دوره مربیگری مهدکودک (دوره مونته سوری)

(10 customer reviews)

در این دوره تمام مهارت ها مربی گری مهد کودک به روش مونته سوری به مهارت جویان آموزش داده و ضمن اعطای گواهینامه دانشگاهی، آکادمی URS امارات

توضیحات

معرفی دوره مربیگری مهد کودک (دوره مونته سوری) توسط استاد دوره

فایل صوتی معرفی دوره مربیگری مهد کودک (دوره مونته سوری) توسط استاد دوره

توضیح مفصل دوره آموزش مونته سوری

دوره مربیگری مهد کودک به روش مونته سوری یک دوره آموزشی شامل تمام مهارت های مربیگری به روش مونته سوری می باشد.

محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است. این دوره آموزشی توسط مربی با سابقه تدریس می شود.

دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد.

در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه،  و آکادمی URS امارات داده می شود.

این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد.

از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است.

لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سرفصل ها ی دوره مربیگری مهد کودک:

1. مهارت های اولیه زندگی

2. مربیگری مهد کودک به روش مونته سوری

3. مفاهیم علوم ،ریاضی، جغرافی، فرهنگ به وسیله روش و ابزارهای طراحی شده

طول دوره

10 جلسه ( هفته ای یک جلسه 2 ساعته )

استاد

خانم جعفرزاده

گواهینامه

1. اعطای گواهینامه از دانشگاه (با مهر و هولوگرام و قابل استعلام)

2. مدرک از urs امارات با کد رجیستری و قابل استعلام

هزینه و شرایط پرداخت

هزینه دوره :2,380,000 تومان

شرایط پرداخت: 980,000 تومان پیش ثبت نام، مابقی از جلسه اول 350,000 تومان تا تسویه کامل

نظرات برخی از دانشجویان دوره دوره مربیگری مهدکودک (دوره مونته سوری)

چرا نیک اندیشان؟

  • ارائه موارد آموزشی به زبان ساده، کاربردی، مهارتی و مناسب بازار کار
  • پرهیز از ارائه مطالب تئوریک و غیر کاربردی
  • استفاده از اساتیدی که هم علمی هستند و اجرایی
  • ارائه گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه نه از بسیج و جهاد
  • ارائه گواهینامه قابل استعلام از آکادمی URS امارات و سازمان فنی و حرفه ای
  • معرفی به کار در انتهای دوره
  • شعبات نیک اندیشان نزدیک مترو قرار دارد.
  • در صورت گذراندن یک دوره تا یادگیری کامل آن مهارت می توانید به صورت رایگان در آن دوره شرکت کنید.
  • پرداخت اقساطی شهریه دوره
  • هزینه آموزشی مناسب نسبت به مراکز آموزشی دیگر
  • نیک اندیشان برند برتر آموزش و کاریابی است که ارزش آن به ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و قیمت مناسب است.

سوالات متداول

دوره آموزشی مربیگری مهد کودک نیک اندیشان چند جلسه است؟

این دوره آموزشی مربیگری مهد کودک همانطور که در بالا گفته شد هفته ای 1 جلسه 3 ساعته که مجموع در 10 جلسه در 2.5 ماه برگزار می شود. قابل توجه شما عزیزان، اگر دوره را به طور کامل گذراندید ولی احساس کردید اون بار علمی لازمه را از جلسات دوره دریافت نکرده اید می توانید در دوره های بعدی که برگزار میشود به صورت رایگان شرکت کنید تا اطلاعات لازمه را دریافت کنید و از دوره ی آموزشی مربیگری مهد کودک بهترین دریافت علمی را داشته باشید.

آیا پس از گذراندن دوره مربی مهدکودک در نیک اندیشان مدرکی دریافت می کنم؟

بله شما بعد از گذراندن دوره مربی مهدکودک، مدارکی از دانشگاه و آکادمی URS انگلستان دریافت می کنید. میتوانید برای مشخص شدن صحت مدارک، استعلام مدارک خود را بگیرید.

آیا میتوان هزینه دوره مربیگری مهدکودک را به صورت قسطی پرداخت کرد؟

بله، از آنجایی که هزینه کل دوره مربیگری مهدکودک، 1 میلیون و 400 هزار تومان می باشد، میتوانید 700 هزار تومان آن را برای ثبت نام و شرکت در دوره به عنوان پیش  پرداخت واریز کنید و در طی دوره مابقی را از جلسه اول، هر جلسه 300 هزار تومان پرداخت کنید، تا به طور کامل هزینه کل دوره تسویه شود.

چطور میتوان در دور ه مربیگری مهد، ثبت نام کرد؟

شما میتوانید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم زیر و کلیک بر روی ثبت و ارسال، در ساعاتی دیگر توسط پشتیبانان ما، با شما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.

و یا اگر خواستید، میتوانید خودتان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را با کمک پشتیبانان انجام دهید.

مونته سوری چیست ؟

مونته سوری یک روش آموزشی نوین است که ابزارها و فعالیت ها مرکز کارند که از ساده به پبچیده طراحی شده اند و هدفی آن تربيت کودکی خلاق ، مستقل، دارای اعتماد به نفس است.

نحوه آموزش به روش مونته سوری چگونه است؟

آموزش به روش مونته سوری

آموزش به روش مونته سوری

آیا شما علاقه ای به راهنمایی کودکان و یا نوجوانان در زمینه ی رشد فردی دارید؟ آیا امیدوارید با کار خود در آموزش به بهبود نوع بشر کمک کنید؟ اگر اینگونه است معلم یا مدیر مونته سوری شدن ممکن است برای شما مناسب باشد.

این حرفه که بر اساس حکمت دکتر ماریا مونته سوری در مورد چگونگی رشد و یادگیری کودکان بنا شده است، می تواند به شما الهام بخشد و شما را قادر سازد تا سهم معناداری در زندگی کودکان، خانواده و جامعه خود داشته باشید.

اگر می‌خواهید در کلاس های درس خود  آموزش به روش مونته سوری را پیاده کنید بایستی ابتدا به سراغ کسب آموزش های مورد نیاز بروید. به همین منظور ابتدا باید دوره آموزش مربیگری مهد کودک به روش مونته سوری را با موفقیت سپری کنید.

معلمانی که از شیوه ی آموزش به روش مونته سوری استفاده میکنند مانند یک منبع کسب دانش بین دانش آموزان خود و دنیای وسیعی هستند که آنها را احاطه کرده است. نقش آن ها مشاهده دانش آموزان، شناسایی نیازهای آن ها و پاسخگویی همراه با راهنمایی و آموزش فردی مناسب است. معلمانی که دوره  آموزش مربیگری مهد کودک به روش مونته سوری  را گذرانده اند روابط اعتماد آمیز و محترمانه ای بین خود و کودکان به وجو می آورند. این مربیان حس مسئولیت پذیری و شادی کودکان را در خلال یادگیری پرورش می دهد و دانش آموزان را تقویت می کنند. البته اینها عناصری هستند که معلمان را قادر می سازند تا در این حرفه نیز پیشرفت کنند.

در کلاس درس، معلم مونته سوری یک محیط آموزشی غنی را آماده می کند که برای ایجاد فرصت های طبیعی برای استقلال، شهروندی و مسئولیت پذیری طراحی شده است. با راهنمایی معلمان، دانش آموزان برای رسیدن به اهداف خود و یادگیری دانش  تلاش می کنند.

پیوستن به جامعه مربیان مونته سوری بسیار ماهر و آموزش دیده را در نظر بگیرید. شما یاد خواهید گرفت که خلاقیت و شفقت خود را با بینش عالمانه ترکیب کنید. همچنین می آموزید تا دانش آموزان خود را برای پیگیری پتانسیل خود از طریق کاوش فردی  راهنمایی کنید.

 

دوره آموزش مونته سوری

آموزش مونته سوری

مونته سوری یک روش آموزشی است که مبتنی بر فعالیت خود راهبری، یادگیری عملی و بازی مشارکتی است. در کلاس های آموزش مونته سوری، کودکان در یادگیری خود انتخاب های خلاقانه ای انجام می دهند، در حالی که کلاس درس و معلم بسیار آموزش دیده فعالیت های مناسب سن را برای هدایت فرآیند ارائه می دهند. کودکان به صورت گروهی و فردی کار می کنند تا دانش جهان را کشف کنند و حداکثر پتانسیل خود را توسعه دهند.

کلاس های درس مونته سوری محیط هایی هستند که به زیبایی طراحی شده اند تا نیازهای کودکان در محدوده سنی خاص را برآورده کنند. دکتر ماریا مونته سوری کشف کرد که یادگیری تجربی در این نوع کلاس منجر به درک عمیق ‌تری از زبان، ریاضیات، علوم، موسیقی، تعاملات اجتماعی و موارد دیگر می‌شود. اکثر کلاس های درس مونته سوری ماهیت سکولار دارند، اگرچه روش آموزش مونته سوری را می توان با موفقیت در یک برنامه مبتنی بر ایمان ادغام کرد.

هر ماده در کلاس درس مونته سوری جنبه ای از رشد کودک را پشتیبانی می کند و بین علایق طبیعی کودک و فعالیت های موجود هماهنگی ایجاد می کند. کودکان می توانند از طریق تجربه خود و با سرعت خود یاد بگیرند. آن ها می توانند در هر لحظه به کنجکاوی های طبیعی که در همه انسان ها وجود دارد پاسخ دهند و پایه ای محکم برای یادگیری مادام العمر بسازند.

انجمن بین المللی مونته سوری  توسط ماریا مونته سوری در سال 1929 تأسیس شد تا از یکپارچگی کار خود محافظت کند و از استانداردهای بالا برای آموزش معلمان و مدارس حمایت کند. امروزه، انجمن بین المللی مونته سوری به حمایت از دیدگاه ماریا مونته سوری و در عین حال همکاری با تحقیقات معاصر در علوم اعصاب و رشد کودک ادامه می دهد.  همین ویژگی های جذاب باعث شده است تا بسیاری از مراکز آموزشی از شیوه ی آموزش مونته سوری در کلاس های خود بهره گیرند.

آموزش مربی مهد کودک چیست؟

دوره آموزش مربی مهد کودک

آموزش مربی مهد کودک

امروزه به دلیل شاغل بودن والدین و احساس نیاز به مربی، حرفه ی مربیگری مهد کودک طرفداران زیادی پیدا کرده است. از این رو افرادی که به این حرفه علاقه دارند خواهان گذراندن دوره آموزش مربی مهد کودک هستند.

والدین به دنبال یک مربی مشتاق برای تقویت و تسهیل رشد فکری و اجتماعی کودکان هستند. شما پس از گذراندن دوره آموزش مربی مهد کودک پی خواهید برد که تدریس در مهد کودک شامل برنامه ریزی، اجرا و ارزشیابی دروس است. شما با حوصله و خلاقیت به کودکان آموزش خواهید داد. وظایف مربی مهدکودک شامل طراحی برنامه آموزشی و استفاده از فعالیت ها و روش های آموزشی برای ایجاد انگیزه در کودکان است.

مسئولیت های مربی مهد کودک عبارتند از:

  • طراحی و پیگیری یک برنامه آموزشی کامل
  • آموزش حروف الفبا و اعداد همراه با مهارت های فردی، اجتماعی و عاطفی
  • سازماندهی مواد و منابع آموزشی
  • شما به عنوان یک مربی بایستی از انواع فعالیت ها و روش های آموزشی مانند آهنگ ها، داستان ها، رسانه ها، بازی های ساختاری، هنری، فعالیت های خارج از منزل و غیره برای ایجاد انگیزه و تحریک توانایی های کودکان استفاده کنید.
  • همچنین شما بایستی یک خط ارتباطی قوی با والدین داشته باشید و اطلاعات مناسب را به آن ها ارائه دهید
  • عملکرد و پیشرفت دانش آموزان را ارزیابی کنید تا از تسلط آن ها بر مهارت ها به طور منظم اطمینان حاصل کنید
  • بر تعاملات کودکان نظارت کنید و همکاری و اشتراک گذاری را تقویت کنید
  • با کارکنان اداری همکاری کنید و تعامل داشته باشید.
  • از استانداردهای آموزشی و مقررات ایمنی پیروی و اطاعت کنید.

آنچه که شما به عنوان یک مربی هنگام گذراندن دوره آموزش مربی مهد کودک با آن مواجه می شوید:

  • تجربه کاری ثبت شده به عنوان مربی مهدکودک، دستیار مهدکودک یا کمک معلم
  • دانش عالی از رشد کودک و آخرین تئوری ها و شیوه های آموزشی
  • توانایی تدریس خلاقانه و هنری
  • مهارت های آموزشی و سازماندهی
  • صبر و انعطاف پذیری
  • مهارت های ارتباطی قوی

دوره مربیگری مهد کودک چیست؟

اوایل دوران کودکی از نظر رشد جسمی، فکری، عاطفی و اجتماعی کودک، مرحله بسیار مهمی از زندگی است. در این مرحله از زندگی توانایی های ذهنی و جسمی کودک با سرعت خیره کننده ای پیشرفت می کند. لذا شما به عنوان یک فرد حرفه ای بایستی قبل از شروع به کار دوره مربیگری مهد کودک را گذرانده باشید. این دوره شما این شانس را می دهد تا تکنیک های تقویت رشد ذهنی و توانایی های جسمی کودک را بیاموزید.

پس از اتمام دوره مربیگری مهدکودک، شما گواهی معتبر جهت مربیگری را از وزارت آموزش و پرورش دریافت خواهید کرد. دوره آموزشی آموزش مربی مهد کودک یک دوره کوتاه مدت است که برای مربیان مهدکودک ایجاد شده است تا آنها را در مورد رویکردها و روش های کل نگر آموزش دهد . این دوره همچنین بر یادگیری از طریق بازی و تعامل با دانش آموزان تمرکز دارد زیرا آموزش به کودکان خردسال بسیار چالش برانگیز است.

 

دوره مربیگری مهد کودک
دوره مربیگری مهد کودک

 

دوره مربیگری مهدکودک از 2 بخش تشکیل شده است.

  • اولین بخش دوره به آموزش مربیان مهد کودک اختصاص داده می شود تا آنان مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک مربی مهد کودک را کسب کنند. هدف این دوره آماده سازی معلمان مشتاق و با تجربه است که علاقه مند به تطبیق مهارت ها و تکنیک های لازم برای شکل دادن به ذهن های جوان هستند.
  • بخش دوم دوره به آموزش روش های تدریس اختصاص داده شده است. این بخش از دوره مربیگری مهد کودک به شما روش‌های مدرن تدریس را آموزش می‌دهد. همچنین مهارت‌های کسانی را که می‌خواهند در زمینه آموزش مهد کودک تخصص کسب کنند، تقویت می‌کند.

دوره مربیگری مهد کودک کاملاً منعطف است و کارآموزان را با مهارت های آموزشی نوین آشنا می کند. داوطلبان می توانند دوره را به صورت آنلاین و یا حضوری بگذرانند.

دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی

تصمیم برای تبدیل شدن به یک مربی مهد کودک بهزیستی به این معنی است که شما اولین گام برای سفری طولانی  را بر داشته اید. این سفر طولانی به درون کودک خواهد بود. برای اینکه به یک مربی موفق تبدیل شوید لازم است ابتدا در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی شرکت کنید.

شما در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی یاد میگیرید که چگونه به نوزادان و کودکان از چند ماهگی تا 5 سالگی آموزش دهید.

مربیانی که در اولین سال های زندگی کودک با او سر و کار دارند بایستی به خوبی از او مراقبت کنند و با اشتیاق به او آموزش دهند. همچنین مربیان مهد کودک بهزیستی باید شرایط ویژه ی این کودکان را در نظر داشته باشند و محتاطانه تر برخورد کنند. آنان باید درس‌ها و مهارت‌های زندگی را از طریق بازی یاد دهند زیرا این کار در رشد و پیشرفت کودکان نقش اساسی دارد.

شما به عنوان یک مربی مهد کودک آداب اجتماعی و مهارت های پایه را به کودکان می آموزید. این آموزش ها ممکن است برای برخی افراد ساده به نظر برسد، اما در واقع نقش بسیار مهمی برای کودکان خردسال در سفرشان به سمت آموزش رسمی دارد.

شما احتمالا از دیدن کودکانی که در حال رشد مهارت‌هایشان هستند لذت ببرید.

مهم نیست که در چه مرحله ای از زندگی هستید، امکان شرکت در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی  همچنان برای شما فراهم است. شما با توجه به تجربه و صلاحیت قبلی خود می توانید نسبت به مربی مهد کودک شدن اقدام کنید.

 

دوره مربگیری مهد کودک بهزیستی
دوره مربگیری مهد کودک بهزیستی

مسئولیت های یک معلم مهد کودک بهزیستی

کار با کودکان بهزیستی می تواند غیرقابل پیش بینی باشد، بنابراین باید بتوانید خود را با نیازهای آنها  تطابق دهید. کودکان در این مرحله  از رشد خود به صبر و شکیبایی زیادی نیاز دارند.

آموزش در سال‌های اولیه به آماده‌سازی کودکان برای آموزش ابتدایی کمک می‌کند و مهارت‌هایی را توسعه می‌دهد که آنها برای زندگی با خود به همراه خواهند داشت.

به عنوان یک مربی مهد کودک، مسئولیت شما ایجاد اشتیاق کودکان برای یادگیری و تشویق آنها به رشد مهارت های اجتماعی و ایجاد دوستی است.

شما باید از رشد اجتماعی، فیزیکی و شخصی کودکان حمایت کنید.

دوره مونته سوری نیک اندیشان

دوره مونته سوری نیک اندیشان چگونه است

دوره مونته سوری چیست؟

آموزش نوین با آموزش سنتی تفاوت های زیادی کرده است. امروز، برای آنکه کودکان برای زندگی در جامعه آماده شوند و آموزش های مورد نیاز را به خوبی دریافت کنند، نیاز دارند به شکل مدرن و بروز تحت تربیت قرار گیرند. مربیانی که در دوره مونته سوری شرکت کرده اند، کودکان را برای عصر جدید و نوین آماده می کنند. والدینی که قصد دارند کودکشان به فرآیند آموزش و تحصیل علاقه زیادی نشان دهد، می بایست او را در مهدکودک ها و یا مدرسه هایی ثبت نام کنند که مربیان شاغل در آنها به خوبی با روش مونته سوری آشنا هستند.

اساس و پایه روش مونته سوری، آموزش همراه با بازی است. کودکان دوست دارند بازی کنند و این تمایل، مانع  از آن می شود که کودک در محیط های آموزشی خشک حضور پیدا کند. اگر به عنوان یک والد آگاه نگران آینده فرزند خود هستید و می خواهید شاهد پیشرفت های او باشید، توصیه می کنیم کاری کنید که کودک، بازی و آموزش را در کنار هم و با هم داشته باشد. حضور آموزش و بازی در کنار هم، تنها زمانی رخ خواهد داد که او به محیط آموزشی با مربیانی حاذق و مطلع به مونته سوری برود. مونته سوری یکی از نوین ترین روش های آموزش بوده و کسانی که در دوره مونته سوری شرکت می کنند، اطلاعات خوبی در این حوزه به دست می آورند.

شاید برخی والدین فکر کنند، نیازی نیست برای فرستادن کودک به مهدکودک هایی که کودکان را با روش مونته سوری آموزش می دهند، هزینه ای صرف کنند. این گروه تصور می کنند، آنچه یک مربی به کودک آمورش می دهد، خودشان نیز می توانند به کودک ارائه کنند. موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که در دوره مونته سوری روش آموزش درست به مربیان آموزش داده می شود و به همین دلیل است که این گروه می توانند به معنای واقعی، کودک را تحت تعلیم و تربیت قرار دهند.

موضوعی که مربیان علاقه مند به یادگیری دوره مونته سوری باید مورد توجه قرار دهند این است که با شرکت در کلاس هایی که در این رابطه برگزار می گردد، می توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند. برخی موسسه های آموزشی کشور مانند نیک اندیشان در این حوزه به خوبی ظاهر شده و مربیان توانمند زیادی را وارد جامعه کرده است. دوره مونته سوری نیک اندیشان یکی از بهترین دوره های آموزشی است و کسانی که در این دوره شرکت کرده اند، به کاریابی ها معرفی شده و می توانند در یک مهدکودک و یا مدرسه مشغول به کار شوند.

 

چگونه معتبرترین مدرک مونته سوری را دریافت کنیم

چگونه معتبرترین مدرک مونته سوری را دریافت کنیم؟

اگر مربی مهد کودک هستید و دوست دارید به عنوان یک فرد حرفه ای کار کنید، باید اطلاعات و دانش خود را در رابطه با روش های آموزشی مدرن افزایش دهید. امروز بازار کار برای کسانی مناسب است که اطلاعات کاری خود را بروز نگه می دارند و همیشه در صدد دریافت آموزش های جدید می باشند؛ این قانون در مورد مربیان مهد کودک نیز وجود داشته و به همین جهت است که برخی از آنها در دوره مونته سوری شرکت کرده و به یک حرفه ای تبدیل می شوند.

سوال مهمی که برای برخی مربیان پیش می آید این است که چگونه می توانند مدرک مونته سوری معتبر دریافت کنند. دریافت مدرک در این دوران، کار سختی نیست و شما با مراجعه به هر موسسه ای و شرکت در دوره های آن، می توانید مدرکی در ارتباط با دوره مونته سوری دریافت کنید. موضوعی که مورد بی توجهی قرار می گیرد این است که دریافت مدرک به تنهایی ارزشی نداشته و فرد علاوه دریافت مدرک، مدرک، باید اطلاعات خوبی نیز به دست آورد. دریافت مدرک و به دست آوردن دانش بالا به دست نخواهد آمد، مگر آنکه علاقه مندان، موسسه هایی معتبر و با سابقه را برای این مورد انتخاب کنند.

سوالی که با ذکر موارد فوق به وجود می آید این است که چه موسسه هایی را می توان یک موسسه معتبر نامید؟ یک موسسه معتبر که سطح علمی دوره های آن بالا باشد، چه مشخصاتی دارد؟ یکی از مهم ترین موضوعاتی که به شما ثابت می کند یک موسسه اعتبار بالایی دارد مدرکی است که توسط آن ارائه می گردد. اگر مدرک ارائه شده توسط موسسه قابلیت استعلام از مراکز معتبر را داشته باشند، موسسه مذکور یک هلدینگ آموزشی قابل اعتماد خواهد بود.

اگر در انتخاب مرکزی که می خواهید دوره مونته سوری را در آن بگذرانید، شک و تردید دارید، توصیه می کنیم در دوره مونته سوری نیک اندیشان شرکت کنید. مدرکی که توسط این موسسه ارائه می گردد، اعتبار بالایی داشته و قابل استعلام از دانشگاه و آکادمی urs انگلستان نیز است. شهریه این دوره بسیار مناسب در نظر گرفته شده و شما حتی می توانید آن را به صورت اقساط پرداخت کنید. بعد از آنکه دوره را با موفقیت به پایان بردید، به کاریابی ها معرفی شده و می توانید به این واسطه مشغول به کار شوید. در ضمن تمامی شعبات این موسسه در نزدیکی مترو قرار داشته و رفت و آمد به آن بسیار راحت خواهد بود.

مدرک مربیگری مهد کودک

اگر تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نوع مدرک بهترین مدرک مربیگری مهد کودک است برایتان دشوار شده است و به عنوان یک مربی به دنبال دریافت  مدرک مربیگری مهدکودک هستید بهتر است با ما همراه باشید. داشتن مدرک آموزش به کودکان و یا آموزش تحصیلات ابتدایی می تواند شما را واجد شرایط تدریس در مهد کودک کند. اما هر کدام ممکن است شما را به محیط‌ های آموزشی متفاوت، با حقوق متفاوت و فرصت‌های مختلف برای پیشرفت هدایت کنند. در اینجا یک مرور کلی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام یک از این دو مدرک آموزشی به شما کمک می کند تا در حین کار بر روی مدرک مربیگری مهدکودک خود، نیازهای خود را برآورده کنید.

اکثر مدارک لیسانس در آموزش ابتدایی کودکان شما را واجد شرایط آموزش و مراقبت از کودکان از دوران نوزادی یا نو پا تا مهدکودک و در برخی موارد تا کلاس سوم راهنمایی می کند. با این حال، مجوز برای تدریس در محیط مدرسه دولتی ضروری است، و ممکن است علاوه بر آن به مجوز آموزش ابتدایی نیز نیاز پیدا کنید. این مدرک تمرکز محدودتری نسبت به آموزش ابتدایی دارد، به این دلیل که به طور خاص برای یادگیری در مورد نیازهای آموزشی و رشدی کودکان پیش دبستانی طراحی شده است.

 

دریافت مدرک مربیگری مهد کودک در نیک اندیشان
دریافت مدرک مربیگری مهد کودک در نیک اندیشان

 

اگر این مدرک را به دست آورید، در مورد رشد ذهن کودکان از طریق هنر، موسیقی، داستان سرایی ، اعداد، حروف، رنگ ها و شکل ها یاد خواهید گرفت. این مدرک برای معلمانی عالی است که محیط پیش دبستانی را دوست دارند و می خواهند انرژی خود را به طور خاص روی کلاس و برنامه درسی مهدکودک متمرکز کنند. آموزش مهدکودک به‌جای آموزش به آکادمیک‌های سخت‌گیرانه‌تر کلاس‌های ابتدایی، از بسیاری جهات، شکاف بین پیش‌دبستانی و دبستان را پر می‌کند و پایه‌ای مهم برای نگرش‌ها و تجربیات یادگیری آینده هر دانش‌آموز فراهم می‌کند.

کسب مدرک لیسانس آموزش ابتدایی یا مدرک بین المللی با ثبت نام در این دروه نیک اندیشان می تواند شما را واجد شرایط تدریس کلاس های مهدکودک کند. برای تدریس در اکثر مدارس، به ویژه مهد کودک ها، مجوز آموزش ابتدایی نیز لازم است. این مدرک دامنه بسیار گسترده‌ تری نسبت به مدرک تحصیلی در دوران کودکی دارد، زیرا روش‌ها و تکنیک‌های تدریس در بین پایه‌هایی که می‌توانید با آن تدریس کنید، بسیار متفاوت است. بنابراین علاوه بر یادگیری نحوه آموزش به کودکان کوچکتر مانند مهدکودک ها، همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه به روش مونته سوری به کودکان آموزش های لازم را دهید.

روش آموزش بنیادی و صحیح یک روش در فرد به چه صورت باید انجام گیرد؟

مونته سوری اعتقاد دارد برای اموزش دادن یک فعالیت جدید ابتدا باید ایجاد تمرکز کرد تا علاقه و انگیزه به آن فعالیت صورت گیرد تا ناخودآگاه کودک میل به تکرار آن عمل را داشته باشد و در آن به مهارت کامل برسد.

علت تشکیل حلقه در کلاس مونته سوری چیست ؟

به طور کل تشکیل حلقه توسط افراد حس همبستگی، زبان آموزی، اتحادونظم را به جمع القا میکند.

مفهوم محدوده در مونته سوری را به چه حالت هایی میتوان تعریف کرد؟

به طورکل دو محدود فیزیکی (محدوده مشخصی برای فعالیت ،کار باابزار و بازی کودک اختصاص میدهیم) ومحدوده معنوی (احترام به استقلال شخصیتی کودک ،قبل از کمک و انجام کار های شخصی او اجازه بگیریم) برای هرفرد تعریف میشود.

نحوه آموزش شانه زدن در مونته سوری به چه صورت انجام میگیرد؟

برای شروع آموزش ابتدا از پیامد های مثبت شانه زدن و پیامدهای منفی شانه نزدن مو توضيحات کاملی میدهیم سپس مربی در مقابل یک آینه می ایستد و شروع به شانه کردن صحیح موی خود میکند و نکات لازم را بیان میکند سپس نوبت کودک است.

نحوه آموزش بستن کفش ها به چه صورت انجام میگیرد؟

آموزش کفش ها ابتدا با کفش های چسبی آغاز میشود سپس کفش های کالج و در نهایت کفش های بند دار است در واقع مراحل آموزش از ساده به پیچیده صورت میگیرد.

آموزش احساس بینایی در مونته سوری به چه صورت است؟

جعبه رنگ ها ابزار تخصصی حس بینایی است که شامل جعبه رنگ های اصلی ،جعبه رنگ های فرعی و جعبه طیف رنگ ها میشود که به روش آموزش سه مرحله ای تدریس میشود.

آموزش احساس لامسه در مونته سوری به چه صورت است؟

ابزار تخصصی حس لامسه صفحه های سمباده ای دو وجهی ، صفحه های سمباده ای پنج وجهی و صفحه های سمباده ای ده وجهی است که توسط نرمی و زبری آموزش را القا میکند.

آموزش "اعداد" در مونته سوری به چه روش هایی صورت میگیرد؟

این مفهوم توسط ابزارهای تخصصی اعداد صورت میگیرد که شامل:اعداد سنباده ای ، دوک اعداد(مفهوم عدد صفر را آموزش میدهد) و میله های آبی قرمز است که شامل ده میله با اندازه های مشخص است که هر میله نشان دهنده یک عدد.

مفهوم عرض و ارتفاع در مونته سوری به چه نحوی آموزش داده میشود؟

ابزار تخصصی مفهوم ارتفاع برج صورتی است شامل ده مکعب صورتی رنگ با وزن های مختلف است که روی هم چیده میشود و ارتفاع مشخصی را نمایان میکند و ابزار تخصصی مفهوم عرض ها پلکان قهوه ای است که شامل ده مکعب قهوه ای رنگ با ابعاد مختلف است که به صورت عرضی چیده میشود.

آموزش دو مفهوم Max و Min به دو صورت انجام میگیرد؟

ابزار تخصصی این مفهومات میله های قرمز است که شامل ده میله قرمز رنگ با ارتقاع های مختلف است که از کوتاه ترین به بلندترین چیده میشود.

آموزش فصل ها در مونته سوری به چه روش است؟

آموزش فصل ها توسط یک نوار پیکتوگرام (کارت مرجع تصویری ) و تعدادی کارت تصویری صورت میگیرد که سنبل هر فصل باید زیر پیکتوگرام قرار داده شود.

مفهوم زمان در مونته سوری چگونه آموزش داده میشود؟

این مفهوم توسط نوار زمان (در واقع همان تقویم دست ساز است با این تفاوت که مناسبت ها و روزهای خاص به طور ویژه تری در آن پرداخته شده است)و نوار زندگی(یک نوار که مجموعه ای از عکس های کودکی تا بزرگسالی فرد همراه با خاطرات تلخ و شیرین بر رو آن درج شده است) به کودک آموزش داده میشود.

تولد به سبک مونته سوری یه چه صورت است؟

در تولد به روش مونته سوری هر فرد نماد مشخصی دارد بدین منظور که شخصی که تولدش است به عنوان زمین یک کره در دستانش میگیرد و به تعداد سال های تولدش به دور کیک و شمع تولد خود که نماد خورشید است میچرخد و هنگامی که به سن اصلی خود رسید شمع خود را فوت میکند، درواقع او در میابد چندسال خورشیدی را پشت سر گذاشته است.

آینده شغلی و بازار کار مربیگری مهد به روش مونته سوری چسیت ؟

مهارت جویان پس از اتمام  آموزش میتوانند در مهد کودک ها ، خانه بازی و… به عنوان مربی مهد مشغول بکار شوند و درآمد خوبی  از این شغل کسب کنند.

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

    10 reviews for دوره مربیگری مهدکودک (دوره مونته سوری)

    1. ساناز

      مرسی از استاده خوبتون بابت آموزش صحیح و همچنین پرسنل خوب و با حوصله

      • aref

        سلام ساناز عزیز
        مرسی از شما که برای یادگیری این حرفه ما رو انتخاب کردید.😊🌹

    2. مهربان مکرمی

      سلام
      این دوره به صورت آنلاین هست؟

      • aref

        سلام دوست عزیز
        این دوره به صورت حضوری در شعبات نیک اندیشان برگزار میشود.

    3. مهدیه

      سلام خسته نباشید.ببخشید نزدیکتر ین ادرس اموزشگاه نیک اندیشان به منطقه 11 کجاست؟؟ممنون .است ثبت نام جدید دارید؟

      • aref

        سلام مهدیه عزیز
        ممنون، ببینید یک شعبه ما در صادقیه نزدیک مترو صادقیه (خیابان مترو صادقیه) و شعبه دیگر هم در چهار راه ولیعصر میباشد.
        بله برای ثبت نام لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید دوستان شما را راهنمایی خواهند کرد.

    4. ساناز

      سلام
      مربیگری مهد کودک رو با روش مونته سوری آموزش میدید؟

      • aref

        سلام ساناز عزیز
        بله. کاملا درسته ما مربیگری مهد کودک را با تکنیک های مونته سوری به شما آموزش می دهیم

    5. نرگس

      سلام, آیا شرکت در این دوره ها برای دختر خانم پانزده ساله امکان پذیر هست یا خیر باید سنشون بیشتر باشه؟

      • aref

        سلام نرگس عزیز
        در این خصوص لطفا با کارشناس های تماس بگیرید. شماره های پشتیبانان در سایت موجود است.

    6. مینا ستوهی

      سلام مدارکی که در انتهای دوره میدید معتبر هست؟

      • aref

        سلام مینا عزیز
        بله مدارک نیک اندیشان از دانشگاه با مهر و هولوگرام دانشگاه و urs انگلستان می باشند.

    7. ثمین

      وقت بخیر
      برای ثبت نام حداقل مدرک تحصیلی رو میگید لطفا

      • aref

        سلام شما برای شرکت در دوره نیاز به مدرک و یا پیش نیاز های خاصی ندارید و میتوانید در دوره ثبت نام کنید.

    8. زینب محمدیها

      سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای مربیگری مهد هنوز وقت ثبت نام هستش ؟

      • nickandishan-admin

        سلام سرکار خانم محمدیها
        بله. شما می توانید برای ثبت نام با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

    9. فاطمه

      سلام وقت بخیر
      امکانش هست اسم کامل موسسه ای که گواهی رو صادر میکنه بفرمایید؟ URS مخفف چی هست؟
      ممنونم

      • nickandishan-admin

        سلام فاطمه عزیز
        urs کوتاه شده ی کلمات United registrar of systems البته از شعبه امارات مدارکتون صادر میشه

    10. مریم

      سلام خسته نباشید برای مربیگری مهده کودک هنوز ثبتنام دارید؟ و توی هفت حوض شعبه دارید؟؟

      • nickandishan-admin

        سلام مریم عزیز
        بله ، برای ثبت نام با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.
        خیر شعبات نیک اندیشان در چهار راه ولیعصر و صادقیه می باشد

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
    اینستاگرام نیک اندیشان
    close-image