معروف ترین رمز ارز دیجیتال

رمز ارزها امروزه در دنیای تجارت و سرمایه گذاری بسیار معروف گردیده اند. آن هم به دلیل حریم خصوصی، ناشناس بودن، منعطف بودن و … . آنها توانسته با این ویژگی ها تا به امروز محبوب باشند. در این مقاله ما سعی نمودیم معروف ترین رمز ارز دیجیتال را به شما عزیزان معرفی کنیم و ببینیم این رمز ارزهای معروف کدام ها هستند و چگونه می توان معروف ترین رمز ارز دیجیتال را دربین آنها شناسایی و روی آن سرمایه گذاری نماییم. با ما با معروف ترین رمز ارز دیجیتال همراه باشید.

رمز ارز چیست؟

رمز ارز با نام کریپتوکارنسی هم شناخته می شود و نوعی از ارز دیجیتال است. ارزهای دیجیتال نمی توانند به عنوان یک رمز ارز شناخته شوند اما برعکس رمز ارزها این قابلیت دارند تا به عنوان ارز دیجیتال معرفی گردند. به عنوان اولین و بزرگترین رمز ارز دیجیتال می توان به بیت کوین اشاره نمود. رمز ارزها غیر متمرکز بوده و از علم رمزنگاری برای داشتن امنیت معامله استفاده می شود.

قبل از اینکه بخواهیم به سراغ معروف ترین رمز ارز دیجیتال برویم ابتدا بهتر است با مهمترین ویژگی‌های رمزارزها آشنا گردیم. از ویژگی های رمز ارز می توان به این موارد اشاره کرد:

  • اکثرا غیرمتمرکز می باشند.
  • برعکس ارزهای دیجیتال از امنیت بالایی برخوردار می باشند.
  • رمزارزها امکان نفوذ و هک شدن را ندارند.
  • از قوانین هیچ نهاد و ارگانی پیروی نمی کند.

معروف ترین رمز ارز دیجیتال

معروف ترین رمز ارز دیجیتال

بگذارید به طور صریح تر در این باره با هم صحبت کنیم و حاشیه رفتن و … را کناری گذاشته و به سراغ معروف ترین رمز ارز دیجیتال برویم و ببینیم هر کدام از این رمز ارزهایی که به عنوان معروف ترین رمز ارز دیجیتال شناخته می شوند دارای چه ویژگی های می باشند.

مونرو

اگر بخواهیم اولین و معروف ترین رمز ارز دیجیتال را در ابتدا نام ببریم می توان به مونرو اشاره کرد. علت انتخاب آن هم این است که توانایی آن را دارد تا کاربران را ناشناس نگاه دارد و همچنین رد یابی کردن تراکنش های مونرو بسیار دشوار می باشد.

علت هم این است که از آدرس های مخفی و امضاهای حلقه استفاده می نماید.

با کمک این روش ها هویت فرستنده و گیرنده مخفی باقی می ماند. به غیر از آن RingCT نیز به پنهان ماندن مبلغ تراکنش کمک بسزایی می نماید و باعث افزایش حریم خصوصی بیشتر می شود.

بیت کوین (Bitcoin)

همه افرادی که در بازار سرمایه دستی دارند بارها نام بیت کوین را شنیده اند. بیت کوین به عنوان ابتدایی ترین ارز دیجیتال شناخته شده و بسیار معروف می باشد. این ارز به عنوان بهترین و معروف ترین رمز ارز دیجیتال در بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی می باشد.

Zcash

به عنوان یک ارز رمز غیر متمرکز می باشد. از نکات مهمی که باعث می شود Zcash به عنوان معروف ترین رمز ارز دیجیتال شناخته شود شفافیت معاملات و تامین امنیت آن است. این رمز ارز ادعا دارد که سطح امنیتی بالایی به نسبت سایر رمز ارزهای دیگر دارد و می تواند امنیت کاربر را به طور کامل تامین نماید.

در Zcash تمام معاملات ثبت و عمومی می گردند، اما جزییات مهم کاربر همچون هویت، مشخصات ارسال و دریافت و اندازه آن مخفی باقی می ماند.

Litecoin

در همان سال های اولیه که بیت کوین معروف بود Litecoin نیز روی کار آمد و با نام نسخه نقره ایی بیت کوین معروف گردید. شباهت کاری بسیاری به بیت کوین دارد و هیچ بخش مرکزی آن را اداره نمی کند.

شبکه بلاک چین سریعی داشته و معاملات با سرعت بالایی در آن انجام می پذیرد.

تتر

این رمز ارز با نماد اختصاری  USDT شناخته می شود. این رمز ارز به دلیل اینکه توسط دلار آمریکا مورد پشتیبانی قرار می گیرد با نام استیبل کوین هم شناخته می شود. از هدف اصلی این رمز ارز می توان به انتقال ارز با بالاترین سرعت اشاره نمود.

البته تتر دارای ویژگی های مختص به خود است که شامل: انجام تراکنش سریع، کارمزد پایین و داشتن ثبات قیمت می شود.

داش

از دیگر معروف ترین رمز ارز دیجیتال می توان به داش اشاره نمود. این رمز ارز در سال ۲۰۱۴ طراحی و وارد بازار ارزهای دیجیتالی شد و با نام سکه سیاه هم معروف می باشد. تراکنش های انجام شده در آن مخفی بوده و از یکی از ویژگی های بارز آن ارسال فوری آن است که می تواند تراکنش های داش را به سرعت یک کارت اعتباری پردازش نماید.

مزایا و خطرات تجارت فارکس با بیت کوین

بهترین ارز دیجیتال ارزان کدام است؟ کدام یک از آنها معروف ترین رمز ارز دیجیتال هستند؟

سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال ارزان قیمت نیز می تواند با سود دهی همراه باشد. از جمله ارزهایی که می توان آنها را بهترین ارز دیجیتال ارزان دانست در ادامه معرفی کرده ایم:

1- رمز ارز استلار- Stellar (XLM)

رمز ارز استلار یکی از رمزارزهایی است که قیمت پایینی داشته و گزینه خوبی برای سرمایه گذاری است. ارزش تقریبی این رمزارز را بیش از 6 میلیارد دلار برآورد کرده اند. جالب است که بدانید این ارز در لیست معروف ترین رمز ارز دیجیتال نیز قرار دارد.

2- دوج کوین

دیگر ارزی که آن نیز با قیمتی پایین خرید و فروش می شود، دوج کوین نام دارد. این رمزارز را در ابتدا بدون هیچ هدفی ساختند اما بعدها وقتی ایلان ماسک از آن حمایت کرد، محبوبیت عجیب و غیر قابل باوری به دست آورد.

3- شیبا اینو

از دیگر ارزهایی که آن را نیز می توان جزء رمرارزهای معروف به شمار آورد، رمزارز شیبا اینو است. زمانی که می خواهید روی این ارز سرمایه گذاری کنید، حواستان باشد که این ارز نه از نظر تکنیکالی و نه از نظر فنی در شرایط خوبی برای رشد و پیشرفت به سر نمی برد.

بهترین ارز دیجیتال ارزان کدام است؟ کدام یک از آنها معروف ترین رمز ارز دیجیتال هستند؟

اتریوم: معروف ترین رمز ارز دیجیتال

نام اتریوم را پس از بیت کوین بارها شنیده ایم. اتریوم هم جزو رمز ارزهای معروف می باشد و به دو دسته: اتوریوم و اتوریوم کلاسیک تقسیم بندی می شود. بالاترین سهم را در بازار ارزهای دیجیتالی دارد و برای تمرکز زدایی، تبادل هر چیز، امنیت و تقسیم بندی کاربرد دارد.

Verge

از معروف ترین رمز ارز دیجیتال بوده و به دلیل ویژگی حریم خصوصی به سرعت توسعه یافت و باعث محافظت و حفظ هویت کاربران می شود.

Beam

این رمز ارز هم یک توکن متمرکز بر امنیت با ویژگی های اصلی می باشد که می توان به کنترل کامل حریم خصوصی کاربر اشاره نمود.

همه تراکنش ها به طور پیش فرض خصوصی می باشند و به هیچ عنوان اطلاعات خصوصی یا آدرس در بلاک چین ذخیره نمی گردد. امکان پشتیبانی از تراکنش های آفلاین و آنلاین را داشته و باعث یکپارچه سازی کیف پولهای سخت افزاری می شود. همچنین مدعی مقایسه پذیری برتر هم می باشد. البته قابلیت ممیزی پذیری انتخاب را هم دارا است.

البته درست است که این مواردی که نام برده شد جزو معروف ترین رمز ارز دیجیتال هستند اما خوب خطرات مختص به خود را نیز دارا می باشند که بهتر است قبل از انتخاب به طور کامل در مورد رمز ارز مورد نظر تحقیقات لازم، کامل و جامع انجام پذیرد. پس بهتر است با متخصصین این زمینه مشورت های لازم انجام پذیرد و پس از سبک و سنگین کردن یک انتخاب ایده آل و مناسب برای خود داشت.

کدام رمز ارز جزو معروف ترین رمز ارز دیجیتال می باشد؟

تمام رمز ارزهای نام برده شده جزو معروف ترین رمز ارز دیجیتال می باشند و فقط بسته به سرمایه گذاری های بلند مدت و کوتاه مدت می توان از یک یا چند مورد آنها استفاده نمود. اگر تمایل به سرمایه گذاری در رمز ارزهای دیجیتالی هستید، پیشنهاد ما برای اینکه سرمایه خود را با ریسک مواجه نکنید این است که سرمایه خود را در بین چند رمز ارز تقسیم و فقط به یک رمز ارز اختصاص ندهید.

به عبارتی تمام تخم مرغ ها را در یک سبد نبایستی قرار داد.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت کدام است؟

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت کدام است؟

علاوه بر شناخت معروف ترین رمز ارز دیجیتال بهتر است با بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت هم آشنا شوید. سرمایه گذاری کوتاه مدت را می توان به انواع روزانه، اسکالپینگ و نوسان گیری دسته بندی کرد. معروف ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت آلت کوین ها هستند که روزانه سطح زیادی از معاملات کوتاه مدت را به خود اختصاص داده اند. رمز ارز های زیر در رده های بعدی این معاملات قرار دارند:

۱-شیبا اینو (Shiba Inu)

۲-بیسیک اتنشن (Basic Attention token)

۳-ارز دیجیتال پولکادات (Polkadot)

۴- دوج کوین (Dogecoin)

 ۵-چین لینک (Chainlink)

 ۶-الگوراند (Algorand)

 ۷-کاردانو (Cardano)

 ۸-استلار (Stellar)

 ۹-لایت کوین (Litecoin)

 ۱۰-آوه (Aave)

 ۱۱-اتریوم (Ethereum)

 ۱۲-اومیسه‌گو (OmiseGo)

 ۱۳-آنتولوژی (Ontology)

در شرایط سرمایه گذاری کوتاه مدت روی ارز های دیجیتال، علاوه بر شناخت معروف ترین رمز ارز دیجیتال و پر سود ترین آن ها، موارد دیگری مانند نحوه تحلیل بازار، نوسان گیری و ترید در ساعات طلایی شبانه روز بسیار اهمیت دارد. یک تریدر یا سرمایه گذار باید با تمامی این اصطلاحات و تکنیک های مربوط به آن ها آشنا باشد تا بتواند سرمایه گذاری پر سودی در بازار رمز ارز های دیجیتالی انجام دهد.

جمع بندی معروف ترین رمز ارز دیجیتال

درست است که بیت کوین به عنوان یک رمز ارز بسیار معروف و مهم است. اما هستند رمز ارزهایی که بتوان روی آنها برای داشتن یک سرمایه گذاری مناسب و عالی تمرکز  نمود. درست است بعضی از این ارزها نسبت به ارز بیت کوین تازه وارد و ساده می باشند اما خوب ارزش خود را دارا بوده و می توان به سرعت آنها را مبادله کرد.

بهتر است این را هم خاطر نشان کنیم که در بین ۱۰۰ ارز رمزنگاری شده فقط چند مورد آنها جزو معروف ترین رمز ارز ها می باشند. امیدواریم توانسته باشیم شما عزیزان را با معروف ترین رمز ارز دیجیتال آشنا کنیم تا شما هم به عنوان یک سرمایه گذار ارزهای دیجیتالی یک انتخاب مناسب برای خود داشته باشید.

برای ثبت نام در دوره ارز دیجیتال نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

آیا نیک اندیشان به جز دوره ارز دیجیتال، دوره های آموزشی دیگری در حوزه مالی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه مالی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از:

دوره فارکس ، دوره آموزش ارز دیجیتال ، دوره آموزش بورس

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب)

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره پکیج ، دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال ، دوره نصب دوربین مدار بسته

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه حسابداری و بازرگانی

دوره حسابداری ، دوره بازرگانی ، دوره آموزش صادرات و واردات

حوزه روانشناسی کاربردی

دوره بازی درمانی ، دوره مونته سوری

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

نوشته قبلی
مزایای مدرک DBA
نوشته بعدی
مدیریت زخم چه اهمیتی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image