مهارت های کار در آژانس هواپیمایی

در دوره آژانس هواپیمایی تمام مهارت های اصولی کار در آژانس شامل تور بستن، پکیج بستن، صدور بلیط داخلی و خارجی و تله مارکتینگ آژانس به طور کامل آموزش داده می شود همچنین ضمن اعطای گواهینامه دانشگاهی و آکادمی URS انگلستان، مهارت جویان معرفی به کار در آژانس های هواپیمایی می شوند.

توضیحات

توضیح مفصل دوره آموزش آژانس 

دوره آموزش آژانس هواپیمایی یک دوره آموزشی شامل تمام مهارت های کار در آژانس شامل تور بستن، پکیج بستن ، صدور بلیط داخلی و خارجی ،تله مارکتینگ آژانس می باشد.

محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است . این دوره آموزشی توسط  مدیر آژانس هواپیمایی تدریس می شود و دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد.

در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه و آکادمی URS امارات داده می شود.

این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد.

از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است.

  • لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سرفصل های دوره آژانس هواپیمایی:

معرفی فرصت های شغلی در صنعت گردشگری در دوران کرونا و پسا کرونا

  • با توجه به شرایط حاکم شده بر جامعه از انتشار ویروس کرونا و همچنین با توجه به افزایش نرخ ارز. خیلی از فرصت های شغلی بخصوص فرصت های شغلی در صنعت گردشگری به خطر افتاده. ما در این دوره به شما فرصت هایی را معرفی می کنیم که می توانید درآمد خوبی از این صنعت در این دوران داشته باشید

آشنایی با اصول رزور بلیط های داخلی و خارجی

  • در این دوره بصورت کامال کارگاهی و عملی نحوه رزرو بلیط های خارجی و داخلی آموزش داده می شود. این امر در شرایط انجام میپذیر که کانتر را کامال در فضای واقعی و هنگام برخورد با مشتری قرار داده و به بهبود سرعت عمل او و نحو انجام صحیح رزرو کمک شایانی می شود.

آشنایی کامل با کلیه اصول قراردادهای آژانس های مسافرتی و مکالمات بین آژانسی

  • آژانس های مسافرتی ناگزیر همکاری های زیادی باهم دارند که این امر منجر به ایجاد مکالمات مخصوص بین آژانس ها شده. و الف بای خاصی برای آنها تعریف شده است. ما در این دوره شما را کامال با این اصول آشنا می کنیم

آموزش کارگاهی نحوه فروش تور و مشاوره دادن به مشتری برای صرفه جویی در پول و زمان مسافر هنگام سفر

  • از مهمترین مهارتهایی که یک کانتر آژانس هواپیمایی باید کسب کند. مهارت فروش و مشاوره به مسافر است. ضعف عمده کانترهای آموزش ندیده نیز در عدم تسلط آنها بر نحوه مکالمه با مشتری و مشاوره دادن به او می باشد. ما در این دوره به صورت کامال کارگاهی و به کمک تکنیک های کامال عملی، این مهارت را در شرکت کنندگان در این دوره پرورش می دهیم. به این صورت که از همان جلسه اول و تا پایان دوره بر روی این مهارت کارخواهیم کرد.
  • این تکنیک ها بسیار مفیداست و حتی قابل استفاده در دیگر شغل های دیگر می باشد و یادگیری آن را به همه توصیه می کنیم

آموزش تکنیک های بازاریابی تورها و بهینه کردن فروش تور

  • سعی شده در این دوره آشنایی نسبی با نحوه بازاریابی تورها به شرکت کننده محترم داده شود. تا زمانی که بعد از این دوره در آژانس هواپیمایی مشغول به کار شد، بتواند با کمترین هزینه های ممکنه بازار مناسبی برای تورهای خود پیدا کند

نحوه بستن تور و محاسبه قیمت تور

  • این مهارت از مهمترین مهارت هایی است که یک کانتر آژانس هواپیمایی باید به آن تسلط داشته باشد. و حتی این کار توسط مدیرتور آژانس ها انجام می شود. اما ما در این دوره، این مهارت را بصورت بسیار عملی به شرکت کنندگان آموزش داده. و آنها بعد از پایان دوره می توانند به راحتی تور بسته و داشتن این مهارت بسیار مفید خواهد بود.

آموزش نحوه بستن پکیج تور

  • پس از آموزش نحوه بستن تور، نحوه بستن پکیج تور که بسیار در بین آژانس های مسافرتی مرسوم است داده می شود

آشنایی با انواع ویزا

  • آشنایی نسبی با انواع ویزا و نحوه درآمد زایی از کارویزا آموزش داده می شود

آموزش نحوه مسیریابی و مقصدیابی در سفر

  • یکی از موارد بسیار مورد نیاز مسافر، پیدا کردن مقصد موردنظرشان در کشوری که به آن سفر کرده اند می باشد. ما با آموزش نحوه مسیر یابی و مقصد یابی به شرکت کنندگان، این هدف را داریم که آنها در هنگام مشاوره به مسافر برای تورهایشان در صورت نیاز این موارد را به مسافر منتقل کنند و بواسطه این اطالعات مفید. می توانند در پول و زمان مشتری صرفه جویی کرده

آشنایی با کشورهای مقصد پر تردد به منظور تسلط بر فروش تورها

  • برای استخدام در هر آژانس هواپیمایی، تسلط شما به کشورهای مقصد برای سفر بسیار مهم است . و در صورت داشتن این تسلط، به راحتی می توانید استخدام شوید. ما در این دوره با کمک خود شرکت کنندگان و دادن کارهای تحقیقاتی، شما را با مقصد های پرتردد مانند استانبول،دبی،گرجستان،تایلند،و……آشنا می کنیم

آشنایی با فضای دیجیتال مارکتینگ برای بهینه کردن فروش تورها

  • امروزه با توجه به رشد روزافزون فضای مجازی بخصوص سوشال مدیاها)اینستگرام،…..( این امکان فراهم شده که شما بتوانید در این فضاها به معرفی محصوالت خود بپردازید. ما در این دوره سعی میکنیم که بصورت عملی شما را در این فضاها بخصوص معرفی محصوالت گردشگری ،رشد داده و مهارت های الزم را در شما تقویت کنیم.

طول دوره

تا زمان یادگیری سر فصل ها 

استاد

دکتر ثناگو

متخصص گردشگری و مهارت‌های کار در آژانس هواپیمایی و از مدیران آژانس هواپیمایی

گواهینامه

گواهینامه ی معتبر از دانشگاه علمی کاربردی

قابل استعلام

هزینه و شرایط پرداخت

هزینه دوره :3.880.000 تومان

 

نظرات برخی از دانشجویان دوره آژانس هواپیمایی (دوره آموزش آژانس هواپیمایی)

چرا نیک اندیشان؟

  • ارائه موارد آموزشی به زبان ساده، کاربردی، مهارتی و مناسب بازار کار
  • پرهیز از ارائه مطالب تئوریک و غیر کاربردی
  • استفاده از اساتیدی که هم علمی هستند و اجرایی
  • ارائه گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه نه از بسیج و جهاد
  • ارائه گواهینامه قابل استعلام از آکادمی URS انگلستان و سازمان فنی و حرفه ای
  • معرفی به کار در انتهای دوره
  • شعبات نیک اندیشان نزدیک مترو قرار دارد.
  • در صورت گذراندن یک دوره تا یادگیری کامل آن مهارت می توانید به صورت رایگان در آن دوره شرکت کنید.
  • پرداخت اقساطی شهریه دوره
  • هزینه آموزشی مناسب نسبت به مراکز آموزشی دیگر
  • نیک اندیشان برند برتر آموزش و کاریابی است که ارزش آن به ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و قیمت مناسب است.

سوالات متداول

شغل آژانس مناسب چه کسی است و وظایفشان چیست ؟

اگر شما به سیر و سفر و سیاحت علاقه دارید کارمند آژانس هواپیمایی برای شما مناسب هست . کارمند آژانس مسئول: فروش بلیط های داخلی و خارجی ، فروش تور ، رزرو هتل های داخلی و خارجی و برنامه ریزی سفرهای تفریحی و کاری و… است . برای شروع این شغل تحصیلات در این زمینه لازم نیست در صورتی که مهارت جو علاقه داشته باشد در این زمینه موفق خواهد شد .

توربستن به چه معناست و دارای چه خدماتی است ؟

زمانی که مسافران قصد سفر دارند باید توسط کارمندان آژانس این سفر تنظیم شود. تور بستن خدماتی که داراست : اخذ بلیط ، رزرو هتل ،بیمه مسافرتی ، برنامه سفر ، راهنمای سفر و…. میباشد.

پکیج بستن چیست ؟

پکیج دارای هتل ، پرواز ، تعداد روزهای اقامت ، خدمات میباشد. یک پکیج شامل چند هتل که قیمت اتاق های یک تخته و اتاق های دو تخته میباشد و تمامی  خدمات آن هتلی که مورد علاقه شمامیباشد .

تله مارکتینگ چیست؟

بازاریابی تلفنی میباشد که برای تبلیغ  محصولات وخدمات آن مجموعه بکار برده میشود که 70 درصد خدمات آژانس بابت تله مارکتینگ صورت میگیرد .

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مهارت های کار در آژانس هواپیمایی”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
    اینستاگرام نیک اندیشان
    close-image