قیمت کولر دو تکه

قیمت کولر دو تکه – خرید آسان کولر اسپیلت

تابستان داغ آمده و شما کولر ندارید یا کولر شما از کار افتاده و به فکر این هستید کولر اسپیلت جدید خریداری کنید. اما از قیمت کولر اسپیلت آگاهی نداشته و نمی‌دانید قیمت تمام شده کولر دو تکه یا همان اسپلیت به چه عواملی بستگی دارد؟ ما در این مقاله در کنار قیمت کولر دو تکه به نکاتی که بایستی قبل از خرید کولر اسپیلت باید به آن توجه نمایید را بیان خواهیم نمود. پس با ما در این مقاله تا انتها همراه گردید.

قیمت کولر دو تکه

خرید کولر امروزه که هر روز افراد گرمای بسیاری را تحمل می کنند مهم تلقی می شود. همین موضوع باعث شده تا نسل جدید کولرها یعنی اسپیلت جایگزین کولرهای قدیمی شود و بسیار هم امروزه این نوع از کولرها محبوبیت روز افزونی داشته باشند.

کولر اسپیلت

همانطور که گفتیم اسپیلت نسل جدید کولر گازی است. این کولر به نسبت کولرهای گازی از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد. برای تعریف کولر اسپیلت باید بگوییم، کولر اسپیلت (Splite) نوع پیشرفته کولر گازی است. دو تکه بوده و به نام کولرهای دو تکه هم معروف می باشد. همچنین در حال حاضر جزو پرفروش و محبوب ترین کولرها می باشد.

از این کولر می توان هم در ساختمان های اداری و تجاری و هم در ساختمان های مسکونی استفاده نمود.

همین دلایل باعث می شود تا برندهای مطرح و معتبر جهان همچون: بوش، سامسونگ، ال جی، توشیبا و … اقدام به تولید انواع مدل های کولرهای اسپیلت باکیفیت نموده و روانه بازار نمایند.

نکات مهم قبل از خرید کولر اسپیلت

قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با قیمت کولر دو تکه صحبت نماییم باید بگوییم نکاتی که می خواهیم کولر مورد نظرمان داشته باشد می تواند روی قیمت نهایی کولر اسپیلت تاثیر بگذارد. در ادامه به نکاتی که می تواند ما را در انتخاب و تعیین قیمت کولر اسپیلت یاری نمایند را بیان خواهیم نمود.

توجه به ظرفیت

ابتدای کار باید بدانید که محیطی که می خواهید کولر را برای آنجا خریداری نمایید دارای چه مساحتی می باشد. اگر اندازه کولر به مساحت مکان مورد نظر برسد در کنار کارایی بهتر، طول عمر کولر هم افزایش پیدا کند. پس حتما به مساحت مکان مورد نظر خود مثلاً: اتاق، حال و …، همچنین تعداد ساکنین توجه نمایید و بسته به این موارد اندازه کولر اسپیلت را انتخاب کنید. مثلاً برای یک اتاق کولر اسپیلت ۱۲ هزار جواب گو می باشد. اما کولر اسپیلت برای اتاق نشیمن که خانواده د ر آنجا دور هم جمع می شوند و گاها هم تعداد زیاد می شود استفاده از کولر اسپیلت ۱۲ هزار مورد تایید نیست.

توجه به بهروری انرژی

زمانی که می خواهید اقدام به خرید کولر اسپیلت نمایید، به غیر از توجه به قیمت کولر اسپیلت بایستی به بهروری انرژی هم توجه گردد.

زمانی که راندمان انرژی بالا باشد، انرژی کمتری مصرف می گردد. این موضوع به هزینه آخر ماهی که توسط قبض برق اعلام می گردد، مشخص می گردد. پس اگر مایل هستید قبض ماهیانه برق شما افزایش نیابد و در حد اعتدال باشد، به این موضوع توجه نمایید.

اگر به کنار دستگاه اسپیلت نگاه کنید متوجه برچسب انرژی مخصوص دستگاه خواهید شد. این برچسب از ۷ حرف لاتین تشکیل شده و دارای طیف رنگی سبز تا قرمز می باشد.

با کمک این برچسب می توان میزان مصرف انرژی و کارایی موثر دستگاه نشان داده می شود.

فناوری اینورتر

از ویژگی ها و نکاتی که قبل از خرید و قیمت کولر دو تکه باید به آن توجه شود، اهمیئت اینورتر می باشد. این نکته کمک می کند تا زمانی که دمای محیط به حد نساب رسید فعالیت کمپرسور متوقف و زمانی که تعادل دمای محیط تغییر کرد مجددا راه اندازی می گردد.

سرعت خنک کننده

توجه به سرعت خنک کنندگی کولر اسپیلت می تواند ما را در یک خرید ایده آل یاری نماید. وجود ترموستات و فن های قابل تنظیم این امکان را به ما می دهند تا دماهای مختلف را در ساعات مختلف روز داشته باشیم.

توجه به قدرت پرتاب باد

از دیگر نکاتی که باید قبل از سبک و سنگین کردن قیمت کولر دو تکه به آن توجه شود قدرت پرتاب باد کولر می باشد. دمای که در داخل تعبیه می شود وظیفه انتقال هوای سرد به داخل محیط را دارد. با تکنولوژی که تولید کنندگان کولرهای اسپیلت برای این دستگاه تعبیه نمودن فناوری پرتاب باد هومند به نحو احسنت کارایی خوب خود را نشان داده است و در غیاب کاربر امکان به حداقل رسیدن میزان باد نیز وجود دارد.

نگهداری و نصب

انتخاب یک نصاب هم می تواند از نکات مهم قبل از خرید کولر باشد. چرا که نصب نادرست کولر در کنار اینکه راندمان سیستم را کاهش می دهد، می تواند باعث آسیب کولر نیز گردد.

توجه کردن به این نکات می تواند به شما در یک انتخاب عالی و مناسب یاری و شما را از انجام هزینه های گزاف دور سازد.

قیمت کولر دو تکه

قیمت کولر دو تکه

رسیدیم به موضوع اصلی خود و آن هم قیمت کولر دو تکه است. کولرهایی با برندهای متفاوت در بازار موجود است که اگر توجه کنید از نظر قیمتی هم متفاوت می باشند. شما می توانید بسته به نظر خود و بودجه تعیین شده با این نکاتی که ذکر نمودیم یک کولر اسپیلت مناسب برای خود با قیمتی مناسب خریداری نمایید. عواملی که می تواند روی قیمت کولر اسپیلت تاثیر بگذارد به این شرح می باشد.

برند کولر گازی

توجه به برند یکی از عواملی است که می تواند روی قیمت کولر اسپیلت تاثیر بسزایی بگذارد. امروزه بسیاری از برندهای معروف همچون: بوش، سامسونگ، ال جی، دایکن و … اقدام به تولید این کولر نموده اند. این برندهای نام برده شده محصولاتی که تولید می کنند با بهترین مواد اولیه و کیفیت می باشد و همین موضوع باعث پرطرفدار بودن این برندها و درنتیجه قیمت محصولات آن هم می تواند متفاوت باشد.

نوع موتور

از دیگر عوامل تعیین قیمت کولر دو تکه بسته به نوع موتور استفاده شده می باشد. برخی از موتورهای کولر دارای اینورتر می باشد، با کمک این مورد جریان برق مستقیم را به برق متناوب تبدیل می نماید.

امکانات کولر اسپیلت

می توان امکاناتی که در انواع کولرهای اسپیلت وجود دارند را هم در تعیین قیمت کولر دو تکه مد نظر قرار داد. بسته به امکاناتی که در این کولر وجود دارد قیمت آن متفاوت خواهد بود. هر چه امکانات بیشتر متعاقبا قیمت همان کولر اسپیلت نسبت به سایر کولرها بیشتر خواهد بود.

از امکانات کولر اسپیلت می توان به: داشتن سیستم های تهویه و فیلتر هوا، امکان چرخش و بالا و پایین رفتن پرتاب باد دستگاه اشاره نمود.

جمع بندی قیمت کولر دو تکه

کولرهای اسپیلت دارای برندهای متفاوتی می باشد. هر کدام از این برندها امکانات و ویژگی های منحصربه فرد خود را دارا می باشند. البته این را هم اضافه کنیم که عوامل دیگر هم روی قیمت تمام شده کولرهای اسپیلت تاثیر گذار می باشند. بهرحال ما در این مقاله نکات مهم و عوامل تاثیر گذار در خرید و قیمت کولر دو تکه یا اسپلیت را بیان کردیم و امیدوار هستیم توانسته باشیم گوشه ای از ابهامات ذهنی شما در این باب را رفع کرده باشیم.

برای ثبت نام در دوره تعمیر اسپیلت نیک اندیشان بر روی دکمه ثبت نام زیر کلیک کنید👇

ثبت نام دوره

آیا نیک اندیشان به جز دوره تعمیر اسپیلت، دوره های آموزشی دیگری در حوزه فنی و مهندسی، برگزار می کند؟

بله نیک اندیشان در حوزه فنی و مهندسی، دوره های آموزشی زیر را هم برگزار می کند. که عبارتند از :

 دوره تعمیر پکیج ، دوره تعمیر موبایل ، دوره نصب دوربین مدار بسته ،  دوره تعمیر یخچال ، دوره برق ساختمان (آموزش برق ساختمان)

آیا نیک اندیشان دوره های آموزشی در حوزه های دیگر هم برگزار می کند؟

بله ، هلدینگ آموزشی نیک اندیشان در حوزه های آموزشی متعدد (بیش از 70 دوره) برگزار می کند. و شرایط شرکت در این دوره ها به گونه ای طراحی شده که تمامی افراد با شرکت در این دوره ها ، از جنبه های مالی ، دسترسی آسان ، بار علمی ، مدارک معتبر ، تضمین شغل پس از انتهای دوره، به سودشان باشد. که در ادامه به معرفی حوزه های آموزشی این موسسه به همراه برخی از دوره های آن می پردازیم :

حوزه پیراپزشکی (طب)

دوره طب سنتی، دوره داروخانه، دوره کمک پرستاری، دوره دستیار دندانپزشک ، دوره لیزر موهای زائد، دوره کاشت مو، دوره کاشت ابرو

حوزه فنی مهندسی

دوره پکیج ، دوره تعمیرات موبایل ، دوره تعمیر اسپیلت ، دوره تعمیر یخچال ، دوره نصب دوربین مدار بسته

حوزه مدیریت کسب و کار

دوره BBA ، دوره MBA ، دوره DBA یکساله ، دوره POST DBA

حوزه حسابداری و بازرگانی

دوره حسابداری ، دوره بازرگانی ، دوره آموزش صادرات و واردات

حوزه روانشناسی کاربردی

دوره بازی درمانی ، دوره مونته سوری

حوزه هنری

دوره عکاسی ، دوره بازیگری

نوشته قبلی
درمان با طب سنتی امکان پذیر است!!
نوشته بعدی
بهترین زمان تعویض کولر گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی موسسه نیک اندیشان
اینستاگرام نیک اندیشان
close-image