شیبا چیست؟

اگر یک سرمایه گذار نوپا هستید و می خواهید در حوزه ارزهای دیجیتالی وارد شده و بر روی ارز دیجیتال غیر از بیت کوین، اتریوم و دوج کوین سرمایه گذاری نمایید و تحولی جدید را رقم بزنید، پیشنهاد ما این است روی شیبا اینو هم توجه نمایید. اما شیبا چیست؟ چگونه می توان از این ارز دیجیتالی استفاده نمود؟ مزایا و معایب شیبا را می توانید در این مقاله پیگری و سپس یک تصمیم مناسب و ایده آل برای سرمایه گذاری خود داشته باشید.

شیبا چیست؟

Shiba Inu را می توان بی شک به عنوان خبرسازترین، جنجالی ترین، پرتناقض ترین و در عین حال موفق ترین ارز دیجیتالی دانست. این ارز به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتالی شده و طبق آمار به دست آمده جزو پرطرفدارترین و موفق ترین ارزها هم شناخته شده می باشد.

به عنوان یک توکن مبتنی بر اتریوم شناخته شده و نماد خود را از یک سگ ژاپنی به همین نام الهام گرفته است.

بلاک چین اختصاصی نداشته و یک توکن روی بلاک چین اتریوم پیاده سازی شده است. زمان طراحی و راه اندازی شیبا اینو به سال ۲۰۲۰ باز می گردد. این ارز دیجیتالی به دست فردی ناشناس با نام ریوشی عرضه شد.

از ویژگی های جالب Shiba Inu می توان به تشابه آن با دوج کوین اشاره نمود. به طوری که امروزه شیبا اینو به عنوان قاتل دوج کوین شناخته می شود و یک رقیب سرسخت برای آن می باشد.

شاید برای شما سوال باشد دوج کوین دیگر چه نوع ارزی است؟ اگر به بازار ارزهای دیجیتالی سری زده باشید، حتما نام دوج کوین را شنیده اید مگر اینکه به تازگی وارد این بازار شده باشید. دوج کوین به عنوان معروف ترین میم کوین دنیای ارزهای دیجیتالی می باشد و به دلیل حمایت های که توسط ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیر عامل شرکت تسلا بر روی دوج کوین داشته باعث شده تا افزایش قیمت چشمگیری را تجربه نماید. همین موضوع هم باعث شد تا به عنوان تیتر یک خبرگذاری های کریپتویی و غیر کریپتویی جهان تبدیل گردد.

می توان دوج کوین را به عنوان اولین ارز دیجیتالی که تصویر یک سگ را نماد خود قرار داده، دانست.

اجزای تشکیل‌دهنده شیبا اینو

از اجزای تشکیل دهنده اکوسیستم SHIB می توان به این موارد اشاره کرد:

  • شیبا اینو :(SHIB) به عنوان ارز اصلی پروژه به شمارمی رود. این توکن این امکان را دارد تا کل اکوسیستم SHIB را تامین نماید.
  • لیش (LEASH):به عنوان دومین توکن در اکوسیستم شیبا شناخته می شود و نمایانگر طرف دیگر شیبا می باشد.
  • بون (BONE): توکن حکمرانی اکوسیستم شیبا اینو، بون می باشد که در آینده نزدیک، مشارکت در اداره سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) شیبا اینو را برای اعضای جامعه آن امکان پذیر خواهد نمود. در SHIB هر چه کاربر از این توکن بیشتر داشته باشد، حق رای بیشتری هم به او اتخاذ داده می شود.

کارکرد شیبا اینو

به عنوان یک پروژه بلاک چین جامعه محور شناخته و هدف آن ارائه ارز دیجیتال غیر متمرکز می باشد و همچون سایر پروژه های دیگر در این حوزه، یک توکن اصلی با نام شیب (SHIB) دارد که می توان به عنوان یک ابزار پرداخت، ذخیره ارزش و ابزار سهام گذاری در شبکه شیبا اینو استفاده نمود.

مزایای  Shiba Inu

مزایای Shiba Inu به این شرح می باشد:

نوسان بالا

نوسانات بالا باعث شده تا سرمایه گذاران با انجام سرمایه گذاری های کوتاه مدت سود خوبی را به همراه داشته باشد.

قیمت پایین

قیمت پایین در این ارز باعث می شود تا افرادی که نمی توانند بیت کوین خریداری نمایند این امتیاز را داشته باشند تا اقدام به خرید Shiba Inu نمایند.

همین موضوع باعث می شود تا در سالهای آینده ارزش و بهای این ارز افزایش پیدا کند.

امکان همه‌گیرشدن دارد.

کار کردن با این ارز آسان و ساده بوده و حجم ثابت و بی‌نوسان معاملاتی که دارد باعث می شود گزینه خوبی برای جهانی شدن باشد.

معایب  Shiba Inu

در کنار مزایایی که این ارز دیجیتالی به همراه دارد معایبی را هم می تواند با خود به همراه داشته باشد.

یکی از این معایب عدم استفاده از ابزار واقعی می باشد. برخلاف اتریوم و بیت کوین Shiba Inu هیچ کاربردی عملا برای سرمایه گذاران خارج از بازار ارزهای دیجیتالی به همراه ندارد.

از دیگر معایب این ارز می توان به نوسانات شدید اشاره نمود. افرادی که علاقه دارند روی این ارز سرمایه گذاری نمایند بهتر است بدانند که همانطور که می توان به شدت افزایش پیدا کند. می تواند به همان شدت هم از قله ایی که قرار گرفته سقوط ناگهانی داشته باشد.

Shiba Inu  فاقد نوآوری می باشد و تیم آن علاقه ایی به تغییر زیر ساخت آن ندارد.

وجود ریسک بیشتر و وجود پتانسیل کم برای پاداش از دیگر معایب وجود Shiba Inu می باشد. تقاضا و عرضه یک ارز دیجیتال از دلایل محبوبیت یک ارز دیجیتال می باشد. مشکلی که در شیبا وجود دارد این است که عملکرد رکود شکنی آن باعث شده تا آن را برای هر کسی که به سودهای کلان دست یافته و سود ببرد وسوسه انگیز باشد.

آخرین معایبی که می توان به Shiba Inu نسبت دادن عدم اطمینان به آن می باشد. اما خوب این موضوع را هم ثابت نموده که می تواند سرمایه گذاران خود را با بازدهی شگفت زده ایی سورپرایز نماید.

درمان زخم سوختگی

آینده ارز شیبا چگونه پیش بینی می شود؟

یکی از خوش شانسی هایی که شیبا تا به اینجا آورده است، حمایت برخی افراد مشهور مانند ایلان ماسک از آن است. در ادامه، می خواهیم به بررسی نظراتی بپردازیم که برخی سایت های معروف در مورد آینده ارز شیبا بیان کرده اند. این سایت های معروف و پیش بینی آنها به این شرح است:

1- سایت Changelly

یکی از سایت هایی که اغلب تریدرها برای بررسی کردن و رصد کردن وضعیت بازار حتما از آن بازدید می کنند، وب سایت Changelly است. این سایت، یکی از بزرگ ترین پلتفرم هایی است که در آن مبادله ارز دیجیتال انجام می شود. به گفته کارشناسان این وب سایت، قیمت ارز دیجیتال Shiba Inu در آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

2- سایت Wallet Investor

دیگر سایتی که آن نیز در مورد آینده Shiba Inu دست به پیش بینی زده، سایت Wallet Investor است. کارشناسان این سایت نیز می گویند که قیمت شیبا تا آخر سال 2026 رو به افزایش خواهد بود.

3- سایت Digital Coin Price

تحقیقات و بررسی هایی که سایت Digital Coin Price انجام داده است، نشان می دهد تا سال 2025 قیمت ارز دیجیتال Shiba افزایش پیدا خواهد کرد و این ارز به سقف قیمتی جدید و بالایی در این سال خواهد رسید.

آینده ارز شیبا چگونه پیش بینی می شود؟

کیف پول شیبا

برای آنکه بتوان از Shiba Inu نگهداری نمود، همچون سایر ارزهای دیجیتالی احتیاج به یک کیف پول دیجیتالی احتیاج می باشد.

به دلیل اینکه Shiba Inu یک توکن اتریومی می باشد، می توان از همه کیف پول های که متعلق به اتریوم که شامل: سخت افزاری و نرم افزاری می شود را برای نگهداری از شیبا اینو استفاده کرد.

از کیف پول های اتریومی که می توان به عنوان کیف پول Shiba Inu استفاده نمود به این شرح است:

  • کیف پول متامسک نرم افزاری
  • کیف پول اتمیک نرم افزاری
  • کیف پول تراست والت نرم افزاری
  • کیف پول مای اتروالت نرم افزاری
  • کیف پول لجر سخت افزاری فیزیکی
  • کیف پول ترزور سخت افزاری فیزیکی

چگونه Shiba Inu را خریداری کنیم؟

برای خرید شیبا اینو بهترین راه انتخاب صرافی های ارز دیجیتالی معتبر می باشد. کاربرهای ایرانی برای خرید Shiba Inu می توانند از دو روش استفاده نمایند.

  • روش اول: خرید مستقیم Shiba Inu از صرافی های ارزهای دیجیتال ایرانی با کارت بانکی و ریال
  • روش دوم: خرید غیر مستقیم Shiba Inu به این صورت که ابتدا تتر یا بیت کوین خریداری گردد و سپس تبدیل به Shiba Inu در صرافی های خارجی صورت پذیرد.

در آخر

به طور عامیانه شیبا اینو به عنوان یک ارز خودمانی شناخته شده و مخاطب آن تنها یک قشر با چشم اندازه‌ای تخصصی نمی باشند و هر کاربری که به این ارز علاقمند است می تواند سرمایه گذاری روی Shiba Inu را داشته باشد.

تمام اطلاعاتی که در این مقاله ارائه شد فقط برای اطلاع از یک ارز دیجیتالی جدید با نام Shiba Inu می باشد. شما می توانید با کمک این مقاله یک تصمیم مناسب برای خرید و فروش و سرمایه گذاری شیبا داشته باشید.

برای ثبت نام در دوره ارز دیجیتال نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

آیا نیک اندیشان به جز دوره ارز دیجیتال، دوره های آموزشی دیگری در حوزه مالی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه مالی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از:

دوره فارکس ، دوره آموزش ارز دیجیتال ، دوره آموزش بورس

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب)

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره پکیج ، دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال ، دوره نصب دوربین مدار بسته

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه حسابداری و بازرگانی

دوره حسابداری ، دوره بازرگانی ، دوره آموزش صادرات و واردات

حوزه روانشناسی کاربردی

دوره بازی درمانی ، دوره مونته سوری

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

نوشته قبلی
درمان زخم چرکی چیست؟
نوشته بعدی
تاول پای دیابتی چیست و چگونه درمان میشود؟

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image