دوره طب سوزنی

در این دوره مهارت های مربوط به دستیار طب سوزنی به مهارت جویان آموزش داده می شود و ضمن اعطای گواهینامه دانشگاهی ، در انتهای دوره مهارت جویان معرفی به کار می شوند.

توضیحات

توضیح دوره طب سوزنی

دوره دستیار طب سوزنی یک دوره آموزشی شامل آموزش ……. می باشد.

محتوای دوره کاملا کاربردی و به زبان ساده  می باشد .

این دوره آموزشی توسط متخصص طب سوزنی که دارای سابقه و مرکز درمانی مباشد، تدریس می شود. دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد.

در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه داده می شود.

این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه ارائه می دهد نه از بسیج یا جهاد  و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد.

از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است.

لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سر فصل دوره دستیار طب سوزنی:

یین و یانگ

فلسفه های طب سوزنی

چاکرا ها

مکانیزم اثر طب سوزنی

نقاط حساس طب سوزنی(مریدین ها)

اندیکاسیون های درمانی

درمان درد عضلانی، سیستم ایمنی، درد معده و یبوست با طب سوزنی

 

طول دوره

آموزش تا یادگیری کامل سر فصل ها

استاد

آقای دکتر عباسی متخصص طب سوزنی

آقای کوشکی

گواهینامه

گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه

هزینه و شرایط پرداخت

هزینه دوره :4,880,000 هزار تومان

شرایط پرداخت: 2,980,000 تومان پیش ثبت نام، مابقی جلسه اول تسویه کامل میگردد

چرا نیک اندیشان؟

  • ارائه موارد آموزشی به زبان ساده، کاربردی، مهارتی و مناسب بازار کار
  • پرهیز از ارائه مطالب تئوریک و غیر کاربردی
  • استفاده از اساتیدی که هم علمی هستند و اجرایی
  • ارائه گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه نه از بسیج و جهاد
  • ارائه گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه
  • معرفی به کار در انتهای دوره
  • شعبات نیک اندیشان نزدیک مترو قرار دارد.
  • در صورت گذراندن یک دوره تا یادگیری کامل آن مهارت می توانید به صورت رایگان در آن دوره شرکت کنید.
  • پرداخت اقساطی شهریه دوره
  • هزینه آموزشی مناسب نسبت به مراکز آموزشی دیگر
  • نیک اندیشان برند برتر آموزش و کاریابی است که ارزش آن به ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و قیمت مناسب است.

سوالات متداول

دوره آموزشی دستیار طب سوزنی چند جلسه است؟

این دوره آموزشی دستیار طب سوزنی در 5 جلسه، هر جلسه 2.5 ساعته برگذار می شود. قابل توجه شما عزیزان، اگر دوره را به طور کامل گذراندید ولی احساس کردید اون بار علمی لازمه را از کلاسات دریافت نکرده اید می توانید با حضور در دوره های بعدی به صورت رایگان، اطلاعات لازمه را دریافت کنید و از دوره ی آموزشی طب سوزنی بهترین دریافت علمی را داشته باشید.

آیا پس از گذراندن دوره طب سوزنی در نیک اندیشان مدرکی دریافت می کنم؟

بله شما بعد از گذراندن دوره طب سوزنی، مدارکی از دانشگاه دریافت می کنید. که میتوانید برای همه ی آنها استعلام بگیرید.

آیا میتوان هزینه دوره طب سوزنی را به صورت قسطی پرداخت کرد؟

بله، از آنجایی که هزینه کل دوره آموزش طب سوزنی ، 2 میلیون و 800 هزار تومان می باشد، میتوانید 1 میلیون و 400 هزار تومان آن را برای ثبت نام و شرکت در دوره به عنوان پیش پرداخت واریز کنید و باقی مانده آن را در جلسه اول پرداخت کنید.

چطور میتوانم در این دوره طب سوزنی نیک اندیشان ثبت نام کنم؟

شما میتوانید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم زیر و کلیک بر روی ثبت و ارسال، در ساعاتی دیگر توسط پشتیبانان ما، با شما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید. و یا اگر خواستید، میتوانید خودتان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را با کمک پشتیبانان انجام دهید.

دوره آموزشی طب سوزنی نیک اندیشان

طب سوزنی چیست؟

نوعی درمان چینی با قدمت چند هزار ساله است که در آن سوزن های بسیار نازک را در نواحی دارای عصب بدن فرو می کنند و به حرکت جریان انرژی و تحریک بدن کمک می کند. در واقع چینیان معتقد هستند که در بدن نوعی انرژی نامرئی جریان دارد که به نام “چی” معروف است. این انرژی باید به طور یکنواخت و صحیح در بدن پخش شود تا بدن در سلامت کامل به سر برد. اما گاهی این انرژی در قسمتی مسدود میشود و در نتیجه فرد دچار بیماری و یا گرفتگی و یا مشکلات دیگر میشود. حال وظیفه طب سوزنی در این میان چیست؟

با تحریک قسمت های آسیب دیده به جریان انرژی کمک می کند. بدین شکل که مغز از طریق عصب های موجود متوجه سوزن ها میشود و برای رفع تحریک اقدام می کند و همین امر موجب جریان گرفتن انرژی “چی” به سمت ناحیه آسیب دیده میشود و این جریان صحیح موجب سلامت فرد میشود.

آیا طب سوزنی ضرر دارد؟

طب سوزنی یکی از شاخه های طب سنتی می باشد و باید در هنگام انجام آن، حتما از متخصص این امر کمک بگیریم. انتخاب مکان درست و متخصص طب سوزنی به شما این اطمینان را خواهد داد که دچار هیچ مشکلی نشوید. چرا که در این درمان تنها چند سوراخ ریز برای تحریک جریان انرژی ایجاد میشود و هیچ معایبی به همراه ندارد. مگر کبودی اندک که بعد از گذشت دو الی سه روز بدون درمان خاص، رفع خواهد شد.

پس اگر قصد دارید از طب سوزنی بهره ببرید حتما از متخصصانی که دوره آموزش طب سوزنی را پشت سر نهاده اند کمک بگیرید و به کسانی که مهارت کافی ندارند به هیچ وجه اعتماد نکنید.

دوره طب سوزنی

آیا در ایران متخصص طب سوزنی وجود دارد؟

بله در ایران هم همچون سایر کشورهایی که به دنبال بهترین شیوه ها برای درمان هستند آموزش دوره طب سوزنی وجود دارد و متخصصان بسیار حرفه ای در بازار کار حضور دارند.

این طب، یک طب چینی است و با پیشرفت علم و فراگیر شدن آن شاخه های دیگری به آن اضافه شده اند و به همین علت در کشورهای رو پیشرفت این مهارت و تخصص را به وفور مشاهده می کنیم.  شاخه هایی همچون سوزن خشک و امبدینگ که در فزیوتراپی استفاده میشوند. امبدینگ نوعی طب سوزنی با نخ قابل جذب است که مدت زمان بیشتری در ناحیه قابل درمان قرار میگیرد و موجب تحری چند روزه محل مورد نظر میشود.

درمان بیماری با طب سوزنی

بیماری های زیادی را می توان با طب سوزنی درمان کرد. از جمله مشکلات زیبایی، تغذیه ای، درد، گرفتگی، میگرن و خصوصا درمان مشکلات چاقی. در کل شما با آموزش دوره طب سوزنی میتوانید بیماری های زیر را درمان کنید.

  • درمان چاقی
  • درمان مشکلات ریوی
  • درمان یبوست
  • درمان بواسیر
  • درمان اختلالت جنسی
  • ترک اعتیاد و سیگار
  • زیبایی
  • بیماری اعصاب
  • کمک در روانپزشکی
  • درمان بی خوابی
  • ناباروری

و بسیاری دیگر…

مدت درمان با طب سوزنی

مدت زمان درمان در طب سوزنی بسته به وضعیت بیمار دارد. عموما بین 2 تا 3 جلسه در هفته خواهد بود. و مدت زمانی که باید سوزن ها بر روی بدن بیمار قرار بگیرند 30 دقیقه کامل است. دقت کنید که طب سنتی یک طب قدیمی و بر اساس تجربه است. طب سوزنی یکی از شاخه های آن محسوب میشود و درمان در آن به المان های زیادی بستگی دارد.

پس اگر به این درمان علاقه دارید و میخواهید از آن برای بهبود کمک بگیرید، حتما توجه کنید که نتیجه درمان در افراد متفاوت است و هیچگاه نمیتوان اطمینان صد در صد برای درمان داد. بدیهی است که این موضوع در تمام روش های درمانی صدق می کند.

دوره طب سوزنی چیست؟

دوره طب سوزنی یک دوره پیشرفته زیر نظر بهترین اساتید و متخصصان نیک اندیشان است. شما در این دوره با تمام مسائل مربوط به بدن و انرژی موجود در بدن آشنا خواهید شد و در ادامه به صورت عملی و علمی به شما چگونگی راه درمان آموزش داده خواهد شد.

این دوره مدت زمان کوتاهی دارد و در انتها شما میتوانید یک بار به صورت رایگان در این دوره شرکت کنید تا مهارت هایی که آموختید را مستحکم کنید.

دوره های طب سوزنی جهاد دانشگاهی چگونه است؟

دوره های طب سوزنی جهاد دانشگاهی

جهاد دانشگاهی همانند موسسه ی نیک اندیشان دوره های طب سوزنی برگزار می کند. دوره های طب سوزنی جهاد دانشگاهی به ارائه ی مطالب در خصوص طب سنتی می پردازد. اما مزیتی که دوره طب سوزنی نیک اندیشان نسبت به دوره های طب سوزنی جهاد دانشگاهی دارد این است که مدرک موسسه ی نیک اندیشان مستقیما از دانشگاه صادر شده و از اعتبار بسیار بالایی برخورد است.  علاوه بر این دوره طب سوزنی موسسه ی نیک اندیشان مهارت های جامع و لازم را در زمان مناسب و با هزینه ای منصفانه به افراد ارائه می دهد.

از دیگر برتری هایی که دوره طب سوزنی نیک اندیشان بر دوره های طب سنتی جهاد دانشگاهی دارد این است که موسسه ی نیک اندیشان علاوه بر بهره گیری از اساتید مجرب در دوره ها، کارآموزان خود را در پایان دوره به موسسات و مراکز مربوطه معرفی به کار می کند.

دوره آموزشی طب سنتی دانشگاه تهران بهتر است یا نیک اندیشان؟

دوره طب سنتی (کلاس های طب سنتی)

دوره آموزشی طب سنتی دانشگاه تهران

یکی از بهترین دانشگاه های سطح کشور، دانشگاه تهران است. این دانشگاه، یک دانشگاه دولتی است و تمام کسانی که آرزو دارند در این دانشگاه تحصیل کنند، با نیرو و توانی مضاعف، خود را برای کنکور سراسری آماده می کنند تا بتوانند یکی از پذیرفته شدگان این دانشگاه باشند. البته حوزه فعالیت این دانشگاه، تنها به برگزاری رشته های تحصیلی و آکادمیک ختم نشده و دوره هایی همچون دوره آموزشی طب سنتی دانشگاه تهران نیز در محل این دانشگاه در حال برگزاری است. کسانی که علاقه مند هستند در دوره آموزشی دانشگاه تهران شرکت کنند باید تمام هزینه این کلاس را به صورت یکجا پرداخته تا اجازه داشته باشند اطلاعات و دانش خود را در این حوزه افزایش دهند.

نه تنها دوره آموزشی طب سنتی دانشگاه تهران، بلکه اگر دوره طب سنتی نیک اندیشان و یا موسسه دیگری را نیز انتخاب کنید، به شما در مورد مزاج شناسی و آشنایی با طبع گیاهان و یا تمام خوراکی هایی که مصرف می کنید، اطلاعات خوبی داده می شود. در دوره آموزشی طب سنتی دانشگاه تهران نیز به این مورد پرداخته شده و شما می توانید از این به بعد با علم بیشتری مواد غذایی مورد نیاز بدن خود را انتخاب و مصرف نمایید.

از آنجایی که برخی داروهای شیمیایی با عوارضی همراه هستند، دوره طب سنتی در حال برگزاری است تا مردم بتوانند با درمان بیماری از طریق طب سنتی، بیماری خود را به بهترین شکل ممکن درمان کنند. البته با شرکت در دوره آموزشی طب سنتی دانشگاه تهران، نباید به طور کلی طب مدرن را فراموش کرد؛ زیرا طب سنتی نیز مانند طب مدرن دارای محدودیت هایی است و نمی توان برای درمان همه بیماری ها به سراغ روش های ارائه شده در این طب رفت. این موضوع مهمی است که نباید آن را فراموش کنید.

فراموش نکنید که تنها راه افزایش اطلاعات در حوزه طب سنتی، تنها شرکت در دوره آموزشی طب سنتی دانشگاه تهران نیست. موسسات مطرح دیگری نیز در کشور در حال برگزاری دوره طب سنتی هستند و برخی از آنها مانند نیک اندیشان، به دلیل سابقه بالایی که دارند و خدمات مناسبی که به علاقه مندان ارائه می کنند، به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند. ارائه سرفصل های دوره طب سنتی توسط افرادی که به صورت علمی و عملی در این حوزه کار کرده اند و ارائه یک مدرک معتبر در انتهای دوره، برخی برتری های دوره طب سنتی  موسسه نیک اندیشان نسبت به دوره آموزشی طب سنتی دانشگاه تهران است.

 

 

دوره آموزشی طب سنتی دانشگاه تهران

کلاس های طب سنتی

برخی موضوعات مهمی که در کلاس های طب سنتی برگزار می گردد، مربوط به شناسایی مزاج افراد است. طب سنتی بر این اعتقاد است که هر فردی مزاج خاصی دارد. با شرکت در کلاس های طب سنتی یاد خواهید گرفت که سبک زندگی خود را بر اساس مزاجی که دارید انتخاب نمایید؛ به این صورت می توانید زندگی و جسمی توام با سلامتی داشته باشید.

اگر طبع و یا مزاج فرد با مزاج غذایی که مصرف می کند، یکی باشد، خود را دچار مشکلاتی می کنند. به همین دلیل است که متخصصان و افرادی که در  کلاس های طب سنتی شرکت کرده اند توصیه می کنند، تغییراتی در زندگی روزمره تان ایجاد کرده و برخی غذاهایی که می تواند برای شما مضر باشد را مصرف نکنید.

در کنار تغییری که در سبک زندگی باید به وجود آید، استفاده از برخی دمنوش ها و یا گیاهان دارویی نیز موضوع دیگری است که در کلاس های طب سنتی در مورد آنها صحبت می شود. هر فرد، 4 طبع در بدن خود دارد. زمانی که یکی از این طبع ها بر بقیه غلبه می کند، فرد با مشکلاتی رو به رو خواهد شد. برای مثال، کسانی که دچار بلغم شدید هستند، معمولا با عوارضی مانند کم کاری تیروئید و یا چاقی در حال دست و پنجه نرم کردن می باشند. این گروه برای درمان این مشکل، علاوه بر حذف برخی مواد غذایی از برنامه روزانه، باید گیاهان دارویی و یا داروهای گیاهی که در این حوزه توصیه شده را مصرف کنند تا هر چه زودتر روالی که در بدنشان حاکم است یک روال عادی و نرمال پیدا کند.

یادگیری اصول این طب در جای خود می تواند فواید زیادی داشته باشد، البته به شرط آنکه شما در بهترین کلاس های طب سنتی شرکت کنید. شاید دوست داشته باشید بدانید که بهترین کلاس های طب سنتی و یا بهترین دوره طب سنتی چه خصوصیاتی دارد. یکی از خصوصیات و ویژگی های برجسته برترین کلاس های طب سنتی، ارائه دروس توسط اساتید و متخصصان طب سنتی است. خصوصیت دیگری که دوره های حرفه ای طب سنتی باید داشته باشند، برگزاری کلاس های طب سنتی به صورت کارگاهی و مهارتی است. تمام همّ و غم موسسه برگزار کننده این دوره باید، ارائه سرفصل های مهم این حوزه باشد.

با توجه به نکاتی که در فوق، در رابطه با بهترین کلاس های طب سنتی اشاره کردیم، به شما پیشنهاد می کنیم که دوره طب سنتی نیک اندیشان را انتخاب کنید. تمام خصوصیات ذکر شده در فوق از جمله ویژگی های شاخص کلاس های آموزشی نیک اندیشان است و علاوه بر آنها، دریافت شهریه به صورت اقساطی، ارائه مدرک معتبر و ارائه بروزترین و جدیدترین مطالب این حوزه، از دیگر مزیت های شرکت در این دوره است.

 

آموزش طب سنتی با مدرک فنی حرفه ای در دوره طب سنتی

آموزش طب سنتی با مدرک فنی حرفه ای

آموزش طب سنتی با مدرک فنی حرفه ای نیز می تواند همراه باشد. این مدرک در داخل کشور اعتبار زیادی داشته و اگر بخواهید می توانید با ارائه آن، در یکی از مراکز طب سنتی فعال در شهرتان، مشغول به کار شوید.

نکته ای که در این دوره بر روی آن تاکید زیادی می شود این است که افراد باید با توجه به وضعیت مزاجی که دارند، یک روش خاص برای تغذیه داشته باشند. اصولا افراد، مزاج های متفاوتی داشته و به عنوان مثال غذایی که برای یک نفر از اعضای خانواده مفید است، ممکن است برای فرد دیگر، حاوی ضررهای زیادی باشد. این مهم ترین موضوع و اصل در طب سنتی است که در دوره طب سنتی نیز در مورد آن زیاد صحبت می شود.

نکته دیگری که در آموزش طب سنتی با مدرک فنی حرفه ای مطرح می باشد، پیشگیری از بروز بیماری هاست. وقتی فردی، یک سبک زندگی درست و اصولی را در پیش بگیرد، به راحتی می تواند خود را از ابتلا به انواع بیماری های جسمی و حتی روحی در امان نگه دارد. با رعایت اصول ذکر شده در دوره طب سنتی، دست پیدا کردن به یک زندگی سالم و بدون بیماری بسیار راحت و لذت بخش خواهد بود.

آموزش طب سنتی با مدرک فنی حرفه ای همراه با دریافت اطلاعات خوبی در حوزه طب سنتی می باشد. درست است که روش های درمانی این طب با عوارض زیادی همراه نیست، اما یک توصیه اشتباه در مورد درمان یک بیماری ممکن است وضعیت را از آنچه که هست، وخیم تر کند و این موضوع مهمی است که باید در دوره طب سنتی به آن اشاره گردد.

اگر علاقه مند به حضور در دوره طب سنتی هستید، توصیه می کنیم در دوره طب سنتی نیک اندیشان شرکت کنید. تمامی سرفصل های مهمی که شما باید در این حوزه فرا بگیرید، به شما آموزش داده خواهد شد. از مهم ترین این سرفصل ها می توانیم به بادکش درمانی، انجام حجامت، گیاه درمانی، شناخت انواع مزاج، اصلاح مزاج با تغذیه و غیره اشاره کنیم. اگر توان پرداخت شهریه دوره طب سنتی را به صورت یکجا ندارید، نیک اندیشان این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید به صورت اقساط، هزینه این دوره را پرداخت کنید.

دوره طب سوزنی برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک این دوره برای افرادی که به طب های سنتی و طبیعی علاقه دارند و استعداد خوبی نیز دارند مناسب است. کسانی که تمایل به شرکت در دوره طب سوزنی نیک اندیشان را دارند باید دقت بالایی داشته باشند.

همانطور که اشاره شد فرو کردن سوزن ها باید در ناحیه خاص انجام شود و به همین علت جای انجام خطا وجود ندارد. اگر شما هم دنبال آموزش یک مهارت خاص هستید و قصد دارید در حوزه طب سنتی ورود کنید حتما این تخصص را در کنار نیک اندیشان بیاموزید و از آن بهره ببرید.

در انتهای دوره نیک اندیشان به شما مدرک معتبر اهدا می کند و شما را به بازار کار برای یافتن شغل مناسب معرفی می کند.

آیا در نیک اندیشان دوره های آموزشی دیگری در حوزه های کاری دیگر برگزار میشود؟

توجه داشته باشید به جز دوره طب سوزنی ، دوره و کار گاه های آموزشی دیگری در حوزه های متعدد، مانند : آرایش و پیرایش ، فنی و مهندسی ؛ هنری ، مدیریت کسب و کار و… در موسسه نیک اندیشان برگزار میشود که میتوانید در هر کدام از آنها شرکت کنید. این دوره های عبارتند از:

دوره مربیگری مهد کودک ، دوره بازی درمانی ، دوره کمک پرستاری ، دوره حسابداری ، دوره کاشت مو ، دوره تعمیر پکیج ، دوره عکاسی ، دوره فیلمبرداری ، دوره کاشت ابرو ، دوره فارکس ، دوره ارز دیجیتال ، دوره بازرگانی ، دوره لیزر موهای زائد ، دوره ماساژ و…

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره طب سوزنی”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
    اینستاگرام نیک اندیشان
    close-image