ارز دیجیتال رز

ارز دیجیتال رز چیست؟ ویژگی های توکن  ROSEچه می تواند باشد؟ چگونه می توان از آن استفاده نمود؟ اگر مایل هستید توکن  ROSEرا بشناسید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. هر آنچه که باید سرمایه گذاران از این ارز دیجیتالی بدانند را می توانید از نیک اندیشان بخواهید.

استفاده از ارزهای دیجیتال به دلیل پذیرش سریع، افزایش حمایت نهادی از طرف افراد مشهور و همچنین سرفصل های دائمی باعث شد تا وارد زندگی روزمره ما شوند. درست است که بیت کوین و اتر سردمداران ارزهای دیجیتالی می باشند، اما هستند ارزهایی که می توان آنها را شناسایی و توجه نمود. یکی از این ارزهایی که می تواند در آینده پرآوزه گردد رز کوین می باشد.

ROSE  در شبکه Oasis است که Bybit Learn یکی از پروژه هایی می باشد که به عنوان “قاتل اتریوم” شناخته می شود.

شبکه Oasis

پلتفرم بلاک چین Oasis یک پلتفرم قرارداد هوشمند اثبات سهام با هدف حفظ حریم خصوصی و ارائه توسعه پذیری است.

بنیاد Oasis ادعا دارد که متفاوت می باشد، علت هم این است که سرعت تراکنش های سریع و ایجاد قراردادهای هوشمند خصوصی را می تواند امکان پذیر نماید.

همچنین می گوید که برای نسل بعدی بلاک چین طراحی گردیده است و “اولین پلتفرم بلاک چین با قابلیت حفظ حریم خصوصی می باشد که برای اقتصاد داده مسئولانه، مقیاس های مالی باز و Web3 ساخته شده.

از جنبه فناوری باید بگوییم، شبکه Oasis دارای 2 لایه مجزا به منظور توافق و اجرا می باشد:

  • لایه اجماع
  • لایه ParaTime

که بنیاد Oasis می گوید این امکان را برای مقیاس پذیری بهتر و افزایش تطبیق پذیری فراهم می سازد.

ارز دیجیتال رز چیست؟

توکن ROSE بومی شبکه Oasis بوده و از ویژگی های توکن  ROSE می‌توان به عرضه محدود آن اشاره نمود. به عبارتی توکن  ROSEهمچون بیت کوین و اتریم از پایه طراحی گردیده است.

در اصل، سقف این ارز 10 میلیارد توکن می باشد. به گفته بنیاد Oasis، این توکن را می توان برای تفویض اختیار و برای کارمزد تراکنش استفاده نمود.

ارز دیجیتال رز از نظر ارزش بازار باید بگوییم در رتبه 110 قرار گرفته و از نظر تسلط بر بازار کریپتو 0.03٪ را نشان خواهد داد.

شبکه Oasis در حدود 2.3 میلیارد توکن را کنار گذاشته که به صورت خودکار در زنجیره به عنوان یک پاداش برای ایمن سازی شبکه در طول زمان توزیع می گردد.

آیا ارز دیجیتال رز یک سرمایه گذاری مناسب است؟

در حالی که پیش‌بینی نمودن قیمت های کریپتو به دلیل نوسانات ذاتی آنها و همچنین چرخه کلی بازار دشوار می باشد، توجه کردن به چند عامل می تواند ضروری باشد:

  • با قیمتی کمتر از 0.06 دلار، فضای بسیاری برای رشد خواهد داشت.
  • با اینکه نوپا است اما در حال توسعه چندین ویژگی مهم و مناسب می باشد که می تواند توجه به کریپتو بیشتر جلب کند.
  • دقیقاً همچون بیت کوین، دارای سقف می باشد و از این رو جنبه کمیاب ایجاد می نماید.

همچنین بنیاد Oasis خاطرنشان می نماید، تیم آن متشکل از استعدادهای برتر از شرکت هایی همچون: اپل، گلدمن ساکس، آمازون، گوگل و همچنین از موسساتی همچون: هاروارد، کارنگی ملون، دانشگاه کالیفرنیا، استنفورد و برکلی است. این بنیاد این موضوع را هم خاطرنشان نموده که تمام اعضای تیم مهندسی اصلی آن از تحصیلات بالا و در سطح دکترا می باشند.

طبق تجزیه و تحلیل Bybit، ترکیبی از بروزرسانی های منظم Oasis، حمایتی که از سرمایه‌گذاران سازمانی شناخته شده دریافت نموده است و یک تیم قوی به نظر می رسد که برای آینده توکن های ROSE به عنوان یک سرمایه‌گذاری خوب می باشد.

ویژگی های توکن  ROSE

می توان گفت تمام بلاک چین هایی که در دنیا مورد عرضه هستند، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشند و همین ویژگی های مختص و منحصربه فرد توکن رز باعث شده تا نسبت به رقیبان خود متمایز تر باشد.

در اصل تمام این پلتفرم‌ها دارای ایده‌های خلاقانه‌ای می باشند که باعث شده تا ویژگی‌ها و البته نقاط قوت منحصر به خود را داشته و نمایان سازند. در ادامه به چند ویژگی منحصربه فرد ارز دیجیتال رز اشاره خواهیم کرد:

مقیاس پذیری

از مهمترین ویژگی های توکن رز می توان به مقیاس پذیری آن اشاره نمود. در اصل بیشتر بلاک چین ها در الویت خود رفع این چالش را قرار داده اند. می توان گفت این شبکه دارای سرعت بالا و البته کمیسیون پایینی را داشته باشد.

این قابلیت به دلیل جداسازی لایه اجماع و انجام صورت می گیرد. و این اجازه را می دهد تا داده‌ها و تراکنش به صورت کاملاً موازی تأیید گردند البته این پروژه با اتریوم و سایر بلاک چین ها تعامل مناسبی دارد که این به نوبه خود می تواند برای مقیاس پذیری در سطح جهانی پتانسیل بالایی داشته باشد.

حفظ حریم خصوصی و امنیت

یکی دیگر از ویژگی های ارز دیجیتال رز کوین امنیت و حفظ حریم خصوصی می باشد. این دو مولفه برای یک ارز دیجیتال می تواند بسیار مهم تلقی گردد. در اصل آنها تمام تلاش خود را کردند تا این پروژه بتواند بالاترین استانداردهای امنیتی را به همراه داشته باشد.

برای تایید تراکنش ها از الگوریتم اثبات سهام استفاده می شود. این الگوریتم سرعت ایده آل و امنیت بالایی به همراه داشته و باعث می گردد تا ریسک تقلب به کمترین میزان خود برسد.

سازگاری بالا دارد.

از دیگر نقاط قوت ارز دیجیتال رز می توان به سازگاری بالا اشاره داشت. در اصل بلاک چین اوسیس توسط کیت نرم افزاری کاسموس توسعه یافته است.

به همین دلیل می توان گفت این بلاک چین به طور کامل با کاسموس سازگاری و هماهنگی دارد.

این موضوع این اجازه را بهOasis  می دهد تا قابلیت اتصال و تعامل با اغلب پروژه های دیگر وجود داشته باشد. از جمله این بلاک ‌چین ها می توان به: بیت کوین، بایننس اسمارت چین، اتریوم و … اشاره داشت.

از دیگر ویژگی های ارز دیجیتال رز به این موارد اشاره نمود:

  • اکوسیستم بزرگ
  • پشتیبانی کیف پول های مختلف
  • امنیت شبکه

ارز دیجیتال رز

آینده ارز rose (ارز دیجیتال رز) چگونه است؟ آیا این ارز از جمله ارزهای آینده دار به شمار می رود؟

موضوع دیگری که در تکمیل مبحث پیرامون ارز دیجیتال رز باید به آن نیز پرداخته شود، آینده ارز rose است. نکته ای که نباید آن را از خاطر برد این است که برخی پارامترها، از جمله تغییرات اقتصادی کل دنیا، مشکلات سیاسی موجود و وضعیت تیم توسعه دهنده اجازه نمی دهند ما یک پیش بینی دقیق در مورد این ارز داشته باشیم.

با وجود این پارامترهای تاثیرگذار باید بگوییم که رز آینده خوبی دارد. شبکه این رمزارز تا به امروز توانسته چالش هایی در بلاک چین وجود دارد، به خوبی از سر بگذراند و همچنان به رشد و پیشرفت خود ادامه دهد. از آنجایی که شبکه ارز رز روی محافظت از حریم شخصی کاربران تمرکز کرده است، پس اینکه می گوییم آینده رز، درخشان است حرف بیهوده ای نیست.

رز تا به اینجا نصف راه را پیموده و به همگان ثابت کرده است که می تواند هر سختی را پشت سر بگذارد. اگر بقیه برنامه هایی که در بستر آن وجود دارد، به صورت کامل راه اندازی شود، این ارز می تواند به اهدافی که برای خود تعریف کرده دست پیدا کند و رشد بی سابقه ای در قیمت برای آن اتفاق افتد.

نحوه خرید ارز دیجیتال رز چگونه است؟

برای خرید ارز دیجیتال رز باید به صرافی های ارز دیجیتال یا بازار های معاملاتی که از ترید این ارز حمایت می کنند، مراجعه کنید. این ارز با ارز فیات یا حتی ریال قابل خریداری است.

یکی از این صرافی ها که در ایران هم فعالیت می کند پینگی است. این صرافی به دلیل انتخاب گسترده آلت کوین های آن بسیار محبوب است. این صرافی دارای کیف پول های اختصاصی است که رمز ارز های خریداری شده در آن ها به صورت آفلاین ذخیره می شوند.

برای شروع ترید در این صرافی و برداشت مبالغ بالا از آن، باید با شماره موبایل مخصوص خودتان در آن ثبت نام کنید. سپس در این صرافی باید توسط کارشناس پینگی احراز هویت شده تا اطلاعات کارت بانکی تان تایید شود. بعد از تایید حساب کاربری می توانید کیف پول خود را با ریال شارژ کنید. برای این کار باید حساب بانکی که در پینگی احراز هویت شده را انتخاب و عملیات پرداخت وجه را انجام دهید.

پس از این مراحل می توانید خرید و فروش ROSE را به راحتی انجام داده و با ثبت سفارش، ارز را به کیف پول خود اضافه کنید. چنانچه ROSE را در کیف پول خود نمی بینید باید صفحه را مجددا بارگذاری کنید.

آینده ارز rose (ارز دیجیتال رز) چگونه است؟ آیا این ارز از جمله ارزهای آینده دار به شمار می رود؟

به جز خرید ارز rose، چه راه های دیگری برای دریافت این ارز وجود دارد؟

علاوه بر خرید ارز rose روش های دیگری برای کسب ارز دیجیتال رز وجود دارد که عبارتند از:

۱-مشارکت در فرایند استیکینگ؛

شما با سپرده‌ گذاریِ میزانی از سرمایه خود می‌ توانید به ‌عنوان یک نوع اعتبارسنج در داخل این شبکه فعالیت داشته باشید و در مقابل می‌ توانید توکن رز را به‌عنوان پاداش دریافت کنید. در حقیقت این توکن، کارمزد تراکنش‌های انجام شده در داخل شبکه است.

۲-شرکت در چالش‌های تیم توسعه دهنده؛

تیم توسعه دهنده در بازه‌ های زمانی مختلف، چالش‌ های ویژه‌ای را بر روی شبکه‌ های اجتماعی مربوط به این پلتفرم منتشر می ‌کند. شما با شرکت در این چالش ‌ها می‌ توانید شانس خود را در به دست آوردن ارز دیجیتال رز محک بزنید.

۳-انتقال ایده یا برنامه غیر متمرکز به بلاک چین اوسیس نتورک؛

اگر یک توسعه دهنده هستید می توانید برنامه یا ایده های خود را به اوسیس پیشنهاد دهید. در این حالت شما مشمول برنامه rose bloom grants می ‌شوید. این برنامه برای ارائه مشوق‌ های مالی جهت جذب برنامه‌ های غیر متمرکز تعریف شده است. در این روش شما مقداری توکن را که بین ۵ تا ۵۰ هزار دلار است به‌ عنوان پاداش در قالب ارز رز دریافت می‌ کنید.

آشنایی با ارز دیجیتال رز

انواع کیف پول توکن  ROSE

هراندازه کیف پول بیشتری از یک ارز دیجیتال پشتیبانی نمایند، میتوان این انتظار را داشت که ارز مورد نظر، از موفقیت بیشتری بهرمند است.

این قاعده برای ارز دیجیتال رز هم پابرجاست. از کیف پول هایی که این ارز را پشتیبانی می نمایند می توان به این کیف پول ها اشاره داشت:

  • Oasis Web Wallet
  • Ledger Nano S
  • Trust Wallet
  • Trezor
  • Bitpay

در بین این کیف پول ها، کیف پول اختصاصی اوسیس (Oasis Web Wallet)، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای نگهداری از توکن  ROSE می باشد.

کیف پول Oasis Web Wallet در کنار امنیت بالایی که دارد، قابلیت استیک کردن را هم به کاربران خود می دهد. البته بیاد داشته باشید این کیف پول در حال حاضر صرفاً نسخه تحت وب دارد اما به ‌زودی زود برای سیستم عامل های مختلف هم طراحی و منتشر می گردد.

صرافی های مطرح این ارز دیجیتال رز

به دلیل سرمایه گذاران و حامیان پرنفوذی که از ارز دیجیتال رز حمایت می کنند در صرافی های مطرح دنیا لیست گردیده است. صرافی های مطرح که دارای ارز دیجیتالی رز می باشد عبارتند از:

  • صرافی Binance
  • صرافی Uniswap
  • صرافی Wazir X
  • صرافی HotBIT
  • صرافی Gate.io
  • صرافی Kucoin

جمع بندی ارز دیجیتال رز

توکن رز با داشتن ویژگی های منحصربه فرد خود همچون مقیاس پذیری، امنیت، حریم خصوصی و … و همچنین با داشتن سرمایه گذاران و حامیان پرنفوذ توانسته در همین ابتدای پیدایش جایگاه ویژه ایی را داشته باشد و حتی ممکن است جایگزین اتریوم هم گردد.

برای ثبت نام در دوره ارز دیجیتال نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

آیا نیک اندیشان به جز دوره ارز دیجیتال، دوره های آموزشی دیگری در حوزه مالی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه مالی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از:

دوره فارکس ، دوره آموزش ارز دیجیتال ، دوره آموزش بورس

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب)

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره پکیج ، دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال ، دوره نصب دوربین مدار بسته

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه حسابداری و بازرگانی

دوره حسابداری ، دوره بازرگانی ، دوره آموزش صادرات و واردات

حوزه روانشناسی کاربردی

دوره بازی درمانی ، دوره مونته سوری

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

نوشته قبلی
برای برداشتن بخیه به چه نکاتی توجه کنیم؟
نوشته بعدی
نحوه عملکرد اهرم در بازار فارکس

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image