ویژگی کولر اسپیلت سامسونگ

ویژگی کولر اسپیلت سامسونگ

کولر از جمله وسایل سرمایشی می باشد که برای خنک کردن محیط داخلی استفاده می شود. خانه های مسکونی و همچنین مکان های تجاری مجهز به کولر اسپیلت می باشند و می توانند در مدت زمان کوتاه فضا را خنک کنند‌. به طور کلی دو نوع کولر آبی و گازی وجود دارد که کولر اسپیلت سامسونگ جزو کولرهای گازی هستند و امروزه با نام کولر اسپیلت شناخته شده اند. کولرهای گازی برای هر شرایط آب و هوایی مناسب هستند. در این مقاله به کولر اسپیلت سامسونگ خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

کولر اسپیلت چیست؟

همانطور که گفته شد کولر اسپیلت از نمونه های جدید و بروز کولر گازی می باشد که امروزه در هر مکان تجاری یا مسکونی از آن استفاده می شود و قابلیت خنک کنندگی بالایی دارد. این کولر با نام کولر دو تکه نیز معروف می باشد و کلمه اسپیلت خود به معنا دو تکه می باشد.

کولر اسپیلت سامسونگ

شرکت سامسونگ از برندهای معتبر کره ای است که در ایران طرفداران زیادی دارد و جزو تولید کنندگان برتر لوازم خانگی می باشد. کولر اسپیلت سامسونگ یکی از تولیدات این شرکت می باشد. سامسونگ تاکنون انواع کولر گازی پنجره ای، سقفی، اسپیلت، داکت اسپیلت، کولرهای گازیرایستاده، کولرهای پرتابل و … را تولید نموده اند. هر کدام از کولرهای تولید شده توسط این شرکت دارای فناوری های خاصی هستند و مشخصات خاص ۷ود را دارا می باشند.

ویژگی کولر اسپیلت سامسونگ

کولرهای اسپیلت سامسونگ مجهز به قابلیت هایی است که آن را از سایر برندها متمایز می کند. در ادامه به چند ویژگی مهم این کولرها خواهیم پرداخت.

استفاده از موتور اینورتر

برای صرفه جویی در میزان مصرف انرژی از این قابلیت بر روی کولرهای اسپیلت استفاده شده است. در حالت Energy Saving مصرف انرژی به اندازه ۳۰ درصد کاهش پیدا می کند. حالت Turbo Cooling با مصرف تمام توان کمپرسور در مدت کوتاهی محیط را کاملا سرد می کند. حالت Good Sleep نیز در هنگام خواب مناسب می باشد و هوای محیط را یکنواخت می کند.

سیستم شستشوی خودکار

سرویس مستمر کولر امری اساسی و مهم می باشد و در کولرهای اسپیلت سامسونگ این امر به صورت خودکار انجام می شود. در صورتی که در مدل های قدیمی تر تمیز کردن لوله های اوپراتور کار دشواری بود.

سیستم محافظ نوسانات برق

کولرهای اسپیلت دارای سیستم محافظ نوسانات برق می باشند که از کمپرسور و دیگر قطعات دستگاه محافظت می کند و از بروز مشکل در اثر نواسان برق جلوگیری می کند.

سیستم فیلتراسیون

کولرهای گازی اسپیلت مجهز به فیلتراسیون سه لایه هستند و نوع آن Easy Filter  می باشد که برای پاکسازی مجدد بهتر می باشد.

ویژگی کولر اسپیلت سامسونگ

دسته بندی تجاری کولر اسپیلت سامسونگ

همانطور که گفتم کولرهای گازی سامسونگ در انواع مختلفی تولید شده اند که می توان به کولر گازی پنجره ای، اسپیلت، داکت اسپیلت و … اشاره داشت. همچنین از نظر تجاری نیز دسته بنری های مختلفی دارد که به آن خواهیم پرداخت‌.

کولر اسپیلت سامسونگ Wind Free

این نوع کولر قابلیت خنک کنندگی بالایی دارد و به دلیل داشتن دستگاه اینورتر مصرف انرژی را تا ۳۰ درصد کاهش می دهد. همچنین به دلیل داشتن سیستم اینورتر به راحتی می توان کنترل نمود‌. همچنین بیشتر کولرهای این مدلی را می توان با نرم افزار کنترل کرد. زیرا قابلیت اتصال اینترنت دارند و این بسیار آپشن خوبی است. برعکس کولرهای اسپیلت دیگر در مدل ویندفری سامسونگ با طراحی خاص بر روی پنل داخلی توانسته اند پرتاب مستقیم باد به محیط را به صورت یکنواخت به بیرون هدایت کنند.

کولر سامسونگ Good 1

کولرهای گود وان قابلیت سرمایشی بالایی دارند و سرعت دمندگی آنها نیز بیشتر می باشد. این دستگاه به صورت سه گوش طراحی شده اند و عرض آن بیشتر می باشد و در نتیجه قابلیت مکش دریچه ورودی بیشتر خواهد بود.

به دلیل داشتن فن بزرگ و پرقدرت به خنک سازی بهتر محیط کمک می کند. همچنین قدرت پرتاب باد کولر اسپیلت سامسونگ مدل گود وان بیش از چهارده متر می باشد و انتشار باد در همه جهات دارد.

از ویژگی های بارز این کولرها می توان به فیلتر (Easy Filter) اشاره داشت که آلایندگی محیط را کنترل می کند و از ورود باکتری ها و ویروس ها به داخل محیط جلوگیری می کند. به طور کلی در کنار سرما و خنکی که دارد هوای تمیز را نیز ایجاد می کند.

کولر اسپلیت سامسونگ مدل گود وان مجهز به سیستم هوشمند می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل برای دستگاه می توان متوجه ایراد آن شد.

قیمت کولر اسپیلت سامسونگ

اسپیلت سامسونگ Boracay

به دلیل داشتن کمپرسورهای هشت قطبی اینورتر به طرز شگفت انگیزی مصرف انرژی این دستگاه های خنک کننده کاهش پیدا کرده است‌. در این نوع اسپیلت ها کمپرسور در حالت استندبای قرار دارد و دیگر نیازی به خاموش کردن دستگاه و مراحل دیگر نیست. همچنین به دلیل وجود سنسور دما در یونیت داخلی، دمای محیط به طور خودکار تنظیم می شود و در صورت بالا رفتن دمای هوا (بیشتر از حد تعیین شده) کمپرسور از حالت استندبای در می آید و شروع به فعالیت می کند. در مدل بوراکای از فناوری فیلتراسیون سه گانه(Easy Filter) استفاده شده است که هیچ آلودگی را به محیط وارد نمی کند و تعویض و تمیز کردن فیلتر کار راحتی است.

کولر اسپیلت سامسونگ Better

کولرهای سامسونگ بتر بعد از فعالسازی سریعا محیط را خنک می کنند و سپس در حالت بتر قرار می گیرند و در صورتی که دما افزایش پیدا کند از حالت استندبای خارج و فعالیت خود را دوباره آغاز خواهد کرد. همانطور که می دانید وجود دستگاه اینورتر نیز انرژی کمتری را صرف می کند و مجهز به سیستم فیلتراسیون است و از ورود گرد و غبار به محیط جلوگیری می نماید.

کولر اسپیلت سامسونگ Max

این مدل جزو بروزترین مدل های کولر اسپیلت می باشد که ظرفیت آنها متفاوت است و از ۱۲ هزار تا ۳۲ هزار ظرفیت دارد و می تواند فضایی تا ۸۰ متر مربع را خنک کند. برچسب انرژی کولر اسپیلت سامسونگ مکس B می باشد و همچنین وجود سیستم اینورتر به کاهش مصرف انرژی کمک خواهد کرد. در دما ۶۰ درجه سانتی گراد نیز این کولر عملکرد خوبی دارند و در محیط های گرم و مرطوب کارکرد آنها مناسب است. به دلیل داشتن سیستم فیلتراسیون از نوع ایزی فیلتر می تواند از ورود گرد و غبار و باکتری جلوگیری کند.

تشخیص کولر اسپیلت سامسونگ از تقلبی

برای تشخیص کولر سامسونگ اصل از تقلبی باید به چند نکته توجه داشت.

در ابتدا مدل کولر را در گوگل سرچ کنید. به این صورت که شماره سریال روی بدنه را در گوگل سرچ نمایید. اگر مدل کولر در گوگل به نمایش در آمد شما کولر اصل انتخاب کرده اید.

بر روی بدنه کولر باید نام کشور کره با تایوان به عنوان مونتاژ کننده درج شده باشد و در غیر این صورت کولر اسپیلت خریداری شده فیک است.

قیمت کولر گازی سامسونگ با گارانتی سام سرویس (کولر اسپیلت سامسونگ)

قیمت کولرهای گازی را با توجه به مسائل مختلف تعیین می کنند که یکی از آنها برند تولید کننده کولر است. سامسونگ یکی از مطرح ترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده وسایل برقی در دنیا است. این برند در حوزه تولید کولرهای گازی نیز فعالیت کرده و کولرهایی با مشخصات و قیمت های متفاوت وارد بازار کرده است.

اگر برای خرید کولر اسپیلت سامسونگ و دریافت قیمت آن نمی دانید چه کنید، توصیه می کنیم در درجه اول به نمایندگی های مجاز فروش در کشور مراجعه کنید. خرید به این شکل، با ضمانت و آسودگی خاطر بیشتری همراه است؛ زیرا اگر دستگاه، بدون آنکه خریدار به آن آسیبی وارد کرده باشد، خراب بوده و کار نکند، شما می توانید به فروشنده مراجعه کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. پس به جرات می گوییم که نمایندگی ها، بهترین منبع برای دریافت قیمت کولر گازی سامسونگ با گارانتی سام سرویس هستند.

البته، امروز خرید به صورت آنلاین نیز رواج زیادی پیدا کرده و در صورتی که به فروشگاه آنلاین ارائه دهنده کولر اعتماد داشته باشید می توانید کولر گازی را به این شکل خریداری کنید. سعی کنید از فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهید که از خریداران خود پشتیبانی خوبی به عمل می آورند.

کلام آخر

کولر اسپیلت وسیله سرمایشی است که برندهای مختلف دست به تولید آن زده اند. سامسونگ نیز از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی و کولر می باشد که روی محصولات خود از تکنولوژی های پیشرفته استفاده کرده است. از جمله ویژکی های کولر اسپیلت های سامسونگ می توان به سیستم اینورتر، سیستم‌ فیلتراسیون، سیستم‌ نوسانات برق و … اشاره داشت که هر کدام مزیت بالایی دارند.

برای ثبت نام در دوره تعمیر اسپیلت نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

آیا نیک اندیشان به جز دوره تعمیر اسپیلت، دوره های آموزشی دیگری در حوزه فنی و مهندسی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه فنی و مهندسی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از :

 دوره تعمیر پکیج ، دوره تعمیر موبایل ، دوره نصب دوربین مدار بسته ،  دوره تعمیر یخچال ، دوره برق ساختمان (آموزش برق ساختمان)

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب)

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره پکیج ، دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال ، دوره نصب دوربین مدار بسته

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه حسابداری و بازرگانی

دوره حسابداری ، دوره بازرگانی ، دوره آموزش صادرات و واردات

حوزه روانشناسی کاربردی

دوره بازی درمانی ، دوره مونته سوری

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

نوشته قبلی
ربات معامله گر فارکس چیست؟
نوشته بعدی
ضد عفونی کننده زخم خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image