نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال

امروزه بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازار در جهان شناخته می شود. راه های مختلفی برای ورود و سود دهی در این بازار وجود دارد، یکی از این راهها استفاده از نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال می باشد. ما در این مقاله به دنبال بهترین نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال هستیم. اگر شما هم می خواهید با این نرم افزارها آشنا شوید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ترید ارز دیجیتال چیست؟

به خرید و فروش یا به عبارتی به معامله ارز دیجیتال به منظور کسب سود انجام پذیرد را ترید ارز دیجیتال گفته می شود.

فردی که اقدام به انجام ترید ارز دیجیتال می نماید را تریدر می نماند.

نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال

حدود ۱۸۹۹۸ بازار در جهان وجود دارد که افراد یا همان معامله گران می توانند به کمک آنها ارزهای خود را را مورد خرید و فروش قرار دهند.

فرقی نمی کند مبتدی یا حرفه ایی در این زمینه باشید با کمک نرم‌افزار های ترید ارز دیجیتال می توان بهترین معاملات را انجام داد.

امروزه حدود ۶۸ میلیارد دلار از ارزش ارزهای دیجیتال در پلتفرم ها و اپلیکیشن هایی که برای معاملات انجام شده مورد تغییر قرار می گیرد.

پیشرفت تکنولوژی و ارز دیجیتال باعث شده تا ارزهای متنوعی همچون: بیت کوین، اتریوم و … در بازار ارز به وفور وجود داشته باشد. این ارزها در بین جهانیان شناخته شده بوده و با کمک این ارزها به راحتی می توان اقدام به انجام تراکنش در هر نقطه از جهان نمود.

همانطور که گفته شد یکی از ارزهای پر رونق ارز دیجیتال می باشد و همین موضوع باعث شده تا ارزهای دیجیتال متنوعی وارد میدان شوند. سرمایه گذاری در این بازار در کنار ریسک پذیر بودن، بسیار می تواند آینده سرمایه گذاری ما را تحت شعاع قرار دهد.

حال که با مفهوم ترید ارز دیجیتال آشنا شدیم نوبت آن است با نرم افزارهایی که می توانند ما را در این امر یاری کنند نیز آشنا گردیم. با ما همچنین همراه باشید تا با نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال آشنا شویم.

پایونکس

این اپلیکیشن به عنوان برترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال در جهان شناخته می شود. این اپلیکیشن دارای مجوز معتبر MSB توسط، FinCEN است. کارمزدی که برای معاملات این امر تخصیص شده بسیار پایین می باشد.

از امکانات این نرم افزار می توان به: استفاده رایگان از ربات های معاملاتی، رابط کاربر پسند، پشتیبانی عالی از چت زنده و ایمیل، کارمزد پایین برای انجام معاملات اشاره نمود.

Bitstamp

از دیگر نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال در جهان می توان به Bitstamp اشاره نمود.

مناسب برای گوشی های اندروید و iOS بوده و امکان ارسال، خرید و فروش، سرمایه گذاری، دریافت و … اشاره نمود. افرادی که به تازگی وارد این عرصه شده اند می توانند با خیالی آسوده این نرم افزار را برای گوشی و ترید ارز دیجیتال خود انتخاب نمایند.

از امکانات این اپلیکیشن می توان به: سفارش چندین نوع، امنیت بالا، راحت و ساده بودن برنامه، وجود نداشتن معاملات اهرمی و … اشاره نمود.

نوبیتکس

از بهترین نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال می باشد. این اپلیکیشن سرعت بالایی در انجام معاملات داشته و به راحتی در دسترس می باشد. از امکانات آن می توان به: کارمزد متوسط، تنوع در ارزهای دیجیتال، داشتن امنیت بالا، پشتیبان خوب، داشتن بهترین کیف پول ارز دیجیتال و … اشاره کرد.

کوکوین

یکی دیگر از نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال کوین می باشد.

به عنوان جایگزین باینس می توان از آن استفاده نمود.

از امکانات آن می توان به: کارکرد راحت و آسان پشتیبانی حدود ۲۰۰ نوع ارز دیجیتال، انجام پشتیبانی ۲۴ ساعته، داشتن کارمزد ثابت، انجام پرداخت متنوع، امنیت بالا و … اشاره کرد.

 یکی از نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال NAGA

از دیگر نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال می توان به ناگا اشاره نمود. از امکانات این اپلیکیشن می توان به: حجم معاملات بدون محدودیت، داشتن اهرم معاملاتی، انجام معاملات با مبالغ سرمایه گذاری ثابت، صندوق های مالی با کارت‌های اعتباری و … اشاره نمود.

از دیگر نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال بایننس است

از امکانات اپلیکیشن بایننس که به عنوان نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال شناخته می شود می توان به این موارد اشاره کرد.

امکان پشتیبانی بیش از ۵۰۰ رمز ارز و توکن برای جفت های معاملاتی وجود دارد.

کارمزد آن کم بوده و همچنین کاربران قادر خواهند بود با کمک این اپلیکیشن ارز دیجیتال خود را با فیات با یکدیگر مبادله نماید.

کوین اسمارت

با کمک این نرم افزار می توان به راحتی از کارت های اعتباری، حواله های سیمی، سپرده های مستقیم ارزهای دیجیتال و … استفاده نمود.

این اپلیکیشن از راحت ترین نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال می باشد. از امکانات آن می توان به: سپرده های یک روزه تضمینی، ردیابی فعالیت معاملاتی و … اشاره نمود.

نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال

بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال که نقش تحلیل گر را ایفا می کند چیست؟

کوینجی (Coinigy)، یک نرم افزاری است که با داشتن ۷۵ شاخص فنی به عنوان یک اپلیکیشن تحلیلگر بازار ارز های دیجیتال شناخته شده است. در صورتی یک تریدر می تواند از بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال بیشترین بهره وری را دریافت کند که با تحلیل بازار و معاملات روز آشنایی کامل داشته باشد.

تحلیل بازار های ارز دیجیتال و اطلاع از اتفاقات و رخداد های آن ممکن است در ساعاتی از شبانه روز که شما خواب بوده و یا سرکار هستید، مورد نیازتان باشد. تمامی نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال، تنها معاملات و ترید را پشتیبانی می کنند. هیچ تریدری نمی تواند در تمامی ساعات شبانه روز آنلاین باشد؛ بنابراین با نصب و استفاده از این نرم افزار مشکلات تحلیل بازار حل شده است.

این نرم افزار به عنوان یک دستیار شخصی برای تریدر عمل کرده و به صورت ۲۴ ساعته می تواند اتفاقات مهم و مورد نظر تریدر را به او گزارش دهد. نرم افزار کوینجی این امکان را دارد که توسط تریدر، شخصی سازی شده و آیتم های آن توسط وی تغییر داده شود.

نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال به کمک نرم افزار های تحلیل گر می توانند تریدر را به سمت موفقیت و پیشرفت مالی سوق دهند.

آشنایی با نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال

نرم افزار ترید خودکار ارز دیجیتال Shrimpy چه کاری انجام می دهد؟

در ادامه معرفی نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال بهتر است با Shrimpy که یک نرم افزار با ربات خودکار برای ترید است، نیز آشنا شوید. نرم افزار ترید خودکار ارز دیجیتال Shrimpyدر سال ۲۰۱۸ و توسط مایکل مک‌کارتی (Michal McCarty) و متیو وسلی (Matthew Wesly) در سانفرانسیسکو راه‌اندازی شد. این پلتفرم با ارائه معاملاتی ایمن و سریع به سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال کمک می‌کند تا سود بیشتری را کسب کنند. می‌توانیم از ربات ترید Shrimpy به‌عنوان روشی برای تنظیم مقدار دارایی‌ ها در پرتفوی دیجیتالی خود استفاده کنیم. این کار با خرید و فروش تدریجی دارایی دیجیتال برای حفظ سطح ریسک و دارایی‌ های باارزش انجام می ‌شود.

این ربات به کاربران خود اجازه می‌دهد تا استراتژی معامله ‌گران برتر کریپتو را کپی کنند و با استفاده از آن ها معاملات سودآوری را انجام دهند. ربات شریمپی به‌صورت رایگان در اختیار معامله‌ گران قرار دارد و استفاده از آن برای افراد تازه ‌کار توصیه می‌شود. این کار به نفع کاربران با تجربه است؛ زیرا کپی‌کردن یک استراتژی به معنای گرفتن یک پاداش ۴ دلاری در ماه است. با این توضیحات می توان شریمپی را جزء نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال دانست.

بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال که نقش تحلیل گر را ایفا می کند چیست؟

بهترین برنامه ارز دیجیتال ایرانی (نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال در ایران) چه نام دارد؟

تا به اینجا با برخی از نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال آشنا شدیم و خوب است حالا در مورد برخی از برنامه های ارز دیجیتال ایرانی نیز صحبت کرده و آنها را به شما معرفی کنیم. برخی از این نرم افزارها به شرح زیرند:

1-  برنامه آبان تتر

یکی از برنامه هایی که روی گوشی های اندرویدی نصب می شود، برنامه آبان تتر است. از این برنامه به عنوان بهترین برنامه ارز دیجیتال ایرانی یاد می کنند. یکی از دلایل این برتری را می توان در بالا بودن حجم معامله کننده و یا تریدرها در آن دانست. به خاطر داشته باشید، قوانین این برنامه هر گونه خسارت وارد آمده به دارایی را جبران خواهد کرد. تریدرها برای فعالیت در این برنامه می بایست احراز هویت شوند.

2- برنامه بیت پین

از دیگر نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال می توانیم به بیت پین اشاره کنیم. این برنامه نیز زیرساخت های قدرتمند و قوی داشته و سعی دارد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به کاربران و تریدرهای ایرانی ارائه کند. گرچه ممکن است بیت پین، بسیار ساده به نظر آید اما امکانات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

ویژگی نرم افزارهای برتر ترید ارزهای دیجیتال

حال که با چند نمونه از نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال آشنا گشتیم خوب است از ویژگی های بهترین نرم افزار ترید ارز دیجیتال نیز آشنا باشیم.

از ویژگی های اصلی نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال به این شرح می باشد:

  • وجود کمترین کارمزد برای انجام تبادل ارز دیجیتال
  • ارزهای بسیاری را می توانند پشتیبانی نمایند.
  • امنیت و حفاظت از دارایی در این اپلیکیشن ها وجود دارد.
  • احراز هویت آن سخت و پیچیده نبوده.
  • محیط آن کاملا راحت و آسان می باشد.

در صورتی که فقط می خواهید اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی اصلی همچون: اتریوم، بیت کوین نمایید. لازم نیست از اپلیکیشن های که ارزهای بسیاری دارند استفاده کنید.

آیا می توان از نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال در ایران هم استفاده نمود؟

در جواب این سوال باید بگوییم که درست است که این نرم افزارها به عنوان برترین نرم افزار در جهان شناخته شده می باشند. اما به دلیل تحریماتی که بر علیه ایران صورت گرفته برخی از این نرم افزار ها در ایران قابلیت اجرا ندارد. پس اگر مایل هستید از نرم افزارهای ترید ارز دیجیتال در ایران استفاده نمایید ابتدا توجه کنید که آیا نرم افزار مورد نظر در ایران کارایی دارد یا خیر. سپس اقدام به خرید نرم افزار نمایید.

از اپلیکیشن های که در ایران می توان از آنها برای ترید ارز دیجیتال استفاده نمود می توان به: نوبیتکس، کوکوین، کوینکس، بایننسس اشاره نمود.

جمع بندی نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال

برخی از افراد که در زمینه تجارت و سرمایه گذاری فعالیت دارند بر این باور می باشند که که کسب درآمد با ارزهای دیجیتالی یک انتخاب مناسب و عالی برای کسب سود است.

در صورت انتخاب ارز دیجیتال می توان آن را در کنار سایر برنامه های تلفن همراه خود قرار دهیم و از طریق گوشی همراه همیشه به ارزهای خود دسترسی داشته باشیم. نرم افزارهای برتر ترید ارز دیجیتال این امکان را فراهم نموده با کارمزد کم بهترین سرمایه گذاری و تراکنش را به همراه داشته باشیم. امیدواریم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک نرم افزار ترید ارز دیجیتال باری کنیم.

برای ثبت نام در دوره ارز دیجیتال نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

آیا نیک اندیشان به جز دوره ارز دیجیتال، دوره های آموزشی دیگری در حوزه مالی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه مالی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از:

دوره فارکس ، دوره آموزش ارز دیجیتال ، دوره آموزش بورس

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب)

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره پکیج ، دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال ، دوره نصب دوربین مدار بسته

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه حسابداری و بازرگانی

دوره حسابداری ، دوره بازرگانی ، دوره آموزش صادرات و واردات

حوزه روانشناسی کاربردی

دوره بازی درمانی ، دوره مونته سوری

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

نوشته قبلی
نحوه سود دهی ارز دیجیتال
نوشته بعدی
قوانین ارز دیجیتال در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image