لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال

چند سالی است که ارزهای جدیدی روی کار آمده اند که ماهیت فیزیکی نداشته و به صورت الکترونیکی و دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرند. این ارزها برای سرمایه گذاری، انجام تراکنش از یک نقطه به نقطه دیگر جهان، خرید و فروش و … مناسب و بهترین انتخاب می باشند. ما به عنوان یک کاربر می توانیم به روش های مختلف به این ارزهای دیجیتال دست پیدا کنیم. یکی از روش ها که در این مقاله نیز سعی داریم در رابطه با آن صحبت کنیم استخراج ارز دیجیتال می باشد.

اینکه چه دستگاه هایی قادر به استخراج ارز دیجیتال هستند و چگونه می توان از آنها استفاده نمود. در ادامه لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال که می توانند ما را در این زمینه یاری کنند را با یک توضیح مختصر در رابطه با نکات قبل خرید دستگاه ارز دیجیتال بیان خواهیم نمود. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مزایای استخراج ارز دیجیتال

قبل از اینکه بخواهیم لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را برای شما نام برده و شرح دهیم بهتر است با مزایای آن آشنا گردیم و ببینیم چه مزایایی می تواند استخراج ارز دیجیتال برای ما داشته باشد.

به عنوان اولین مزیت می توان گفت استخراج ارز دیجیتال می تواند برای افزایش سرمایه ارز دیجیتال مناسب باشد. با استخراج بیت کوین از یک دستگاه می توان سایر کوین های دیگر را نیز همچون بیت کوین کش استخراج نمود.

به عبارتی دارای محدودیت نبوده و امکان استخراج سایر ارزهای دیجیتالی را نیز دارد.

داشتن یک سیستم کامپیوتری قوی هم می تواند جزو مزایای استخراج ارز دیجیتال باشد.

دارای سر و صدا نمی باشند.

لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال

استخراج کردن ارز دیجیتال با کمک دستگاه رایگان می باشد. البته اگر کمی هوش و ذکاوت داشته و در انجام اینکار از آن استفاده نمایید.

شما می توانید با کمک پلتفرم های مختلف استخراج ارز دیجیتال یک درآمد غیر فعال داشته باشید.

با کمک ماینر می توان دنیای ارز دیجیتال را نجات داد.

حال با لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال آشنا خواهیم شد با ما همچنان همراه باشید.

  • دستگاه MicroBT Whasminer M30S
  • دستگاه CanaanAvalonMiner
  • دستگاه Canaa Avalonminer
  • دستگاه Bitmain Antminer S17
  • دستگاه MicroBT Whtsmner

البته دستگاه های دیگری نیز هستند که می‌توان برای استخراج ارز دیجیتال از آنها استفاده نمود اما خوب تمام دستگاه های که در بالا از انها نام برده شده از نوع خود بهترین می باشند.

این موضوع را هم خاطر نشان کنیم که برای استخراج ارز دیجیتال بایستی در منطقه‌ای دستگاه را قرار دهیم که مصرف برقی آن مناسب همان دستگاه باشد. به عبارتی برای سودآوری لازم است به طول عمر دستگاه، مصرف برق و صدا توجه ویژه ایی شود.

آیا استخراج ارز دیجیتال در ایران قانونی است؟

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران آن هم توسط کاربران اگر طبق قوانین کشور انجام پذیرد مشکلی نیست در رابطه با استخراج ارز دیجیتال هم باید بگوییم که از سمت وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام گشته که مجوز استخراج ارز دیجیتال داده می شود و بلامانع می باشد. این موضوع فقط در صورتی که مجوز قانون از وزارت صنعت معدن تجارت داشته باشد امکان پذیر است، در غیر این صورت از نظر قانونی جرم بوده و پیگرد قانونی دارد.

در رابطه با ورود دستگاه استخراج ارز دیجیتال هم باید بگوییم که در تیر ماه ۹۸ طی اعلامیه ایی اعلام شد دستگاه استخراج ارز دیجیتال با نام ماینر در ردیف گمرکی قرار گرفته است. البته ورود و آزاد شدن آن از گمرک هم بسته به مجوز تاییدیه وزارت صنعت معدن تجارت دارد.

لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال

آیا استخراج ارز دیجیتال با موبایل امکان پذیر است؟

یکی از سوالاتی که برای علاقه مندان به استخراج ارز دیجیتال ممکن است پیش آید این است که آیا انجام این عملیات با کمک موبایل امکان پذیر است یا خیر. این کار نشد ندارد، ولی، اما و اگرهای زیادی در مورد آن شنیده می شود.

استخراج کردن ارزهای دیجیتال نیاز به دستگاه های قوی دارد. شاید بتوان برخی مدل ها را جزء قوی ترین گوشی های تلفن همراه نامید، اما واقعیت این است که این دستگاه ها هیچ گاه نمی توانند حتی به گرد پای کامپیوترهای فوق پیشرفته برای استخراج کردن ارزهای دیجیتال برسند.

استخراج ارز دیجیتال با موبایل به دو شکل امکان پذیر است. یکی از این ها، سرمایه گذاری کردن در استخرهای تعریف شده برای ارز دیجیتال و دیگری، راه اندازی یک مجموعه، مجموعه گیری و افزایش دادن سرعت استخراج ارزهای دیجیتال است.

هیچ یک از روش های استخراج ارز دیجیتال با کمک موبایل پیشنهاد نمی شود؛ زیرا سود این کار انقدر بالا نیست که بتواند شما را راضی کند و در ضمن، ممکن است به دلیل نصب برخی نرم افزارها، به گوشی همراه شما آسیب جدی وارد شود. پس توصیه می کنیم فکر استخراج ارزهای دیجیتال با گوشی را از ذهن خود پاک کنید و برای کسب سود از این ارزها، راه دیگری بیابید.

آیا استخراج ارز دیجیتال با موبایل امکان پذیر است؟

قبل خرید دستگاه استخراج ارز دیجیتال باید به چه نکاتی توجه شود؟

به عنوان خریدار دستگاه استخراج ارز دیجیتال باید به دنبال بهترین دستگاه بود در مطلب بالا لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را آوردیم اما خوب برای اینکه بدانیم کدام بهترین است نکاتی وجود دارد که اگر به آنها قبل از انتخاب و خرید دستگاه استخراج ارز دیجیتال توجه شود می تواند بهترین را به شما نشان دهد.

در ادامه به نکات مهمی که باید قبل از خرید ارز دیجیتال به آن توجه نمود را بیان خواهیم کرد.

قدرت دستگاه: هر چه قدرت دستگاه بالاتر باشد استخراج ارز دیجیتال هم بیشتر می شود.

مصرف برق دستگاه: میزان مصرف برق بر حسب وات بیشتر باشد هزینه برق مصرفی نیز بیشتر می شود.

قیمت دستگاه: هر چه قیمت دستگاه بیشتر باشد در نتیجه عمر دستگاه و بازگشت سرمایه بیشتر می گردد. البته اگر گیر متقلبان و سودجویان نیافتیم.

توجه به کارکرد دستگاه مورد نظر: از نظر سرو صدا چک شود. چرا که برخی از دستگاههای استخراج ارز دیجیتال پر سر و صدا می باشند و نگهداری از آنها احتیاج به یک مکان مناسب دارد.

توجه به ویژگی های فنی دستگاه: قبل از انتخاب در لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال بایستی به نرم افزار و ویژگی های فنی دستگاه توجه شود.

خدمات پس از فروش: دستگاهی را انتخاب نمایید که بتوانید پس از خرابی احتمالی آن را توسط یک تعمیرکار تعمیر و سرویس نمایید.

خرید حضوری: بهتر است برای خرید یکی از دستگاه های که در لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال اعلام شده به صورت حضوری تشریف ببرید و همان لحظه آن را تحویل بگیرید تا ریسک کلاهبرداری تا حد ممکن کاهش پیدا کند.

توجه به مدل دستگاه: طبق لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال که در بالا از آن ها نام بردیم نوع مدل دستگاه مهم است. برخی افراد کلاهبردار هستند که ممکن است از ناآگاهی خریدار سو استفاده کرده و جنس ضعیف را جایگزین جنس قوی تر کنند و با قیمت بالا به خریدار بفروشند.

میزان سود دهی دستگاه استخراج ارز دیجیتال چقدر است؟

در قسمت های بالا لیست دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را به همراه مزایا و نحوه خرید مناسب را بیان نمودیم. حال در ادامه می خواهیم ببینیم که چه عواملی می تواند در میزان سود دهی دستگاه ارز دیجیتال ما را یاری کنند.

عوامل موثر و مختلفی وجود دارد که اگر به آنها توجه گردد می تواند ما را به یک سود دهی رویایی سوق دهد. سود دهی به چند عامل بستگی دارد که باید به آنها توجه شود.

هر دستگاه استخراج ارز دیجیتال قدرت پردازش خاص خود را دارد. هر چه نرخ هش یا همان قدرت پردازش بالا باشد دستگاه می تواند سریعتر به جواب معادلات ریاضی برسد و ماینر پیروز شود، نتیجه آن سود دهی بالای آن است.

هزینه مصرفی برق هم روی افزایش سود استخراج ارز دیجیتال بی ربط نمی باشد. چرا که زمانی که هزینه نرخ مصرفی برق متغیر باشد، نرخ هش هم متغیر می گردد و باعث ایجاد ضرر و زیان می شود.

کارمزد استخر استخراج هم در تعیین سود دهی استخراج ارز دیجیتال مهم تلقی می شود.

قیمت ارز دیجیتال هم روی سود دهی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. به عبارتی ماینر ها در ازای مشارکت در شبکه و تایید کردن تراکنش ها پاداش خود را به صورت ارز دیجیتال دریافت می نمایند.

در آخر

ما در این مقاله سعی نمودیم لیست بهترین دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را برای شما جمع آوری کنیم و نکاتی که بایستی به عنوان خریدار به آن توجه نمایید را به شما گوشزد نمودیم.

شما می توانید تمام گفته های ما را در برچسبی که روی دستگاه هک شده بررسی و بهترین انتخاب دستگاه استخراج ارز دیجیتال را داشته باشید.

امیدواریم توانسته باشیم شما عزیزان را در این امر یاری کنیم.

برای ثبت نام در دوره ارز دیجیتال نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

آیا نیک اندیشان به جز دوره ارز دیجیتال، دوره های آموزشی دیگری در حوزه مالی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه مالی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از:

دوره فارکس ، دوره آموزش ارز دیجیتال ، دوره آموزش بورس

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب)

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره پکیج ، دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال ، دوره نصب دوربین مدار بسته

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه حسابداری و بازرگانی

دوره حسابداری ، دوره بازرگانی ، دوره آموزش صادرات و واردات

حوزه روانشناسی کاربردی

دوره بازی درمانی ، دوره مونته سوری

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

نوشته قبلی
رمز ارز ملی چیست؟ در مورد این ارز ملی چه می دانید!؟
نوشته بعدی
قوانین خرید بیت کوین در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image