دوره آموزش بورس

در دوره آموزش بورس حاوی صفر تا صد سرمایه گذاری در بازار بورس شامل تهیه کد بورسی و تحلیل تکنیکال و فاندامنتال و … می شود. و ضمن اعطای گواهینامه از دانشگاه و آکادمی URS امارات، مهارت آموزان تحت پشتیبانی مدرس خود در بازار بورس تا تسلط کامل به صورت واقعی خرید و فروش میکنند.

توضیحات

معرفی دوره آموزش بورس

با این دوره بیشتر آشنا بشید!

توضیح مفصل دوره آموزش بورس

دوره بورس حاوی صفر تا صد سرمایه گذاری در بازار بورس شامل تهیه کد بورسی و تحلیل تکنیکال و فاندامنتال و … می باشد. محتوای دوره کاملا منطبق با واقعیت بازار بورس ایران است و مهارت آموزان تحت پشتیبانی مدرس خود در بازار بورس به صورت واقعی خرید و فروش میکنند.

دوره آموزش تخصصی بورس توسط تحلیلگر با سابقه و فعال بازار بورس تدریس می شود. دوره آموزش حرفه ای بورس به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد.

در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام از دانشگاه و آکادمی URS امارات داده می شود.

این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و حین دوره و پس از اتمام دوره افراد با پشتیبانی استاد خود در بازار بورس به فعالیت مشغول می شوند.

از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است. لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند.

از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سرفصل های ثبت نام دوره آموزش بورس:

مهارت های خرید و فروش حرفه ای در بازار بورس از صفر تا صد به صورت کامل شامل:

آشنایی با بازار بورس

تهیه کد بورسی

آشنایی با نرم افزار متا تریدر

تحلیل تکنیکال شامل:

تحلیل جامع کندل شنایی

فیبوناچی و اسرار آن

آموزش الگوهای هارمونیک جذاب

خط روند

نقاط حمایت و مقاومت

اندیکاتورها کاربردی و مهم

اسیلاتورها کاربردی و مهم

و …

فاندامنتال(بنیادی):

گزارش خوانی

محاسبات روند سود و زیان شرکت ها

افزایش سزمایه و انواع آن

فرمول محاسبه افزایش سرمایه

نمودار تعدیل شده و تعدیل نشده

تابلو خوانی شامل:

تابلو خوانی به سبک نوین

نوسان گیری در بازار از طریق تابلو

طول دوره

تا یادگیری کامل سرفصل ها

استاد

آقای سامان دهقان

آقای محمد جواد حسینی

آموزش توسط معامله گر و تحلیلگر نخبه و با تجربه بازار بورس

گواهینامه

1. اعطای مدرک از دانشگاه (با مهر و هولوگرام و قابل استعلام)

2. مدرک از URS امارات با کد رجیستری و قابل استعلام

هزینه دوره

هزینه دوره: 3,880,000 تومان

شرایط پرداخت: 1,480,000 تومان پیش ثبت نام، مابقی در جلسه تسویه کامل

امتیازات دوره

امتیازات دوره های آموزشی هلدینگ نیک اندیشان نسبت به سایر موسسات:

  1. محتوای دوره آموزش بورس کاملا منطبق با بازار کاراست.
  2. دوره آموزش بورس به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد.
  3. مهارت جو تا تسلط کامل در در بازار بورس تحت پشتیبانی استاد به خرید و فروش می پردازد.
  4. مدرسین دوره آموزش بورس خود در آن زمینه مشغول به کار یا دارای کسب و کار می باشند.
  5. اعطای گواهینامه قابل استعلام از دانشگاه  و گواهینامه دارای کد رجیستری از URS امارات.
  6. نیک اندیشان تنها مرکزی است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد.
  7. معرفی به کار(کاریابیدر انتهای دوره ها.
  8. قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات.
  9. شرایط پرداخت اقساط دسترسی مناسب و نزدیک مترو بودن شعبات.
  10. مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

سوالات متداول

اگر پاسخ سوالتون رو پیدا نکردید، تو بخش دیدگاه ها ازمون بپرسید…

دوره آموزشی بورس چند جلسه است؟

دوره آموزشی بورس همانطور که در بالا گفته شد ، در 7 جلسه دو ساعت و نیمه برگزار می شود. قابل توجه شما عزیزان، اگر دوره را به طور کامل گذراندید ولی احساس کردید اون بار علمی لازمه را از کلاسات دریافت نکرده اید می توانید با حضور در دوره های بعدی که برگزار میشود به صورت رایگان شرکت کنید تا اطلاعات لازمه را دریافت کنید و از دوره ی آموزشی بورس بهترین دریافت علمی را داشته باشید.

آیا پس از گذراندن دوره آموزش بورس در نیک اندیشان مدرکی دریافت می کنم؟

بله شما بعد از گذراندن دوره آموزش بورس، مدارکی از دانشگاه و آکادمی URS امارات دریافت می کنید. میتوانید برای مشخص شدن صحت مدارک، استعلام مدارک خود را بگیرید.

آیا میتوان هزینه دوره آموزش بورس را به صورت قسطی پرداخت کرد؟

بله، از آنجایی که هزینه کل دوره بورس، 2 میلیون و 800 هزار تومان می باشد، میتوانید 1 میلیون و 400 هزار تومان آن را برای ثبت نام و شرکت در دوره به عنوان پیش پرداخت واریز کنید و در طی دوره مابقی را پرداخت کنید، تا به طور کامل هزینه کل دوره تسویه شود.

چگونه میتوانم در دوره بورس ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های دوره بورس در نیک اندیشان، فیلد های فرم زیر کاملا پر کنید و دکمه ارسال را کلیک کنید. در این صورت همکاران ما پس از دریافت اطلاعات شما با شما تماس گرفته و ثبت نام شما را انجام می دهند. و یا میتوانید خودتان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت نام خود را با کمک پشتیبانان انجام دهید.

بازار بورس چیست و چگونه می توان به طور موفق وارد آن شد؟

بازار بورس، بستری برای خرید و فروش سهام شرکت های فعال در بازار بورس توسط معامله گران و سهام داران از طریق کارگزاران بازار بورس می باشد.

کارگزاران بازار بورس موسساتی هستند که پس از اخذ مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار به نمایندگی از سهام داران و معامله گرانی که کد بورسی را از کارگزاری ها دریافت نموده اند به خرید و فروش می پردازند.

اولین گام برای ورود به بازار بورس مراجعه به یک موسسه کارگزاری و اخذ کد بورسی می باشد. که طی دوره آموزش بورس مراحل آن به شما آموزش داده می شود.

کسانی در بازار موفق به سودآوری می شوند که از دانش سرمایه گذاری در بازار بورس بهره مند باشند. در طی کارگاه سرمایه گذاری در بازار بورس از صفر تا صد فعالیت در بازار بورس را به زبانی بسیار ساده و در محیط واقعی بازار بورس ایران به شما آموزش داده میشود.

دانش کار در بازار بورس شامل تحلیل تکنیکال و فاندامنتال(بنیادی) می باشد (برای آشنایی با اصطلاحات به صفحه اصطلاحات بورس چیست؟ مراجعه فرمایید).

در اکثر موسسات صرفا دوره تحلیل تکنیکال یا دوره تحلیل فاندانتال آموزش داده می شود. ولی در مرکز آموزشی نیک اندیشان هم تحلیل تکنیکال و هم تحلیل فاندامنتال به صورت کاملا کاربردی و منطبق با واقعیات بازار بورس ایران ارائه می گردد و از مطالب تئوریک بی اهمیت صرف نظر می گردد

تحلیل تکنیکال چیست؟

دوره تحلیل تکنیکال شامل تحلیل سهم از روی نمودار است. این نمودارها در سایت www.tsetmc.com موجود می باشند. با تحلیل تکنیکال از روی نمودار متوجه می شویم که کی سهم را بخریم و کی آن را بفروشیم. در طول دوره آموزش بورس موارد کاربردی تحلیل تکنیکال شامل کندل شنایی، فیبوناچی، الگوهای هارمونیک، خط روند، نقاط حمایت و مقامت، اندیکاتورها، اسیلاتورها آموزش داده می شود. در این زمینه نرم افزاری به نام متا تریدر وجود دارد که در کارگاه سرمایه گذاری در بازار بورس آموزش داده می شود.

تحلیل بنیادی(فاندامنتال) چیست؟

تحلیل بنیادی یا فاندامنتال تحلیل سهم از روی صورت های مالی آن است. صورت های مالی شرکت ها از جمله ترازنامه و گزارشات سود و زیان سالانه و سه ماهه در سایت www.codal.ir موجود است. مثلا شرکتی که سود دهی آن افزایش می یابد قطعا قیمتش افزایش می یابد. یا شرکتی که بدهی کمتری دارد، برای سرمایه گذاری شرکت مطمئن تری است. در دوره آموزش بورس در آموزشگاه نیک اندیشان موارد کاربردی تحلیل بنیاذی به مهارت جویان آموزش داده می شود.

چه کسی برای تدریس در دوره بورس صلاحیت دارد؟

در موسسات دیگر معمولا از اساتیدی استفاده می شود که صرفا تحصیلات دانشگاهی در رشته مدیریت مالی دارند و جای تاسف است که از واقعیات بازار بورس ایران اطلاعات به روز ندارند و به ارائه مطالب تئوریک غیر کاربردی اکتفا می کنند. در صورتیکه دوره کار در بازار بورس باید توسط کسی ارائه شود که ضمن برخورداری از تحصیلات مرتبط از تجربه کافی در بازار بورس ایران برخوردار باشد و خود از این طریق کسب درآمد بکند. در مرکز آموزش نیک اندیشان آموزش بورس توسط استادی تدریس میگردد که خود از نخبه گان با تجربه و از فعالین بازار بورس ایران می باشد.

آینده بازار بورس ایران چگونه است؟

بازار بورس ایران بازاری در حال بزرگ شدن می باشد و از برنامه های دولت هدایت مردم به سرمایه گذاری در بازار بورس است. چرا که اگر مردم نقدینگی یا پول های خود را در این بازار سرمایه گذاری کنند، سرمایه شرکتهای تولیدکننده و خدماتی داخلی افزایش می یابد که این خود موجب رشد تولید و اشتغال در کشور می شود. بازار بورس ایران در حال کامل شدن و دقیق شدن می باشد  و روز بروز شاهد رشد و ترقی بازار بورس  و اعتماد مردم و سرمایه گذاران به آن هستیم.

معامله و سرمایه گذاری در بازار بورس چه مزایایی دارد؟

هر کسی با سرمایه حداقل 100 هزار تومانی می تواند وارد بازار بورس ایران شود و در صورت برخورداری از دانش خرید و فروش در بازار بورس با اطمینان به کسب درآمد و چند برابر کردن سرمایه خود بپردازد و هر زمان که به پول خود نیاز داشت به راحتی با فروش سهام خود از بازار خارج شود.

بهترین دوره آموزش بورس چه ویژگی هایی دارد؟

دوره آموزش بورس

بهترین دوره آموزش بورس

بهترین دوره آموزش بورس به نظر شما چه دوره‌ ای است؟ آیا هر دوره ای که در آن مقدمات ابتدایی این حوزه ذکر می شود و توضیحات اجمالی در آن در اختیار شما قرار داده می شود را می توان بهترین دوره آموزش بورس نامید؟ مسلما خیر. به دوره ای بهترین دوره آموزش بورس گفته می شود که در آن تمامی نکات برای موفقیت در بازار پرچالش و پر تلاطم ارائه می گردد. اگر دوره ای را یافتید که از ذکر کوچکترین نکات و مسائل در حوزه بورس در آن کوتاهی نکرده بودند بدانید که این دوره همانی بوده که شما همیشه در آموزش بورس به دنبالش می گشتید. در این شرایط، وقت را تلف نکرده و شرکت در آن را از دست ندهید.

همانطوری که اشاره کردیم یکی از پرتلاطم ترین بازارهایی که می توان از آن نام برد، بازار بورس است. این بازار مانند رودخانه ای است خروشان و سهامداران نیز مانند افرادی هستند که در قایق هایی بر سطح این رودخانه در حال پیشروی به سمت جلو می باشند. قایق سواران اگر ندانند که در این رودخانه باید چگونه پارو بزنند، قایقاشان واژگون شده و مشخص نیست که سرانجام آنها چه خواهد شد. وضعیتی همانند آنچه برایتان شرح دادیم، برای کسانی که در دوره آموزش بورس شرکت نکرده اند، وجود دارد. شما اگر بدون دانش و آگاهی در این بازار ورود پیدا کرده و ندانید که باید چه کنید، تمام سرمایه ای که در اختیار دارید را از دست خواهید داد. پس اگر می خواهید دچار چنین وضعیت اسفناک و ناراحت کننده ای نشوید، توصیه می کنیم در دوره آموزش بورس شرکت کنید تا با زیر و بم این بازار و نحوه معامله کردن در آن به خوبی آشنا شوید.

موضوع مهمی که در حوزه شرکت در دوره آموزش بورس  باید مورد توجه قرار گیرد، انتخاب و یافتن بهترین دوره آموزش بورس است. اطلاق صفت بهترین برای دوره آموزش بورس، بی علت نیست و بدون شک اتفاقات و اطلاعاتی که در این دوره ها رد و بدل می شود باعث شده که بتوان یک دوره آموزش بورس را بهترین دوره آموزش بورس نامید. معمولا دوره هایی، از این خاصیت و مزیت برخوردار هستند که اساتید آن، به صورت عملی نیز در بورس کار کرده و هر آنچه ارائه می دهند از تجربیاتی است که در حین کار به دست آورده اند.

انتخاب بهترین ها سخت نیست، تنها باید هوشمند بوده و به امکاناتی که با شرکت در دوره آموزش بورس به شما تعلق خواهد گرفت، توجه و دقت داشته باشید. دوره آموزش بورس نیک اندیشان را به چند دلیل بهترین دوره آموزش بورس می دانیم. یکی از این دلایل مناسب بودن قیمت این دوره هاست. این موسسه در پی افزایش اطلاعات عمومی و تخصص افراد علاقه مند به شرکت در بازار بورس بوده و به همین دلیل، قیمتی که برای دوره آموزش بورس در نظر گرفته، به نحوی است که افراد بدون نگرانی بتوانند در آن شرکت کرده و آینده ای موفق از نظر مالی برای خود بسازند.

 

دوره آموزش بورس نیک اندیشان

دوره تابلو خوانی بورس

کسی نمی تواند در بورس به موفقیت برسد مگر آن در دوره تابلو خوانی بورس شرکت کرده باشد. این مبحث یکی از مهم ترین مباحثی است که در دوره آموزش بورس به علاقه مندان آموزش داده می شود. دوره تابلو خوانی بورس به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، اطلاعاتی که در تابلوی بورس نقش بسته شده را تحلیل کرده و بتوانید تصمیماتی منطقی و سودآور بگیرید. برای برخی ممکن است این سوال پیش آید که تابلوخوانی چیست؟ در واقع، تابلوخوانی تجزیه و تحلیل سایت  tsetmc.com است. این سایت، منبع رسمی آمار معامله های انجام شده در بازار بورس است و کسانی که در دوره تابلو خوانی بورس شرکت می کنند می تواند به کمک آن و به کمک تجزیه و تحلیلی که انجام می دهند، در مورد خرید و یا فروش سهامی که در اختیار دارند اقدام نمایند. این روش یکی از روش های تحلیلی در بازار بورس بوده و مانور زیادی در دوره آموزش بورس بر روی آن داده می شود.

با شرکت در دوره تابلو خوانی بورس و مسلط شدن به تمام مباحثی که در این دوره در اختیار شما قرار داده می شود می توانید به اطلاعاتی همچون شاخص بازار دست پیدا کنید. علاوه بر این مورد، بالاترین قیمتی که خریداران برای یک سهم پیشنهاد کرده اند، پایین ترین قیمتی که برای فروش پیشنهاد داده شده، قیمت پایانی و قیمت آخرین معامله قبل در این سایت درج شده است. این اطلاعات را تنها کسانی می توانند تجزیه و تحلیل کنند که در دوره تابلو خوانی بورس شرکت کرده باشند.

آموزش تابلوخوانی یکی از مباحث جانبی در دوره آموزش بورس می باشد. در این دوره، افراد یاد می گیرند که چگونه سایتی که در بالا نام آن را بردیم را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و با توجه به اطلاعاتی که در آن درج شده است، تصمیماتی با بالاترین میزان سود و کمترین میزان ضرر بگیرند. افزایش توانایی در این حوزه، تنها زمانی رخ می دهد که شما در دوره آموزش بورس شرکت کنید. یکی از بهترین مراجع برگزار کننده این دوره، نیک اندیشان است. دوره آموزش بورس نیک اندیشان مزیت های زیادی داشته که از آن جمله می توان به ارائه مدرک معتبر و قابل استعلام از سوی آکادمی URS انگلستان اشاره کرد.

 

بهترین دوره آموزش بورس

دوره های آموزشی بورس دانشگاه شریف

نام دانشگاه شریف را نیز می توان در جمع برترین دانشگاه های کشور مشاهده کرد. این دانشگاه از جمله دانشگاه های دولتی کشور بود‌ه و در خیابان آزادی تهران قرار گرفته است. دانشگاه شریف در سال 1344 به دستور محمدرضا پهلوی ساخته شد و امروزه شاهد آن هستیم که این دانشگاه، در جمع بهترین دانشگاه های سطح کشور قرار دارد. پردیس این دانشگاه در جزیره کیش قرار گرفته است. جمعی از بهترین دانشجوهای کشور در دانشگاه شریف در حال تحصیل هستند.

البته در دانشگاه شریف، تنها به رشته های دانشگاهی و آکادمیک پرداخته نشده و دوره های آموزشی بورس دانشگاه شریف نیز از دیگر فعالیت های این دانشگاه به شمار می رود. فراموش نکنید که دوره های آموزشی بورس دانشگاه شریف هزینه ای در برداشته و شما برای آنکه اجازه داشته باشید در این دوره ها شرکت کنید ملزمید تمام هزینه را به صورت یکجا پرداخت کنید.

خوب است بدانید که دوره های آموزشی بورس دانشگاه شریف، تنها راه شرکت در دوره آموزش بورس نیست و موسسات دیگری نیز در حال فعالیت و آموزش این دوره می باشند که از جنبه های متفاوتی نسبت به دوره این دانشگاه برتری زیادی دارند. یکی از بهترین و مطرح ترین مراجعی که در حال برگزاری این دوره است، نیک اندیشان می باشد. دوره آموزش بورس نیک اندیشان و شرکت در آن مزیت های بیشماری برای علاقه مندان فراهم کرده است که از آن جمله می توان به پرداخت شهریه این دوره به صورت اقساط اشاره داشت. بدین منظور، می توانید مبلغی از شهریه را قبل از شروع دوره آموزش بورس و بقیه را در حین برگزاری این دوره پرداخت نمایید.

از دیگر مزیت های شرکت در این دوره می توان به حضور و تدریس مباحث مهم و سرفصل های بورس توسط اساتیدی اشاره کرد که خود نیز به صورت عملی در این حوزه کار کرده اند. این افراد با توجه به تجربیات خوبی در حین حضور در بازار بورس به دست آورده اند می توانند نکات آموزشی و بسیار مفیدی را در اختیار علاقه مندان به بازار بورس و فعالین این حوزه قرار دهند. در انتهای دوره نیز یک مدرک معتبر در اختیار افراد قرار داده خواهد شد. اینها، فقط بخشی از برتری های دوره آموزش بورس نیک اندیشان در مقایسه با دوره های آموزشی بورس دانشگاه شریف است.

دوره آموزش آنلاین بورس بهتر است یا دوره آموزش بورس حضوری؟

دوره های آموزشی بورس دانشگاه تهران بهتر است یا دوره آموزش بورس نیک اندیشان

دوره آموزش بورس از جمله دوره های تئوری است که هم می توان به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و مجازی در آن حضور پیدا کرد. خوب است بدانید، تمامی مباحث دوره آموزش آنلاین بورس در دوره حضوری نیز ارائه شده و برگزاری دوره ها به صورت آنلاین و حضوری، از نظر مباحث ارائه شده هیچ تفاوتی با هم ندارند. تنها تفاوت موجود، نحوه برگزاری کلاس و شرکت فعال مهارت جویان و علاقه مندان به بورس است. در دوره های آنلاین به دلیل محدودیتی که این شکل برگزاری کلاس به وجود آورده، نمی توان آن طور که باید و شاید در کلاس، حضوری فعال داشت.

در دوره آموزش بورس حضوری، کسانی که در کلاس حاضر می شوند می توانند اطلاعات و دانسته های خود را راحت تر به اشتراک گذاشته و امکان و فرصت کافی برای پرسیدن سوال وجود دارد. در ضمن، اگر یکی از مباحث ذکر شده برای افراد با ابهام همراه باشد، بستری که دوره آموزش آنلاین بورس در آن برگزار می گردد، اجازه رفع ابهام را وجود نخواهد داد؛ زیرا در این فضا مدرس اجازه ندارد و نمی تواند بیش از یک بازه زمانی مشخص، در کلاس حضور داشته باشد. به همین جهت، توصیه اکید ما برای شرکت در دوره بورس رفتن به موسساتی است که این دوره را به صورت حضوری و با کمک اساتید و تریدرهای حرفه ای برگزار می کنند.

افرادی که کلاس های حضوری را بر می گزینند، تسلط و اشراف بیشتری بر موضوعات داشته و می توانند بهترین بهره برداری را از کلاس داشته باشند. اگر به دنبال یک موسسه معتبر آموزشی برگزار کننده دوره های بورس هستید، توصیه می کنیم نیک اندیشان را انتخاب کنید.

آموزش ورود به بورس

دوره آموزش بورس دوره ای است که به افراد آموزش می دهد چگونه به بورس وارد شده و در آن شرکت کنند. این مهم ترین مبحثی است که مهارت جویان و علاقه مندان آموزش ورود به بورس باید در مورد آن اطلاعاتی داشته باشند. این دوره آموزشی به شرکت کنندگان یاد می دهد، بدون در نظر گرفتن احساسات و تنها با توجه به تحلیل و آنالیز نمودارها دست به فروش و یا خرید یک سهم بزنند. اگر جزء کسانی هستید که نمی خواهید سرمایه تان از دست برود و ورشکسته شوید، توصیه می کنیم در دوره های مرتبط، شرکت کرده و دانسته های خود را در رابطه با بورس بالا ببرید.

دوره آموزش بورس مناسب کسانی است که مبلغی را به عنوان پس انداز در اختیار دارند. افرادی که تمام دارایی خود را فروخته و در این بازار حضور پیدا می کنند، در یک نگرانی کشنده به سر می برند و این موضوع از انجام ریسک توسط آنها جلوگیری می کند. یکی دیگر از موضوعات تاسف حوزه بورس، این است که برخی معامله گران تصور می کنند این بازار، همیشه در حال سوددهی است و هیچگاه با شکست مواجه نمی شود؛ این یکی از بزرگ ترین و غلط ترین تصورات فعالان بازار بورس است. اگر در دوره های آموزشی بورس شرکت نکرده اید، نباید توقع و انتظار کسب سود از طریق خرید و فروش سهام را داشته باشید.

اگر می خواهید حضورتان در بورس با موفقیت همراه باشد، توصیه می کنیم در دوره های آموزشی نیک اندیشان شرکت کنید. در دوره هایی که توسط این موسسه آموزشی حرفه ای برگزار می گردد، هر آنچه که نیاز باشد در رابطه با آموزش ورود به بورس بدانید، به شما آموزش داده خواهد شد.

 

دوره آموزش بورس مناسب چه افرادی است

نحوه ورود به بازار بورس چگونه است؟

نحوه ورود به بازار بورس یکی از مهم ترین مباحث و موضوعات مطرح شده در دوره آموزش بورس است. این بازار فوت و فن های خاص خود را داشته و بدون دانش بورس نمی توان در آن موفق ظاهر شود. درست است که می گویند داشتن سرمایه قابل توجه می تواند موجب موفقیت در بازار بورس شود، اما بهتر است معامله کننده ها خود را به سرمایه هایی، مانند آموزش نیز مجهز کرده و با داشتن معلوماتی کامل به معامله مشغول شوند. این تنها راهی است که تضمین می کند سرمایه گذاری در بازار بورس با موفقیت و سودآوری همراه باشد.

دوره آموزش بورس نیک اندیشان، دوره ای است که در آن، تمامی پیش نیازهای حضور در بورس، توسط افراد حرفه ای و معامله گرانی که همواره حضوری موفق در این بازار داشته اند، تدریس می گردد. اگر می خواهید در مورد نحوه ورود به بازار بورس معلومات و دانسته های خود را بالا ببرید، توصیه می کنیم در دوره آموزشی بورس شرکت کنید. تمامی مباحث ارائه شده، کاربردی و مهارت محور بوده و اگر تصمیم گرفته اید در دنیای بورس، حضوری مداوم و مستمر داشته باشید، شرکت در دوره بورس برای شما الزامی و واجب خواهد بود. دوره آموزشی بورس نیک اندیشان یکی از کامل ترین و جامع ترین دوره هایی است که در حال حاضر در کشور برگزار می گردد.

نحوه ورود به بازار بورس چگونه است

دوره های آموزشی بورس دانشگاه تهران بهتر است یا دوره آموزش بورس نیک اندیشان؟

دوره آموزش بورس توسط موسسات متفاوتی در حال برگزاری است؛ یکی از این نهادهای آموزشی دانشگاه تهران است. دوره های آموزشی بورس دانشگاه تهران، در نوع خود طرفداران زیادی داشته و کسانی که تمایل دارند در خصوص بورس، اطلاعات خود را افزایش دهند در این دوره شرکت می کنند. برای شرکت در این دوره، می بایست شهریه را به صورت کامل پرداخت کنید و در نهایت نیز یک مدرک قابل استعلام، از مراکز مهم داخل کشور به شما اهدا می شود.

دیگر موسسه برگزار کننده دوره آموزش بورس در کشور، موسسه نیک اندیشان است. این موسسه برای آنکه بتواند به طیف وسیعی از علاقه مندان، آموزش هایی را در رابطه با بورس ارائه کند، شهریه ای که برای این دوره تعیین کرده، بسیار مناسب بوده و افراد در صورتی که تمایل داشته باشند، می توانند به صورت اقساط نیز آن را پرداخت کنند.

تفاوت دیگری که می توان بین دوره آموزشی بورس نیک اندیشان و دوره های آموزشی بورس دانشگاه تهران ارائه کرد، مربوط به ارزش و اعتبار مدرک اهدا شده می باشد. مدرکی که نیک اندیشان به مهارت جویان می دهد، هم در داخل کشور اعتبار داشته و هم ترجمه آن از برخی مراکز مانند آکادمی URS انگلستان قابلیت استعلام دارد.

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش بورس”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
    اینستاگرام نیک اندیشان
    close-image