. در این مقاله ما سعی داریم پرسودترین ارز دیجیتالی که می توان روی آن سرمایه گذاری نمود را به شما عزیزان بشناسانیم. اگر شما هم به دنبال ارزهای جدید و آینده دار به غیر از بیت کوین هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

ارزهای دیجیتال امروزه به عنوان یک سرمایه پرسود برای سرمایه گذاران نوپا و حتی قدرتمند جهان شناخته شده می باشد. ارزهای دیجیتال به عنوان نوعی پول به صورت الکترونیکی بوده و ماهیت فیزیکی ندارد و این قابلیت را دارد در تمام سطح جهان مورد استفاده و مورد تایید باشد. از ویژگی های ارزهای دیجیتالی می توان به متمرکز و غیر متمرکز بودن، استفاده به صورت الکترونیکی، تسهیل در جایجایی، استفاده در شبکه های مشخص و … اشاره نمود. با کمک این ارزها لازم نیست دیگر وقت خود را برای تبدیل پول رایج کشور به پول دیگر کشورها، هدر رفتن وقت و دیگر مسایل که می تواند تاثیر منفی برای ما به همراه داشته باشد صرف کنیم. همین موضوع باعث شده تا ارز دیجیتالی بسیار طراحی و در بازار ارز مورد تبادل قرار بگیرند که شامل: اتریوم، توکن، تتر و … اشاره کرد

آیا نمی توان روی بیت کوین سرمایه گذاری نمود؟

طبق شواهدی که پیداست ارزش بیت کوین هر روز با پیدایش سایر ارزهای دیجیتالی دچار نوسان می گردد. پس اینکه استرس ریسک در خرید و فروش بیت کوین معقولانه است.

البته این موضوع را هم خاطر نشان کنیم با وجود ارزهای دیجیتالی بی شمار باز هم بیت کوین سردمدار ارزهای دیجیتالی می باشد و یک ارز موفق در جهان شناخته شده و مورد تایید سرمایه گذاران و جزو پرسودترین ارز های دیجیتالی است. پس نمی توان گفت به همین راحتی می توان این ارز دیجیتالی را از دور خارج ساخت.

پرسودترین ارز دیجیتالی

پرسودترین ارز دیجیتالی

با اینکه هنوز هم بیت کوین حرف اول را در سرمایه گذاری و تجارت می زند اما باز هم برخی از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی به دنبال یک سود جدید و بزرگ هستند. چگونه با وجود ارزهای متنوع و مختلف می توان برای سرمایه گذاری بهترین و پرسودترین ارز دیجیتالی را پیدا و از آن استفاده نمود؟

ما در اینجا به چند ارز دیجیتالی پرسود که می تواند انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری باشند را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود، پس با ما در ادامه پرسودترین ارز دیجیتالی همچنان همراه باشید.

اتریوم(ETH)

پس از بیت کوین دومین ارز دیجیتالی پرسود و مورد تایید توسط سرمایه گذاران ارز دیجیتالی اتریوم می باشد. این ارز با نماد ETH شناخته و گاهی به عنوان اتر در بازار ارز دیجیتال شناخته می شود.

اتریوم گاهی حتی بهتر از بیت کوین عمل می کند و همین موضوع باعث شده تا در جهان به عنوان برترین ارز دیجیتالی پس از بیت کوین شناخته شود.

طبق برآوردهای سال گذشته اتریوم ارتقای بزرگی را انجام داده که کاهش عرضه اتر شامل آن بود.

این ارتقا به شبکه اتریوم این اجازه را می دهد تا: در هر ثانیه تراکنش های بیشتری را انجام دهد، کارمزد تراکنش های کمتری را بهبود بخشد و باعث بهبود مقیاس پذیری پلتفرم شود.

در رابطه با مقایسه اتریوم با بیت کوین هم باید بگوییم:

اتریوم فاقد کمبود می باشد و فقط یک ذخیره کننده ارزش نیست. همچنین یک نوع زیر ساخت می باشد که می توان بر اساس آن برنامه را ساخت. این را هم بیان کنیم که سایر ارزهای رمز پایه هم بر روی اتریوم منتشر می گردند و البته به عنوان اساس و پایه امور مالی غیر متمرکز عمل می نماید.

بیشتر پروژه های متاروس همچون:

The Sandbox، Atlas و … بلاک چین اتریوم را مورد استفاده خود قرار داده اند، همچون NFT ها.

در حال حاضر اتریوم در حال تجربه یک رکود بزرگ می باشد و بیشتر از ۳۵ درصد از ارزش خود را از ابتدای سال کنونی از دست داده که می توان گفت با سایر ارزهای دیجیتال اصلی تقریباً برابر است.

همین رکود باعث شده تا تحلیلگران به این عقیده برسند با پایین بودن قیمت اتریوم بهترین موقعیت برای خرید پرسودترین ارز دیجیتالی یعنی اتریوم می باشد.

بایننس کوین (BNB)

یکی دیگر از پرسودترین ارز دیجیتالی مربوط به بایننس کوین است.

بایننس به عنوان یک صرافی ارزهای دیجیتالی از نظر حجم معاملات در جهان معروف و جزو بزرگترین صرافی جهان می باشد.

تقریباً بایننس یک پنجم از سود خود را در هر ۳ ماه صرف خلاصی دایمی و سوزاندن توکن های بایننس می نماید که همین باعث می شود تا ارزش توکن های باقی مانده افزایش پیدا کند.

BNB دارای ۲ بلاک چین بوده که نوع تنگناهای را که در برابر آن اتریوم آسیب پذیر می باشد را کاهش دهد.

این پلتفرم مقیاس پذیر و سریع بوده و بایننس در حال ساخت پلتفرم سازگارتر با تنظیم کننده ها می باشد. قابلیتی که می تواند برای پذیرش گسترده و طول عمر آن بسیار مهم تلقی گردد.

اخیراً بایننس اقدام به راه اندازی Bifinity نموده است، یک پلتفرم پرداخت فیات به ارز دیجیتال است که به تجار این امکان را می دهد تا برای پذیرش دارایی های دیجیتال به عنوان پرداخت آماده گردند.

پلتفرم پرداخت این امکان را دارد تا شبکه های اصلی همچون Mastercard و Visa و همچنین ۵۰ ارز دیجیتال را مورد پشتیبانی قرار دهد.

طبق آمار بدست آماده بایننس کوین در سال گذشته عملکرد بهتری نسبت به اتریوم و بیت کوین داشته است و همچنین به نظر می آید امسال هم آماده انجام این کار است.

تتر(USDT): پرسودترین ارز دیجیتالی

از دیگر انواع استیبل کوین می توان به تتر اشاره نمود. تتر به منظور ارائه جایگزینی کمتر فرار برای بیت کوین طراحی گردیده است، چرا که به دارایی های دیگر مرتبط می باشد و آن دارایی دلار می باشد.

در رابطه با ارزش گذاری، تتر غالباً نسبت ۱ به ۱ با دلار دارد، یعنی نسبت به سایر ارزهای دیجیتالی همچون اتر و بیت کوین دارای نوسان کمتری می باشد.

تتر با ارزش بازار ۶۶.۳۲ میلیارد دلاری سومین کوین بزرگ در کل و بزرگترین استیبل کوین می باشد. البته این را هم اضافه کنیم که تتر به عنوان یک استیبل کوین پرمعامله می باشد و در برابر نوسانات قیمتی که سایر ارزهای دیجیتالی ناپایدار آسیب‌ پذیر و همچنین بیت کوین، اتر دارند از تتر استفاده نمود.

پرسودترین ارز دیجیتالی

آیا پرسودترین ارز دیجیتالی همان بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه است؟

تنوعی که در دنیای ارزهای دیجیتال به وجود آمده، سرمایه گذاری روی این ارزها را به یک گزینه مناسب برای به دست سودهای کوتاه مدت و بلند مدت تبدیل کرده است. برخی از این ارزها برای دریافت سودهای روزانه مناسب بوده و برخی دیگر برای سرمایه گذاری و کسب سودهای بلند مدت، انتخاب های بهتری به شمار می روند.

از جمله پرسودترین ارز دیجیتالی که در یک بازه زمانی کوتاه سود خوبی نصیب تریدرها می کند، به این شرح است:

1-ارز دیجیتال Lucky Block (LBLOCK)

یکی از رمزارزهایی که می توان از آن به عنوان بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه یاد کرد، Lucky Block (LBLOCK) است. از این ارز دیجیتال در قرعه کشی ها استفاده می کنند. نوسانات قیمت آن در طی روز بالاست و به همین دلیل که می تواند انتخاب خوبی برای ترید روزانه باشد.

2- ارز دیجیتال Cosmos (ATOM)

ارز دیجیتال Cosmos (ATOM)، یکی از ارزهای دیجیتال متن باز موجود بوده و مرتبا در حال بروزرسانی است. با توجه به حمایت های جدیدی که این رمزارز ثبت کرده، به مقاومت های بالایی دست پیدا خواهد کرد.

3- ارز پولکادات Polkadot (DOT)

ارز پولکادات Polkadot (DOT) نیز انتخاب خوبی برای تریدهای روزانه به شمار می رود. این رمزارز از جمله ارزهایی است که می تواند داده ها را بین بلاک چین های مختلف رد و بدل، و آنها را به هم متصل کند.

آیا پرسودترین ارز دیجیتالی همان بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه است؟

چگونه پرسودترین ارز دیجیتالی بعدی را شناسایی کنیم؟

در هنگام شناسایی پرسودترین ارز دیجیتالی بایستی به ۲ چیز توجه ویژه ایی داشت، مشابه سرمایه گذاری سهام و آن ۲ چیز شامل: قیمت و ارزش بازار است.

ارزش بازار

با کمک ارزش بازار این امکان فراهم است تا بدانیم در یک شبکه شبکه خاص چقدر سرمایه گذاری انجام شده است.

طبق یک قاعده کلی هر چه ارزش بازار بزرگتر باشد دارایی باثبات تر خواهد بود.

قیمت

برای اینکه بدانیم آیا سرمایه گذاران نسبت به ارز دیجیتالی سیر نزولی یا صعودی داشتند، توجه به قیمت مهم می باشد.

البته معیارهای کلیدی دیگری هم وجود دارد تا بتوان پرسودترین ارز دیجیتالی را شناسایی و روی آن سرمایه گذاری نمود این معیارها به این شرح می باشد:

هر چه نوسان قیمت پایین باشد، برای ثبات ارزش کریپتو بهتر می باشد.

برآورد ارزش دلاری تمام معاملات در ۲۴ ساعت گذشته

توجه به عرضه هم در انتخاب پرسودترین ارز دیجیتالی مهم تلقی می شود. مثلاً زمانی که کمبود ارز وجود داشته باشد تقاضا و قیمت روند افزایشی پیدا می کنند و ارزش آن ارز بالا می رود.

به چه صورت میتوان ارز دیجیتالی را خریداری نماییم؟

انجام خرید پرسودترین ارز دیجیتالی بسیار آسان می باشد و در ادامه به نحوه انجام خرید ارز دیجیتالی اشاره خواهیم کرد.

یک حساب در یک صرافی ارز دیجیتالی باز نمایید.

حساب خود را تامین مالی نمایید.

سفارش ارز دیجیتال مورد نظر خود را انجام دهید.

برای ثبت نام در دوره ارز دیجیتال نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

آیا نیک اندیشان به جز دوره ارز دیجیتال، دوره های آموزشی دیگری در حوزه مالی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه مالی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از:

دوره فارکس ، دوره آموزش ارز دیجیتال ، دوره آموزش بورس

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب)

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره پکیج ، دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال ، دوره نصب دوربین مدار بسته

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه حسابداری و بازرگانی

دوره حسابداری ، دوره بازرگانی ، دوره آموزش صادرات و واردات

حوزه روانشناسی کاربردی

دوره بازی درمانی ، دوره مونته سوری

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

نوشته قبلی
چگونه باعث توقف خونریزی شویم؟
نوشته بعدی
ارز سولانا چیست؟

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image