بیت کوین کش

به دنبال یک ارز دیجیتالی هستید که همچون بیت کوین نامدار و پرکاربرد باشد. علاقه ایی به سرمایه گذاری روی اتریوم ندارید و می خواهید با یک ارزی که امتحان خود را در سودهی نشان داده است شروع کنید. پیشنهاد ما ارز دیجیتالی بیت کوین کش است.

ما در نیک اندیشان به شما تمام آنچه که باید در مورد این نوع از ارز بدانید همچون: تعریف، ویژگی مزایا، معایب، کارمزد و … را بیان خواهیم کرد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

این ارز از بیت کوین آماده و مبتنی بر همان فناوری است و به همان شیوه اما با یک تنوع منحصربه فرد استفاده می گردد، اگر می خواهید با بیت کوین به شکل متنوع تر آشنا گردید پیشنهاد ما بیت کوین کش است.

ارز بیت کوین کش چیست؟

در سال 2017 از یک فورک در بلاک چین اصلی بیت کوین، ارز بیت کوین کش ایجاد شد. بیت کوین کش یک ارز دیجیتالی نوین از بیت کوین اصلی است اما با یک تفاوت آن هم شکل متنوع تر آن و آن هم بیت کوین کش است.

به عبارتی این ارز غیر متمرکز بوده و احتیاجی به حمایت دولت و بانک ندارد. پردازش، اعتبارسنجی و ثبت نام در یک بلاک چین، ناشناس بوده و در برابر تورم غیرقابل نفوذ است و درست همچون بیت کوین، تنها 21 میلیون تولید خواهد شد.

این ارز طرفداران بی شماری را سمت خود کشانده و توانسته جایگاه برتری نسبت به بیت کوین داشته باشد.

بیت کوین کش

ارزش بیت کوین کش

در رابطه با اینکه آیا بیت کوین کش ارزش استفاده دارد یا خیر می توان به این مورد توجه نمود و به جواب این سوال رسید. در کریسمس 2020 در زیر 300 دلار معامله گردید. در 25 مارس حدود 480 دلار معامله شده است. یعنی کمتر از 51000 دلاری که برای بیت کوین پرداخت نموده اید.

اما با این اوصاف وقتی نوبت به قیمت و ارزش می رسد، ارزهای دو قلو یک چیز مشترک خواهند داشت و آن هم نوسانات شدید است.

توجه داشته باشید در اوایل ماه مه قیمت به بیش از 1500 دلار افزایش یافت اما در 19 جولای به حدود 418 دلار کاهشی داشت. اما باز هم در مقایسه سالهای 2018 و 2019، هنگامی که بیت کوین کش از بیش از 1000 دلار به کمتر از 100 دلار کشیده شد و ظاهرا هم در تلاش بود تا به نحوی باعث توقف آن شود و پس از گذشت حدود یک سال دوباره به حالت خود بازگشت، چیزی نیست.

می توان به بیت کوین کش به عنوان یک سرمایه گذاری خوب نگاه کرد؟

اگر توانایی تحمل برخی از مواردی که در پایین ذکر خواهیم کرد را داشته باشید می توانید به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه کنید:

  • تحمل بی ثباتی
  • همگام شدن با فناوری پیچیده و همیشه در حال تکامل
  • توسط هیچ موسسه ای پشتیبانی نمی شود.
  • ریسک های بالا
  • حباب های بزرگ
  • نوسانات دیوانه کننده قیمتی

تفاوت بیت کوین و بیت کوین کش

شاید هنوز هم برای شما سوال باشد چرا باید به جای بیت کوین از بیت کوین کش استفاده کنیم؟ برای اینکه بدانید چه فرقی این دو با هم دارند ما به چند مورد از تفاوت های این دو ارز اشاره خواهیم کرد:

  • در بیت کوین اندازه بلاک 1 مگابایت است اما در بیت کوین کش اندازه بلاک بین 8 تا 32 مگابایت می باشد.
  • سرعت پردازش تراکنش ها در بیت کوین کم است اما در بیت کوین کش سرعت پردازش تراکنش ها بسیار است.
  • کارمزد تراکنش در بیت کوین بالا بوده اما در بیت کش کارمزد تراکنش کم می باشد.
  • در بیت کوین استخراج ثابت به سختی انجام می پذیرد اما در بیت کوین کش سختی استخراج قابل تنظیم می باشد.
  • سقف تراکنش روزانه در بیت کوین حداکثر 250 هزار ولی در بیت کوین کش سقف تراکنش روزانه حداکثر یک میلیون است.

نحوه استخراج ارز بیت کوین کش

در صورتی که مایل هستید ارز بیت کوین کش را استخراج نمایید باید بگوییم فرایند استخراج این ارز مشابه استخراج بیت کوین می باشد.

همچنین این مورد را هم اضافه کنیم تمام مزایا و معایبی که در استخراج بیت کوین وجود دارد در استخراج بیت کوین کش هم موجود می باشد.

از کجا می توان بیت کوین کش خرید؟

شما می توانید در صورت لزوم برای خرید ارز بیت کوین کش از صرافی های معتبر ارز دیجیتال همچون: کوکوین، کوینکس، بایننس و هات بیت اقدام به خرید و فروش بیت کوین کش نمایید.

از صرافی های داخلی همچون: نوبیتکس و تبدیل هم می توانید این ارز را خریداری نموده و یا اینکه بفروشید.

کیف پول بیت کوین کش

کیف پول به عنوان یک مکان محافظت شده برای نگهداری از ارزهای دیجیتالی می تواند بهترین گزینه باشد. شما می توانید برای نگهداری از بیت کوین کش خود اقدام به خرید کیف پول مورد نظر خود کنید.

از بهترین کیف پول های این ارز می توان به: بجر، ترزور، تراست والت، کوینومی و اتمیک اشاره نمود. شما با کمک این کیف پول ها می توانید هر مقدار بیت کوش را ذخیره و نگهداری نمایید.

آیا بیت کوین می تواند روی قیمت بیت کوین کش اثر بگذارد؟

درست است که شباهت های بسیاری بین بیت کوین و ارز بیت کوین کش وجود دارد اما این دلیلی نیست که قیمت آنها با هم یکسان باشند. بهتر است قبل از انجام سرمایه گذاری روی بیت کش بدانید قیمت بیت کوین کش جدا از قیمت بیت کوین است.

البته متذکر شویم که نباید این نکته را فراموش کنید به دلیل بالا بودن دامیننس بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتالی می تواند روی تمام آلت کوین ها اثر گذار باشد.

کاربرد بیت کوین کش

از کاربردهای مهم بیت کوین کش می توان به این موارد اشاره داشت:

  • پرداخت‌های روزمره بدون واسطه
  • یک دارایی برای سرمایه‌گذاری

مزایا و معایب بیت کوین کش

مزایا و معایب بیت کوین کش چیست؟ پاسخ به این سؤال در ارزیابی سرمایه‌گذاری روی این رمزارز بسیار مؤثر است؛ بنابراین، توصیه می‌کنیم این بخش را با دقت بیشتر مطالعه کنید.

مزایای این ارز  عبارتند از:

  • هر بلاک در شبکه می تواند تا 8 تا 32 مگابایت ظرفیت داشته باشد.
  • مقیاس پذیری بیشتری دارد.
  • کارمزد تراکنش ارز بیت کوین کش بسیار پایین می باشد.
  • سقف تراکنش در بیت کوین کش روزانه 1 میلیون است.

هر ارزی فرق نمی کند حتی بیت کوین که بنیانگذار ارزهای دیجیتالی است دارای معایبی می باشد. از معایب این ارز دیجیتالی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • استخراج کردن آن می تواند گران و پرهزینه باشد.
  • حجم معاملات آن نسبت به بیت کوین پایین می باشد.

در آخر

در صورت تمایل به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتالی می توانید به غیر از بیت کوین به بیت کوین کش هم نظری بی اندازید. شما می توانید با گفته های بالا به راحتی تشخیص هید آیا ارز بیت کش برای سرمایه گذاری کردن و تراکنش های روزانه مناسب است یا خیر.

هر ارز دیجیتالی چه بیت کوین و اتریوم باشد و چه بیت کوین کش ممکن است دچار نوسانات شدید شوند و به دلیل وجود حباب ممکن است هر اتفاقی برای سرمایه گذاری شما بی افتد. پس اگر تمایل به سرمایه گذاری دارید تمام سیب های خود را درون یک سبد نچینیند و از دیگر فرصت های سرمایه گذاری هم بهره ببرید.

برای ثبت نام در دوره ارز دیجیتال نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

آیا نیک اندیشان به جز دوره ارز دیجیتال، دوره های آموزشی دیگری در حوزه مالی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه مالی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از:

دوره فارکس ، دوره آموزش ارز دیجیتال ، دوره آموزش بورس

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب)

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره پکیج ، دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال ، دوره نصب دوربین مدار بسته

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه حسابداری و بازرگانی

دوره حسابداری ، دوره بازرگانی ، دوره آموزش صادرات و واردات

حوزه روانشناسی کاربردی

دوره بازی درمانی ، دوره مونته سوری

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

نوشته قبلی
نحوه عملکرد اهرم در بازار فارکس
نوشته بعدی
بخیه عفونی چیست و چگونه درمان میشود؟

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image