دوره حسابداری (دوره آموزش حسابداری بازار کار)

(32 customer reviews)

در دوره حسابداری بازار کار کلیه مهارت ها و اصول حسابداری ویژه بازار کار همراه با نکات مهم در حسابداری شامل نرم افراز هلو و نرم افزار سپیدار  به مهارت جویان آموزش داده می شود. و همچنین ضمن اعطای گواهینامه دانشگاهی قابل استعلام و مدرک URS امارات  با مهر و هولوگرام به مهارت جویان، مهارت جویان پس از دوره معرفی به شرکت ها و مشاغل مرتبط می شوند.

توضیحات

فیلم معرفی دوره توسط استاد دوره حسابداری

فایل صوتی معرفی دوره حسابداری

توضیح مفصل دوره حسابداری بازار کار

 

دوره حسابداری بازار کار یک دوره آموزشی شامل تمام مهارت های حسابداری می باشد.

محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است.

این دوره آموزشی توسط مربی و مدیر حسابداری تدریس می شود. دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد.

در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه و آکادمی URS امارات داده می شود.

این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد.

از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است.

لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است  که مهارت آموزان پس از ثبت نام آموزش حسابداری در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سرفصل های دوره حسابداری بازار کار:

  • لیست حقوق و دستمزد
  • لیست بیمه تامین اجتماعی
  • نرم افزار هلو و سپیدار
  • ارزش افزوده

طول دوره

8 جلسه 2 ساعته

استاد

آقای میلاد غلامی راد

متخصص حسابداری و مدیر حسابداری در بانک آینده و ایران مال

گواهینامه

1. اعطای مدرک از دانشگاه (با مهر و هولوگرام و قابل استعلام)

2. مدرک از URS امارات با کد رجیستری و قابل استعلام

هزینه و شرایط پرداخت

هزینه دوره :2.380.000 هزار تومان

شرایط پرداخت: 1150,000 تومان پیش ثبت نام، مابقی از جلسه اول 350,000 تومان تا تسویه کامل

نظرات برخی از دانشجویان دوره حسابداری (دوره آموزش حسابداری)

چرا نیک اندیشان؟

  • ارائه موارد آموزشی به زبان ساده، کاربردی، مهارتی و مناسب بازار کار
  • پرهیز از ارائه مطالب تئوریک و غیر کاربردی
  • استفاده از اساتیدی که هم علمی هستند و اجرایی
  • ارائه گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه نه از بسیج و جهاد
  • گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه و آکادمی URS امارات
  • معرفی به کار در انتهای دوره
  • شعبات نیک اندیشان نزدیک مترو قرار دارد.
  • در صورت گذراندن یک دوره تا یادگیری کامل آن مهارت می توانید به صورت رایگان در آن دوره شرکت کنید.
  • پرداخت اقساطی شهریه دوره
  • هزینه آموزشی مناسب نسبت به مراکز آموزشی دیگر
  • نیک اندیشان برند برتر آموزش و کاریابی است که ارزش آن به ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و قیمت مناسب است.

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

    سوالات متداول

    دوره آموزشی حسابداری بازار کار چند جلسه است؟

    این دوره آموزشی حسابداری بازار کار همانطور که در بالا گفته شد، در 8 جلسه و هر جلسه 2.5 ساعته برگزار می شود. قابل توجه شما عزیزان، اگر دوره را به طور کامل گذراندید ولی احساس کردید اون بار علمی لازمه را از جلسات دوره دریافت نکرده اید می توانید با حضور در دوره های بعدی که برگزار میشود به صورت رایگان شرکت کنید تا اطلاعات لازمه را دریافت کنید و از دوره ی آموزشی حسابداری بازار کار بهترین دریافت علمی را داشته باشید.

    آیا پس از گذراندن دوره حسابداری بازار کار در نیک اندیشان مدرکی اعطا می گردد؟

    بله شما بعد از گذراندن دوره حسابداری بازار کار، مدارکی از دانشگاه و آکادمی URS امارات دریافت می کنید. میتوانید برای مشخص شدن صحت مدارک، استعلام مدارک خود را بگیرید.

    آیا میتوان هزینه دوره حسابداری را به صورت قسطی پرداخت کرد؟

    بله، از آنجایی که هزینه کل دوره حسابداری، 980 هزار تومان می باشد، که میتوانید 450 هزار تومان آن را برای ثبت نام و شرکت در دوره به عنوان پیش پرداخت واریز کنید و در طی دوره مابقی را از جلسه اول، هر جلسه 200 هزار تومان پرداخت کنید، تا به طور کامل هزینه کل دوره تسویه شود.

    چطوری میتوان در این دوره، ثبت نام کرد؟

    برای ثبت نام اطلاعات خواسته شده در فرم زیر را وارد کنید و بر روی دکمه ثبت و ارسال کلیک کنید، تا در ساعاتی بعد توسط پشتیبانان ما، با شما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید. و در انتها در صورت تمایل ثبت نام خود را انجام دهید.

    و یا میتوانید خودتان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را با کمک پشتیبانان انجام دهید.

    بازار كار حسابداري برای افرادی که دوره های آموزش حسابداری را می گذرانند چگونه است؟

    آموزش دوره های حسابداری

    پادکست شماره 1 دوره حسابداری نیک اندیشان


    بازار كار حسابداري

    بازار كار حسابداري برای افرادی که دوره های آموزش حسابداری را می گذرانند چگونه است، یکی از مهم ترین سوالاتی که برای علاقه مندان به رشته حسابداری ایجاد می شود. امروزه کسب و کارها در حال توسعه هستند و به وجود یک حسابداری حرفه ای و خبره نیاز فراوانی دارند. اگر دوست دارید به این حوزه ورود پیدا کرده و مشغول به کار شوید، توصیه می کنیم حتما در دوره حسابداری شرکت کنید. شرکت در این دوره ها به شما کمک می کنند توان و علم خود را به عنوان یک حسابداری افزایش داده و درآمد قابل توجهی به دست آورید. در ضمن، امکان توسعه و پیشرفت برای کسانی که در دوره آموزش حسابداری شرکت کرده اند، بیش از بقیه افراد فراهم می باشد و این نیز خبر خوبی برای تمام کسانی است که در دورهای حسابداری شرکت کرده اند.

    باز هم تاکید می کنیم، برای سپری کردن دوره حسابداری، هر موسسه ای را انتخاب نکنید. نیک اندیشان با بهره بردن از اساتید حرفه ای و با تجربه، نکات مهارت محور زیادی را به شرکت کنندگان در دوره حسابداری آموزش خواهد داد. بدون شک حضور در دوره حسابداری این مجموعه، شما را برای ورود به بازار کار فراهم کرده و این امکان را برایتان ایجاد می کند تا در یک سازمان و شرکت معتبر استخدام شوید.

    آموزش دوره های حسابداری

    آموزش دوره های حسابداری مناسب افرادی است که تمرکز بالایی داشته و به این حوزه کاری علاقه فراوانی دارند. کار با اعداد و محاسباتی که روی آنها انجام می شود، سختی های زیادی داشته و دقت نظر و تمرکز زیادی را می طلبد؛ به همین جهت، معمولا کسانی در دوره حسابداری شرکت می کنند که از یک جا نشستن و کار با اعداد احساس خستگی نمی کنند. این حرفه از جمله مشاغلی است که اشتباه در آن اصلا قابل قبول نیست و اغلب کسانی که به عنوان یک حسابدار حرفه ای در حال کار هستند، می بایست کار خود را بدون عیب و نقص انجام دهند. افرادی که در دوره حسابداری شرکت می کنند و در حرفه خود از نکات ارائه شده در دوره ها بهره می برند، کسانی هستند که نظارت بر امور مالی سازمان و یا شرکت را با کمترین عیب و نقص انجام می دهند.

    به هر علمی که نگاه کنید، اصولی را به عنوان اصول پایه مشاهده خواهید کرد؛ حسابداری نیز از این قانون، مستثنا نبوده و متخصصان امر، در آن، اصول متفاوتی را برای انجام درست کارها تعریف کرده اند. افرادی  که در دوره آموزش حسابداری شرکت می کنند، با این اصول آشنا می شوند و با کمک آنها وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند. موضوع دیگری که در دوره حسابداری آموزش داده می شود، نرم افزارهایی است که می توانند در انجام بهتر کار حسابداری کمک کننده باشند. امروز، به لطف خلاقیت و توانمندی که شرکت های نرم افزاری در خلق نرم افزارهای حسابداری نشان داده اند، برنامه های متفاوتی، طراحی و در اختیار حسابداران قرار داده شده است. آشنایی، یادگیری نحوه کار با این برنامه ها و به کار بردن آنها می تواند از بسیاری اشتباهات حسابداران جلوگیری کند.

    بازار كار حسابداري برای افرادی که دوره های آموزش حسابداری را می گذرانند چگونه است

    کلاس های آموزش حسابداری

    امروز به هر موسسه کوچک و بزرگی که سر بزنید، بخشی تحت عنوان بخش حسابداری مشاهده خواهید کرد و همین مساله باعث شده، کلاس های آموزش حسابداری با استقبال خوبی از طرف جوانان کشورمان رو به رو شود. یک شرکت برای آنکه از نظر امور مالی خود را در شرایط خوبی قرار دهد و در بازاری که تعداد رقبای آن کم نیست، موفق عمل کند، به قسمت حسابداری نیاز دارد. البته، تنها در نظر گرفتن یک واحد مجزا برای حسابداری، کافی نیست و کسانی که در این قسمت در حال فعالیت هستند، باید تبحر و مهارت زیادی داشته باشند. افرادی که در کلاس های آموزش حسابداری شرکت می کنند، از جمله توانمندترین افراد برای کار در بخش حسابداری به نظر می رسند. این افراد با شرکت در دوره حسابداری، مباحث را به صورت کامل و جامع آموزش می بینند و به همین واسطه، اعتماد به نفس کافی برای اداره کردن امور مالی یک شرکت را دارند.

    موضوع دیگری که خوب است در رابطه با دوره آموزش حسابداری مد نظر قرار دهید، اساتیدی است که مشغول تدریس این حوزه هستند. درست است که حسابداری بر اساس قواعد و اصولی که برای آن تعیین شده، انجام می گیرد، اما نکات فرعی که در رابطه با آن وجود دارد می تواند به حسابداران کمک کند، کار خود را به خوبی انجام دهند. اساتید حرفه ای و با تجربه ای که دوره های آموزشی حسابداری را تدریس می کنند، از جمله شایسته ترین افراد جهت ارائه فوت و فن های حسابداری می باشند؛ علم و تجربه این افراد، ترکیبی موفقیت آمیز در حسابداری می باشد.

    دوره حسابداری ویژه بازار کار

    یکی از راه هایی که به شما کمک می کند در هر حوزه ای به یک فرد مجرب و ماهر تبدیل شوید، شرکت در دوره آموزشی مرتبط است؛ این قانون در مورد حسابداری نیز صادق است و کسانی که دوست دارند با اعداد سروکله بزنند و با آنها کار کنند، می بایست در دوره حسابداری ویژه بازار کار، شرکت کنند. در این دوره های آموزشی مباحث به روشی کاملا مهارت محور و کاربردی ارائه می گردد و به همین علت است که مهارت جویان بعد از شرکت در این دوره می توانند مستقیما وارد بازار کار شده و به کسب درآمد مشغول شوند. با حضور در دوره حسابداری، مسیری با آینده ای روشن به شما نشان داده خواهد شد و  با قدم گذاشتن در آن می توانید به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کنید. به خاطر داشته باشید، دوره حسابداری ویژه بازار کار هر موسسه ای نمی تواند به موفقیت شما کمک کند.

    نه تنها در رابطه با شرکت در دوره حسابداری، بلکه به هنگام شرکت در سایر دوره های آموزشی، موسساتی را برای سپری کردن دوره مورد نظر تان انتخاب کنید، که شرایط ویژه و کاملا متفاوتی برای حضور شما در نظر بگیرند. مراکز آموزشی زیادی در کشورمان در حال برگزاری این دوره می باشند، اما متاسفانه در هر کدام از آنها نقص و کم و کاستی هایی مشاهده می شود. یکی از موسساتی که با برگزاری دوره آموزش حسابداری، حسابداران خبره و ماهر زیادی را وارد بازار کار کرده، موسسه نیک اندیشان می باشد. این موسسه از حضور اساتید حرفه ای و درجه یک بهره برده و به همین سبب است که کیفیت دوره آموزش حسابداری این مرکز آموزشی، در سطح قابل قبولی قرار دارد.

    دوره حسابداری ویژه بازار کار

    پادکست شماره 2 دوره حسابداری نیک اندیشان


    آموزش حسابداری با مدرک معتبر

    آموزش حسابداری با مدرک معتبر، تنها به شرطی محقق خواهد شد که شما برای فراگیری این دوره به موسسات مطرح و برتر آموزشی در کشور مراجعه کنید. در اینجا لازم می دانیم، تعریفی کوتاه و مختصر در رابطه با مدارک معتبر ارائه کنیم. مدرک معتبر آموزشی به مدرکی گفته می شود که قابلیت استعلام از مراکز مهم کشور، مثل دانشگاه ها را داشته باشد؛ مدرکی که چنین خصوصیتی داشته باشد، بدون شک اعتبار بالایی داشته و از نظر مجموعه هایی که نیازمند حسابداران حرفه ای هستند، قابل قبول می باشد.

    اگر قصد دارید در دوره حسابداری شرکت کنید، در خصوص مدرکی که توسط موسسه برگزار کننده ارائه می گردد، تحقیق کنید و بعد از اطمینان از بالا بودن اعتبار، نسبت به ثبت نام در دوره آموزش حسابداری با مدرک معتبر اقدام نمایید. این نکته بسیار مهم به شما کمک خواهد کرد، در دوره هایی حضور پیدا کنید که از نظر کیفیت، در سطح خوبی قرار دارند.

    مطرح ترین و برترین موسسه آموزشی کشور که در حال برگزاری دوره آموزش حسابداری می باشد، نیک اندیشان است. در دوره حسابداری نیک اندیشان، کامل ترین مباحث، ارائه شده و افراد بعد از اتمام دوره مدرکی با اعتبار بالا و قابل استعلام از دانشگاه دریافت خواهند کرد. این موسسه چندین شعبه داشته و تمامی شعبات آن نیز در نزدیکی مترو قرار دارند؛ به همین علت، رفت و آمد به این موسسه کار سختی نخواهد بود و وقت شما را تلف نخواهد کرد.

    دوره حسابداری فنی و حرفه ای

    سازمان فنی و حرفه ای را اغلب کسانی که در سنین جوانی و نوجوانی هستند، می شناسند. این نهاد یکی از نهادهای پیش قدم در برگزاری دوره های آموزشی آزاد بوده و فرصت خوبی برای افراد فراهم کرده تا بتوانند اطلاعات خود را در یک حوزه خاص افزایش دهند و به این طریق کار مناسبی بیابند. دوره حسابداری فنی و حرفه ای، یکی از دوره های مرتبط با رشته حسابداری است و مباحث متفاوتی در آن آموزش داده می شود. مدرکی که این نهاد بعد از به پایان رساندن دوره به شما ارائه می دهد، تنها، در داخل کشور قابل قبول بوده و قابل استعلام از جای دیگری نیست.

    علاوه بر دوره حسابداری فنی و حرفه ای، موسسه دیگری که دوره های آن از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند، موسسه نیک اندیشان است. با حضور در دوره آموزش حسابداری نیک اندیشان، با فوت و فن های حسابداری در شرکت های بزرگ و کوچک آشنا شده و می توانید به واسطه فرصتی که شرکت در این دوره برایتان فراهم کرده، شغلی با درآمد ثابت و بالا بیابید.

    پادکست شماره 3 دوره حسابداری نیک اندیشان


    آیا دوره حسابداری رایگان از دوره حسابداری پولی بهتر است؟

    آیا دوره حسابداری رایگان از دوره حسابداری پولی بهتر است؟

    دوره های آموزشی به شکل های متفاوتی در ایران برگزار می شوند. برخی از آنها به صورت رایگان هستند و برخی دیگر به صورت غیر رایگان و با پرداخت هزینه برگزار می شوند. درست است که شما برای شرکت در این دوره ها کاملا مختار هستید و می توانید یک دوره حسابداری رایگان را انتخاب کنید و یا در دوره های پولی شرکت کنید؛ اما آیا به کیفیت آموزش هایی که از دوره های رایگان دریافت می کنید، توجه کرده اید؟ سوال دیگر اینکه، اگر دوره های رایگان کیفیت شان به اندازه دوره های پولی بود، چرا عده زیادی از افراد در دوره های پولی شرکت می کنند؟

    ما نمی گوییم که در دوره حسابداری رایگان هیچ نکته ای را یاد نمی گیرید؛ بحث ما این است که همه نکاتی که شما برای تبدیل شدن به یک حسابدار حرفه ای نیازمند آنها هستید، در دوره حسابداری رایگان آموزش داده نمی شود.

    اگر وقت و زمانی که دارید برایتان مهم است و می خواهید هر چه سریع تر وارد بازار کار حسابداری شوید، وقت را تلف نکرده و در دوره هایی شرکت کنید که همه چیز را به شما آموزش می دهند. به جرات می گوییم که دوره های پولی، هزار برابر بهتر از دوره هایی هستند که به صورت رایگان برگزار می شوند.

    پادکست شماره 4 دوره حسابداری


    دوره حسابداری آنلاین بهتر است یا دوره آموزش حسابداری پولی؟

    برای حضور در دوره های حسابداری و آشنایی با چالش های شغل حسابداری، به روش های مختلفی می توان عمل کرد؛ یکی از این روش ها، دوره های حضوری، و روش دیگر، دوره های آنلاین و غیر حضوری است. دوره های آنلاین نیز ممکن است به دو شکل رایگان و پولی برگزار شوند که معمولا دوره های آنلاین پولی، ارزان تر از دوره های حضوری پولی هستند.

    شما برای شرکت در دوره حسابداری حق انتخاب دارید و می توانید یا در دوره حسابداری آنلاین شرکت کرده و با مزایا و معایب شغل حسابداری آشنا شوید، و یا در دوره هایی که توسطه موسسه های آموزشی آزاد برگزار می شود، حضور پیدا کنید.

    موضوعی که می تواند به شما کمک کند از بین این دو، یکی را انتخاب کنید، مزیت هایی است که دارند. قطعا و بدون شک، در دوره های حضوری، چالش ها برای طرح درس، کمتر است و این موضوع به افزایش راندمان کلاس کمک قابل توجهی می کند. معمولا، کسانی که می خواهند صفر تا صد این حوزه را آموزش ببینند و اطلاعات کاملی را در خصوص آن دریافت کنند، سعی و تلاش خود را به کار می گیرند تا در دوره های حضوری شرکت کنند.

    کلاس حسابداری کجا برم؟ آیا پاسخ این سوال را میدانید؟

    کلاس حسابداری کجا برم؟ آیا پاسخ این سوال را میدانید؟

    کلاس حسابداری کجا برم؛ یکی از سوالات پر تکرار کسانی است که می خواهند در پردرآمدترین شغل رشته حسابداری مشغول به کار شده و درآمد خوبی به دست آورند. اولین کاری که این افراد باید انجام دهند حضور در دوره آموزش حسابداری است. از آنجایی که موسسه های آموزشی زیادی در سطح کشور در حال برگزاری این دوره ها هستند، سردرگمی در هنگام انتخاب یک موسسه، امری کاملا طبیعی است.

    اول از همه برای آنکه بتوانید مفاهیم اولیه و اصلی حسابداری را یاد بگیرید، باید در دوره های مبتدی شرکت کنید؛ البته این برای کسانی است که اطلاعات زیادی در مورد حسابداری ندارند. بعد از آنکه این مفاهیم بسیار مهم در حسابداری را یاد گرفتید، می توانید در دوره های پیشرفته تر شرکت کنید.

    کسانی که می خواهند در دوره های پیشرفته تر شرکت کنند، خوب است ابتدا علائق خود را مشخص کنند. برخی دوره ها هستند که به صورت تخصصی به یکی از موضوعات مطروحه در حسابداری می پردازند؛ مانند حسابداری هزینه و یا اموال. با توجه به شرایطی که در آن هستید، می توانید در یک دوره حسابداری شرکت کنید و دانش خود را در مورد آن افزایش دهید. سعی کنید در دوره های حضوری موسسه هایی شرکت کنید که معتبر بوده و دوره های با کیفیتی را برگزار می کنند.

    آموزش حسابداری همراه با استخدام؛ آیا چنین چیزی حقیقت دارد؟

    خیلی از ما وقتی در یک دوره آموزشی شرکت می کنیم، دوست داریم بعد از آن وارد بازار کار شویم؛ اما این آرزو تا چه حد محقق می شود و آیا موسسه هایی که دوره های آموزشی، از جمله دوره آموزش حسابداری را برگزار می کنند می توانند به علاقه مندان و دانشجویان خود کمک کنند تا بعد از دریافت مدرک، یک شغل مناسب برای خود بیابند؟

    اساس کار موسسه هایی که دوره های حسابداری برگزار می کنند، این نیست که بعد از تمام شدن دوره برای شما شغلی بیابند. آموزش حسابداری همراه با استخدام، یکی از توقعاتی است که تنها توسط موسسه های معتبر و حرفه ای در کشور برآورده می شود. یکی از این موسسه ها نیک اندیشان است که بعد از برگزاری دوره حسابداری، به عنوان یک کاریاب، وارد عمل می شود و به دانش پژوهان خود امکان می دهد تا در یکی از جاهایی که به حسابدار نیاز دارد مشغول به کار شوند.

    با توجه به نکته ای که اشاره کردیم، شما با شرکت در دوره های حسابداری نیک اندیشان یک تیر و چند نشان خواهید کرد. هم در این حوزه به یک متخصص تبدیل خواهید شد و هم، می توانید کاری مرتبط با آن پیدا کرده و درآمد کسب کنید.

    پادکست شماره 5 دوره حسابداری


    آیا راهی برای تضمین آموزش رایگان حسابداری از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد؟

    آیا راهی برای تضمین آموزش رایگان حسابداری از مبتدی تا پیشرفته وجود دارد؟

    به صورت کلی، آموزش رایگان حسابداری از مبتدی تا پیشرفته برای همه کسانی که دوست دارند وارد عرصه حسابداری شده و دانش و مهارت خود را در آن افزایش دهند، مناسب و کارآمد به نظر می رسد. نه تنها کسانی که هیچ گونه آموزشی در این رابطه ندیده اند می توانند در دوره حسابداری مبتدی تا پیشرفته شرکت کنند، بلکه حتی حسابداران نیز می توانند در این دوره ها شرکت کنند. برخی دوره های پیشرفته می تواند به کسانی که اطلاعاتی در مورد حسابداری دارند کمک کند تا دانش شان در این حوزه ارتقاء پیدا کند و به یک حسابداری حرفه ای تبدیل شوند.

    درست است که برای ورود به این حوزه و شرکت در دوره آموزش حسابداری باید علاقه داشت، اما نکته ای که می تواند موفقیت علاقه مندان را تضمین کند، پشتکار آنها است. علاوه بر شرکت در دوره های آموزشی، تمرین و مطالعه نیز می تواند سهم عظیمی در افزایش مهارت افراد داشته باشد.

    توصیه می کنیم برای آنکه اطلاعات درستی دریافت کنید حتما در دوره موسسه هایی چون نیک اندیشان شرکت کنید؛ کیفیت دوره های برگزار شده در این موسسه، زبانزد عام و خاص است. اگر به پیشنهاد ما عمل کنید می توانید صاحب شغل حسابداری در دبی شوید.

    آیا می دانید حسابداری برای چه کسانی مناسب است؟

    اگر می خواهید در دوره آموزش حسابداری شرکت کنید، قبل از هر اقدام جدی، اول ببینید که آیا برای شرکت در این دوره فرد مناسبی هستید یا نه. ما در اینجا می خواهیم برخی از کسانی که خوب است در دوره های آموزشی این حوزه شرکت کنند، معرفی کنیم. این افراد به این شرح اند:

    1- دانشجویان و علاقه مندان به رشته حسابداری؛

    شاید با خود بگویید کسی که در رشته حسابداری درس می خواند، نیازی به شرکت در این دوره ها ندارد؛ به نظر ما کاملا برعکس است. دانشجویان رشته های حسابداری برای آنکه به صورت عملی تر با این حوزه آشنایی پیدا کنند بهتر است در دوره های حسابداری موسسه های آموزشی آزاد شرکت کرده تا بتوانند واحدهای درسی خود را بهتر درک کنند.

    2- علاقه مندان به مدیریت مالی؛

    دیگر گروهی که ما مناسب می دانیم در دوره حسابداری شرکت کند، افرادی هستند که می خواهند به مدیریت امور مالی در زندگی شخصی خویش بپردازند. این گروه با شرکت در این دوره ها می توانند تصمیمات مالی بهتری گرفته و وضعیت مالی شان را به شکل بهینه تری تحت کنترل داشته باشند.

    3- سایر گروه های مناسب برای شرکت در دوره حسابداری؛

    اگر می خواهید بدانید چه گروه های دیگری خوب است در این دوره آموزشی شرکت کنند، مقاله حسابداری برای چه کسانی مناسب است را مطالعه کنید.

    پادکست شماره 6 دوره حسابداری


    آیا با شرکت در دوره حسابداری میتوان صاحب شغل حسابداری در کانادا شد؟

    شرکت در دوره های آموزشی مزیت های زیادی برای افراد به همراه دارد. اگر این دوره ها با یک مدرک معتبر و بین المللی خاتمه پیدا کنند، آن وقت است که مزیت های شرکت در این دوره ها باورنکردنی خواهد بود. برای مثال، دوره های حسابداری را در نظر بگیرید. اگر در موسسه های معتبر برگزار کننده، این دوره را پشت سر بگذارید، در نهایت با داشتن یک مدرک بین المللی می توانید به خارج از کشور نیز مهاجرت کنید. با داشتن مدارکی که قابل ترجمه داشته باشند،  شما می توانید در پی یافتن شغل حسابداری در کانادا باشید.

    بنابراین به یاد داشته باشید که تنها با شرکت در هر دوره ای، امکان مهاجرت برای شما فراهم نخواهد شد. شما باید همه تلاش و کوشش خود را به کار بگیرید تا در دوره هایی شرکت کنید که هم از نظر کیفی و ارائه مطالب در سطح خوبی قرار دارند و هم مدرک بین المللی صادر می کنند. پس در زمان انتخاب موسسه ای که می خواهید این دوره را در آن بگذرانید به یک باره تصمیم نگیرید و سعی کنید در مورد موسسه منتخب تان جستجوی کاملی انجام دهید و آن را از همه جهت بررسی کنید.

    پادکست شماره 7 دوره حسابداری


     مفاهیم اولیه و اصلی حسابداری که در دوره حسابداری ذکر می شود چیست؟

    اگر در دوره های آموزشی حسابداری شرکت کنید، حتما در خصوص مفاهیم اولیه و اصلی حسابداری نکات زیادی به شما آموزش داده می شود. ما در اینجا می خواهیم در مورد برخی از این مفاهیم مهم و اساسی صحبت کنیم و اطلاعاتی را به صورت مفید و مختصر در مورد آنها به شما بدهیم. از جمله این مفاهیم می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

    1- فرمول اصلی حسابداری؛

    یکی از موضوعاتی که در علم حسابداری از شهرت بالایی برخوردار است، فرمول اصلی حسابداری است. این فرمول می گوید که دارایی مساوی است با میزان بدهی به اضافه ی میزان سرمایه. این فرمول را الفبای حسابداری می دانند که بسیار مهم است.

    2- دارایی؛

    از دیگر مفاهیم اولیه و اساسی در حسابداری، دارایی است. به همه مطالبات، اموال و یا منافعی که به یک شرکت و یا کسب و کار تعلق دارد، دارایی گفته می شود. دارایی ها معمولا از طریق معامله و یا عملیات مالی به دست می آیند. آنها قابلیت تبدیل به پول را داشته و قابل شناسایی هستند.

    3- بدهی؛

    از دیگر اصول اولیه در حوزه حسابداری که حتما در دوره آموزش حسابداری به آن نیز می پردازند، بدهی است. بدهی ها، همان تعهداتی هستند که یک شرکت در برابر افراد و یا دیگر شرکت ها دارد. این تعهدات به واسطه معامله هایی که در گذشته صورت گرفته، اتفاق افتاده است. اگر بدهی ها در یک سال مالی، جبران شوند به آنها بدهی جاری و اگر پرداخت آنها بیش از یک سال به طول بینجامد به آنها بدهی طولانی مدت گفته می شود.

    آیا از اهمیت صفر تا صد حسابداری مالیاتی خبر دارید؟

    4- سرمایه؛

    از دیگر اصطلاحاتی که در دوره آموزش حسابداری ممکن است مطرح شود، سرمایه است. سرمایه، حق صاحب یا صاحبان یک کسب و کار از دارایی های آن کسب و کار است. حقی که در اینجا ما اشاره کردیم، در واقع همان حق مالی است. به بیان دیگر باید بگوییم، اگر بدهی ها از همه دارایی ها کسر شود، چیزی که در نهایت باقی خواهد ماند، سرمایه است.

    5-درآمد؛

    درآمد، همه دارایی هایی است که به واسطه فروش کالا و ارائه خدمات به دست می آید. مشخص کردن مقدار دقیق درآمد باید در یک دوره مالی مشخص صورت گیرد. لازم به ذکر است که درآمد که به وجود می آید، دارایی ها افزایش پیدا کرده و بدهی ها نیز کاهش پیدا می کند.

    6- هزینه؛

    یکی دیگر از مفاهیم اولیه و بسیار مهم در حسابداری، که در دوره حسابداری حتما در مورد آن نیز صحبت می شود، هزینه است. هر کسب و کار برای آنکه بتواند به فعالیت خود ادامه دهد نیاز دارد که برای اموری مانند خرید مواد اولیه، پرداخت دستمزد، هزینه های مربوط به اجاره، هزینه های مربوط به انرژی مانند هزینه آب و برق، و غیره مبالغی را پرداخت کند. به این پول که موجب خارج شدن درآمد از مجموعه می شود و ممکن است میزان بدهی های شرکت را افزایش دهد، هزینه گفته می شود. درست است که هزینه باعث خارج شدن درآمد از شرکت می شود، اما بهرحال کسب و کارها برای آنکه بتوانند کار کنند باید هزینه ای پرداخت کنند و این امری اجتناب ناپذیر است.

    سرمایه در دوره حسابداری

    پادکست شماره 8 دوره حسابداری


    آیا از اهمیت صفر تا صد حسابداری مالیاتی خبر دارید؟

    مالیات، یکی از مسائل بسیار مهم در حسابداری به شمار می رود. هر مجموعه و هر کسب و کاری که مشغول به فعالیت است، می بایست نسبت به محاسبه مالیات خود دقت و توجه ویژه ای داشته باشد و سعی نکند قانون کشور را به خاطر پرداخت نکردن این مبلغ، دور بزند. کسانی که مالیات خود را به درستی حساب نمی کنند و سعی می کنند به هر نحوه ممکن از زیر بار پرداخت آن شانه خالی کنند، با جریمه های سنگینی از سوی دولت مواجه می شوند. کسب و کارهایی که می خواهند به صورت قانونی فعالیت داشته باشند، وظیفه دارند حسابدارانی را به کار بگیرند که به صفر تا صد حسابداری مالیاتی آشنایی دارند. در دوره آموزش حسابداری در مورد حساب کردن مالیات اطلاعات کاملی داده می شود.

    علاوه بر نحوه حساب کردن مالیات، لیست کسانی که مشمول پرداخت مالیات هستند، نیز ارائه می شود. برخی از کسانی که مجبورند مالیات بدهند به شرح زیرند:

    • همه کسانی که در داخل ایران ملکی به نام آنها ثبت شده است، موظفند مالیات پرداخت کنند.
    • افراد غیر ایرانی که به دلیل واسطه فعالیت و تجارت در ایران، درآمد کسب می کنند.
    • شرکت ها و بنگاه های اقتصادی خارجی که به واسطه فعالیت در داخل ایران، درآمد و سود به دست می آورند.

    دوره حسابداری چند ماه است؟ در این رابطه چه می دانید؟

    دوره حسابداری چند ماه است؟ در این رابطه چه می دانید؟

    یکی از مهم ترین سوالاتی که در مورد دوره حسابداری مطرح می کنند این است که دوره حسابداری چند ماه است. به این سوال نمی توان جواب مشخصی دارد؛ زیرا موسسه هایی که دوره های آموزشی را برگزار می کنند، از نظر سرفصل ها و تایم اساتیدی که می توانند با آنها همکاری کنند، با یکدیگر متفاوت بوده و یکسان نیستند. برای مثال، برخی موسسه ها ممکن است این دوره را به صورت یک جلسه در هفته و برخی دیگر از موسسه های آموزشی این دوره را در تعداد جلسات بیشتر برگزار کنند.

    اصولا، اینکه این دوره در چند ماه برگزار می شود نمی تواند رابطه مستقیمی با کیفیت دوره داشته باشد. برای مثال، برخی موسسه های آموزشی دوره آموزش حسابداری را در تعداد جلسات کمتری در طی هفته برگزار می کنند، اما به دلیل حضور اساتید با تجربه، این دوره با بالاترین کیفیت لازم برگزار می شود.

    اگر می خواهید این دوره را در سریع ترین زمان ممکن به پایان ببرید باید بین موسسه های آموزشی مختلف بگردید و ببینید که طول برگزاری دوره ی حسابداری در هر یک از آنها چقدر است. نکته مهمی که در خصوص کوتاه شدن دوره های حسابداری بهتر است فراموش نکنید این است که هیچ گاه نباید کیفیت برگزاری دوره ها را فدای موضوع دیگری کرد.

    پادکست شماره 9 دوره حسابداری


    نحوه محاسبه ارزش ویژه در حسابداری چگونه است؟

    نحوه محاسبه ارزش ویژه در حسابداری چگونه است؟

    نحوه محاسبه ارزش ویژه در حسابداری یکی از مباحث بسیار مهمی است که در دوره حسابداری به آن نیز می پردازند. اول از همه خوب است بدانید که ارزش ویژه، یکی از مهم ترین و اصلی ترین مفاهیم در حسابداری به شمار می رود. ارزش ویژه، یک جزء از حسابداری سرمایه است و در مواقعی به کار برده می شود که سرمایه گذار، توانایی و قدرت لازم برای کنترل حساب خود را ندارد.

    ارزش ویژه را به صورت یک نسبت بیان می کنند تا نشان دهند که هر یک ریال از حقوق افرادی که در مجموعه سهام دارند چه میزان سودآوری خالص داشته است. به عبارت دیگر باید بگوییم که این نسبت، بازدهی سهامِ سهامداران را نشان می دهد.

    برای آنکه بتوانند ارزش ویژه را حساب کنند، اول از همه می بایست سود سهام ممتاز مجموعه را از سود خالص کم کنند و در مرحله بعد، عددی که به دست آمده است را بر حقوق مالکان سهام تقسیم کنند. در نهایت نیز برای آنکه بتوان این عدد را به صورت درصد بیان کرد آن را در 100 ضرب می کنند. بیشتر بودن این نسبت نشان دهنده مطلوب بودن وضعیت صاحبان سهام است و ثابت می کند که سرمایه گذاری در جهتی درست و مثبت نتیجه داده است.

    آموزش حسابداری در منزل بهتر است یا شرکت در دوره حسابداری؟

    آموزش حسابداری در منزل بهتر است یا شرکت در دوره حسابداری؟

    اصولا، کار کردن و آموزش دیدن در منزل، مزیت های خاص خود را دارد که از آن جمله می توانیم به حذف زمان برای رفت و آمد و کمتر شدن هزینه آموزش اشاره کرد. درست است که این مزیت ها در نوع خود اهمیت زیادی دارد، اما آیا آموزش حسابداری در منزل به سایر روش ها برتری داشته و ما نباید به فکر شرکت در کلاس های حضوری باشیم؟

    حضور در کلاس های آموزشی به این دلیل که شما با بقیه دانشجویان و مهارت جویان برخورد دارید، بسیار عالی است؛ زیرا ممکن است در کلاس، سوالاتی مطرح شود که برای شما نیز مهم هستند و می بایست جواب آنها را بدانید. حسابداری از جمله مقوله های بسیار حساس به شمار می رود و شما می بایست از الف تا یایِ آن را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید به عنوان یک حسابدار خبره و ماهر مشغول به کار شوید.

    اگر هدفتان این است که از زمان تان به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیرید، توصیه می کنیم دوره آموزش حسابداری که به صورت حضوری برگزار می شود انتخاب کنید. امروزه، موسسه های آموزشی زیادی در حال برگزاری یک دوره با کیفیت حسابداری هستند؛ یکی از این موسسه ها نیک اندیشان نام دارد که تا به حال توانسته حسابداران ماهر زیادی را آموزش دهد و وارد بازار کار کند.

    دوره حسابداری نیک اندیشان برند آموزش و کاریابی

    هزینه کلاس حسابداری مقدماتی چقدر است؟

    یکی از سوالاتی که در افراد در زمان شرکت در دوره حسابداری حتما آن مطرح می کنند این است که هزینه کلاس حسابداری چقدر است. هزینه دوره های حسابداری با توجه به اینکه شما در یک دوره پیشرفته شرکت می کنید یا دوره های مقدماتی، با هم فرق می کند. در دوره های مقدماتی، از آنجایی که مباحث ارائه شده در حد خیلی ابتدایی هستند، هزینه دوره ها بالا نیست و اغلب کسانی که به حوزه حسابداری و ورود به آن علاقه دارند می توانند در آنها شرکت کنند.

    در دوره های پیشرفته، نکاتی که ارائه می شود تخصصی تر هستند و به همین دلیل، هزینه ای که از بابت این دوره دریافت می شود بیشتر از دوره های مقدماتی به نظر می رسد. بهتر است کسانی که می خواهند در دوره آموزش حسابداری شرکت کنند اول از همه، یک موسسه معتبر و مطرح بیابند و در مورد مدرک ارائه شده توسط آن مجموعه اطلاعات کافی به دست آورند. در قدم بعدی می بایست در مورد هزینه ها پرس و جو کرد. بهتر است قیمت دوره های حسابداری چندین موسسه را بپرسید و سپس یکی از آنها که به بودجه شما نزدیک تر است و مدرک معتبرتری ارائه می دهد انتخاب کنید.

     اگر هیچ چیزی در مورد حسابداری نمی دانید بهتر است در دوره های مقدماتی شرکت کنید؛ در صورتی که اطلاعات مختصری در خصوص این حوزه دارید می توانید در دروه های پیشرفته شرکت کنید و به عنوان یک حسابدار تخصصی مشغول به کار شده و فعالیت کنید.

    آیا با شرکت در دوره حسابداری می توان به داشتن شغل حسابداری در آمریکا امید داشت؟

    پادکست شماره 10 دوره حسابداری


    آیا با شرکت در دوره حسابداری می توان به داشتن  شغل حسابداری در آمریکا امید داشت؟

    برای آنکه بتوانید به کشورهای خارجی مهاجرت کنید، می بایست شرایط زیادی داشته باشید؛ رفتن به آمریکا و مهاجرت به این کشور نیز دقیقا شامل همین قانون می شود. ولی، برای برخی از رشته ها گرفتن پذیرش از کشورهای خارجی، راحت تر و بهتر است. حسابداری نیز از آن جمله مشاغلی است که نه تنها در آمریکا بلکه در کل دنیا محبوبیت زیادی دارد.

    اگر بتوانید در داخل کشور، دوره حسابداری را پشت سرگذاشته و مدرک معتبری ارائه کنید و علاوه بر آن، تجربه و سابقه بالایی در این حوزه داشته باشید، همه کشورها از حضور و داشتن شما استقبال کرده و با روی باز با درخواست پذیرش شما موافقت می کنند.

    شغل حسابداری در آمریکا می تواند به شما کمک کند تا آینده خوبی برای خود بسازید. چنانچه مهاجرت به این کشور را در سر می پرورانید بهتر است در دوره آموزش حسابداری که در داخل کشور برگزار می شود، شرکت کنید. بعد از آنکه مدرک معتبر دریافت کردید، شروع به جمع آوری تجربه کرده و سابقه خود را در این حوزه افزایش دهید. اگر سایر شرایط رفتن به این کشور را داشته باشید، به راحتی می توانید در آنجا زندگی کنید.

    بهترین دوره آموزشی حسابداری

    آیا با وجود مزایا و معایب شغل حسابداری، خوب است در دوره حسابداری شرکت کنیم؟

    هر شغلی، مزیت ها و معایب خاص خود را دارد؛ درست مانند شغل حسابداری. ما در اینجا می خواهیم برخی از مزیت ها و معایب این شغل را معرفی کنیم تا شما با چشمانی باز برای شرکت در دوره های آن ثبت نام کنید. ابتدا به ساکن در مورد مزیت های آن صحبت خواهیم کرد. مزیت های شغل حسابداری به این شرح است:

    • این شغل از جمله مشاغلی است که می توان آن را به صورت دورکاری هم انجام داد. برخی شرکت ها و یا سازمان ها بنا به هر دلیلی از حسابدار خود می خواهند به صورت دورکاری کار کند و این موضوع هیچ خللی در انجام وظایف آنها نخواهد داشت.
    • درآمد حسابداران حرفه ای قابل قبول است. حسابداری از جمله مشاغل بسیار حساس بوده و هر کسی نمی تواند در این حیطه مشغول به کار شود. از آنجایی که یک حسابدار باید کار خود را به دقت انجام دهد و در واقع به نوعی امین یک سازمان به شمار می رود، این گروه حقوق خوبی دریافت می کنند.
    • حسابدارها در هر کسب و کاری می توانند مشغول به کار شوند. امروزه، سازمان ها و کسب و کارهایی که می خواهند حساب و کتاب مشخص داشته باشند، از حضور یک حسابدار حرفه ای که در دوره آموزش حسابداری شرکت کرده باشد، بهره می برند.

    همه چیز در رابطه با مزایا و معایب شغل حسابداری در دوره حسابداری

    کسانی که در مورد مزیت های شغل حسابداری اطلاعات کافی دارند اشتیاق زیادی برای شرکت در دوره حسابداری پیدا می کنند. این شغل علاوه بر آنکه مزیت های زیادی دارد، با معایبی نیز همراه است که در اینجا می خواهیم در مورد برخی از آنها صحبت کرده و اطلاعاتی را به شما بدهیم. این معایب به این شرح است:

    • سروکار داشتن با عددها و رقم ها، اندکی خسته کننده و کسالت بار است. برخی روزها یک حسابدار، مجبور است ساعت های طولانی در مقابل میز کار خود بنشیند و با اعداد کار کند. برخی ها اعتقاد دارند که این شغل، هیجان زیادی نداشته و لذت چندانی را نمی شود از این شغل تجربه کرد.
    • از دیگر مشکلاتی که در این شغل به چشم می خورد، نیازمند بودن به دقت است. هر گونه بی دقتی در این کار می تواند آینده سازمان ها را با مشکلات و معضلات زیادی مواجه کند.
    • استرس زا بودن این شغل را نیز می توان از معایب شغل حسابداری دانست. گاهی اوقات این استرس باعث می شود که فرد نتواند کار خود را به دقت انجام دهد. خوب است اگر می خواهید در دوره آموزش حسابداری شرکت کنید با داشتن اطلاعات کافی در مورد معایب، اقدام کنید و سعی کنید در مسیری قدم بردارید که به آن علاقه دارید.

    شرکت در دوره آموزش حسابداری

    چالش های شغل حسابداری چیست؟

    اگر می خواهید در دوره آموزش حسابداری کنید، باید در مورد چالش های شغل حسابداری نیز اطلاعاتی داشته باشید. ما در اینجا می خواهیم برخی از این چالش ها را معرفی کنیم.

    • یکی از مهم ترین چالش هایی که حسابداران با آن درگیر هستند به کارگیری دقت در زمان انجام کار است. اگر کوچک ترین بی دقتی در امر حسابداری صورت گیرد، مشکلات و دردسرهای زیادی به وجود می آید و حتی ممکن است یک سازمان را با چالش های زیادی مواجه کند.
    • رازدار بودن از دیگر چالش ها و سختی هایی است که در این حوزه کاری وجود دارد. کسانی که می خواهند به عنوان یک حسابدار کار کنند می بایست راز سازمان و یا شرکتی که در آن کار می کنند، به خوبی حفظ کرده و به اصلاح آن را جار نزنند. رعایت این مورد نیز به اندازه به کارگیری دقت در کار، مهم است.
    • داشتن تجربه به اندازه داشتن علم حسابداری مهم است. حسابدارهایی که تجربه و مهارت زیادی در انجام کار دارند، با کمترین چالش ها و مشکلات در حین کار مواجه هستند.
    • بیداری وجدان کاری نیز می تواند در نوع خود یک چالش شغل حسابداری و شرکت در دوره آموزش حسابداری باشد. بی پرده می گوییم، اگر وجدان بیداری ندارید بهتر است اصلا در دوره های آموزشی شرکت نکرده و تصمیم جدی برای تبدیل شدن به یک حسابدار نداشته باشید.

    دوره حسابداری جهاد دانشگاهی تهران بهتر است یا نیک اندیشان؟

    دوره حسابداری جهاد دانشگاهی تهران بهتر است یا نیک اندیشان؟

    موسسه های آموزشی زیادی که در بین آنها دانشگاه های برتر کشور نیز دیده می شود، در حال برگزاری دوره حسابداری هستند و در این میان، علاقه مندان و کسانی که می خواهند در این دوره ها شرکت کنند، همواره این سوال برای شان ایجاد می شود که کدام یک از آنها بهتر هستند. برای مثال، دوره حسابداری جهاد دانشگاهی تهران یکی از گزینه هایی است که پیش روی علاقه مندان قرار دارد. کسانی که می خواهند در این دوره شرکت کنند، می بایست هزینه را به صورت کامل پرداخت کرده و در نهایت نیز مدرکی را دریافت کنند که در داخل کشور معتبر است و ممکن است در خارج از کشور، مورد قبول واقع نشود.

    از دیگر موسسه های آموزشی برگزار کننده دوره آموزش حسابداری، نیک اندیشان است. این موسسه، شهریه دوره های خود را به صورت اقساط دریافت می کند و در ضمن، مدرکی که به فارغ التحصیلان خود می دهد، به این دلیل که توسط یک آکادمی آموزشی معتبر بین المللی صادر شده، حتی در خارج از کشور نیز اعتبار بالایی دارد.

    دیگر مزیتی که می توان در خصوص دوره ی حسابداری نیک اندیشان بیان کرد، این است که این موسسه در نقش یک کاریابی داخلی و یا خارجی وارد عمل شده و فرصت های شغلی را که در داخل و خارج از کشور وجود دارد به شما معرفی کنید. امیدواریم با این توضیحات متوجه شده باشید که دوره های آموزشی کدام نهاد آموزشی بهتر است.

    آیا مدرک فنی حرفه ای دوره حسابداری برای مهاجرت خوب است؟

    آیا مدرک فنی حرفه ای حسابداری برای مهاجرت خوب است؟

    مهاجرت کردن یکی از آرزوهای کسانی است که فکر می کنند در داخل کشور نمی توانند زندگی خوبی داشته باشند. یکی از بهترین روش های مهاجرت برای این افراد، مهاجرت کاری است. از آنجایی که جمعیت جوان برخی کشورها در حال کاهش است این کشورها شروع به جذب نیروهای خارجی می کنند. اگر افراد در دوره آموزش حسابداری شرکت کرده و اطلاعات خود را در این حوزه افزایش دهند، می توانند به کشورهایی که نیاز شدیدی به استخدام حسابدار دارند، درخواست دهند و در صورتی که با درخواست آنها موافقت شد زندگی جدیدی را در یک کشور خارجی شروع کنند.

    حسابداری، از جمله رشته هایی است که هر کسب و کار و هر تجارتی به آن نیاز دارد. این مورد در کشورهای خارجی به این دلیل که مالیات باید پرداخت شود، از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. بنابراین هر سازمان و یا هر شرکتی به دنبال آن است که یک حسابدار خبره و ماهر جذب کند. اگر شما نیز به حسابداری علاقه دارید، می توانید در دوره حسابداری شرکت کرده و با افزایش اطلاعات، قدمی مثبت و موثر جهت مهاجرت به دیگر کشورها بردارید. در ضمن، در صدد شرکت در دوره های آموزشی باشید که مدرکی معتبر به شما می دهند؛ به این شکل، مهاجرت کردن برای شما راحت تر خواهد بود.

    آیا مدرک دوره حسابداری بهترین مدرک برای مهاجرت است؟

    آیا مدرک دوره حسابداری بهترین مدرک برای مهاجرت است؟

    خیلی ها به مهاجرت فکر می کنند و به همین دلیل یکی از سوالات اساسی آنها می شود این که کدام مدرک، بهترین مدرک برای مهاجرت است. درست است که رشته و مدرک، بهترین کمک برای مهاجرت به شمار می رود، اما تخصص و مهارت شما در آن نیز حوزه اهمیت کمی نداشته و متخصصان و افراد ماهر خیلی راحت تر از سایرین می توانند مهاجرت کنند. با این حال، ما می خواهیم رشته ای را به شما معرفی کنیم که بیشترین تقاضا برای درخواست پذیرش آن وجود و آن هم، رشته حسابداری است.

    شما به هر کجای جهان که قدم بگذارید و در هر کسب و کاری حضور پیدا کنید، نیاز به یک حسابدار ماهر و زبده حتما احساس می شود و در این بین، کسانی که مدرک دوره آموزش حسابداری داشته و در کار خود نیز مهارت و سابقه طولانی دارند، بیش از بقیه، اشتیاق برای جذب آنها وجود دارد. پس، اگر به حسابداری علاقه مند هستید و اگر به مهاجرت نیز فکر می کنید، بهترین کار این است که با شرکت در دوره های معتبر، یک مدرک بین المللی دریافت کرده و به کمک آن، قدم های امیدوار کننده ای برای مهاجرت کردن و تجربه یک زندگی جدید بردارید.

    حسابداری چیست؟

    حسابداری چیست، حسابداری در منابع مختلف (کتاب ها، دانشگاه ها، از زبان اساتید)، تعریف های گوناگونی دارد، اما حسابداری به طور کلی به مجموعه عملیاتی همچون جمع آوری اطلاعات، سامان دهی داده ها، ثبت و تهیه گزارشات مربوطه گفته میشود. توجه داشته باشید حسابداری از نظر کلی به دو صورت حسابداری داخلی و مستقل تقسیم میشود. تفاوت بین این دو نوع حسابداری در این است که در حسابداری داخلی، افرادی به نام حسابدار به حساب و کتاب شرکت میپردازند و پس از جمع آوری داده ها و سامان دهی آنها و تحلیل و بررسی، گزارشات مربوطه را به طور ماهیانه یا سالیانه (طبق خواسته ی کارفرما) به مدیران مجموعه ارائه می دهند. ولی در حسابداری مستقل، کارفرما به دلیل صرفه جویی در هزینه های خود، حسابرسی شرکت را به مجموعه های حسابداری برون سپاری می کند.

    حسابدار کیست؟

    حسابدار کیست؟ و چه وظایفی دارد، به فردی که عملیات مالی را در هر کسب و کار به عهده دارد و انجام می دهد حسابدار می گویند. توجه داشته باشید حسابدار یکی از مهم ترین نقش ها در هر سازمان یا شرکت میباشد چرا که تمامی اطلاعات مالی از جمله سود و زیان مجموعه و کنترل و ثبت و تحلیل و بررسی آنها بر عهده حسابدار میباشد. جالب است بدانید در زمان گذشته در ایران به حسابدار، میرزا و بعدها دفتر دار می گفتند و امروزه واژه حسابدار جایگزین این اصطلاحات قدیمی قرار گرفته است.

    خب در این جا سعی کردیم به طور خلاصه و کاربردی به حسابداری و وظایف آن اشاره کنیم ولی به دلیل حجم بالا مطالب و اطلاعات ضروری در مورد حسابدار که باید آنها را بدانید، تصمیم گرفتیم در مقاله ای جداگانه (حسابدار کیست؟ (شرح تمامی وظایف یک حسابدار)) بپردازیم. برای خواندن این مطلب روی موضوع داخل پرانتز کلیک کنید.

    آموزش دوره حسابداری از مبتدی تا پیشرفته

    بهترین دوره حسابداری بازار کار
    بهترین دوره حسابداری بازار کار

     

    در عصر حاضر حسابداری به رشته ای تبدیل شده است که به سرعت در حال رشد است به نحوی که تعداد افراد متقاضی برای خواندن این رشته در دانشگاه ها و موسسات آموزشی افزایش یافته است. بسیاری از اوقات دانشجویان کور کورانه مسیر شغلی خود را انتخاب می کنند، بدون اینکه اطلاعات لازم مربوط به  آموزش دوره حسابداری را کسب کرده باشند.

    حسابداری اغلب به عنوان یکی از سخت ترین رشته های دانشگاهی و آموزشی در نظر گرفته می شود. دانش آموزان ملزم به گذراندن دوره های بسیار دقیق موضوعات مختلف هستند. علاوه بر این، دروس اصلی مورد نیاز در حسابداری می تواند استرس زا باشد . همچنین انتخاب بهترین موسسه آموزش دوره حسابداری بسیار مهم است و از آن مهم تر قبول شدن در آزمون دوره است که خود به مطالعه و آماده سازی زیادی نیاز دارد. دانش آموزان ملزم به گذراندن دوره های ریاضی، اقتصاد، بازرگانی و البته دروس حسابداری هستند.

    پس از گذراندن دروس تئوری شما وارد مرحله ی بعدی آموزش می شوید. این مرحله شامل آماده شدن برای ورود به بازار کار و کسب مهارت های بیشتری می باشد.

    کلاس های کسب و کار معمولا با دوره های مقدماتی حسابداری مانند حسابداری مالی و مدیریت شروع می شود. اکثر دانشگاه ها و موسسات آموزشی برخی از دوره های حقوق تجارت را نیز تدریس می کنند.

    این دوره های آموزش حسابداری دوره های اصلی  و پایه به شمار می روند. بنابراین مطالعه ی دقیق آن ها از بسیار حائز اهمیت است.

    آنچه که تا به حال ذکر کردیم مراحل ابتدایی آموزش دوره  حسابداری به شمار می رود. به نظر سخت می آید اما همانطور که می دانید هر حرفه و شغلی سختی خاص خود را دارد. حال به مرحله ی شیرین ماجرا می رسیم‌. شما پس از آنکه مهارت های پایه را کسب کردید وارد بازار کار می شوید. می توانید از پروژه های کوچک شروع به کار کنید تا تجربه به دست آورید. اما بایستی یاد آور شویم اگر می خواید در این حرفه به یک حسابدار موفق تبدیل شوید بایستی دوره های کسب مهارت حسابداری جهت آشنایی با شیوه های نوین حسابداری را بگذرانید.

    آموزش حسابداری مقدماتی

    حسابداری مقدماتی به فرآیند ثبت تراکنش های مالی یک شرکت اشاره دارد. این فرآیند شامل تجزیه و تحلیل، خلاصه و گزارش این معاملات،به سازمان های نظارتی و نهادهای جمع آوری مالیات است. صورت‌های مالی مورد استفاده در حسابداری مقدماتی، خلاصه‌ای از تراکنش‌های مالی در یک دوره حسابداری است که جریان‌های نقدی، عملیات و وضعیت مالی شرکت را خلاصه می‌کند.

    حسابداری مقدماتی یکی از وظایف کلیدی تقریباً همه ی تجارت ها به حساب می آید. معمولاً توسط یک حسابدار در یک شرکت کوچک یا توسط بخش های مالی بزرگ با ده ها کارمند در شرکت های بزرگتر انجام می شود. گزارش‌هایی که  حسابدار تولید می کند، در کمک به مدیریت شرکت و تصمیم‌گیری آگاهانه تجاری نقش بسیار اساسی دارند.

    اگر شرکت ها و مراکز تجاری حسابدار نداشته باشند، تعیین اینکه کدام محصولات موفق بوده اند، کدام تصمیمات تجاری موثر بوده و آیا شرکت در حال تولید درآمد یا سود است، غیرممکن خواهد بود. همچنین تعیین میزان مالیات قابل پرداخت، خرید یا اجاره ملک یا ادغام با شرکت دیگری غیرممکن است. به عبارت دیگر، حسابداری فقط ثبت تراکنش های مالی نیست، بلکه میزان موفقیت شرکت را در دستیابی به اهدافش می سنجد و به سهامداران کمک می کند تا بفهمند که پول آن ها چقدر کارآمد استفاده می شود. به همین دلیل است که مشاغل باید در حسابداری مهارت داشته باشند تا بتوانند تصمیمات خوبی بگیرند.

    آموزش حسابداری مقدماتی شامل چه مواردی است؟

    اجزای حسابداری مقدماتی زیادند و ما در اینجا مهم ترین موارد را برای شما ذکر کرده ایم.

    شرکت ها قبل از شروع فرآیند حسابداری باید یک رویکرد منطقی برای ثبت سوابق داشته باشند. آنها باید حساب هایی ایجاد کنند تا اطلاعات را در آن ذخیره کنند. حساب ها در طبقه بندی های زیر قرار می گیرند:

    دارایی ها: به منابع یا اقلامی که شرکت در اختیار دارد اشاره دارد. دارایی ها دارای ارزش اقتصادی آتی هستند که می توان آن را اندازه گیری کرد و به صورت پولی بیان کرد. نمونه هایی از دارایی های یک شرکت شامل سرمایه گذاری ها، پول نقد، موجودی، حساب های دریافتی، زمین، لوازم، تجهیزات، ساختمان ها و وسایل نقلیه است.

    بدهی ها: اینها به تعهدات یا بدهی های مالی قانونی که شرکت ها در طول عملیات تجاری متحمل می شوند، اشاره دارد. تعهدات می تواند محدود یا نامحدود باشد.

    حقوق صاحبان سهام: سهام که به عنوان حقوق صاحبان سهام نیز شناخته می شود، به مقدار پولی اطلاق می شود که یک شرکت باید پس از انحلال تمام دارایی هایش و پرداخت تمام بدهی هایش به سهامداران خود بازگرداند.

    هزینه‌ها: به هزینه‌های عملیاتی اطلاق می‌شود که کسب‌ و کار ها برای ایجاد درآمد متحمل می‌شوند.

    مفاهیم پایه و اصلی در حسابداری کدامند؟

    مفاهیمی مثل بدهکار،بستانکار، تجزیه و تحلیل رویداهای مالی،دفتر کل، معین،تفضیلی،دفتر روزنامه و صورت های مالی از مفاهیم اصلی و پایه حسابداری به شمار می آیند. از آنجایی که مفاهیم اولیه و اصلی زیاد میباشند و هر کدام برای خود، نیاز به توضیحی  دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به صورت یک مقاله جداگانه به موضوع : مفاهیم اولیه و اصلی حسابداری کدام اند؟ بپردازیم.

    معادلات حسابداری چگونه است؟

    بصورت فرمول زیر است:
    سرمایه+بدهی=دارایی ها

    • حسابداری صنعتی
    • حسابداری مالی
    • حسابداری دولتی
    • حسابداری مدیریت
    • حسابداری منابع انسانی
    • حسابرسی

    انواع ثبت های حسابداری چه هستند؟

    • ثبت های حسابداری شرکت های خدماتی
    • ثبت های حسابداری شرکت های بازرگانی
    • ثبت های حسابداری شرکت های پیمانکاری
    • ثبت های حسابداری شرکت های تولیدی و صنعتی
    • ثبت های حسابداری شرکت های دولتی
    • شرکت های وارد کننده یا اعتبارات اسنادی

    علم حسابداری چه چارچوب های نظری را در بر میگیرد؟

    • خصوصیات کیفی اطلاعات مفید
    • مفروضات و اصول حسابداری
    • اجزای گزارش مالی شامل چگونگی نمایش و طبقه بندی اطلاعات
    • اصول و روش های محاسبه اطلاعات مالی

    منظور از آموزش حسابداری از راه دور چیست؟

    یک روش جدیدی است که به شما این امکان را می دهد از محل زندگی خود بدون نیار به شرکت حضوری در کلاس های آموزشی بصورت آنلاین در زمینه حسابداری توسط اسانید برجسته آموزش ببینید.

    پنج تکنیک مهم و قانونی حسابداری شرکت ها چه هستند؟

    • تهیه لیست مالیات حقوق پرسنل
    • تهیه لیست بیمه پرسنل
    • تنظیم‌و ارسال اظهار نامه مالیات برارزش افزوده
    • تهیه گزارش های خرید و فروش فصلی
    • ارسال اظهار نامه عملکرد

    بهترین دوره حسابداری بازار کار در نیک اندیشان

    آموزش حسابداری از پایه تا پیشرفته
    آموزش حسابداری از پایه تا پیشرفته

    شرکت در دوره حسابداری بازار کار یک راه عالی برای تنوع بخشیدن به تحصیلات و تجربه در حین کسب مهارت های حرفه ای برای یک شغل است، خواه شما حسابدار باشید و بخواهید مهارت های خود را تقویت کنید و یا اینکه خواهان تغییر شغل خود باشید. دوره حسابداری بازار کار در چندین کشور برگزار می شود. این دوره که به عنوان بهترین دوره حسابداری شناخته می شود از بخش های خاصی تشکیل شده است. شرایط شرکت در بهترین دوره   حسابداری بازارکار در  نیک اندیشان متفاوت است اما به طور کلی، دانشجویان و افرادی که به آینده ی تحصیلی و شغلی خود اهمیت می دهند بایستی قبل از شرکت در دوره از تجربه قبلی برخوردار بوده باشند.

    دوره های حسابداری به افراد آموزش می دهد که چگونه در انجام وظایف حسابداری موثرتر و کارآمدتر عمل کنند. در دوره های حسابداری، دانشجویان ممکن است موضوعاتی مانند تجزیه و تحلیل صورت های مالی، سرمایه گذاری، امور مالی بین المللی و بانکداری را مطالعه کنند. همچنین بهترین دوره حسابداری بازار کار در نیک اندیشان بر نحوه ارتباط حسابداری با سایر عملیات تجاری تمرکز می کنند و رویکردی جامع به حسابداری برای دانشجویان ارائه می دهد.

    در واقع حسابداری بازار کار بدین منظور ایجاد شد تا راهی برای بخش‌های اداری فراهم کند تا هزینه‌های مربوط به حقوق و دستمزد را ارزیابی کنند. این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد تا تلاش‌های کاری کارفرمایان و کارکنان و کمک هزینه‌ها وحقوق را به نمودارهای مربوطه اختصاص دهند.

    اگر قصد دارید نسبت به دریافت مدرک از بهترین دوره حسابداری  اقدام کنید اکنون زمان مناسبی است. مهم است که بدانید مهارت های حسابداری شما در حال حاضر بسیار ارزشمند است. با این حال، همچنین بسیار مهم است که برای برجسته شدن به عنوان یک حسابدار برتر تلاش کنید. سعی کنید هنگام نوشتن رزومه جزئیات بیشتری در مورد تجربه خود بیان کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که در نوشتن رزومه خود دقت لازم را به خرج می دهید و جزئیات کلیدی در مورد کاری که انجام داده‌اید را درج می‌کنید.

    برای مثال، اگر شما مسئول صورت‌حساب‌های پرداختنی بوده‌اید، یک کارفرما می‌خواهد جزئیاتی مانند تعداد فاکتورها، مبلغی که پرداخت کرده‌اید و موارد دیگر را بداند.

    دوره های حسابداری

    امروزه حسابداری ستون فقرات هر کسب و کاری به شمار می رود. کسب‌وکارها به افرادی با مهارت‌های حسابداری نیاز دارند تا امور مالی را به اشکال مختلف انجام دهند. حسابداران کارهای مختلفی انجام می دهند مانند بررسی میزان دارایی، بدهی، حقوق و دستمزد، تشکیل پرونده مالیاتی و غیره. بنابراین جای تعجب نیست که افرادی که مهارت های حسابداری دارند همیشه مورد تقاضا جامعه هستند. اداره آمار کار ایالات متحده رشد 10 درصدی را برای بازار کار حسابدار و حسابرس طی دوره ده ساله 2016 تا 2026 پیش‌بینی کرده است، در حالی که رقم پیش‌بینی رشد شغلی کلی برای همه مشاغل 7 درصد در دوره زمانی مشابه است. بنابراین چشم انداز حرفه حسابداری بسیار خوب به نظر می رسد.

    کسب و حفظ مهارت های حسابداری ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد، اما اینترنت انقلابی در یادگیری ایجاد کرده و آن را بسیار ساده تر کرده است.

    همچنین دوره کسب مدرک حسابداری آنلاین وجود دارد که جایگزین عالی و قابل انعطافی برای کلاس درس به شیوه ی سنتی هستند. این دوره های حسابداری آنلاین به شما این امکان را می‌دهند که مهارت‌های اساسی برای حرفه خود را بیاموزید، سخنرانی‌های دوره را دانلود کنید، روی تکالیف کار کنید، در امتحانات شرکت کنید، حتی با دانشجویان دیگر در بحث‌های مجازی شرکت کنید.

    بهترین گواهی دوره های حسابداری و مالی کدامند؟

    گواهینامه‌های حسابداری و امور مالی نشان می‌دهند که شخصی برای گسترش دانش و مهارت‌های خود زمان و تلاش خود را صرف کرده است. امروزه افراد بیشتری به تحصیلات دانشگاهی دسترسی دارند. در نتیجه، این بدان معنی است که مدارک لیسانس به اندازه ی سابق از ارزش بالایی برخوردار نیستند. بنابراین، دریافت گواهینامه حرفه ای به شما کمک می کند تا از سایرین متمایز شوید.

    گواهینامه های حسابداری و مالی به کارفرمایان نشان می دهد که شما مهارت ها و دانش تخصصی برای کسب موفقیت را دارید. بنابراین، داشتن گواهی دوره های حسابداری  یک راه عالی برای بهبود شهرت، افزایش درآمد و بهبود آینده شغلی شما به حساب می آید.

    ما فهرستی از گواهی های  برتر حسابداری را برای شما آماده کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم توانایی خود را برای ارائه تحلیل‌های مالی با کیفیت افزایش دهید.

    بهترین گواهی های دوره های حسابداری عبارتند از:

    • تعیین حسابدار خبره (ACCA).
    • تعیین مدیر مالی ماهر (CFP)
    • گواهی مدیر حسابدار خبره (CMA)
    • گواهی حسابدار عمومی رسمی (CPA).
    • تعیین تحلیلگر مالی خبره (CFA).
    • تعیین مشاور مالی خبره (ChFC).
    • یا مدارک معتبر بین المللی مانند : مدرک urs انگلستان

    کلاس حسابداری

    کلاس آموزش حسابداری

    کسی که در رشته حسابداری مشغول به تحصیل است اطلاعات بیشماری در حوزه ی مدیریت بازرگانی دریافت می‌کند، به پیچیدگی‌های فنی حسابداری می‌پردازد و سایر مهارت‌های مورد نیاز در حسابداری را توسعه می‌دهد. دانشجویانی که به دنبال تحصیل در کلاس حسابداری هستند باید به اعداد، ارتباط اطلاعات مالی، امور مالی شرکت، برنامه های نرم افزاری و تجزیه و تحلیل داده ها علاقه مند باشند.

    رشته حسابداری چیست؟

    رشته حسابداری به شما می آموزد که چگونه یک سیستم دقیق به منظور نگهداری اطلاعات ایجاد کنید. همچنین در کلاس حسابداری شما به مطالعه تئوری های حسابداری و چگونگی تجزیه و تحلیل موقعیت مالی یک شرکت یا سازمان می پردازید.

    بسته به دوره ی آموزشی خود، ممکن است مدرک مدیریت بازرگانی یا مدرک علوم حسابداری را کسب کنید.

    کارفرمایان آینده به مهارت هایی مانند سازماندهی، توجه به جزئیات، توانایی مدیریت زمان، رهبری و ارتباطات اهمیت زیادی می دهند. افرادی که در  رشته های حسابداری تحصیل می کنند پس از شرکت در کلاس حسابداری به مهارت های ذکر شده در فوق تسلط پیدا می کنند.

    رشته های حسابداری تحصیلات خود را با آموزش گسترده دروس عمومی آغاز می کنند، سپس به مطالعه ی دروس تخصصی حسابداری می پردازند.

    دوره های پیشرفته تر کلاس حسابداری شامل سیستم های مبتنی بر کامپیوتر، مدیریت عملیات، قانون تجارت و کلاس های تئوری برای حسابداری و حسابرسی است. ارتباطات تجاری و سخنرانی عمومی اغلب بخشی از برنامه های درسی برنامه حسابداری نیز هستند.

    بسیاری از دوره های آموزشی، افراد را ملزم می‌کنند که یک دوره کارآموزی حسابداری را به منظور کسب تجربه اعتبار بگذرانند. این کار به محصلان رشته‌های حسابداری اجازه می‌دهد تا تجربیات عملی در این زمینه کسب کنند و همچنین ارتباطات حرفه‌ای را برای کمک به آنها پس از فارغ‌التحصیلی ایجاد کنند.

    آیا  رشته ی حسابداری برای شما مناسب است؟

    افراد متقاضی شرکت در کلاس حسابداری باید از ریاضیات لذت ببرند زیرا بازی با اعداد در یک سیستم مبتنی بر کامپیوتر و تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی بخش‌های مهمی از کار حسابدار به شمار می رود.

    اما رشته های حسابداری نیز باید یافته های خود را در مقابل مدیران یک سازمان یا کسب و کار در میان بگذارند و به سوالات مربوط به تحلیل آنها پاسخ دهند. رشته های حسابداری باید به کارهای معمولی و تکراری بسنده کنند و در طول فصل مالیاتی انتظار ساعات کاری طولانی را داشته باشند. در نهایت، رشته های حسابداری باید پیرو قوانین باشند، زیرا این شغل مستلزم رعایت مقررات دقیق و کدهای مالیاتی است.

    دوره حسابداری فنی حرفه ای

    یکی از سازمان هایی که در حوزه آموزش افراد و وارد کردن آنها به بازار کار، فعالیت می کند، سازمان فنی و حرفه ای است. قدمت و ریشه سازمان دهی این ارگان به سال 1339 بر می گردد. بعد از انقلاب، سه واحد صندوق کارآموزی، اداره تعلیمات حرفه ای وزارت کار و کانون کار آموزی با هم ادغام شده و سازمان آموزش فنی و حرفه ای امروزی تشکیل داده شد. یکی از مهم ترین اهدافی که این سازمان برای خود تعریف کرده است، ارائه آموزش های استاندارد و انجام ارزشیابی در مورد نیروهای کار است. گروه های هدف این مجموعه شامل افرادی مانند ساکنین مناطق محروم در کشور، زنان سرپرست خانوار، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاه، افراد دارای معلولیت و غیره است.

    دوره حسابداری فنی حرفه ای در نیک اندیشان
    دوره حسابداری فنی حرفه ای در نیک اندیشان

    دوره های زیادی در این سازمان و یا توسط مجموعه های زیر نظر آن برگزار می شود که یکی از آنها دوره حسابداری فنی حرفه ای است. موضوع مهمی که باید در مورد دوره حسابداری فنی حرفه ای بدانید آن است که برای دریافت این مدرک نیازی نیست به سازمان فنی حرفه ای شهری که در آن زندگی می کنید، مراجعه کنید. یکی از بهترین موسساتی که دوره حسابداری را با همان سرفصل های دوره حسابداری فنی حرفه ای که برگزار می کند، نیک اندیشان است. علت اینکه ما این موسسه را برای گذراندن دوره حسابداری به شما پیشنهاد می کنیم، در موارد زیر خلاصه می شود:

    • مفاهیمی مانند این که یک حسابدار کیست، حسابداری چیست، اصول حسابداری چیست، حسابداری به صورت مقدماتی، مفاهیم و اصول حسابداری، معادلات حسابداری چیست و غیره از جمله مواردی است که در این دوره در اختیار علاقه مندان و شرکت کنندگان دوره حسابداری قرار داده می شود. یادگیری تمام این اصول به افراد کمک می کند تا بتوانند در این حوزه به خوبی ظاهر شده و مانند یک حسابدار حرفه ای در شرکت ها و سازمان های متفاوت مشغول به کار شوند.
    • شاخه های متفاوتی در دوره حسابداری فنی حرفه ای وجود دارد. تمامی شاخه های این رشته نیز در این موسسه آموزش داده می شود و افراد با توجه به علاقه مندی هایی که دارند و توانایی هایی که در خود سراغ دارند می توانند در یکی از آنها مشغول به کار شوند.
    • کسانی که علاقه مند هستند به خارج از کشور مهاجرت کنند، اما امتیاز خاصی ندارند خوب است دقت داشته باشند که مدرکی که با گذراندن دوره حسابداری در این موسسه به دست خواهند آورد، قابل ترجمه بوده و این گروه می توانند از آن برای غنی تر کردن رزومه خود و سابقه کاری استفاده کنند.
    • کسانی که بتوانند با موفقیت، دوره حسابداری را در این موسسه بگذرانند، به موسسات و شرکت هایی که به توانمندی شان نیاز دارند، ارجاع داده می شوند. پس با این مزیت، دیگر نیازی نیست نگران آینده کاری و کسب درآمد باشید؛ زیرا این دوره برای فراهم کردن یک آینده درخشان، کافی به نظر می رسد.

    دوره های حسابداری دانشگاه تهران

    بزرگ ترین و مطرح ترین دانشگاه کشور، در پایتخت کشورمان، تهران قرار دارد. این دانشگاه در سال 1313 تاسیس شد و از آن به بعد توانست نقش مفید و موثری در تربیت دانش آموختگان رشته های متفاوت ایفا کند. در این دانشگاه 25 دانشکده، 16 مرکز پژوهشی و 9 پردیس مشغول به فعالیت هستند. بر طبق آماری که در سال 2021 منتشر شده، این دانشگاه توانست با قرار گرفتن در بازه رتبه ای 301 تا 400، در جمع یکی از 400 دانشگاه برتر در کل دنیا مطرح شد. موضوعی که ذکر آن می تواند برای بسیاری از علاقه مندان ورود به این دانشگاه جالب توجه به نظر آید این است که برخی دوره های آموزشی آزاد نیز در این دانشگاه برگزار می گردد. از جمله این دوره ها می توانیم به دوره های حسابداری دانشگاه تهران اشاره کنیم.

    دوره حسابداری دانشگاه تهران
    دوره حسابداری دانشگاه تهران

    برخی افراد ممکن است تمایل داشته باشند تا دوره های حسابداری دانشگاه تهران را بگذرانند اما به دلایل مختلف این امر برای آنها امکان پذیر نمی باشد. ما برای این گروه یک خبر خوب داریم و آن هم دوره حسابداری موسسه نیک اندیشان است. مدرکی که توسط این موسسه ارائه می شود، از نظر کیفیت و اعتبار درست مانند مدرکی است که برای فارغ  التحصیلان دوره های حسابداری دانشگاه تهران صادر می شود. البته نیک اندیشان، مزیت های دیگری را نیز در اختیار علاقه مندان قرار داده است که از مهم ترین آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    • مدرس این دوره یکی از حرفه ای ترین و با سابقه ترین افرادی است که در حوزه مالی و حسابرسی فعالیت می کند. مدرس دوره حسابداری در این مجموعه، در بخش حسابداری بسیاری از مراکز مشهور و مطرح در کشور فعالیت داشته و این می تواند به این معنی باشد که شما با شرکت در این دوره می توانید نکات عملی و کاربردی فراوانی را دریافت کنید.
    • مدرکی که بعد از گذراندن این دوره به شما داده خواهد شد، دارای هولوگرام بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است. این مدرک را می توانید به تمام سازمان ها و یا شرکت هایی که به یک حسابدار حرفه ای و ماهر نیاز دارند، ارائه دهید.
    • از دیگر مزیت هایی که می توان برای گذراندن دوره حسابداری در مجموعه نیک اندیشان ارائه کرد، انطباق کامل این دوره با تمام مباحثی است که در دوره حسابداری دانشگاه تهران آموزش داده می شود. در واقع با گرفتن این مدرک می توانید به راحتی و بدون دردسر در یک سازمان و یا شرکت به کار مشغول شده و درآمد خوبی به دست آورید.
    • قیمت مناسب و امکان پرداخت هزینه این دوره به صورت اقساطی از دیگر مزیت های قابل توجهی است که می توان در مورد دوره حسابداری برگزار شده در این موسسه اشاره داشت.

    دوره حسابداری بین المللی نیک اندیشان

    دوره حسابداری بین المللی

    دوره حسابداری بین المللی

    موضوعی که امروز به شدت فراگیر شده است، مهاجرت افراد به خارج از کشور می باشد. افرادی که قصد دارند به یکی از کشورهای خارجی سفر کرده و در آنجا برای همیشه زندگی کنند باید به این موضوع واقف باشند که تنها کسانی موفق می شوند ویزای کار در یک کشور را به دست آورند که هنر و یا حرفه ای را به صورت تخصصی بلد باشند. علاوه بر تسلط کامل به یک  حرفه، داشتن مدرک نیز در موفقیت برای مهاجرت تاثیر زیادی خواهد داشت. معمولا کسانی که قصد دارند مهاجرت کنند باید در مورد رشته ها و تخصص هایی که کشور مقصد به آنها نیاز دارند تحقیق کرده و سعی کنند در یکی از رشته های مذکور توانایی و دانش خود را افزایش دهند.

    از جمله رشته هایی که امروزه در برخی کشورهای دنیا، تمایل زیادی برای دریافت متخصصین آن وجود دارد، رشته حسابداری است. کسانی که دوره حسابداری بین المللی را با موفقیت پشت سرگذاشته و مدرک آن را دریافت کنند، می توانند امید داشته باشند که یکی از کشورهای نیازمند به این رشته، با درخواست آنها و مهاجرت به کشور مذکور موافقت کند. البته باید توجه داشته باشید که کیفیت ارائه دوره حسابداری بین المللی در موسسات مختلف یکسان نبوده و شما باید همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین موسسه باشید. البته نیازی نیست در رابطه با پیدا کردن یک موسسه معتبر که در حوزه برگزاری دوره های بین المللی حسابداری  فعالیت می کند، نگرانی و دغدغه داشته باشید، ما کار شما را راحت کرده و می خواهیم یکی از بهترین و برترین برگزار کنندگان دوره حسابداری بین المللی را به شما معرفی کنیم. این موسسه نیک اندیشان نام دارد و ما دلایل زیادی برای معرفی این موسسه به عنوان برترین موسسه برگزارکننده این دوره داریم که برخی از مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند:

    • بعد از انتهای این دوره مدرکی از آکادمی URS امارات به شما داده خواهد شد. که از اعتبار بالایی برخوردار است و جهت صحت اعتبار این مدرک، میتوانید استعلام مدرک خود را بگیرید.
    • دوره های مقدماتی و پیشرفته و آموزش تمامی سرفصل های رشته حسابداری از جمله مواردی است که در دوره حسابداری بین المللی به شما آموزش داده خواهد شد. سرفصل های این دوره شامل لیست بیمه تامین اجتماعی، آموزش نرم افزار هلو و سپیدار و غیره خواهد بود.
    • اساتیدی که در حال ارائه دوره حسابداری بین المللی هستند از جمله افرادی هستند که هم، علم این رشته را در اختیار دارند و آموزش های آکادمیک را دریافت کرده اند و هم، افرادی هستند که به حسابداری و حسابرسی شرکت های متفاوت را انجام داده اند. به همین دلیل از بقیه کسانی که تنها به صورت تئوری در این حوزه تحصیل کرده اند می توانند اطلاعات بیشتری را در اختیار علاقه مندان قرار دهند. بدون شک حرفه ای ترین حسابداران می توانند افرادی باشند که دوره های بین المللی حسابداری را گذرانده اند.
    • بعد از آنکه یکی از دوره های بین المللی حسابداری را به پایان رساندید و موفق شدید مدرک این موسسه را دریافت کنید به سازمان و یا شرکت هایی که به دنبال یافتن یک حسابدار حرفه ای هستند، ارجاع داده خواهید شد.

     

    دوره حسابداری جهاد دانشگاهی

    دوره حسابداری جهاد دانشگاهی

    دستور تشکیل جهاد دانشگاهی در سال 1359 صادر شد. یکی از مهم ترین اهدافی که تشکیل این سازمان داشت، محقق کردن تمامی اهداف انقلاب فرهنگی بود.  از دیگر اهدافی که می توان برای تاسیس این مجموعه عنوان کرد، گسترش دادن و ایجاد توسعه در تمامی طرح های کاربردی و یا نیمه صنعتی است که به واسطه برقراری ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی مطرح شده اند. گسترش امور فرهنگی در جامعه با کمک همکاری حوزه، دانشگاه و سایر نهاد هایی است که در این حیطه فعالیت می کنند، از دیگر اهداف مهم این مجموعه می باشد. در چند سال گذشته، این سازمان در حوزه آموزش نیز ورود پیدا کرده و در همین راستا اقدام به برگزاری برخی دوره های آموزشی کرده است. از جمله این دوره ها، می توان دوره حسابداری جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

    بسیاری از علاقه مندان حوزه حسابداری، بدون کسب اطلاعات، موسسه هایی را برای گذراندن دوره حسابداری انتخاب می کنند. متاسفانه این گروه، در نهایت از مواردی که آموزش دیده اند، راضی نبوده و معمولا عقیده دارند که وقت و هزینه آنها به بدترین شکل ممکن به هدر رفته است. ما برای آنکه ارزشمندترین دارایی شما، یعنی وقت شما، به هدر نرود قصد داریم یکی از موسسات معتبر و با سابقه در حوزه برگزاری دوره حسابداری را به شما معرفی کنیم. این موسسه نیک اندیشان نام دارد. گذراندن دوره حسابداری در این موسسه مزیت های زیر را برای افراد در پی دارد:

    • مباحث مطرح شده در دوره این موسسه با مباحثی که در دوره حسابداری جهاد دانشگاهی برگزار می شود کاملا یکی بوده و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.
    • مدرک ارائه شده توسط نیک اندیشان از نظر اعتبار با مدرکی که بعد از گذراندن دوره حسابداری جهاد دانشگاهی به دانشجویان داده می شود، هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با در دست داشتن آن می توانید در تمامی شرکت های نیازمند به یک حسابدار حرفه ای، مورد پذیرش قرار بگیرید.
    • هزینه ای که باید برای شرکت در دوره حسابداری نیک اندیشان پرداخت کنید با هزینه دوره حسابداری جهاد دانشگاهی پایین تر بوده و به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم این موسسه را برای گذراندن دوره حسابداری انتخاب کنید.
    • این موسسه از جمله موسساتی است که تمام هدف و هم و غم خود را بر ارائه دانشی کاربردی و عملیاتی در حوزه حسابداری قرار داده است.

    چه دوره های آموزشی دیگری در نیک اندیشان برگزار میشود؟

    توجه داشته باشید به جز دوره حسابداری، دوره و کار گاه های آموزشی دیگری در حوزه های متعدد، مانند : آرایش و پیرایش ، فنی و مهندسی ؛ هنری ، مدیریت کسب و کار و… در موسسه نیک اندیشان برگزار میشود که میتوانید در هر کدام از آنها شرکت کنید. این دوره های عبارتند از:

    دوره مربیگری مهد کودک ، دوره مونته سوری ، دوره بازی درمانی ، دوره کمک پرستاری ، دوره طب سنتی ، دوره کاشت مو ، دوره تعمیر پکیج ، دوره عکاسی ، دوره فیلمبرداری ، دوره کاشت ابرو ، دوره فارکس ، دوره ارز دیجیتال ، دوره بازرگانی ، دوره لیزر موهای زائد ، دوره ماساژ ، دوره mba ، دوره dba ، دوره post dba ، دوره bba و…

    32 reviews for دوره حسابداری (دوره آموزش حسابداری بازار کار)

    1. شراره

      استاد حسابدار بانک آینده و ایران مال و بسیار تحصیل کرده بودن

      • aref

        سلام شراره عزیز
        ممنون بابت ثبت نظرتون 🌹

    2. شراره

      واقعا تا زمانی که یاد بگیرم سر کلاس اومدم

      • aref

        سلام شراره عزیز
        خوشحالیم که تونستیم رضایت شما را جلب کنیم. موفق باشید 😊

    3. هانیه

      مدرک urs انگلستان معتبرهست ومیشود استعلام گرفت؟

      • aref

        سلام هانیه عزیز
        بله این مدرک یکی از معتبر ترین مدارک بین المللی حال حاضر در دنیا هست و حتی شما می توانید استعلام صحت مدارک خود را بگیرید.

    4. سمیه

      سلام وقتتون بخیر،چطوری میتونم تو این دوره ثبت نام کنم؟

      • aref

        سلام سمیه عزیز
        برای ثبت نام با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.😊

    5. ملیکا

      سلام میخواستم بدونم این دوره از کی شروع میشه؟

      • aref

        سلام ملیکا عزیز
        در این خصوص لطفا با شماره های پشتیبانان ما تماس بگیرید،دوستان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.😊

    6. جواد

      سلام این دوره به صورت حضوری هست یا آنلاین برگزار میشه؟

      • aref

        سلام جواد عزیز
        تمامی دوره های نیک اندیشان حضوری میباشد.

    7. سهیل

      سلام وقت بخیر
      چند تا مدرک در انتهای دوره حسابداری به دانش آموختگان می دهید؟

      • aref

        درود بر شما دوست عزیز
        در انتهای دوره به دانشجویان یک مدرک از دانشگاه با مهر و هولوگرام و قابل استعلام و یک مدرک هم از آکادمی urs انگلستان اعطا می گردد.😊

    8. مینا

      سلام
      بعد از انتهای دوره کارمون تضمینه؟

      • aref

        سلام مینا عزیز
        در این مورد باید گفت شما به شرکت ها یا مراکز معتبر معرفی به کار میشوید و ازتون مصاحبه خواهند گرفت ولی شاغل شدن شما در اون شرکت به مصاحبه شما بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر هم میتونید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکارانمون شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

    9. آتنا

      سلام
      من تعریف برندتون شنیده بودم و یکی از دوستان شما رو بهم معرفی کرد و گفت شما بعد از تموم شدن دوره مدرکی از urs انگلستان میدید و از همه مهم تر معرفی به کار میکنید. که الان با دیدن سایتتون ایمان قلبی آوردم که تو دورتون ثبت نام کنم. امیدوارم پشیمون نشم

      • aref

        سلام آتنا عزیز
        بله ما در انتهای دوره هامون معرفی به کار میکنیم و مدارکی معتبر از دانشگاه و urs انگلستان میدیم.
        این باعث افتخار ماست که در دوره حسابداری ما شرکت می کنید . موفق باشید😊

    10. هلما مالکی

      دورتون فوق العاده بود
      مرسی بابت دوره خوبتون

      • aref

        درود بر شما دوست عزیز
        ممنون بابت ثبت نظرتون
        و از اینکه از دوره راضی بودید خوشحالیم و براتون آرزو موفقیت های بزرکتری رو میکنیم. موفق باشید هلما عزیز 😊

    11. علی

      سلام
      برای شرکت در دوره باید اطلاعات پیش نیازی داشته باشیم؟

      • aref

        سلام علی عزیز
        خیر این دوره مناسب تمامی افراد با هر دانشی که دارند میباشد و شما میتوانید بدون هیچ اطلاعات قبلی از حسابداری در دوره شرکت کنید.

    12. Amir

      سلام
      برگزاری کاس ها به صورت آنلاینه؟

      • aref

        سلام امیر عزیز
        خیر تمامی کلاس های آموزشی موسسه به صورت حضوری میباشد

    13. ستاره

      سلام
      دورتون خیلی عالی بود. منکه خیلی راضی بودم

      • aref

        سلام ستاره عزیز
        ممنون بایت ثبت نظرتون. خوشحالیم از اینکه از دوره راضی بودید.

    14. مصطفی

      سلام ایا مدرکی که در انتهای دوره میدید معتبر است؟

      • aref

        سلام مصطفی عزیز
        بله تمامی مدارکی که در انتهای دوره به شما اعطا می گردد معتبر و قابل استعلام میباشند.

    15. جواد

      سلام
      من فقط نیاز به مدرک حسابداری دارم، میشه بدون شرکت در کلاس ها و با امتحان دادن مدرک بین المللی حسابداری دورتون رو دریافت کنم؟

      • aref

        سلام جواد عزیز
        در این خصوص لطفا با شماره های پشتیبانان ما تماس بگیرید،دوستان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.😊

    16. مهرداد

      سلام
      میشه هزینه دوره رو قسطی پرداخت کنم؟

      • aref

        سلام مهرداد عزیز
        بله شما میتوانید هزینه دوره را به صورت اقساطی پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط پرداخت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

    17. سامان رامشی

      سلام من تو دورتون شرکت کردم استاد خیلی مطالب مفید و مناسب بازار کار آموزش دادن
      خیلی عالی بود

      • aref

        سلام سامان عزیز
        ممنون بابت نظرتون. خوشحالیم که از دوره رضایت داشتیدو موفق باشید🌹

    18. آسمان

      سلام من تو دورتون شرکت کردم خیلی عالی بود مطالب کاربردی یادگرفتم

      • aref

        سلام دوست عزیز
        ممنون بابت ثبت نظرتون
        خوشحالیم که از دوره رضایت داشتید موفق باشید

    19. آیدا مطهری

      سلام
      واقعا بعد از گذروندن دوره کارمون هم تضمین میکنید؟

      • aref

        سلام آیدا عزیز
        بله در انتهای دوره شما به مراکز معتبر معرفی به کار میشوید.

    20. امیرعلی

      سلام
      چجوری میتونم برای دوره ثبت نام کنم؟

      • aref

        سلام امیر علی عزیز
        برای ثبت نام در دوره لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

    21. امیر حسین ملکان

      دورتون عالی و مفید بود
      استاد هم با تجربه و با دانش بودند

      • aref

        سلام امیر حسین عزیز
        خوشحالیم از اینکه از دوره راضی بودید .

    22. عادل رمضانی

      سلام این دوره برای مبتدی ها هم مناسب هست؟

      • aref

        سلام عادل عزیز
        بله این دوره مناسب هر شخص با هر دانشی میباشد.

    23. امیر علیمردانی

      سلام
      این دوره چند جلسه برگزار میشه؟

      • aref

        سلام علی عزیز
        دوره حسابداری نیک اندیشان در 8 جلسه 2.5 ساعته برگزار میشود.

    24. مژگان

      سلام دورتون خیلی عالی بود. واقعا بعد از دوره معرفی به کار شدم. خیلی ممنونم

      • aref

        سلام مژگان عزیز
        خوشحالیم که از دوره راضی بودید

    25. حسن امینی

      سلام
      زمان برگزاری دوره حسابداری نیک اندیشان رو میفرمایید. میخوام ثبت نام کنم به امید اینکه بعد دوره معرفی به کار بشم. درسته دیگه معرفی به کار می کنید

      • aref

        سلام حسن عزیز
        برای اطلاع از زمان برگزاری این دوره لفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.
        و اینکه بله شما پس از گذراندن دوره معرفی به کار می شوید.

    26. ملیکا

      سلام
      من فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه هستم ولی هیچی بلد نیستم
      با شرکت تو دوره این موسسه واقعا جوری یاد میگیرم که در رشته خودم کار کنم ؟

      • aref

        سلام ملیکا عزیز
        بله ، دوره حسابداری نیک اندیشان یکی از بهترین دوره های آموزشی حسابداری می باشد.
        شما با شرکت در این دوره از صفر تا صد حسابداری را یاد خواهید گرفت و در انتهای دوره در صورت قبولی در امتحان دوره ، معرفی به کار خواهید شد.

    27. محمد علی

      سلام پس از دوره معرفی به کار می کنید واقعا؟
      یعنی کارمون تضمینه؟

      • aref

        سلام محمد علی عزیز
        بله شما پس از گذراندن دوره و قبولی در امتحان ، به مراکز مربوطه و حرفه ای معرفی به کار خواهید شد.

    28. الهام حیدری

      سلام وقت بخیر.نوشتید مدرک معتبر از دانشگاه،کدوم دانشگاه منظورتون هست؟؟
      ممنون از پاسخگوییتون

      • aref

        سلام الهام عزیز
        لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما به طور کامل شما را راهنمایی می کنند.

    29. مری

      آنلاین هم دارید ؟
      نه ویدیو ضبط شده ،زنده آنلاین

      • nickandishan-admin

        سلام
        خیر دوست عزیز ، دوره حسابداری به صورت حضوری برگزار می شود

    30. فهیمه

      سلام خسته نباشید
      ببخشید ما از کجا باید مطمئن بشیم که استادای دوره هاتون کار شون خوبه و خیلی چیزا بهمون یاد میدن؟

      • nickandishan-admin

        سلام ممنون
        در این رابطه ویدئو معرفی استاد و ویدئو رضایت برخی از دانشجویان دوره موجود می باشد. حتی برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارسناسان موسسه تماس بگیرید

    31. Hana

      سلام خسته نباشید ببخشید بعد از گذروندن دوره برای کارآموزی ب شرکت های دولتی معرفی میشیم یا خصوصی؟؟

      • nickandishan-admin

        سلام دوست عزیز
        برای مشاوره دقیق تر لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

    32. ارش احدی

      سلام دورتون فوق العاده بود

      • nickandishan-admin

        سلام
        خوشحالیم از اینکه شما از دوره راضی بودید

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
    اینستاگرام نیک اندیشان
    close-image