دوره mmt درمان سوء مصرف مواد

در این دوره،  درمان نگهدارنده با متاندون یا MMT، روش ماتریکس و کار با نرم افزار آیداتیس آموزش داده می شود و در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه اعطا شده و معرفی به کار می شوند.

توضیحات

توضیح مفصل دوره MMT (درمان سوء مصرف مواد) و روش ماتریکس و نرم افزار آیداتیس

با این دوره بیشتر آشنا بشید!

این دوره شامل آموزش درمان نگهدارنده با متادون(mmt) و آموزش مدل ماتریکس(روش روانشناسی در درمان معتادین) و آموزش نرم افزار آیداتیس (که در مراکز mmt مورد استفاده قرار می گیرد) می باشد.

دوره آموزش mmt توسط  متخصص mmt  که خود در مراکز mmt در حال فعالیت هست، تدریس می شود.

دوره آموزش mmt و نرم افزار آیداتیس به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گرد و در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه داده می شود.

این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و حین دوره و پس از اتمام دوره افراد به کار معرفی می گردند.

از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است.

لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه اینست که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سرفصل های دوره:

  • آموزش mmt
  • آموزش روش درمان ماتریکس
  • آموزش نرم افزار آیداتیس

طول دوره

تا یادگیری کامل سرفصل ها

استاد

خانم شاه حسینی(فوق لیسانس روانشناسی و متخصص MMT)

گواهینامه

اعطای مدرک از دانشگاه (با مهر و هولوگرام و قابل استعلام)

هزینه و شرایط پرداخت

هزینه دوره: 3,880,000 تومان

شرایط پرداخت: 1,480,000 تومان پیش ثبت نام، مابقی در جلسه اول تسویه کامل

چرا نیک اندیشان؟

  • ارائه موارد آموزشی به زبان ساده، کاربردی، مهارتی و مناسب بازار کار
  • برگزاری دوره به صورت کارگاهی و استفاده از وسایل کمک آموزشی
  • پرهیز از ارائه مطالب تئوریک و غیر کاربردی
  • استفاده از اساتیدی که هم علمی هستند و اجرایی
  • ارائه گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه نه از بسیج و جهاد
  • ارائه گواهینامه قابل استعلام از با مهر و هولوگرام از دانشگاه
  • معرفی به کار در انتهای دوره
  • شعبات نیک اندیشان نزدیک مترو قرار دارد.
  • در صورت گذراندن یک دوره تا یادگیری کامل آن مهارت می توانید به صورت رایگان در آن دوره شرکت کنید.
  • پرداخت اقساطی شهریه دوره
  • هزینه آموزشی مناسب نسبت به مراکز آموزشی دیگر
  • نیک اندیشان برند برتر آموزش و کاریابی است که ارزش آن به ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و قیمت مناسب است.

سوالات متداول

دوره آموزشی mmt (درمان سوء مصرف مواد) چند جلسه است؟

این دوره آموزشی mmt (درمان سوء مصرف مواد) همانطور که در بالا گفته شد در 5 جلسه دو ساعت و نیمه برگزار می شود. قابل توجه شما عزیزان، اگر دوره را به طور کامل گذراندید ولی احساس کردید اون بار علمی لازمه را از جلسات دوره دریافت نکرده اید می توانید با حضور در دوره های بعدی که برگزار میشود به صورت رایگان شرکت کنید تا اطلاعات لازمه را دریافت کنید و از دوره آموزشی mmt (درمان سوء مصرف مواد) بهترین دریافت علمی را داشته باشید.

آیا پس از گذراندن دوره mmt (درمان سوء مصرف مواد) در نیک اندیشان مدرکی دریافت می کنم؟

بله شما بعد از گذراندن دوره mmt (درمان سوء مصرف مواد)، مدارکی از دانشگاه و آکادمی URS امارات دریافت می کنید. میتوانید برای مشخص شدن صحت مدارک، استعلام مدارک خود را بگیرید.

آیا میتوان هزینه دوره mmt (درمان سوء مصرف مواد) را به صورت قسطی پرداخت کنم؟

بله، از آنجایی که هزینه کل دوره mmt (درمان سوء مصرف مواد)، 2 میلیون و 800 هزار تومان می باشد، میتوانید 1 میلیون 400 هزار تومان آن را برای ثبت نام و شرکت در دوره به عنوان پیش پرداخت واریز کنید و در طی دوره مابقی را از جلسه اول پرداخت کنید تا به طور کامل هزینه کل دوره تسویه شود.

چگونه میتوانم در دوره mmt (درمان سوء مصرف مواد) ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های دوره mmt (درمان سوء مصرف مواد) در نیک اندیشان، فیلد های فرم زیر را کاملا پر کنید و بر روی دکمه ارسال کلیک کنید. در این صورت همکاران ما پس از دریافت اطلاعات شما با شما تماس گرفته و ثبت نام شما را انجام می دهند. و یا میتوانید خودتان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را با کمک پشتیبانان انجام دهید.

دوره mmt (درمان سوء مصرف مواد) ویژه روانشناسان و پزشکان

دوره mmt درمان سوء مصرف مواد چیست

دوره mmt (درمان سوء مصرف مواد) ویژه روانشناسان و پزشکان چیست؟

درمان سوء مصرف مواد که به آن دوره mmt نیز گفته می شود، دوره ای است که در آن کارشناس های روانشناسی و یا پزشکان عمومی با اختلالاتی که مصرف زیاد مواد ایجاد می کند، آشنا شده و چگونگی رفتار با معتادین را یاد می گیرند. در ضمن، کسانی که در این دوره شرکت می کنند، مهارت حرفه ای مورد نیاز جهت برخورد با معتادان را فرا گرفته و به این شکل می توانند به کسانی که در اثر سوء مصرف مواد دچار عوارض جسمی و روحی شده اند، کمک های شایان توجهی کنند.

متاسفانه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مشکلاتی است که این روزها برای بسیاری از جوانان سرزمینمان در حال وقوع است و اگر ما برای پیشگیری از این بیماری غیر مسری و یا شاید مسری، کاری انجام ندهیم باید منتظر عواقب ناخوشایند آن و از دست رفتن جوانانمان باشیم. پزشکان و روانشناسان کشورمان، با شرکت در دوره mmt توانایی و مهارت لازم جهت برخورد و کمک به معتادان را پیدا خواهند کرد. معتادان در شرایط بسیار خاص و حساسی به سر می برند و برای آنکه بتوان آنها را از دام مواد مخدر رهایی داد، فردی که قصد دارد به آنها کمک کند می بایست حتما در دوره mmt شرکت کرده و در مورد درمان سوء مصرف مواد اطلاعات کامل و بروزی دریافت کرده باشد.

مباحث و سرفصل های متفاوتی در این دوره آموزش داده می شود که یکی از آنها تعریف کلیات اعتیاد است. معمولا اگر از اعتیاد تعریف درست و منطقی ارائه گردد، بدون شک، به شکل راحت تر و امیدوار کننده تری می توان به افرادی که می خواهند جهت درمان سوء مصرف مواد اقدام کنند، کمک کرد. موضوع دیگری که در این دوره مطرح می گردد، معرفی انواع، سبب شناسی در اعتیاد و تکنیک های مقابله با وسوسه مصرف مجدد مواد مخدر است. یادگیری تمام مواردی که تا به اینجا اشاره کردیم، برای موفقیت در بحث ترک اعتیاد معتادان لازم و ضروری به نظر می رسد.

پزشکان و متخصصان روانشناسی که علاقه دارند در این دوره شرکت کنند، می توانند به موسسه نیک اندیشان مراجعه نمایند. دوره mmt نیک اندیشان یکی از بهترین دوره هایی است که در حال برگزاری است و تمام مباحث و سرفصل هایی که در فوق اشاره کردیم در این دوره به صورت کاملا کاربردی و عملی آموزش داده خواهد شد. در انتهای دوره نیز مدرکی معتبر که قابلیت استعلام از دانشگاه و موسسه URS امارات را داشته باشد، اعطا می گردد. تمامی مباحث این دوره توسط اساتیدی که مشغول به کار در موسسه های ترک اعتیاد با روش mmt هستند، ارائه می شود.

 

دوره mmt

بهترین دوره های mmt برای روانشناسان 1400 چه ویژگی هایی دارند؟

قبل از آنکه یک موسسه را برای گذراندن دوره mmt انتخاب کنید، باید در مورد ویژگی های بهترین دوره های mmt برای روانشناسان 1400 اطلاعاتی داشته باشید. به نظر شما، ویژگی ها و مشخصات بهترین دوره های mmt چیست؟ آیا می توان برای گذراندن این دوره به هر موسسه ای مراجعه کرد؟ این دو سوال، از مهم ترین سوالاتی هستند که قبل از انتخاب یک موسسه جهت شرکت در دوره mmt باید پاسخ داده شوند. وقت کسانی که قصد دارند در این دوره شرکت کنند، بسیار با ارزش بوده و نمی توان آن را با انتخاب هر موسسه ای تلف کرد.

بهترین دوره های mmt برای روانشناسان 1400 دوره هایی هستند که در آنها تمامی مباحث مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک درمانگر سوء مصرف مواد ذکر می شود. یادگیری تمام و کمال سرفصل هایی که در این دوره ارائه می گردد، به دلیل حساسیت شخصیتی افرادی که درمانگر با آنها برخورد دارد، از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید این گونه به نظر نیاید، اما کسانی که به اعتیاد مبتلا می شوند، روحیه بسیار حساسی داشته و درمانگران باید به این واقعیت توجه داشته باشند. پس کسی که می خواهد برای کمک به آنها پیشقدم شود می بایست در دوره mmt شرکت کرده و با اصول آن به خوبی آشنا شده باشد.

موضوع مهم دیگری که به هنگام انتخاب بهترین دوره های mmt برای روانشناسان 1400 باید مورد توجه قرار گیرد، کاربردی بودن و مهارتی بودن تمام مباحث ارائه شده است. گاهی اوقات، نکات تئوری از آنچه در تجربه اتفاق می افتد، فاصله زیادی داشته و این زیاد بودن فاصله، کارایی راهکار را به شدت کاهش می دهد. دوره درمانی سوء مصرف مواد، جایی نیست که بتوان در آن به کسب تجربه پرداخت؛ درمانگران باید از راهکارهایی که قبلا امتحان خود را پس داده اند، در درمان معتادان به مواد مخدر استفاده کنند و به همین جهت است که توصیه می کنیم در دوره mmt موسسه ای شرکت کنید که می دانید اطلاعات کاربردی در اختیار قرار می دهند.

یکی از بهترین و مطرح ترین هلدینگ های آموزشی سطح کشور که در حال ترتیب دادن دوره mmt است، نیک اندیشان می باشد. دوره mmt نیک اندیشان کاملا مهارت محور بوده و نکاتی که ارائه می گردد، در درمان معتادان کمک زیادی می کند. این موسسه چندین شعبه داشته و تمامی شعبات آن نیز در نزدیکی مترو قرار دارند و به همین سبب، رفت و آمد به این موسسه با مشکل خاصی همراه نخواهد بود.

 

دوره mmt درمان سوء مصرف مواد

دوره های آموزش mmt برای چه کسانی مناسب است؟

درمان کردن سوء مصرف مواد، کار راحتی نیست و افرادی که قصد دارند یک مرکز ترک اعتیاد راه اندازی کنند، می بایست پزشک و یا یک روانشناس باشند. کنار گذاشتن مواد مخدر، از جمله مقوله هایی است استفاده از دارو و مشاوره در کنار هم، نتیجه بخش است. پزشکان و یا روانشناسانی که تجربه زیادی دارند، بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای شرکت در دوره های mmt هستند. این افراد از توانایی فوق العاده ای برای ترک معتادان برخوردارند و با شرکت در دوره های آموزش mmt می توانند توانایی و مهارت های خود را بالا ببرند.

متخصصانی که به این دوره علاقه مند هستند، می توانند روش همدلی کردن و کمک کردن به او را فرا گرفته و به بهترین شکل ممکن با بیمار و یا فرد معتاد ارتباط بگیرند. این موضوع در صورتی امکان پذیر خواهد بود که فرد در دوره های آموزش mmt شرکت کند. اهداف این دوره جهت ترک اعتیاد دائمی افراد تدوین شده و با شرکت در این دوره، اثربخشی بالایی از راهکارهای ارائه شده، پدیدار خواهد شد. از جمله اهداف دوره های آموزش mmt می توانیم به تقویت انگیزه بیمار در طی درمان، همدلی کردن بدون قضاوت و یا سرزنش و ارائه برنامه ریزی های مراقبتی اشاره کرد.

یکی از موسسات مطرحی که می توان برای گذراندن دوره های آموزش mmt  انتخاب کرد، دوره mmt نیک اندیشان است. تمام مواردی که از ابتدای متن تا به اینجا اشاره کردیم در دوره آموزشی این موسسه مطرح شده و روانشناسان و پزشکان می توانند با پشت سر گذاشتن این دوره به یک درمانگر حرفه ای و مجرب برای کمک به معتادان تبدیل شوند. البته مزیت هایی که در فوق اشاره کردیم، تنها مزیت های شرکت در این دوره آموزشی نیست. در انتهای دوره، یک مدرک معتبر، ارائه شده که قابل استعلام از دانشگاه و موسسه URS انگلستان است. مناسب بودن هزینه دوره و نزدیک بودن تمامی شعبات این هلدینگ آموزشی از دیگر مزیت های انتخاب نیک اندیشان است. آموزش دوره mmt، آموزش نرم افزار آیداتیکس و روش درمانی ماتریکس از دیگر موضوعات و سرفصل های مهمی است که در این دوره آموزش داده می شود.

مدرک mmt روانشناسی چیست؟

دوره های mmt برای روانشناسان

مدرک mmt روانشناسی

اگر برای درمان اعتیاد راه حل درست و منطقی برگزیده نشود، مشخص نیست کشورمان در آینده به چه سمت و سویی حرکت خواهد کرد. یکی از روش هایی که در حال حاضر از آن به عنوان بهترین متد درمان اعتیاد یاد می کنند، mmt است. روانشناسانی که در دوره mmt شرکت می کنند، مباحث زیادی را فرا خواهند گرفت و می توانند به بهترین و تاثیرگذارترین شکل ممکن به معتادان کمک کنند. این دوره، حاوی نکات مهارت محور و کاربردی زیادی است و شرکت در آن می تواند قدمی مثبت در جهت حل معضل اعتیاد در کشورمان باشد.

کسانی که در رشته روانشناسی تحصیل کرده و به مدارج عالیه دست پیدا کرده اند، در رابطه با موضوعات و مسائل مختلف روحی و روانی و حل آنها دارای دانش کافی بوده و می توانند در جهت حل مشکل اعتیاد نیز کمک کننده و موثر ظاهر شوند. به همین سبب فارغ التحصیلان رشته روانشناسی، از جمله افراد با صلاحیت جهت دریافت مدرک mmt می باشند.

چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با سوال مدرک mmt روانشناسی چیست، دریافت کنید، توصیه می کنیم در دوره ای که موسسه نیک اندیشان در همین رابطه برگزار می کند، شرکت نمایید. این دوره توسط متخصصانی که در حال حاضر مشغول کمک به معتادان و مبتلایان به مواد مخدر هستند، ارائه می گردد.

 

دوره آموزشی mmt ویژه پزشکان

دوره های mmt برای روانشناسان

روانشناسانی که می خواهند مرکز ترک اعتیاد تاسیس کنند، می بایست در دوره های mmt برای روانشناسان شرکت کنند. این دوره ها بسیار کاربردی و مهارت محور بوده و مطالب مفید زیادی به دانسته های این گروه اضافه خواهد شد. موضوع اعتیاد، موضوع بسیار پیچیده ای است و همین پیچیدگی، سختی های درمان آن را افزایش داده است. به همین جهت، تاکید می شود، روانشناسان در دوره ام ام تی شرکت کرده و اطلاعات عملی خود را افزایش دهند.

دوره mmt برای روانشناسانی که از قبل، تجربه و مهارتی در خصوص نحوه برخورد با معتادان ندارند، بسیار مفید و موثر به نظر می رسد و آنها با شرکت در این دوره، اطلاعات خوبی را در رابطه با ترک اعتیاد و درمان سوء مصرف مواد به دست می آورند. ترک اعتیاد، از ابتلا به آن سخت تر بوده و کسانی که قصد دارند به این گروه کمک کنند، باید توانایی عملی و علمی زیادی داشته باشند. روانشناسان برای درمان سوء مصرف مواد می بایست، راهکارها را به صورت تئوری فرا بگیرند و در ضمن، به صورت عملی نیز در این حوزه وارد شده و تجربه خود را افزایش دهند.

mmt یا دوره درمان سوء مصرف مواد مخدر، به صورت آکادمیک برگزار نشده و علاقه مندان و روانشناسان مجبورند به موسسات آزاد آموزشی که دوره هایی در این رابطه ترتیب می دهند، مراجعه نمایند. یکی از موسسات مطرح و خوش سابقه در حوزه برگزاری دوره mmt، نیک اندیشان است. این دوره را می توانیم به جرات یکی از برترین و مطرح ترین دورهای آموزشی کل کشور بدانیم.

دوره آموزشی mmt ویژه پزشکان

گروه شغلی و تخصصی دیگری که می تواند در دوره mmt شرکت کند، پزشکان هستند. از آنجایی که هم جسم و هم روح فرد، در اعتیاد درگیر شده، ترک اعتیاد کار سختی است و تنها کسانی می توانند در این فرایند سخت و بعضا کمرشکن به معتادان کمک کنند که آموزش های زیادی در خصوص درمان سوء مصرف مواد دریافت کرده باشند. خوب است توجه داشته باشید، مشاوره های روانشناسی در کنار داروهای شیمیایی، می تواند اثربخش و موثر ظاهر شوند و به همین جهت، حضور یک پزشک در موسسه های ترک اعتیاد لازم و ضروری به نظر می رسد.

شرکت در دوره mmt درمان سوء مصرف مواد برای پزشکانی که قصد دارند مرکز ترک اعتیاد تاسیس کنند، لازم و ضروری به نظر می رسد. پزشکانی که قصد دارند در این حوزه ورود پیدا کنند، می توانند به موسسه نیک اندیشان مراجعه نمایند. موسسه نیک اندیشان یکی از موسسات آموزشی برگزار کننده دوره mmt است و نکات فراوانی در جهت کمک به مبتلایان به مواد مخدر در این دوره آموزشی و ارزشمند در اختیار پزشکان قرار داده می شود.

 

مدرک mmt روانشناسی چیست

ثبت نام دوره mmt

روانشناسان و پزشکانی که قصد دارند در دوره mmt، شرکت کنند ابتدا می بایست در این دوره ثبت نام انجام دهند. ثبت نام دوره mmt کار سختی نبوده و تنها نیازمند آن است، متقاضی، یک موسسه مطرح و معتبر آموزشی در رابطه با mmt بیابد. البته پیدا کردن مراکز آموزشی که این دوره را به صورت کاربردی برگزار می کنند، کار راحتی نیست و تعدد این موسسات، یافتن یک موسسه مطرح را سخت تر کرده است. البته هنوز هم راه های زیادی برای شناخت مراکز آموزشی معتبر می توان پیشنهاد کرد که یکی از آنها اساتیدی هستند که دوره mmt را برگزار می کنند. اساتیدی که این دوره ها را تدریس می کنند، می بایست اطلاعات آکادمیک و عملی فراوانی داشته باشند. ارائه یک مدرک معتبر و قابل استعلام از مراکز مهم کشور، موضوع دیگری است که به شما نشان می دهد آیا هلدینگ آموزشی مورد نظرتان اعتبار بالایی دارد یا خیر.

یکی از موسسه هایی که به جرات می توانیم از آن به عنوان یک موسسه برتر و مطرح برگزارکننده دوره mmt یاد کنیم، نیک اندیشان است. اساتیدی که سرفصل های این دوره را ارائه می کنند، در یک مرکز ترک اعتیاد حضور داشته و به معتادان کمک می کنند مواد مخدر را برای همیشه ترک کنند. در ضمن، مدرکی که از طرف این موسسه ارائه می شود، اعتبار بالایی داشته و از دانشگاه نیز قابل استعلام است.

کارگاه mmt چیست؟

کارگاه mmt چیست، یکی از سوالاتی است که ممکن است زیاد پرسیده شود. این کارگاه در جهت ارائه دوره mmt برگزار شده و روانشناسان و پزشکان با حضور در آن می توانند آموزه های زیادی را فرا بگیرند. انتخاب یک موسسه مطرح آموزشی با کیفیت این دوره ارتباط مستقیم دارد. به همین سبب، به تمامی کسانی که قصد دارند در یک دوره ارزشمند و با کیفیت شرکت کنند، توصیه می کنیم در دوره mmt نیک اندیشان حضور یابند.

این موسسه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند مهارتی ترین نکات در جهت ترک اعتیاد را در اختیار مهارت جویان و شرکت کنندگان قرار دهد.

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره mmt درمان سوء مصرف مواد”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
    اینستاگرام نیک اندیشان
    close-image