ارزهای دیجیتال به عنوان بهترین سرمایه در جهان شناخته شده و امکان استفاده آنها در معاملات و خرید و فروش امکان پذیر می باشد. یکی از روش هایی که می توان از ارزهای دیجیتالی استفاده نمود صرافی های آنلاین می باشد. یکی از بهترین و معتبرترین صرافی در جهان صرافی بایننس است. اما به عنوان یک ایرانی سوالی که مطرح می شود این است که کاربران می توانند از صرافی بایننس استفاده کنند  و آیا صرافی بایننس در ایران شعبه دارد یا خیر؟

اگر شما هم از صرافی بایننس مایل هستید استفاده کنید اما در این رابطه آگاهی کاملی ندارید با ما در این مقاله همراه شوید تا با موضوع صرافی بایننس در ایران آشنا گردیم.

صرافی بایننس چیست؟

قبل از ورود به مبحث صرافی بایننس در ایران بهتر است ابتدا ببینیم صرافی بایننس چیست؟ و یک شناخت نسبی از این صرافی داشته باشیم و بعد ببینیم صرافی بایننس در ایران شعبه دارد یا خیر.

در سال ۲۰۱۷ صرافی بایننس توسط شخصی به نام چانگ پنگ ژائو افتتاح و راه اندازی شد. این صرافی هم اکنون به عنوان معتبر ترین و بزرگترین صرافی در جهان شناخته شده می باشد و روزانه حدود میلیون ها معامله در این صرافی صورت می پذیرد.

تا کنون صرافی های بیشماری برای خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتالی پدیدار گشته اند اما محبوبیت صرافی بایننس را ندارند.

به عبارتی در ادامه مقاله صرافی بایننس در ایران باید بگوییم که شرکت بایننس یک صرافی برای رمز ارزها می باشد و در این حیطه فعالیت کرده و پیشگام می باشد. البته امروز سایر ارزهای خارجی نیز همچون دلار و یورو هم در معاملات صرافی بایننس صورت می پذیرد.

 

صرافی بایننس در ایران

ویژگی و مزایای استفاده از صرافی بایننس

بهتر است حال که با صرافی بایننس آشنا گشتیم و قبل از اینکه در مورد صرافی بایننس در ایران صحبت کنیم از مزایا و ویژگی بایننس نیز نکاتی را بدانیم و ببینیم به چه علت این صرافی در جهان پرطرفدار می باشد. با ما در صرافی بایننس در ایران همراه باشید.

پشتیبانی بایننس از تمام ارزهای دیجیتالی

یکی از ویژگی های که این صرافی دارد این است که تمام ارزهای دیجیتالی را که حتی بعد از بیت کوین طراحی و وارد بازار ارزهای دیجیتالی گشته اند و یک آلت کوین محسوب می گردند را پشتیبانی می کند.

با این اوصاف به عنوان یک مزیت هم شناخته می شود، چرا که کاربر می تواند بسته به نوع دارایی خود با سایر کاربران تبادل ارز داشته باشد.

فرقی نمی کنه. مشهورترین ارز دیجیتال که شامل بیت کوین، اتریوم و … می شود تا ارزهایی که زیاد شناخته شده نمی باشند همچون زد کوین در این صرافی قابل معامله بوده و صرافی بایننس آنها را هم پشتیبانی می نماید.

امنیت بالا در صرافی بایننس

در صرافی بایننس امنیت حرف اول را می زند و به همین منظور از کاربران پس از ثبت نام تقاضای احراز هویت دو مرحله ایی می شود.

این احراز هویت همچون یک سد امنیتی دولایه عمل نموده و در هر ورود، انتقال و برداشت ارز به غیر از درخواست رمز عبور ثابت اکانت، کد یکبار مصرفی که برای گوشی ارسال می شود هم باید وارد گردد.

با این اوصاف اگر یک جواب قطعی برای امنیت صرافی بایننس داشته باشیم این است که این صرافی امنیت بالایی را برای کاربران خود ایجاد نموده است.

داشتن کارمزد پایین، صرافی بایننس در ایران

وجود کارمزد در صرافی بایننس بسیار پایین بوده و کاملا رقابتی می باشد. اینگونه بگوییم که در هر خرید و فروشی که مشتریان در این صرافی به عمل می آورند تنها ۰/۱ درصد کارمزد تعیین و قابل پرداخت است.

همچنین کاربرانی که دارای سپرده در این صرافی هستند کارمزدشان بدون هزینه رایگان می باشد.

امکان مبادله ارز دیجیتال با حجم بالا وجود دارد.

همانطور که در بالای مطلب صرافی بایننس در ایران هم گفتیم صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی رمز ارز در دنیا شناخته شده و معروف می باشد و روزانه میلیونها معامله در این صرافی صورت می پذیرد.

با این وصف به عنوان یک کاربر این شانس را داریم تا در صورت نیاز به سرعت ارز مورد نظر خود را به سرعت به فروش برسانیم و به سرعت هم سایر ارزهای دیجیتالی مورد نظر را خریداری کنیم.

برای تمام کاربران مناسب است. صرافی بایننس در ایران

صرافی Binance در دو بخش بیسیک و ادونس برای بهره بردن از خدمات وجود داشته و یکی دیگر از دلایل محبوبیت این صرافی می باشد. به همین موضوع باعث شده حتی کاربران تازه وارد هم امکان ورود و معامله در صرافی بایننس را دارند.

البته این را اضافه کنیم که تمام مزایا و ویژگی های صرافی بایننس در این مطلب آورده نشده و تا حدی توضیح داده ایم و شما به عنوان کاربر تازه کار تا حدودی با ویژگی و مزایای صرافی بایننس آشنا گردیده اید.

صرافی بایننس در ایران شعبه دارد؟

تا اینجای مطلب صرافی بایننس در ایران دانستیم صرافی بایننس چیست و چه مزایا و ویژگی هایی را به همراه دارد.  حال نوبت آن است ببینیم صرافی بایننس در ایران شعبه دارد یا خیر؟

همانطور که گفتیم صرافی Binance یکی از بزرگترین صرافی های جهان است. اما خوب از تحریم های آمریکا بر علیه ایران پیروی نموده و به همین خاطر از ورود کاربران ایرانی به این صرافی جلوگیری کرده است. در صورتی که یک کاربر ایرانی در صرافی بایننس شناسایی شود حساب شخص بلوکه شده و تمام دارایی های کاربر ایرانی ضبط می گردد.

اما خوب یک مهلت یک هفته ایی به کاربر ایرانی می دهند تا کاربر بتواند حساب خود را خارج و از سرمایه خود محافظت نماید و در غیر این صورت، حساب را بلوکه می نماید.

پس با این تعریف کاربر ایرانی نمی تواند با هویت اصلی خود در این صرافی ورود و انجام خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال نماید. مگر آنکه از راه های در رو برای این امر بهره ببرند.

البته این موضوع را هم متذکر شویم با این حال کاربران ایرانی بسیاری هستند که در صرافی بایننس به طور مستمر بدون آنکه دچار مشکلی گردند فعالیت ارزی خود را انجام می دهند.

برای ورود به صرافی بایننس در ایران چه کاری می توان کرد؟

برای اینکه کاربران ایرانی بتوانند در صرافی بایننس فعالیت داشته باشند بایستی یک هویت جعلی را برای خود ایجاد نمایند.

پس قبل از ورود بایستی از ثبت پیش شماره کشور ایران ۹۸+ پیشگیری نمایید و هویت واقعی خود را مخفی کنید.

با این روش شما با پیش فرض این امکان را فراهم می کنید تا سقف ۲ بیت کوین معامله داشته باشید. اگر مایل هستید بیشتر از این مقدار معامله انجام دهید و معاملات خود را افزایش دهید، احتیاج به احراز هویت دارید. به همین منظور احراز هویت جعلی راه حل شما برای صرافی بایننس در ایران است.

آیا می توان جایگزینی برای صرافی بایننس در ایران داشت؟

با اینکه کاربران بسیاری در این صرافی وجود داشته و در حال فعالیت هستند اما خوب برای ازبین بردن این دغدغه که هر آن ممکن است توسط صرافی بایننس شناسایی و اخراج شویم، بهتر است یک جایگزین عالی برای صرافی بایننس در ایران داشته باشیم و در یک کیف پول امن ارز های دیجیتالی خود را نگهداری کنیم.

جایگزین کردن یک صرافی داخلی برای صرافی بایننس نه تنها خالی از لطف نیست که بلکه اگر یک صرافی مناسب انتخاب گردد می تواند پر سود نیز باشد.

صرافی های داخلی ارز دیجیتال نیز این امکان را دارند تا بدون دغدغه در این حیطه فعالیت داشته و سرمایه ارز دیجیتالی شما از این طریق روبه افزایش رود.

در مورد شرایط ثبت نام در صرافی بایننس در ایران چه می دانید

در مورد شرایط ثبت نام در صرافی بایننس در ایران چه می دانید؟

داشتن یک فیلترشکن قوی، از شرایط ثبت نام در صرافی بایننس در ایران است. این فیلتر شکن باید بتواند همیشه یک آی پی ثابت به شما بدهد. البته، در کنار داشتن وی پی ان می توانید از وی پی اس هم استفاده کنید. سایت های زیادی در موتورهای جستجو هستند که در حوزه ارائه و اجاره خدمات وی پی اس به شما کمک می کنند و شما می توانید با کمک آنها یک اشتراک تهیه کنید.

از دیگر شرایط ثبت نام در این صرافی، داشتن یک جی میل است. اگر می خواهید یک حساب کاربری معتبر به این صرافی معرفی کنید و در آن ثبت نام به عمل آورید، می بایست جی میل داشته باشید. اگر جی میل ندارید، جای نگرانی نیست؛ شما خیلی راحت می توانید وارد موتور جستجوی گوگل شوید و در آنجا یک ایمیل برای خود بسازید. کسانی که از قبل جی میل داشته اند، می بایست به آن دسترسی نیز داشته باشند تا بتوانند ایمیل هایی که از صرافی برای آنها می آید، مشاهده کنند.

از دیگر شرایط و پیش نیازهای ثبت نام در این صرافی، نصب GOOGLE Authentication است. این برنامه، یکی از انواع برنامه هایی است که برای احراز هویت به کار برده می شود. این برنامه، یک رمز دوم شش رقمی می سازد و این رمز بعد از 30 ثانیه از بین می رود و بعد از آن، اعتبار ندارد.

در آخر

این امکان وجود ندارد که در معاملات ارز دیجیتالی شرکت کنید، اما نامی از صرافی بایننس شنیده نباشید. این صرافی به عنوان غول صرافی های ارز دیجیتال در جهان شناخته شده و معروف می باشد و بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتالی را مورد پشتیبانی خود قرار داده است. اما با همه این تعاریف امکان استفاده آن توسط کاربران ایرانی فراهم نیست. چرا که این صرافی فعالیت های خود را طبق قوانین کشور آمریکا مطابقت داده و از این رو ایران را مورد تحریم خود قرار داده است.

به طور کلی باید بگوییم که ثبت نام کردن، ورود و انجام کار در صرافی بایننس در ایران ممنوع می باشد و کاربران ایرانی نمی توانند با مشخصات و آی پی کشور خود وارد این صرافی و اقدام به فعالیت نمایند. حتما بایستی برای استفاده از این صرافی از آی پی و مشخصات جعلی استفاده گردد.

امیدواریم توانسته باشیم در صرافی بایننس در ایران شما را تا حد ممکن راهنمایی کنیم.

برای ثبت نام در دوره ارز دیجیتال نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

آیا نیک اندیشان به جز دوره ارز دیجیتال، دوره های آموزشی دیگری در حوزه مالی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه مالی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از:

دوره فارکس ، دوره آموزش ارز دیجیتال ، دوره آموزش بورس

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب)

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره پکیج ، دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال ، دوره نصب دوربین مدار بسته

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه حسابداری و بازرگانی

دوره حسابداری ، دوره بازرگانی ، دوره آموزش صادرات و واردات

حوزه روانشناسی کاربردی

دوره بازی درمانی ، دوره مونته سوری

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

نوشته قبلی
لیست ارزهای صرافی بایننس
نوشته بعدی
درمان خانگی زخم با مواد طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image