دوره های آموزشی بازرگانی که در موسسات برگزار می گردد، عملی تر و مهارتی تر بوده و در یک بازه زمانی کوتاه نیز به پایان خواهند رسید. درست است که افراد برای شرکت در این دوره می بایست هزینه ای را به عنوان شهریه پرداخت کنند، اما فراگیری نکات کاربردی و ارزشمند، ارزش پرداخت هزینه را دارد.

 

کار شرکت بازرگانی چیست (توضیح آن در دوره بازرگانی)

کار شرکت بازرگانی چیست؟

مبحث دیگری که در دوره بازرگانی به آن می پردازند، کار شرکت بازرگانی است. شرکت هایی را که در حال صادر کردن و یا وارد کردن یک کالا هستند، شرکت های بازرگانی می نامند. این شرکت ها نقش و تاثیر بسزایی در چرخیدن چرخ اقتصادی کشور بر عهده دارند و به همین جهت است که توجه به آنها مهم ترین فعالیت دولت های مختلف به شمار می رود. دولت هایی که به موضوع فعالیت این شرکت ها توجه می کنند، می توانند به اقتصاد کشور کمک های شایان توجهی کنند.

در دوره بازرگانی به نحوه تاسیس یک شرکت، کار شرکت بازرگانی، ملزومات و پیش نیازهای شرکت های بازرگانی و غیره اشاره می شود. فردی که سرمایه کافی برای راه اندازی چنین شرکتی دارد و قصد دارد سودآوری خوبی را تجربه کند، می بایست در دوره های آموزشی که در خصوص بازرگانی در حال برگزاری هستند، شرکت کند. این افراد با داشتن سرمایه و اطلاعات مورد نیاز می توانند به موفقیت های قابل توجهی در امر واردات و صادرات دست پیدا کنند.

موضوع بسیار مهمی که می بایست در خصوص دوره های بازرگانی مورد توجه قرار دهید، انتخاب موسسه ای است که می تواند این دوره را به صورت کامل و جامع برگزار کنند؛ از جمله این موسسات می توانیم به نیک اندیشان اشاره کنیم. اساتید دوره های بازرگانی این موسسه از جمله مدیران با سابقه و خوش نام کشورمان هستند و تجربیات زیادی را می توانند در این دوره انتقال دهند؛ تنها به همین دلیل است که از این دوره به عنوان مهارتی ترین دوره های بازرگانی در سطح کشور یاد می کنیم.

 

کار بازرگانی چیست (توضیح آن در بازرگانی)

کلاس های آموزشی اتاق بازرگانی چیست؟

کلاس های آموزشی اتاق بازرگانی از زیر شاخه های دوره بازرگانی به شمار می رود. اتاق بازرگانی جایی است که در آن، تجار و صاحبان صنایع عمده برای به دست آوردن بیشترین منافع از نهادهای حکومتی، وارد مذاکره شده و برای به دست آوردن این منافع تلاش می کنند. کسب اطلاعات در مورد این اتاق، می تواند به افراد کمک کند بهترین و کوتاه ترین راه را برای رسیدن به اهدافشان طی کنند.

در دوره بازرگانی در خصوص اتاق بازرگانی توضیحات مفصلی ارائه شده و بازرگانان در حین حضور و فعالیت در این فضا فرصت ارائه تمامی درخواست های خود را دارند. به همین جهت است که در دوره های مربوطه، کلاس های آموزشی اتاق بازرگانی نیز ترتیب داده می شود و اطلاعاتی که می بایست تجار و صاحبان صنایع داشته باشند، ارائه می گردد.

چنانچه به عنوان یک تاجر، حس می کنید نیاز به آموزش دارید توصیه می کنیم در دوره آموزش بازرگانی نیک اندیشان شرکت نمایید. هر آنچه که برای فعالیت به عنوان یک تاجر موفق باید بدانید در این دوره، آموزش داده شده و افراد با حضور در آن می توانند رنگ و رویی جدید به شرکت بازرگانی خود بپاشند و در جهت ترسیم آینده ای روشن و همراه با موفقیت، قدم های موثر و مطمئنی بردارند. در ضمن در پایان این دوره، مدرک قابل استعلام و قابل ترجمه به شرکت کنندگان در دوره اهدا می شود.

چه دوره و کارگاه های آموزشی دیگری در نیک اندیشان برگزار میشود؟

توجه داشته باشید به جز دوره مهارت بازرگانی، دوره و کارگاه های آموزشی دیگری در حوزه های متعدد، مانند : آرایش و پیرایش ، فنی و مهندسی ؛ هنری ، مدیریت کسب و کار و… در موسسه نیک اندیشان برگزار میشود که میتوانید در هر کدام از آنها شرکت کنید. این دوره های عبارتند از:

دوره آموزش صادرات و واردات ، دوره مربیگری مهد کودک ، دوره مونته سوری ، دوره بازی درمانی ، دوره کمک پرستاری ، دوره طب سنتی ، دوره کاشت مو ، دوره تعمیر پکیج ، دوره عکاسی ، دوره فیلمبرداری ، دوره کاشت ابرو ، دوره فارکس ، دوره ارز دیجیتال ، دوره حسابداری ، دوره لیزر موهای زائد ، دوره ماساژ و…

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

    3 reviews for دوره بازرگانی (مهارت های بازرگانی)

    1. مهرسا

      علاوه بر سر فصل هایی که نوشته شده ، کامل تر آموزش دیدیم

      • aref

        سلام مهرسا عزیز
        ممنون از ثبت نظرتون خوشحالیم که تونستیم شما رو راضی نگه داریم. موفق باشید☺

    2. سپیده فراهانی

      سلام ثبت نام این دوره قبل از عید انجام میشه یا بعد عید؟

      • aref

        سلام لطفا در این خصوص با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید
        همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

    3. حمید یوسفی

      با سلام. کلاس ها به صورت آنلاین هست یا حضوری؟

      • aref

        سلام حمید عزیز
        کلاس ها به صورت حضوری است. موفق باشید

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
    اینستاگرام نیک اندیشان
    close-image